mp3 indir semti
Sen Gel Diyorsun
 
Ramazan Küçük - Sen Gel Diyorsun
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Sen Gel Diyorsun
Boyut
: 3.70 MB
İndirme
: 100 Toplam İndirme
30-01-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 100 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Ramazan Küçük - Sen Gel Diyorsun )
  1. Emirhan BALİ

    2.24 e dikkat

  2. Yekta Koç

    Şu şarkıyı on kişiden fazlı ve birinde bir şey anlamiyordum bu adam harbi farkı resmen şarkının sözcüklerini anlatarak söylüyor

  3. Yosko Yusuf

    😍😍😍😍😍😍😍

  4. Burak Özdemir

    Bu alemde teksin kral 👏👏

  5. Shekhmos Doghan

    Allah allah

  6. Ozan Demirkap

    Burjuva gençlik dinlediğiniz insanlara oranla kıyaslanamıcak kadar güzel ama siz gidip kumda oynayın

  7. Burak Demirtaş

    Bu nasıl bir yorum bugün denk geldim hepsini indirdim genelde ses ön planda harika nağmeler var sesine yüreğine sağlık 🙏🏻

  8. Yasin Mermer

    Harikasin kardesim yolun acik olsun

  9. Burcu Kusku

    Helal olsun ya sese yoruma bak bu turku bundan daha guzel okunamaz.

  10. Carpe & Diem

    Ula Ramo yine masrafa soktun amk

  11. TC. Y#K

    Allahına kurban seninn....

  12. Efkan Cengiz

    Zaten acilan yara kabuk baglamiyor sende kanatiyosun be usta

  13. Canan Kayali

    Muhteşem bir detaysın Ramazan kuçuk👍👍

  14. Çağlar Demir

    kusura bakmayın ama kızıltuğ'un türküsü böyle okunmaz.name yapacam diye bu kadar eşşeğin kulağına su kaçırılmaz.her şeyin bir adabı var

  15. Hamit Akboğa

    Ş.urfadan açtım şarkıyı İstanbul’a kadar dinledim uykum bile gelmedi sesine sağlık

  16. Sali Solist

    ramazan baba

  17. Sinan Saatçı

    Selamim aleykum reis senelerdir takipcinim bi ricada bulunacam İYİ SANIYORLAR parcasini studyo uzun versiyon yapsan bence cok guzel olur.hayir surekli kisa dinlemek zorunda kaliyorum. Sesine saglik

  18. Danko Zinep

    Acayip sin abi valahi dedesin duygun fena bitanesin alah bahtini acik yolnu acik etsin ...

  19. Volkan Gul

    Tuaf olmus

  20. Kenan Karadag

    Şu şarkıdan nefret etmiştim sonunda adam akıllı söyleyen biri çıktı ❤️

  21. Sezgin Atasoy

    Senin Efendiliğin yeter Adamsin Ramazan Sesine Kurban gardaşin

  22. Nurullah janet Karahanlı

    12 yıllık can kardeşim her zaman sana duacıyım

  23. Oğuzhan Çiftçi

    Bir dünya seni dinlese ne yazar ben dinliyorum yetmez mi abim ❤️

  24. Useyin Memedali

    Duyguna sağlık abim😘😍

  25. SMAYIL T-V

    Helal olsun abime

  26. rabia mendilli

    Cansin ramazan küçük emegine saglik rabbim yolunu açık etsin

  27. Mutlu Hayat

    Agla gozlerim agla😢Öf ki ne öf...Turkulerimizi okadar guzel söyluyorsunki..tarifini anlatamam..

  28. Adem boksör36

    helal olsun üstad

  29. hulya Ruya

    Helal olsun 💔💔💔🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  30. Murat Arikan

    Türkünün iskeleti degismis, bambaska birsey ortaya cikmis

  31. Farut Ametoglu

    abi ya şarkıları yapsana lutfen beni iyi saniyorlar

  32. Gulistan Özek

    Agzinasalikdede

  33. Dmt dgl

    Sesinize ve nağmelerinize uygun henüz bi müzisyenle tanısmadıgınızı düşünüyorum ramazan bey.. Yinede hissettiriyorsunuz duyguyu onla yetinelim iyi çalışmalar 😊🤗

  34. Tekin Bingöl

    Ses 0.0

  35. Kim K

    Mashallaaah

  36. Alican KORKMAZ

    KRALSIN YA OTOMATİK TEKRARA BAĞLADIM DOZAJIMI ALIYORUM SENİNLE <3

  37. Alver Hakan

    Bitirdin beni bu gurbet ellerde, Ramazan kardesim . Harika yorumlamissin . Tesekkur ederim

  38. Kenzo Dialis

    Polat akarcay Ramazam küçük❤️🎼❤️

  39. GIZLI SAKLI BIR YERLERDEYIM BUL BENI

    Allahina Kurban oldugum... Sesin beni alip götürüyor beeee

  40. Osman Baytar

    Kemik iliklerime kadar indi şarkı gün gelirde insallah seninle bi duet yaparız

  41. ali küçük

    👑👑👑

  42. Serhat Balantekin TV

    Sesin Yürekle Birleştiği An Emeğine Sağlık Üstadım.

  43. Vadet Gulsever

    Abi adamsın ya vala abi senin Allah'ına kurban abi aşk acısı çekiyorum abi ve şarkılarını seni çok seviyorum abi ama bir tane şarkın var abi o şarkın resmen bana mermi gibi vuruyor abi aklı yok fikri Yok bu şarkı beni öldürüyor abi gerçi senin bütün şarkıları güzel ama aklı Yok Fikri Yok bu şarkın beni vuruyor abi aşk acısı çekiyorum abi ya 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️😍❤️😍❤️🤗❤️😍💕😘💕💕😘 😘💕❤️💕❤️💕😍

  44. ali küçük

    Krallllllllllllllllllllll👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

  45. Murat Büyüküstün

    Adamsin gardas Adam ❤️❤️🙏🏼🙏🏼🎙🔥🖤

  46. Fatma Meryem Demiri

    Agzina saglik

  47. yunus bozkurt

    Ramazan küçük 🎵♩

  48. DoGu KaN

    Ağzına sağlık! √

  49. Aydin Jet

    Allah razı olsun muzik sistemin harika ramazan abi

  50. KapılıKutuRecords

    Abi bu şarkıları neden Spotify'da göremiyoruz?

  51. Haktan Karacan

    Daha önceden gelmesi gereken bir parçaydı ellerine sağlık abi

  52. VANGÖLÜ

    Tüylerim diken diken oldu amk.

  53. Takis Ola

    Mühtesem Olmus Bre Abim Of oFf

  54. Erhn Yrtr

    Sevgili ramazanım öncelikle senin hem sesinin hemde karakterinin hayranı ve hastasıyım fakat bu türküde nedense ilk kıtada sevgili uğur karakuş 'un tınıları geldi kulağıma ancak 2.kıtadan sonra kendi tarzına döndün ve 3.kıta tamemen senin tarzınla bitti. Lütfen hep kendi tarzında kal seni bu şekilde seviyor ve dinliyoruz yolun ve bahtın hep açık olması dileklerimle Almanyadan sevgi ve saygılarımı gönderiyorum Allah'a emanet ol

  55. Songül Ulu

    Sesin ayrı sen apayrı dadlısın Ramazan Küçük🧿, bahtın da yolun da açık olsun inşallaaaaaaahhhhh 🙏

  56. Ahmet Karadeli

    Öf öfffff...

  57. FATİH MEHMET SULTAN

    Harbi çok efsane okumuş.polat abime de saygılar oda efsane çalmış. emeği geçen tüm kişilere sonsuz saygılar.

  58. Özek Gülistan

    Agzinasalik

  59. Dimitar Memet

    Yakiyosun bizi dede

  60. hicaz musiki

    Bitirdin beni ramoo

  61. gökhan Uygur

    UGUR KARAKUŞ LAR ÜMİT YAŞARLAR SENİN YAŞINDAYDI RAMO ONLARIN KIYMETİNİ BİLMEYENLER SENİNDE BİLMEYECEKLER FARKLI YORUMUN İÇİN SESİNE YÜREĞİNE SAĞLIK

  62. Özkan Efe

    Eyvah Eyvah babam.... naaptin sen yaa. cok güzel bir yorum! Ma§allah . Rabbim seni esirgesinki bize daha bu sekilde degisik yorumlar sunasin. Babasin

  63. Derman Sahilli

    mest ettin bizi öf öff

  64. akif soytar

    Offff offfff be abi naptn sen yaramz yeniden actn azna yureyine salk abim

  65. Elif Saritas

    Ramazan kücük denildigi zaman benim aklima ilk gelen: nagme ve sensız olamam🤷‍♀️ nedense bilmiyorum

  66. ahmet akgl

    Nurlarda uyu ALİ KIZILTUĞ, ne güzel eserler bıraktın bizlere, sesine yüreğine sağlık RK.

  67. Okan Öztürk

    Yine yaktın içimizi be reis

  68. anıl kelebek

    3.15 Nası bi nağme harikasın Ramazan küçük kendi adıma konuşuyorum bu şarkıyı daha önce bana bu kadar hissettire olmadı bravo 👏👏👏👏👏👏👏

  69. Gokhan Polat

    Harıka bır duygusun başarılar polat akarçay da nerde olsa nağme ve duyguları la kendını bellı eder ıkınızın de yorumu duygusu karışınca çok guzel olmuş allah yolunuzu acık etsın🙏🙏🙏🙏

  70. Orhan Karagul

    Fazla söze gerek yok 10numara 5 yıldız herzaman'ki gibi.👍👍👍

  71. Tacer Gökkaya

    Heykelini yapsak tassagana beton yetmez kırklareliden selam olsun agam

  72. furkanLK

    Ramazan REIS

  73. Serdar Yavuz

    Giriş Polat akarcay harika

  74. Mustafa ENSER

    Abi sanki soloda bağlama hızlı çalıyo yani ritim temposu ile bağlama temposu farklı geldi bana Polat akarçaya ve sana söyleyecek bişe yok mükemmel ötesi jandarma Personeliyim Çalışma arkadaşlarım artık seni tanıyor ve hepsi senin müziklerini açmamı istiyor onları alıştırdım bağımlı oldular 😂

  75. Serkan Karahanli

    Krall Sın Abi 😉👑👑

  76. SMAYIL T-V

    Abi salih kaptanla yarış yap sana

  77. abdullah dündar

    bunu dinleyen kesinlikle mazot içsin

  78. Serdar Varol

    Emrah muzigi birakti seni buldum o bosluk doldu sesine saglik ramo.

  79. Burak Göz

    güzelim türküyü berbat etmissin 🤮

    ali küçük

    Müzik anlayışına sokimmmm. Siktir git yazma. Amına koyarım

  80. Emrah Fidan

    Hastasiyiz DEDE 🧿

  81. DGS Akz

    Bütün Sarkilara kattigin Duyguyu Bunda Göremedimmm

  82. ihtiyar baykuş

    farkli bir yorum olmus ama turku tadinda olsaydi fevkalade olurdu saygilarimla ..

  83. Durhan Fikretoğlu

    Yatağımdan kalkıp sigara yaktırdın ya bana helal olsun allah sana gönlünce versin inşallah. Bulgaristan’dan sevgi dolu selamlar ❤️❤️

  84. Durhan Fikretoğlu

    Yaktın ciğerimi akşam akşam ramazaaaan of of ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  85. Önder ÇABUK

    Ciğerimden yanık kokusu geldi dedeler👏🏻👏🏻

  86. Yaygın Saz

    Ramazan hocam başarılı olduğunu biliyoruz başarılarının devamını dileriz. Hissiyatın daim olsun. Polat hocada ağlatmış. Yaygın Saz Evi Eren Demir

  87. Selim Usta

    Alıyorsunuz Aleyna Tilki Gibi Şımarık Insanları Ünlü Yapıyorsunuz Alın Ramazan Küçüğü Ünlü Yapın Adam da Ses Var Ses ❤❤Kral Sın

  88. Hilmi Demirtaş

    Kurban olurum nağmelerine ramo reis 😍😍😍👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  89. Emir Atici

    Ağzına diline sağlık ramazan reisim ama ne bileyim sana olmamış gibi şarkı ginede çok güzel başarıların devamını bekliyoruz ❤️😏

  90. Vahit Kozak

    Senin sesine kurban can abicim yaa rahatlıyorum şarkılarınla dert tasa sıkıntı hiç bişi kalmıyo allah seni eksik etmesin başımızdan

  91. Büşra Açıkgöz

    ❤️❤️❤️❤️❤️

  92. Volkan Uysal

    Herkesin yolu bir gün Ramazan Küçük'ün nağmelerinden geçecek. Yüreğine sağlık kral

  93. ilyas akarsu

    Kim ne derse desin.Sanat dedikleri şey budur işte.Kendine has yorum.Nokta.👍👏👏👏

  94. Selvet Mihayilova

    harika bir şarki olmuş ramazan aBii

  95. Usa Tufan

    Mukemmelsin Ramoooooooo

  96. Serseri006 ecvlusive

    Abi naptın yaktın bizi

  97. semos cftc

    Ses süper 👍👍😍

  98. Ramazan Küçük

    Yaptığınız yorumlar ile yeni şarkıların kapısını açıyorsunuz eksik olmayın... Keyifli dinlemeler Müzikle kalın *RK

    Onur Soğancı

    Ben sana yandım ı yorumlarmısın ramazan abi

    Ercan Geçit

    Ağzına sağlık

    Umut Alan

    abi bu sesin konumu bu değil böle sesler ülkemizde nadir kişilerde var dinliyoruz ama konumun bunu hakettiğini düşünmüyorum sanata sese eskisi gibi değer verilmiyoo artık inş bu sesin daha iyi yerlere gelmesinin diliyorum allahın izniylee

    mehmet Polat

    Şarkısına bayiliyom

    Yağmur Paşa

    Haassssstayimmmm sana be adam

Sen Gel Diyorsun Şarkı Sözü
Sen Gel Diyorsun İçin şarkı sözü eklenmemiş. Sen Gel Diyorsun Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Sen Gel Diyorsun Anahtar Kelimeler
Ramazan Küçük Sen Gel Diyorsun Mp3 İndir Dinle , Ramazan Küçük Sen Gel Diyorsun Şarkı Sözleri , Ramazan Küçük Albümleri , Ramazan Küçük Sen Gel Diyorsun Cep Telefonuna Mp3 İndir,Sen Gel Diyorsun bedava mp3 indir ,Sen Gel Diyorsun cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.