mp3 indir semti
Gözyaşlarım Anlatır
 
Piiz - Gözyaşlarım Anlatır
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Gözyaşlarım Anlatır
Boyut
: 7.05 MB
İndirme
: 27 Toplam İndirme
26-10-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 27 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Piiz - Gözyaşlarım Anlatır )
  1. bulut lar

    Ona benden başkası ağlamadı benden başkası candan sevmedi ama o bunların hiçbirini görmedi...

  2. Havva e

    Sana ağlayan kimdi be?

  3. Silence of soul '

    Birçok sanatçı(?) yorumlamış bu şarkıyı.Ama hiçbiri Piiz kadar hissettirmiyor, o kırgınlığı..

  4. Hilal Atasoy

    Eskiden kopamıyorum..

  5. feverdead

    gözyaşlarınız anlatsa nolur bakan avel olduktan sonra amk

  6. Yağmur Tuana Gökdemir

    Gözyaşları anlatmaz ki. Gözyaşlarını hapseden göz pınarlarım olsaydı diğer insanlar gibi, belki anlatabilirdi. Ama eğer kalpse o gözyaşlarının kaynağı, işte o zaman anlatması da anlaması da zor oluyor o gözyaşlarını. İnsanlar zaten anlamamak için yer arıyor. Anlatmak için uğraşmayalı çok oluyor.

  7. Gökay Aygün

    Dönülmez yollarımı Kararsız günlerimi Şu garip hikayemi Gözyaşlarım anlatır Ömrümün zararını Kaybettiğim yarını Mutluluk yıllarımı Gözyaşlarım anlatır Sana ağlayan kimdi Seni kim candan sevdi Ne hale düştüm şimdi Gözyaşlarım anlatır Sensizlik neler aldı Hayallerim nasıldı Senden bana ne kaldı Gözyaşlarım anlatır Karardı gecelerim Ben neredeyim ben kimim Seni nasıl beklerim

  8. Ilayda Dorum

    siz mükemmelsiniz

  9. okan can

    Sahsenem İN piiz de in ama asşağı in bu sefer olmamış

  10. tükenmiş kalem

    abi yalnız şarkının "sana ağlayan kimdi" kısmına girmeden önce bi "sana" diyip duruyor ve bir süre "sonra sana ağlayan kimdi" diye devam ediyrolar ya.. işte o kısım çok ince bir duygu mükemmel bir sanat.. o küçücük kısma dünyaları sığdırabilirsiniz.. tek kelimeyle mükemmel bir cover olmuş...

    Kardelen Şjt

    dimi ya

  11. ALEYNA& ALEYNA

    Benim ders çalışmam lazım ken niye piiz dinleyip ağlıyorum

    Derya Yılmaz

    Ben de :"(

    DRN-GL COMPANY

    Hiç birinizi tanımıyorum ama benim fikrimce dünyada hiç bi kız ağlamamalıdır o yüzden silin o gözyaşlarınızı ve birdaha gereksiz insanlar için ağlamayın.

    ahmet burakhan Karaboga

    DRN-GL COMPANY bunun bize değil de aglatana denmesi gerekiyor ...

    Estrella Lluvia

    Duygusal insanlarız o yüzden

    Öykü

    Tyt mat çözüyorum şuan dinleyerek 😂

  12. berfin sonmez

    şahsenem özentileri mk :Dd asdffg

    Apollinariya Zonnegodes

    kardeş yalnız bu bir cover özentilikle ne alakası var

    Sema Türk

    beyza gürbüzce 👏👏

    Sema Türk

    berfin sonmez amk

    Ali Tezel

    Berfin bos yapma begenmediysen dinleme

  13. Arzum Menekşe

    ne hale düştüm şimdi gözyaşlarım anlatır...

  14. Murat çiçek

    Bunları Dinlersin Anlarımda Hadise Nedir Amk

    yusuf sal

    Murat çiçek hoşgeldin klasik prim reis;)

  15. hakan eren

    seni nasıl beklerim gözyaşlarım anlatır

    Oğuz Özlü

    Hikayen ne oldu acaba 4 yıl geçmiş?

  16. HAYATIM OBJEKTİF

    Benim de göz yaşlarım anlatırdı ama anlamak istemedi hiç..

Gözyaşlarım Anlatır Şarkı Sözü
Gözyaşlarım Anlatır İçin şarkı sözü eklenmemiş. Gözyaşlarım Anlatır Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Gözyaşlarım Anlatır Anahtar Kelimeler
Piiz Gözyaşlarım Anlatır Mp3 İndir Dinle , Piiz Gözyaşlarım Anlatır Şarkı Sözleri , Piiz Albümleri , Piiz Gözyaşlarım Anlatır Cep Telefonuna Mp3 İndir,Gözyaşlarım Anlatır bedava mp3 indir ,Gözyaşlarım Anlatır cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.