mp3 indir semti
Kayıp
 
Pera - Kayıp
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Kayıp
Boyut
: 3.56 MB
İndirme
: 80 Toplam İndirme
05-10-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 80 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Pera - Kayıp )
  1. Meral Burum

    Gökhan abi kalemine, sesine, yüreğine sağlık👏😍 harikasınız🎶💕

  2. Gizem Aydın

    Albümden en beğendiğim şarkı (ve hepsine aynı yorumu bırakır😂)

  3. Birsen ERDOĞAN

    Sözlere kalbimi bıraktım, gidiyorum

  4. Eylül Ece

    13.10.2018

  5. Eylül Ece

    17 dislike sevgilisi olanlar

  6. Nil'

    "Yağmurlara, rüzgarlara, sorsana beni, yalnızlara.Eski resimlere, boş sokaklara bakma, göremezsin. Kaybın benim."

  7. _____

    Demek ki bu kadar az zevkli insan var.

  8. Plütonun Bekçisi

    Dönüp dönüp bakıyorum da sadece bizim kalmış bu şarkılardiğerleri biliniyor belki ama bunlar...

  9. minel taşçı

    Ve siz ordan burdan gelenler, asla bu şarkının güzelliğini kesfedemeyeceksiniz

  10. Beritan Kızıl

    Dinlediğim tek türkçe şarkılar peranın şarkıları

  11. WaCieN

    Bunu görüyorsan yaptığın ayıp be merve konuşmayı yarımda bırakmak. insanın duygularıyla oynama.

  12. Melissa Melissa

    PERA DİNLERDİK BİRLİKTE COK ANISI VAR BU ŞARKILARIN

    gök l

    Melissa Ezgi yeniden pera dinleyen biri, umarım. belki bir gün

    Melissa Melissa

    gök l ihtimali dahi güzel

    gök l

    Melissa Ezgi hiç olmayacak gibi geliyor bana, ama umut hep var işte

    SiLent Death

    Melissa Ezgi :(

  13. Ayşe Solmaz

    Bu grubu çok seviyorum ama herkesin müzik zevki farklıdır ve kimse kimseye bu grubu dinlemediği için laf söyleyemez biraz saygı

  14. Nuray Özer

    Arkadaslar ben perayi dinlediğimde kimsenin dinlemesini istemiyordum. Boyle devam etsinler biz bize yeteriz

  15. irfan çalışır

    gitar ritimleri tool the pot'dan alınmış. şaşırdım

  16. İrem Smsk

    Ya sonra deliymisim gibi bakiyolar paylasamiyorum aga bu mükemmel şarkıların ben sevdiği kitapları ve şarkıları kıskananlardanım...

    Nuray Karaca

    İrem Smsk Ben de aynısındanım..

  17. Orkun Akaydın

    Bu zamana kadar en iyi rock grubu 👏

  18. hazal

    Hala dinliyorum ❤❤

  19. Nilay Küpeli

    Bu Nasıl bir Solo Bu nasıl bir ses sen allahin bir mucizesisin PERA.

  20. Nurdan Kılıç

    gökhan abi o gırtlak varyaa off beni benden alıyor

  21. NYGMA FAN

    Süper yemin ederim yaşasın rock metal

  22. Paranoid Youtube

    Eski resimlere boş sokaklara🌠

  23. Çiçek saçlı kız

    intihar şarkım olucak sanırım 😒

  24. Veysel Ilhanli

    sarj bitene kadar dertlen.sonra gün boyu devam eder zaten kafamda çalar sarkilar

  25. Hilary Light Jr.

    Çok güzel ya. Videolarda harika dinlemeden duramıyorum.

  26. Tilki 000

    şarkıda eksik yok, ya onu bırak sadece sözlerine odaklansan bile insanı adam eder; acıların gün yüzüne çıkar, sana hayatı anlatır. bence de izlemesin kimse. bırakın pera bizde kalsın. bi tek biz bilelim perayı...

    Veysel Ilhanli

    Tilki 000 bitek biz adam olak

  27. Gökçe Şahin

    eski resimlere,boş sokaklara...

  28. Ömer Şen

    Günlük ilaçlarımın arasında sınırsız doz pera var.

  29. Ada Sabil

    bırakın değeri bilinmesin bokunu çıkarırlar şarkının yoksasadece bizim olsun bu şarkılar.

  30. isimsiz

    demet akalin dinleyeceginize şunu dinleyin be daha fazla beğeniyi hakediyor

  31. BadGirl .S

    Bu grup sayesinde ben Türkçe şarkı dinliyorum.

  32. Samet Şahin

    yahu dinledikten sonra paylaşsanıza emeğe saygı paylaşın ve beğenin lütfen

  33. Samet Şahin

    kimse bu kadar iyi söylüyemiyor pera

  34. Sudenur Burak

    haketmiyolar bu kadar az dinlenmeyi

  35. Sena

    pera bana özel olsun falan isterdim

  36. psikopat bebek

    Perayı herkes dinlerse ne özellği kalır?? herkesin dilinde olur... ama şimdi sadece biz biliyoruz bence böyle daha iyi

    pera candır

    pera bize kalsın:)))

    Beyzzanyx _

    psikopat bebek katılıyorum

    lil aşık veysel

    psikopat bebek onları da düşünün amk para kazanıyorlar bu işten

    Gizem Aydın

    Zaten gerçekten müzik zevki olanlar dinler merak etme öbürleri gitsin hande yener dinlesin😒 Yani ❤pera❤ her türlü bize kalır✌

    Abdullah Özkul

    psikopat bebek Boş yabma.

  37. Tevfik Kayahan

    fon müziği linki verebilcek varmı bulamadım ben

  38. Ulky Al

    Pera ve sarkilarini begenmeyen ozurlu dengesiz sipastik beyinsiz sarkikardan anlamayan tek miyoplu canlidir. (Nokta) Bu kadar basit←←←

    Nihal Meriç

    cok iyi tesbit kardesim :D

    alican demir

    +Ulky Al Tamam pera gerçekten çok iyi bir grup ama başkasının zevklerine laf atabilecek kadar ezik beynine kan gitmeyen zihinsel engelli empati duygusu olmayan düşüncesiz bir insansın

    Aleyna

    +Ulky Al Özürlü ve spastik gibi sözcükleri hakaret olarak kullanmak doğru değil. Miyop da uzağı görememe sorunudur, birçok insan bu yüzden gözlük kullanır, benim gibi. "Tek miyoplu" derken demek istediğini çözemedim bununla beraber. Yanıtlarda da "zihinsel engelli" denmiş, bu da yanlış. Yapmayın yahu, seviyesiz misiniz?

    Ali Aydın

    Ulky Al lütfen çocukları pistten alalım :)

    Melissa Melissa

    Ulky Al vallahi ya hayır dinlettiklerim bu mu diyor he amk bu begenemedinmi

  39. Gul Baycar

    abi artık şu pera bi patlasın lan

    Mustafa Demir

    patlamasın bokunu çıkarırlar

  40. Beyza Urfan

    Mükemmell..

  41. ensar erdem

    abi çok iyi yaaa

Kayıp Şarkı Sözü

Pera Kayıp Şarkı Sözleri



Kayıp


Neyim varsa aldın giderken kırık kalbimle kalıverdim yeniden

Gökyüzünde uçuyordum daha dün bugünse derinlerde boğuluverdim ben

Ne kuş oldum uçtum ne taş oldum çöktüm gölgesiz bu beden benim olsun yeniden

Dön de bir bak kendi kalbine beni benden aldın giderken


Yağmurlara rüzgarlara

Sorsana beni yalnızlara

Eski resimlere boş sokaklara

Bakma göremezsin kaybın benim Artık bakma göremesin beni


Neyim varsa çaldın giderken gölgesiz bu beden benim olsun yeniden

Hayalinle yaşıyorken bugünse yokluğunla soluverdim ben

Yüzün vursa gece ay gibi odama açsam perdeleri görünüversen duvarımda

Yastığımın diğer yanında sarıldım uyuyorum yokluğuna


Söz-Müzik : Gökhan Mandır

Düzenleme : Gökhan Mandır, Hakan Ünalan, Kaya Sevinç



Kayıp Anahtar Kelimeler
Pera Kayıp Mp3 İndir Dinle , Pera Kayıp Şarkı Sözleri , Pera Albümleri , Pera Kayıp Cep Telefonuna Mp3 İndir,Kayıp bedava mp3 indir ,Kayıp cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.