mp3 indir semti
Geri Gelen Mektup (Bağlama Versiyon)
 
Osman Öztunç - Geri Gelen Mektup (Bağlama Versiyon)
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Geri Gelen Mektup (Bağlama Versiyon)
Boyut
: 4.28 MB
İndirme
: 124 Toplam İndirme
25-08-2020 Tarihinde eklendi, Toplam 124 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Osman Öztunç - Geri Gelen Mektup (Bağlama Versiyon) )
  1. Yusuf Beyaz

    14/15 yasimdaydim babamin bana bu sahesri ilk dinlettiginde.... Zaman su misali akip geciyor... Var ol osman reis

  2. Ali Arslan

    Osman abi cemaleddin durmuş öyle seni soruyo hayranın adam aşık olmuş adam

  3. Oğuzhan KUTLU

    İlla merak edip dinleyecek, illa bu yorumu göreceksin.

  4. Behiye İpeksoy

    Osman abim bu aşk da istiyoruz👍👏💐

  5. Gurur Ates

    harika. 😊

  6. Arena Tanrısı

    yaptıgın canlı yayınlarda canlı performanına iyi değil demiştim kusura bakma osman REİS!

  7. Ferit Keskin

    VAKTİYLE BİR ATSIZ VARMIŞ VAROLSUN!

  8. Ahmet Kılınç

    Ağabeyim yoluna gurban olayım, sizin gibi sanatçı gelecek nesiller yetiştirmenize her zamankinden daha çok ihtiyacımız var, elinize emeğinize sağlık, Rabbim sizlerin eksikliğini göstermesin

  9. serhat torun

    OSMAN ÖZTUNÇ FARKI YÜREĞİNE SAĞLIK AĞABEYİM

  10. tolgahan bdr

    kral nerde kaldın özledik ya

  11. MSemine64 Şimşek

    Muhteşem olmuş sesinize saglik 🇹🇷🇹🇷🇹🇷👏👏👏

  12. kapfen berger

    ZeMahşer Osman abim.

  13. Ibo Bey

    Yüreğine Sağlık Koca REIS ..CcC

  14. Mehmet Eser

    Can reism azina yüreğine duygularına sağlık karaman selam sevgiler ben mehmet genco

  15. hiç h.i.ç

    ♥️♥️♥️

  16. Murat Taşdelen

    Baba nasıl ses var sende, sene 94 yüksekokulda senin şarkılarınla piştik, şimdi sene 2020 hayat mücadelesinde kaybolasakda senden hala kopamadık

  17. Erol Karaca

    Ölmek var ölünmek var.....

  18. ASIR YUCEL

    🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇹🇷🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹ağzına sağlık reis 🙋🏻‍♂️

  19. Aga Bey

    🇹🇷👍

  20. Saniye Dursun

    Adamın dibisin be osmanim

  21. volkan ertosun

    Vur şanlı silahinla gönül mülkü düzelsinnnnn....

  22. Furkan YALDIZ

    geçtiğimiz aylarda canlı yayınlarınızda hep istemiştim bu parçanızı. nasip bugüneymiş dinlemek.

  23. sait karabacak

    Vaktiyle Atsızın yazdığı mektup

  24. Kadir Türkmen

    Ruh Adam - Geri Dönen Mektup

  25. ahmet yaşar demirağ

    👍👀👍😷

  26. Mehmet Bahar

    Reis emeğine eline sağlık ben eski versiyonunu daha çok seviyorum

  27. EmiR KılıÇ

    Allah razı olsun ellerinden öpüyorüm can feda

  28. Sevimli Ayılar Oynuyor

    Harika muhteşem çok güzel

  29. Mehmet Fırat Çevik

    Sen öldürüyorken de vururken de güzelsin..

  30. Kursat Bostan

    Benden 10 yıl sonrama notNe osman reisiNe bu şiiriNe sana bunu dinleteni unutma...

    Ugur

    20 yıl oldu senin nottan düşeli. O günlerde YouTube yoktu.... Allah cümlemize nasip etsin nice on yılları özgürce yaşamayı

  31. Ömer Bala

    Selim pusat'ın Güntülü' ye yazdığı o muhteşem şiir

    Latino Heat

    Selim pusat?

    Ömer Bala

    @Latino Heat Hüseyin Nihal atsız'ın Ruh Adam romanındaki ana karakter

  32. Kürșat Akyol

    Baba cigerimi söktün derinden dert görmeyesin

  33. BEKiROGLU BEKiROGLU

    VAKTiYLE BiR ATSIZ VARMIS VAR OLSUN

  34. Berat Demir

    🇹🇷🇹🇷

  35. hüseyin tekinay

    Bu şiiri çok severdim, bestesi de pek hoş olmuş. Ses zaten fevkalade...

    FATİH MEHMET KOÇER

    Osman'ın albümün de söylediğini dinle dostum

  36. Ahmet Uğur Karakuza

    👌👌🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  37. E,y asoas.

    Cok güzel olmus masallah👏🏼👏🏼🇹🇷

  38. JİTEM

    🇹🇷 🇹🇷 🇹🇷

  39. Furkan Arı

    Adeta ruhu dinlendiriyor..

Geri Gelen Mektup (Bağlama Versiyon) Şarkı Sözü
Geri Gelen Mektup (Bağlama Versiyon) İçin şarkı sözü eklenmemiş. Geri Gelen Mektup (Bağlama Versiyon) Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Geri Gelen Mektup (Bağlama Versiyon) Anahtar Kelimeler
Osman Öztunç Geri Gelen Mektup (Bağlama Versiyon) Mp3 İndir Dinle , Osman Öztunç Geri Gelen Mektup (Bağlama Versiyon) Şarkı Sözleri , Osman Öztunç Albümleri , Osman Öztunç Geri Gelen Mektup (Bağlama Versiyon) Cep Telefonuna Mp3 İndir,Geri Gelen Mektup (Bağlama Versiyon) bedava mp3 indir ,Geri Gelen Mektup (Bağlama Versiyon) cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.