mp3 indir semti
Feracemin Ucu Sırma
 
Osman Fethi Ark - Feracemin Ucu Sırma
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Feracemin Ucu Sırma
Boyut
: 4.66 MB
İndirme
: 11 Toplam İndirme
08-03-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 11 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Osman Fethi Ark - Feracemin Ucu Sırma )
  1. Soner Yasak

    Osman hocam merhabalar sizi ne zaman dinlesem üniversite yıllarında ekiple çıktığım gösterileri hatırlıyorum. Benim bir derdim var, çocukluk arkadaşımın düğününde zeybek oynayacağım. Ferace zeybeğini seçtim kendimce. Bu parçanın gösteriye uygun olanını kaldırmışsınız sanırım. Rica etsem mail adresime bu şarkının zeybek vurgulu olanını gönderebilirmisiniz? Göndermezsenizde canınız sağolsun. mail: soneryasak34@hotmail.com

  2. soner baysal

    Bütün zeybekleri okuduğunuz bir albümde bekliyoruz büyük üstad. bu sesi dinleyen başka bir sese tepki veremez.... senden ötesi yok inan

    OSMAN FETHİ ARK

    soner baysal Estağfurullah .. O sizin güzel görüşünüz.. Var olun 🙏🏼✋🏼

  3. Taner TALAŞ

    Lezzetli bir yüksek bariton 👍👍

  4. Göktürk Ögeday

    Hocam harika olmuş yine :) gönlüne sağlık

  5. soner baysal

    Sabah saat 05.17 dinliyorum.. Bir şarki günde 20 kere dinlenirmi ? DİNLENİR....

  6. soner baysal

    Söylenecek bir şey yok son nokta... bu zeybeği başka kimse okumasın..... ustaya saygısızlık olur...

  7. Erdoğan Bolu

    Kütahyayi özlettin be hocam....

  8. Halil Öztolu

    Bi bayanla düetin vardı abi onu bulamıyorum YouTube da arabada dinliyorum onu lütfen onuda yükleseniz

    OSMAN FETHİ ARK

    Halil Öztolu eserin adı ne idi kardeşim?

    Halil Öztolu

    Feracemin ucu sırma osman abi bu arada geri dönüş yaptığınız için teşekkürler ☺️

  9. Burak Şimşek

    hocam günlük 5-6 kere dinleyip dozumu alıyorum. Muhteşem Yorumlamışsınız.

  10. Şahin Özkan

    Türkünün sözlerinin başlangıç kısmına kadar ELİF DEDİM BE DEDİM türküsünün aynısı. Ferace min ucu sırma ve elif dedim be dedim türküsünü peş peşe dinleyin ne demek istediğimi anlarsınız...

  11. Adem ALKAN

    Hocam lütfen eski versiyonuda atarmısınız☺️

  12. Hamdi Korkman

    Yüreğe dokunmak değil, yoğurmak bu olsa gerek.

  13. Serkan Ölmez

    Eski versiyonunuda istemiyor değiliz..

  14. Serkan Ölmez

    Hocam bundan önceki ferace zeybegini tekrar yükleme şansınız var mı acaba ?

    Göktürk Ögeday

    Hiç bir yerden bulamadım

    Utku Şimşir

    Yalnız değilmişim :) 👍🏼

  15. Mustafa Erbaş

    Bir Kütahya'lı olarak zor olan bu türküyü bu kadar iyi okudugunuz icin tebrik ederim. Entonasyon ve prozodi olarakta diyecek birsey bulamadim. bu harika yorum icin tesekkur ederim ustad.

  16. emre doğan

    Alıp götürüyor beni , sivastan egenin dağına taşına ..

  17. Mehmet Okkalı

    bu türküyü senden daha iyi söyleyen yok biliyon de mi .?:)

    OSMAN FETHİ ARK

    Mehmet Okkalı Var olasın abi.. 🙏🏼

    İsmail Coşkun

    Emre oral burç var

  18. savas cetinbas

    Zeybek oynar iken canli soyledigin daha guzel imis..

  19. AHMET ANTALYALI

    Kardeşim hayırlı olsun albümün çok güzel olmuş tebrikler Allah utandırmasın çok iyi okumuşsun

  20. Anıl Akman

    Ahhhh ulann ahhhh! Hocam büyüksün! Sesine yüreğine sağlık.. Zeybek aşkımın başladığı türküdür bu

  21. Göksel Kafes

    Abi ne yaptın sen böyle yaaa tüylerim diken diken oldu 👏👏

  22. Burçin Çakır

    Eski versiyonun videosu neden silindi anlamiyorum. O video zeybek icin cok uygundu. :(

  23. raindincer

    Hocam çok değerli bir sanatçısınız , yolunuz açık olsun.

  24. e k

    En az 6 yıldır vazgeçmeden dinlediğim sesler arasındasınız Osman hocam🎶 Her dinleyişim ayrı bi uzaklara dalış oluyor sesinizle birlikte... İyi ki böyle eşsiz bir sesin devrinde yaşıyorum 💜🎵

  25. Kutu Delisi

    Bu kadar zarif bu kadar narin bir ses...Efsanesiniz Osman Hocam.

  26. Arti Magazin

    Vallahi ne söyleyeyim, tek kelime ile muhteşem bir ses

  27. Batuhan Mamurer

    Dinlediğim en iyi sesler arasında. Hocam allah senden razı olsun tamamen huzur ıste..

  28. ali fahir

    Hocam albümü dinlemek terapi oluyor. Sizden ricam kanalda akustik performanslara da yer vermeniz.

  29. Halit Kavuk

    Osman hocam senin tarz ve sesin için söylenecek bir tek şey var bence emsalsiz daha iyisini görmedim arkadaş

Feracemin Ucu Sırma Şarkı Sözü
Feracemin Ucu Sırma İçin şarkı sözü eklenmemiş. Feracemin Ucu Sırma Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Feracemin Ucu Sırma Anahtar Kelimeler
Osman Fethi Ark Feracemin Ucu Sırma Mp3 İndir Dinle , Osman Fethi Ark Feracemin Ucu Sırma Şarkı Sözleri , Osman Fethi Ark Albümleri , Osman Fethi Ark Feracemin Ucu Sırma Cep Telefonuna Mp3 İndir,Feracemin Ucu Sırma bedava mp3 indir ,Feracemin Ucu Sırma cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.