mp3 indir semti
Ozan Ahmedov-Duyanlara Duymayanlara
 
O Ses Türkiye - Ozan Ahmedov-Duyanlara Duymayanlara
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Ozan Ahmedov-Duyanlara Duymayanlara
Boyut
: 1.95 MB
İndirme
: 476 Toplam İndirme
14-01-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 476 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (O Ses Türkiye - Ozan Ahmedov-Duyanlara Duymayanlara )
  1. Elsad Ehmedov

    İnsallah yeni birisini sever.Heyat devam edir.sevgi su kimidir safdir temizdir. Sevgi yuxu kimidi

  2. Hanan Hanan

    😢💔💔

  3. Mehmet Fidanoğlu

    Azeri'm seni çok seviyorum 😘 0538 626 21 97

  4. رامي دودو

    Çokķ güzel

  5. King Oyuncu

    BIZI BOYLE SEVDILER BIZIMI HAYIR DEDIK AGA :(

  6. عاشق القهوة B.k32

    الله يهبلك معونه وكان

  7. Teymur Memmedov

    Nermine..niye cavab vermirsen??? Allahindan qorx....

  8. Adil Halaç

    iizzlleerrkkeenn ağlıyorum şuan

  9. Khloud Alharbi

    Narmin olmak istiyorum😭😭❤

  10. ___ AFO ___

    Can ayy bala

  11. Dark _death

    orda gülmeleri zoruma giti adam 10 yıldır görmüyor bunlar gülüyor

  12. Ateşböceyi təhsil yolu

    Kıyamam yaa:(♥

  13. Amid Bayramov

    qiza gore aqlama qardas aqlama

  14. Arzuman Memmedov

    Vay be böyle aşk var be bən sevdiyimi kaybetdim ve yeni aşk aramam dedim amma sösümü geciremedim kalbime bu arada adım nərmindi 😔😔

  15. الامير السوري

    صحيح مافهم تركي لكن احساس وصوت رهييييييب👍👍👍

  16. Tuncay Abbasov

    Bizde yalnızlığımıza yakıyoruz 🚬

  17. Roqa fire flower

    یه خورده دیگه مونده بترکه بیچاره از این همه عشق بدون مقابل

  18. Sibel Can

    ozan sen harikasin

  19. خشتوري

    اكو عرب؟

  20. robbery robbery

    Ezik gotoglu

  21. Resul Aliyev

    Azerbaycanli Turkmen oglan bu

  22. AYŞE YENİLMEZ

    Ya yazık ya of duygusal oldum simdi ya aglıyıcam😢😢😢😢😣😣😣😟😟😟😭😭😭

  23. Jale Seferova

    Cann Allah sabir bersin

  24. Gonuul ' tutka

    narminanin allah belasini versin ya gulgibi erkek bize yakskli allah karşısına güzel birini ckarsin narmineyi untsun insallah

  25. Сабина Бекирова

    Boyle seveni bulamassin helal olsun sana Ozan InşAllah seni cok seven biriyle karsilasirsin ve cok mutlu olursun

  26. Huseyn Memmedov

    Səni belə agladani Allah aglatsin ki görsün göz yaşı necde acı və duzlu olur

  27. Samsh Aman

    في عرب هنا

  28. Nicat Göylərov

    Sesine quvvet Azerbaycan oglu..

  29. Samir Nagiyev

    bilmem varmi boyle awk?

  30. Vav Elif

    Aglatin lan resmen 😭😭😭

  31. Joker'in Harleyi

    Kaltak neriman

  32. rusalka rusalka

    keske men de boyle birisi tarafindan bu kadar sevilsem asla onu terk etmem

  33. Ramin Niyazov

    Sicdineeee gul kimi mahninin icine.

  34. Öznur

    Aga bee..

  35. Zamiq Zeynalov

    🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  36. بنت العراق

    4:33 بسم الله

  37. Daniel Mila

    Nerminelerden 100 qurban sene

  38. Саяра Шамурадова

    bayılıyorum bu rahatsız abi videolarına..

  39. Konul Alxazova

    Amma ki sen duzgun hareket yapmadi abiler kardewler durum bu far edin ki birini seviyorsunuz oda evlenecek ve ewide bu bidyoyu gordu ve bu adamda o kizinadini soyluyor ve duyun iptal oluyor biz turkiyede bu adi bir wey ola bilir amma bakude bawka bir kiaksiya verilicek duzgun hareket deyil

  40. Sahib Tagi

    Vüsalə seni sevirem13il oldu sensizem olurem vallah

  41. Tale Mammedov

    Bakuden kardeslerime selamlar abiler kardesler nasilsiniz ?

  42. مي ا

    يحياتي 😢 قصتهه تحزن

    عشق نوتيلا

    ممكن ترجميلي يا

    مي ا

    عشق نوتيلا يقول انو كانت يحب بنت وكان يدور عليها عشر سنوات وماقبلها ولا لقها ف سألته قول كلمه لها يمكن تتابعنا قال لا اقترب موعد زفافها اهو كان يحبها وهو صغير يقول لامشكله ف قلبي يحبها 💔.

  43. Əsgər Mülkədarzadə

    🇦🇿yapamasaydinbe abi 😪🇦🇿

  44. Tatu

    Bah bah bah ne boyuk wey baw verib

  45. Fidan Isayeva

    Canımyaaa nasıda aladı😫

  46. Benim adım Ne

    Ulan sigara yakıcaktım bu çalıyordu telefonda şarkıyı açtım sigara kül oldu aq

  47. SongüL

    Kazanmak icin eski sevdigini alet ediyor ...inanmayin 😁😁 hic inandirici degil

  48. zehranur شهد الزهرء

    Düğnü olacak diyince HADİSE şokkkkk

  49. Ssgt.Halil Sy.

    Duygulandım la

  50. İbrahim Cin

    Murat boz daha neler görür ooo🤔😎🔫🌵

  51. Monster Jizni

    Lan olurum ben boyle olsa kardeşim var ol 😢

  52. Mustafa Demirkol

    Gelini kaçırdsın

  53. #Dark #

    lan zaten morel bozuk bide sen iyice bozdun be ozan :/

  54. Konul Alxazova

    Omrumde duyduqum en guzs sarki Allaha yemin ediyorum 12 imama yemin ediyorum super warkiiiiiiiiiiiii halal olsun sana abi

  55. Ě. ĐëvŘïm

    Ayyy kardeşim Allah sabır versinn :(

  56. mesut tuna

    Ne gülüyorsunuz amına koduklarım

  57. кенни

    Can qardaw ağır dərdin var allah yardımçı oksun

  58. Furkan Şahin

    4:42 Hadise'nin sesinin titreyişi

  59. umut seyidi

    Ah erkekler niye biz herzaman kaybeden oluyoruz aslında hatayı biz yapıyoruz çünkü ünler o sevgiyi heket miyorlar

  60. Royal Memmedov

    Az osduraga bas de artist artist

  61. Ilknur Turk

    Benimde gözlerim doldu sen nasıl bir kadınsın Allah seni kahretmesin 😭😭😭😭😤😤

  62. Zamin Albendov

    boyle ask acisi cekenleri gorunce aska olan inancim nedense kayboluyor 😳

  63. Gamze Aksakal

    Kiyamam, icim acidi yaa, inshallah mutlu olursun ozan😥

  64. Sevinc Mirzeyva

    Halal olsun ona əsil sevgdi💜👏

  65. Asi Ahmed

    😢😢

  66. ElyAs Atajanow

    😢😢😢😢😢

  67. Özlem Çolak

    Boyle adamlar icin cigeri 5 para etmezleri seçip adam gibi adamları uzenlere ayip be

  68. Bircan Asan

    Nefessiz kaldım.

  69. Süleyman Gül

    Kazakistanda yaşıyor di biliyorum seni aı canım benim Narminaim ben tanıdım syni evet cavabini bekliyacam

  70. Süleyman Gül

    Beni mi ariyur avçaba

  71. Süleyman Gül

    Ben Narminaim

  72. Vahid Babasov

    Qaqam ewwek kimi sevirmiw qizi

  73. Ayka ismaylova

    👍👍👍👍

  74. Ramin Sukurov

    hər kəsin içində belə bir qiymətli xəzinəsi var.Hər düşündüyundə aglatan

  75. Norm Life

    5:07 bchcdzfvzncgncjn ağlıyacaktim bnde koptum 😂

  76. FreeSinema

    Oç narmina

  77. {S} {E} {L} {İ} {M}

    *Boşver diğe diğe yaktılar bizi zaten sen ne diyon Murat*

  78. Yunus Basar

    Bizim milletimiz her ağlayana inanio. 10 senedir göremiyor ama evlenceni biliyor. Kafasından uydurmus biseyler. Haa bide ole bisey varsa ulan ibne evlencekler dion şov yapmana o kızın da hayatini karartmaya hakkin yok

  79. Mikail İŞCAN

    Helal be arkadaşım Biz de derdimiz var diye geçiniyoruz..

  80. Nuray Agayeva

    İlk aşk unutulmaz beee kim ne derse desin

    xeyyam huseynli offical

    Vallah duz dedizzz qatiliram sene 👏👏

  81. erdem soydaş

    15 sene sevdim bende çocukken aşık oldum iki çift göze büyüyünce evlenrim diye yıllarca hayalini kurdum , ne oldu biliyomusun tanıdıgımda kalp malp kalmadı kısacası bende bitti hayalimdw birini sevmek daha güzel....

  82. Melih Karsikaya

    Lark bile 12 lira oldu amk napiyonuz siz paylasmayin boyle seler

  83. Aysel Memmedova

    Ağlama be aqa

  84. Ferid Huseynov

    Ayy superrr

  85. Börteçine [21]

    Çok güze yürektenl söylemiş kandaşım var ol

  86. yung b.

    murat boz ne boş adamsın amk

  87. Haziran Gecesi

    Yapma be abi((

  88. Rza Quliyev

    Coooxxx pisssss

  89. Ogultach Atagurbanova

    kaşke diyilen şey vardır 😯😯

  90. Murat Bayrak

    Gercek sevenler varmi boyle yaa

  91. Salam Salamov

    Sesi cok guzel yaaa

  92. Cetin Tunc

    Boş ver abi 😢😢

  93. kurşun asker

    Beğenmeyenler narmina nın akrabaları

  94. KiralıkaşkDefÖm_ HercaiReyMir

    Sabah sabah niye böyle bir video ana sayfamda var yaaa😭😭 allah seni belanın versin narmin misin nesin bilmiyorum ama nasıl ağlattın bu çocuğu

  95. Arzu

    22 yasi var hele birde 10il kecmis sen yatdinki nede yuxu gordun?inanmadm nese,, birde her qisqirmaq ureyden oxumaq deyil

  96. Volk Volk

    Adamla bir ayliyorum😟😢😢😭

  97. Awaz Duski

    ❤️❤️❤️❤️

  98. Awaz Duski

    🔥🔥🔥🔥

  99. Bay ZADE Müzik

    KANALIMIZA DESTEK OLMAK İÇİN ABONE OLARAK BİZİ TAKİP ETMENİZ YETERLİ. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.

    Merve Akgün

    Abone olucamda kimi seçdıginide göstersenız en hiyecanlynyerinde bitiyor

    Feride Canıyeva

    Bay ZADE Müzik kewke beni sevseydin ben seni hep beklerdim ya boyle biri ciksin karwima artik yahu

    Ideal Telecom

    Bay ZADE Müzik 😕😔😭

Ozan Ahmedov-Duyanlara Duymayanlara Şarkı Sözü
Ozan Ahmedov-Duyanlara Duymayanlara İçin şarkı sözü eklenmemiş. Ozan Ahmedov-Duyanlara Duymayanlara Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Ozan Ahmedov-Duyanlara Duymayanlara Anahtar Kelimeler
O Ses Türkiye Ozan Ahmedov-Duyanlara Duymayanlara Mp3 İndir Dinle , O Ses Türkiye Ozan Ahmedov-Duyanlara Duymayanlara Şarkı Sözleri , O Ses Türkiye Albümleri , O Ses Türkiye Ozan Ahmedov-Duyanlara Duymayanlara Cep Telefonuna Mp3 İndir,Ozan Ahmedov-Duyanlara Duymayanlara bedava mp3 indir ,Ozan Ahmedov-Duyanlara Duymayanlara cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.