mp3 indir semti
feat Sıla-Hatırla Beni
 
Nazan Öncel - feat Sıla-Hatırla Beni
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat Sıla-Hatırla Beni
Boyut
: 4.78 MB
İndirme
: 16 Toplam İndirme
14-08-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 16 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Nazan Öncel - feat Sıla-Hatırla Beni )
  1. Oublié-

    başkasını seviyormuş. neyse onun mutlu olduğunu görmek yeterli😪. söyleyemedim bir daha da söyleyemem...

  2. özgül yeşil

    Sıla yorumu tartışmaya kapalı Daaaa... Ayşegül Aldinç ruhu başka yahu😉

  3. Tuğba Mirza

    Sıla ❤️

  4. Necdet Karaağaçlı

    Sana yine gelinir elbet ama, o yol beni çok öldürdü.Beni de anla yalvarırım. Her seferinde gözlerine yenik düşmek kolay mı sanıyorsun?

  5. Kkma Bsk

    Allahım sana geliyorum sese bak.. Yok böyle Bi ses..

  6. Sadullah Ertem

    Şarkıyı ilk defa radyoda duymuştum.

  7. Mine Bozkurt

    Teşekkürler Nazan Öncel bizlere bu şarkıları tattırdığın için yüreğine sağlık....

  8. efyal nomossa

    Nezaket çerçevesinde kimse kusura bakmasın bu parçayı en iyi okuyan Ayşegül Aldinç

  9. Kazım CANTÜRK

    01.09.2019 03:24

  10. Tayfun Tekgür

    her telefona sen çık her kapıya sen koş ya bunu 3. çekişim bi amına kodum videoyu bozdu

  11. EYÜP KILIÇ

    Bu Kadın Efsane..... Seni Seviyorum Sıla...🥰🥰🥰

  12. Shirin off.

    Kaçıncı yıllara gittim bilmiyorum artık bu şarkıyla

  13. Mahym Muradova

    Buralara kadar gelmişim ki ben seni hatırlıyorum

  14. thomas shelbynin cugarası

    selam zenciler

  15. feslegen ve seyyah

    beni hatırla yakışıklı. bi de ALLAH BELANI VERSİN. ben başkasıyla evlenicem oh olsun , yavşşşakk

  16. mesut boyc

    BENİ HATIRLA (AYŞEGÜL )

  17. Ayşenur Taner

    Akşam olunca beni hatırla

  18. Muzaffer Ulusoy

    Sıladan gitma kal bu şehirde sarkisini beklerim

  19. Fatoş udjhhxkxjcbx Coskun

    Yillar gecsede yinede her telefonu sen çık her kapıya sen koş beni herseye rağmen guzel hatirla çünkü ben seni ölsemde unutamam

  20. Sena Ilarslan

    Arama Sonuçları Beni Hatırla Sıla'nın şarkısı Takip etTakip ediliyor GENEL BAKIŞ ŞARKI SÖZLERİ DİNLE BAŞKALARI AYRICA ŞUNLARI DA ARADI: Resimlere bak Mektubumla avun Şarkılar tut Kendinden vazgeç Yastığına sarıl Korkular tut Dağılsın kalbin Öl hatta orada Lanetler yağdır Beni hatırla Her telefona sen çık Her kapıya sen koş Beni hatırla Her telefona sen çık Her kapıya sen koş Beni hatırla Sen bir yerlerde Ben bir şehirde Akşam olunca Beni hatırla Sen bir yerlerde Ben bir şehirde Akşam olunca Beni hatırla Mektupları yak Şarkılara küs Hasretler giy Kendinden vazgeç Yastığına sarıl Korkular tut Dağılsın kalbin Öl hatta orada Lanetler yağdır Beni hatırla Her telefona sen çık Her kapıya sen koş Beni hatırla Her telefona sen çık Her kapıya sen koş Beni hatırla Sen bir yerlerde Ben bir şehirde Akşam olunca Beni hatırla Sen bir yerlerde Ben bir şehirde Akşam olunca Beni hatırla

  21. Mustafa Gök

    Hayır sende unut bende

  22. ismail güler

    kimse artık böyle büyük aşklar çekiyor , herkez boşvermiş , yaşıyan 7 milyonuz sadece :) sizle olmaktan gurur duyorum ...

  23. Bülent Kutluk

    ORİJİNAL MÜZİK

  24. Kadircan

    Bundan sonra kimse üzülmeyecek arkadaşlar deymiyor kimse için,sevmeyin hatta onlar sizi sevsin siz bırakın size yapılanı sizde onlara yapın,şahsen artık bende sevecek duygu his kalmadı BİTTİ BİTİRDİLER SEVMEYİN ARTIK DEĞMEZ

  25. Meltem Toros

    Hâlâ hatirla

  26. alan alan alan alan

    Love you

  27. dolarınhalineolacak

    Sen bir yerlerde ben bir şehirde akşam olunca beni hatırla... İçimi cız etti.

  28. Esra ÇÖMEZ

    Silanin sesiyle farklı bi anlam kazanmış şarkı 👏

  29. M A G

    Nükleer başlıklı kız'dan geldim

  30. Yalçın Güneş

    Şarkının sözünü yazan yorumculara neden bin beğeni geliyor.Malmısınız beğeneler her kapıya koşuyormusunuz.

  31. Nilsu Seray

    Ayşegül Aldinç ten dinleyin derim bir doksanlı yıllar genci olarak hissettiriyor şarkıyı ☺️😌

  32. cem dinmez

    Bu şarkının duayeni Ayşegül Aldinç'tir. Benim çocukluk aşkım. Jülide aral teyzemin de en yakın arkadaşlarından biridir kendisi.

  33. Farkhad Takhmazov

    Ben ask iztirabi cekmiyorum ki... Ben gayet mutluyum. Peki neden canim acidi, gozlerim doldu?

  34. Büşra Yuca

    Bu şarkıyı hediye etmiştim son kez yüzüne bakarken. Lanetler yağdır,beni hatırla.

  35. Onur Erdem

    🇧🇦❤🇹🇷

  36. Soner Sevgen

    İYİ Kİ VARSIN ĞÜL

  37. Gül Ozcan

    İyiki varsın sonerr🎶🎶🎶

    Soner Sevgen

    @Gül Ozcan Ğül seni çok merak ettim Arkadaşım Bi şey yaz bari gelmicem de Bi şey de Allah a emanet ol ters Bi durum yok inşallah

    Soner Sevgen

    @Gül Ozcan lütfen Bi şey de lütfen

    Soner Sevgen

    @Gül Ozcan Ğül küs müyüz arkadaşım sen çok iyisin çok zor senin gibi arkadaş bulmak Allah a emanet ol

    Soner Sevgen

    @Gül Ozcan Ğül nasılsın merak ettim Arkadaşım gelmicem de demedin Bi sorun yok inşallah Allah a emanet ol

    Soner Sevgen

    Ğül Bi şey de

  38. Karya sanane

    aşığım sana be kadın

  39. Adem Dalkiran

    Sıla ya şarkı söylemek yasaklanmalı. Bu ne ya içimizden geçtin. Kafamıza sıksan daha iyi olurdu

  40. Orçun B

    eskiden yorumlanmış ve çok beğenilmiş bir şarkının üzerindeki tozları öyle bir almış ki parça eskisinden daha iyi parlamış.SILA HARİKASIN

  41. MUHAMMED BAYRAM

    Şarkının en kötü yanı 5.13

  42. Rabia k

    Bu gün markette bu şarkı vardı ve bu şarkıyı dinlemek için markette oyalandım eve gelir gelmez de açtım. Bende bıraktığı duygu tarifsizdi...

  43. Yiğit Canbolat

    Senin gibi kalpsizler buraları bilmezler ...

  44. Ömer Çukadar

    uzun yol için enfes şarkı 👍

  45. Ömer Faruk Danışman

    Dağılsın kalbin beni hatırla..

  46. oki oki

    Ramazan bayramınız mübarek olsun

  47. Rabia Uzun

    Cok cok iyiii💗

  48. Roza Liax

    bu şarkıyı onunla sevmiştim şimdi onsuz dinliyorum canımı halen acıtabilmene izin verdiğim için kendimden nefret ediyorum

  49. Fatih Renkligil

    Bir şarkı nasıl katledilir ders olarak okutulması gereken bir örnek. Şarkı mahvolmuş. Ayşegül Aldinç'in yanından bile geçemez.

  50. Buse Karabulut

    Bence Ahmet Kural bile aşk acısı çekerken Sıla'yı dinliyordur

  51. Matizin Efulisi

    bu albümde Mabel Matiz de olmalıydı

  52. Yağmur Araç

    YAGMUR DİNLİYOR 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼👌PAPATYALAR ÇİRKİN OLUR MU HİÇ?

  53. Mustafa Ok

    Hatırlamaya devamm..

  54. Kedi Memozade

    3:57 Kurtlar vadisi otoban müziği

  55. Berra Yamakoğlu

    İlk dinle diye attığı şarkıydı şimdi ilk ve son...

  56. Yagmur Borlu

    Türk müziğinin en büyük şanslarından iki kadın birarada,muhteşem sonuç...

  57. muhammet alper özdemir

    Ne Sıla sı ne Ayşegül Aldinç i arkadaşlar, yapmayın; yapmayın lütfen. Işıkları kapatın yatağınıza uzanın gözlerinizi iyice açın ellerinizi ensenizde birleştirin ve şarkıyı Nazan Öncel den dinleyin.

  58. Gaia Gryta

    Tam böyle gece vakti ya İstanbul'u izlerken ya da uzun yolda direksiyon başında dinlemelik bir şarkı. Ramazan olmasa peşpeşe yakıcam şu mereti..

  59. yigitgenc

    Hayat , duyguyu bizler çıkarım yapıp kendisi hakkında tecrübe edinelim diye yaşatır. Içine girip kalalım diye değil. Yasayın, çıkarım yapın ve akılla tartarak yola devam edin. Melankoliye gerek yok

  60. yunus şentürk

    Sıla gerçek olsa da adamı olsam amk

  61. Resul Koroglu

    Ne sen hatırla... Ne de kahvenin kırk yıllık hatrı...

  62. Huriye Bicici

    Dagılsın kalbin öl hatta ordaa 😔

  63. #BöRü Sabotage’

    Gece 02:45 telefona çıkan da yok Hatırlayanda yok velhasıl kelam unutulduk. Belkide hiç olmadık ki hatırlanalım. Anca dinliyoruz işte..

    Memoli Alabora

    #BöRü Sabotage’ ne doğru yazmışsın Kardeşim..

  64. F.E Kar

    O başta gelen melodi ye benzeyen bildiğiniz fon müziği var mı acaba ?

  65. okay otay official

    sol yanıma öküz oturdu mk nefes alamıyorum...

  66. bilqase mexdee

    Mesela niye aksam olunca? Sabah da hatirlayak

  67. Lady Diloss

    Beni sılanın ses tellerine gömün pilisss

  68. AquaTech Yem Su Ürünleri

    İskender Paydaş'ın olduğu yerde kalitesiz çalışma olması mümkün mü?

  69. Erhan Temel

    Ne telefonu arıcak kadar gücüm ne kapıya bakıcak kadar gururum kalmadı.

  70. Cemile Memmedova

    Hatırlama sen beni hiç hatırlama..

  71. İbrahim Cetin

    Beni hatırlama

  72. kaanmp

    la bu nasıl ses ve tonlama, ananı sikerim der gibi şarkı söylüyor nerde ayşegül nerde bu

  73. Qumak13

    Epic recording! Awesome result as always with Sıla! Love every second of it! Sıla birtanesin, maşallah sana! Yüreğine, ağzına sağlık! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  74. nupel akbaba

    Resimlere bak Mektubumla avun Şarkılar tut Kendinden vazgeç Yastığına sarıl Korkular tut Dağılsın kalbin Öl hatta orada Lanetler yağdır Beni hatırla Her telefona sen çık Her kapıya sen koş Beni hatırla Her telefona sen çık Her kapıya sen koş Beni hatırla Sen bir yerlerde Ben bir şehirde Akşam olunca Beni hatırla Sen bir yerlerde Ben bir şehirde Akşam olunca Beni hatırla Mektupları yak Şarkılara küs Hasretler giy Kendinden vazgeç Yastığına sarıl Korkular tut Dağılsın kalbin Öl hatta orada Lanetler yağdır Beni hatırla…

  75. nida akın

    Sıla yi sevenler1+

  76. Aydın Yasin

    Galg gız gapıya bah 😂😂

  77. onur kotluk

    Sıla ve Aynur Aydın Türkiye' nin kalite rezervleri ya ;))

  78. nisa nur yılmaz

    Her telefona sen çık Her kapıya sen koş Beni hatırla...

  79. Turgut Pala

    düşünsenize halil sezai ile sıla evleniyor ortaya nasıl bir şey çıkar siz düşünün...

  80. Gülbahar Dinç

    Beni asla hatirlamicak olmani bilmem ne kadar aci

  81. Haralci bediş

    Nazan Öncel Farkı😘😘😘

  82. Emrah Tunca

    bağımlılık yaptı

  83. Merve Ateş

    Resimlere bak Mektubumla avun Şarkılar tut Kendinden vazgeç Yastığına sarıl Korkular tut Dağılsın kalbin Öl hatta orada Lanetler yağdır Beni hatırla Her telefona sen çık Her kapıya sen koş Beni hatırla Her telefona sen çık Her kapıya sen koş Beni hatırla Sen bir yerlerde Ben bir şehirde Akşam olunca Beni hatırla Sen bir yerlerde Ben bir şehirde Akşam olunca Beni hatırla Mektupları yak Şarkılara küs Hasretler giy Kendinden vazgeç Yastığına sarıl Korkular tut Dağılsın kalbin Öl hatta orada Lanetler yağdır Beni hatırla…

  84. Murat Kalgıdım

    10 numara

  85. Şarlak Ay

    Aldattı kaç defa arkasından ağlıyorum, özlüyorum sanırım bir ben salağım

    Emine Aktekin

    yalnız değilsin

  86. yousif agha

    😢😢😢😢

  87. şenol küçükdurmuş

    Yetimhanede yaşayan küçük bedenlerin, ranzalarına yazdıkları “anne” kelimesi kadar masum olmalı aşk.

  88. okan arda

    dünya bir yana nazan bir yana.

  89. Ercan Erol

    sılanın sesinin her ayrıntısında duygu yüklü. günlük koşuşturmada oğlum bak git kafasını aşamamışken müzikteki bu derinlik insanı bilmediği yerlere götürüyor.hiç olmadığı yerlere.

  90. Burak Tan

    Sound çok iyi !

  91. Ceylan Can

    Lütfen klip gelsin Sıla❤️

  92. Akif Can

    Sıla tartışmasız türk müziğinin sezen aksu'sudur...

  93. Hmtt Hmtt

    İster mektuplara bak ister mesajlara. Sen gittiğin yerde mutlu mesut gülerken hatırlayamazsın hiç bir şeyi. Hatırlamak yaşamak demek. Giden gittikten sonra neyini hatırlayalım gidişimi yoksa terkedişimi yoksa itiraf edilemeyen ihanetimi.

  94. candisell

    Şarkıya resmen kalp masajı yapmış...

  95. Merve B.

    Bir de Aleyna tilki den dinleyin 👌👌

  96. Ali Kudu

    6 milyon ? Bu ne ya 6 milyon ne en az 100 milyon

  97. Yeni Ay

    Resimlere bak Mektubumla avun Şarkılar tut Kendinden vazgeç Yastığına sarıl Korkular tut Dağılsın kalbin Öl hatta orada Lanetler yağdır Beni hatırla Her telefona sen çık Her kapıya sen koş Beni Hatırla Her telefona sen çık Her kapıya sen koş Beni hatırla Sen bir yerlerde Ben bir şehirde Akşam olunca Beni hatırla Sen bir yerlerde Ben bir şehirde Akşam olunca Beni hatırla Mektupları yak Şarkılara küs Hasretler giy Kendinden vazgeç Yastığına sarıl Korkular tut Dağılsın kalbin Öl hatta orada Lanetler yağdır Beni hatırla Her telefona sen çık Her kapıya sen koş Beni hatırla Her telefona sen çık Her kapıya sen koş Beni hatırla Sen bir yerlerde Ben bir şehirde Akşam olunca Beni hatırla Sen bir yerlerde Ben bir şehirde Akşam olunca Beni hatırla

feat Sıla-Hatırla Beni Şarkı Sözü
feat Sıla-Hatırla Beni İçin şarkı sözü eklenmemiş. feat Sıla-Hatırla Beni Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
feat Sıla-Hatırla Beni Anahtar Kelimeler
Nazan Öncel feat Sıla-Hatırla Beni Mp3 İndir Dinle , Nazan Öncel feat Sıla-Hatırla Beni Şarkı Sözleri , Nazan Öncel Albümleri , Nazan Öncel feat Sıla-Hatırla Beni Cep Telefonuna Mp3 İndir,feat Sıla-Hatırla Beni bedava mp3 indir ,feat Sıla-Hatırla Beni cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.