mp3 indir semti
feat İsmail Yk-Zaten Ayrılacaktık
 
Mustafa Arapoğlu - feat İsmail Yk-Zaten Ayrılacaktık
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat İsmail Yk-Zaten Ayrılacaktık
Boyut
: 4.34 MB
İndirme
: 66 Toplam İndirme
28-11-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 66 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Mustafa Arapoğlu - feat İsmail Yk-Zaten Ayrılacaktık )
  1. Semiha Inac

    Herkesbegeniyorki

  2. Semiha Inac

    Herkesbayiliyorzaten

  3. Nalan Demirci

    💞💖❤💕💔👍👍👍😢😩

  4. Minako Minako

    Isteyim miskin Yk benim hayatimdan gozukmesin o orozpusunla . Ni tel. .

  5. Minako Minako

    Bundan sonra Yk ve orozpunu ezicem sizi laflarimla.

  6. Erdi Tıg

    Mustafa arapoglu şarkının çok afedersiniz ama içine etmiş

  7. Hülya Karadeniz

    İsmail YK aşığım sana

  8. Aziz Daminov

    Çok güzel şarkı bez sevdek zatan ayrelacakdek garcakden yokdu aşkligimizni sonu cunki benim memlekitim başka ama bez sonunu duşunmedin sevdek ben gediyorum ve başka galmecam

  9. تعيينات ووظائف العراق

    امممم

  10. Keramettin Bayrak

    Helal be

  11. Kozmik Fikirler

    İsmail yk söyleseydi daha iyi olurdu.

  12. Nuray Kücük

    Cok güzel saten ismailin oldugu her yer güzel sarkilar ayri güzel agzina yüregine saglik

  13. Nafisa Rustamova

    Hec kimsa ayrilmesin

  14. Maggi 2018

    ISmail her zaman yk.kew tek oxusaydi

  15. Eren Çetinkaya

    😘😍

  16. kayacan kaan

    Yenemedik gururumuzu...

  17. Aslı Bekmezci

    Süperrr yk sesi böyle ses yok

  18. sema a

    Zaten ayrilacaktik😏

  19. Hilal Gümüş

    Bütün gençliğim sensin yk İlk heyecanimda ilk aşkımda herşeyimde

  20. Bekir Durukan

    ⭐ Sahte Dost Sabun Gibidir.Elini Yüzünü Temizler AmaAyağını Kaydırır...! ⭐

  21. Gülsüm Karaboğa

    Muhteşem ses ismail kardeşim

  22. Ihsan Unal

    İsmail Yk adamın hası diyenler kaç kişi

  23. Taner Zülal

    Senden başkası yalan ismail yk şu anda şarkı söylüyorum diyen herkes senin sesine kurban olsunlar.....

  24. Oğuzhan Tıkız

    şarkı muhteşem ama ismail yk daha iyi söylemiş

  25. Aynur tatli qiz

    Zaten ayrildiq.....eladi

  26. lorius nefarius

    Guzel ama mustafa arapoğlu olan kisi soyleyememis ismail yk tekbasina soyleseymis daha iyi olurmuş mustafa arapoğlu olan kisi sarkiyi resmen bombok etmis

  27. umut demirkol

    Ben kendimi bildim bileli ısmail yk hayraniyim yine bir numara

  28. Bakalım Artık

    Ya isom bak tarkan hayranını aldı sende gel beni al hadi be😂😂😂😂😂😂❤❤❤❤❤❤😘❤😘❤😘😘❤😘❤😘❤😘❤😘❤😘😘❤😘❤

    Ali Tay

    😅😄😃🤣😂evlenmez ismail yk hayranları bekar görmek istiyorlar😋senden fazla sevenleride var

  29. Mustafa Tokgoz

    İsmail YK için begendim sadece

  30. Minw Uluaoy

    👍👍👍👍

  31. Gülhan YILDIRIM

    Süper bir şarkı 😀😀😀

  32. MAHSUN

    ismail yk sarkiya girmese sifirsin cicegim

  33. deli rüzgar

    İsmail YK sesi ve farkı hiss olunur həqiqətən

  34. Burak can Akaydın

    3:08 En sevdiğim kısım “yanma gönül yanma”

  35. Çınar Bayır

    Hakkıyır

  36. سيڤدا أراس

    روعة اسماعيل

  37. سعید عبوسی

    Ismaik yk yok 💣

  38. Huriye Karakaya

    Zaten ayrılacaktık ...😏🙁🙁

  39. Ibrahim Erkan

    allah kimseye yasat masın:((((

  40. همس الحب h

    I have loved you in the past, and I have loved you today, and I will not give up on you

  41. AYGÜN

    Canm aşkm YEK 😍👍

  42. Güzel Safsaf

    süpppper👏👏👏

  43. Maxamad Ataşoviç

    Adam sanki kendi kendne soyluyor ya isom olmasa bir sey yok

  44. Maxamad Ataşoviç

    Isomun ismi gecen her sarki guzel

  45. Nuriye Turkmen

    süper şahane

  46. Nurcan Çevikel

    Söz müzik 46 Çağlar.tabi güzel olucak

  47. Mina Me

    İsmail yknın sesi yıkılıyor

  48. Mustafa Akpinar

    Neden ayrildikki

  49. GunayBarcafan GunayBarcafan

    ❤❤❤❤❤❤

  50. GunayBarcafan GunayBarcafan

    super sarki

  51. Merve Gül

    çdaeda😀😊☺

  52. aleyna koç

    👍👍👍😗😗😀🤗🤗

  53. aleyna koç

    Bi kotuye göre iyi soyliyo sadece okadar kimse ismail.olamaz

  54. aleyna koç

    Ismailin yaninda bile geçemez

  55. hasan yildirim

    keske yk yanliz soyleseymis

  56. Emre

    Çok güzel

  57. cecelist kiz

    zaten ayrılacaktık yoktu bu aşkın sonu

  58. Ay isigi der durursun

    Eskiden bu ykyi dinleyip bide ustune mal gibi oynardik mk bizdede ozamanlar s*kim kadar akil yokmus demek

  59. Emre Günok

    Sedef örner ses kız

  60. Bedia Çigdem

    İsmail abi nasıl bu kadar yürekten soyleyebiliyorsun kralsin

  61. Bedia Çigdem

    Abi gene süper bı parca yapmışsın helal abim

  62. Tevfik Bas

    Şarki güzel.olmus emeğinize saglik

  63. Saadet 8984

    Sensizligimle baş başa kaldigimda lanet edip yokluğunda ölmek isteğim sarki

  64. Ali Tay

    süper söylüyorsun sen olmasaydın dinlenilmezdi şiirde süper benim sesimde sana benzer İsmail abicim

  65. Saadet 8984

    Mustafa bey klip sonunda tesekkurlerinizi gordum asil biz hayranlari olarak size tesekkur ederiz ismail yk esliginde boyle guzel bi parca seslendirdiginiz icinn

  66. Saadet 8984

    İkinizinde yüreginize saglik cok guzel bi parca sadece klip daha anlamli ve ozenli olabilirdi bir yerde İsmail yk varsa o sarki tamamdir zaten

  67. Vergos & Ayaz

    2018 Burda olanlar

  68. Ali Tay

    sesimi bozuyor bu şarkıyı söylerken söyleyemiyorum mustafa abi yüzünden keşke hepsini İsmail yk söyleseydi abim benim sesimin uyumu İsmail yk abimdir

  69. Ercan Öztürk

    İsmail yk acayip karizmasın varya süpersin

  70. Beyt el-zein Official

    Ismail yk olmasa dinlemezdim

  71. efe pak

    mustafanın sesi çok kötü yaaa

  72. Enes Cokcetin

    Ben hayranıyım

  73. Ali özçelik

    VE AYRILDIK ayrılmak zorundaydık

  74. kamran nagıyev

    Bence sadece ismail yk kismi guzel

  75. beyza Ömer seydi fındık kardeşler

    🎼🎶🎙️🎤sadece ismail yk güzel söylüyor

  76. Canan Dicle

    Yalan erkeklerin kanında var en iyisini ettim

  77. حلم ابيض

    aşkım ismail yk 😘😘😍

  78. Hasan Koyun

    Sakallı da ses yok sadece ismail yk var

  79. wien 38

    Yk sarkiya nasıl bi giris yaptiysa tuyler diken diken oldu mk

  80. Bir Tanem

    zaten ayrlacktik bile bile sevdik aşkm

  81. Ayxan Memmedov

    bunu ismail oxusa yaxwi olardi

  82. HG Oyun

    Ya cok merak ediyirum aleyna tikkinin sacma sapan sarkilari 200 milyon ustu tiklanma aliyor boyle guzel boyle icten soyleyen sarki ve sarkicilarin sarkilari neden 1.5 milyon aliyor cok garip ve cok yazik.

    Orkun Ergun

    amcık sevdası

  83. Rubicka r

    Cok guzel ses tenpi var guzel okuyorsun hellal sana ismayil turkiyenden en coxx dinlediyim warkici ismayil yk her il guzel warkilariyla bizimle dinlemeye devam ediyorum

  84. Rubicka r

    Ben azeri kizi Rubicka Ben ismayil yk fanatiyim onu cokkk seviyorum

  85. Edanur Ergülen

    ismail yk olmasa hic dinlemem bu sarkiyi 😀

  86. Songul Yatkin

    Evet ya ismail yk nin soyledigi ❤❤❤👍

  87. Ercan Bagdin

    İsmail Yk Tek Söyleseydi Daha İyi Söylerdi

  88. Aysel Kalafat

    Sadece Ismail Yk bir numara (y)

  89. esma arapoglu

    En iyi düet 👑👍👏👏#Mustafaarapoglufeatismailyk 🎵🎶🎧 #zatenayrılacaktık 😉👍

  90. Israfil Gokkaya

    Herzaman dinlerim butun eeskisinden tut yeni sarkisina kadar bilirim

  91. Israfil Gokkaya

    Sevilmicek bir adam degil seviliyor

  92. Frank Hulkur

    zaten dovro

  93. yadigar mamiwov

    Cok güzel anlarmı canadı

feat İsmail Yk-Zaten Ayrılacaktık Şarkı Sözü
feat İsmail Yk-Zaten Ayrılacaktık İçin şarkı sözü eklenmemiş. feat İsmail Yk-Zaten Ayrılacaktık Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
feat İsmail Yk-Zaten Ayrılacaktık Anahtar Kelimeler
Mustafa Arapoğlu feat İsmail Yk-Zaten Ayrılacaktık Mp3 İndir Dinle , Mustafa Arapoğlu feat İsmail Yk-Zaten Ayrılacaktık Şarkı Sözleri , Mustafa Arapoğlu Albümleri , Mustafa Arapoğlu feat İsmail Yk-Zaten Ayrılacaktık Cep Telefonuna Mp3 İndir,feat İsmail Yk-Zaten Ayrılacaktık bedava mp3 indir ,feat İsmail Yk-Zaten Ayrılacaktık cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.