mp3 indir semti
Eh Baba (Furkan Korkmaz Remix)
 
Murda - Eh Baba (Furkan Korkmaz Remix)
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Eh Baba (Furkan Korkmaz Remix)
Boyut
: 2.92 MB
İndirme
: 1128 Toplam İndirme
17-12-2020 Tarihinde eklendi, Toplam 1128 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Murda - Eh Baba (Furkan Korkmaz Remix) )
  1. عبدالله الملاد

    سفااااااااحةةةةةةةةةةةةةةةةةة 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

  2. Anthony Patricia

    Herkes bildiği şarkılar var ya; onlar düşünsün Herkes malı kendi bilir.,! 😎😎

  3. Ruzgar Canakay

    macrasoft tarafından abone oldum

  4. Aya Cuot

    😯🙀

  5. Yanlız Kurt

    Yok ya orjinali daha iyi şarkıya girerken baya kasmış remix güzel ama sözler oturmamış dışarı taşar gibi yinede. Emek var diss like da olsa yorum yapalım dimi 😁😉

  6. gizem Bayram

    Çok kötü remixi gerçeği daha güzel

  7. BY FURKAN

    Tesisatta cok guzel performans veriyo tebrikler

  8. Ahmet emin Çalışkan

    EFSO GAZA GELDİM MM

  9. West Official

    0.75 yapın efso

  10. Orhan Güzel

    kral baba

  11. هديل صالح

    Uha o müzik orcinalın daha güzel

  12. Ahmet salih Özüm

    Baba çok güzel olmuş

  13. ÇILGIN MEHDİ

    Küfür etme ya

  14. silver 73

    Bu ahh diye yer çok iyi sjsjjsjdudur

  15. AKIN DURAK

    Oynatma hızıyla hiç oynamayın; hiç güzel olmuyor

  16. nurican mecit

    cok guzel olmuş.

  17. Abdulsamet Öztürk

    şarkıyı hızlandırınca güzel olmuyo aq yeter her remixde böle

  18. Güneş Başıbüyük

    💋💋

  19. Poyrazali Tunca

    😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

  20. KEKOLARIN DÜNYASI

    GONDOLDA DİNLEYENLER LİKEEE

  21. Akın Emre Çelik

    Ne zaman yapılmıs

  22. Akın Emre Çelik

    Ne güzel çalıyor çok mutluyum

  23. Rıza Akıllı

    Dinlediğim en kötü remix

  24. CAPTAN Songs

    ZİİLLER Hİ-TAT 1:00 KULLANSAYDIN PATLAR DI

  25. akın konuk

    ilk kez

  26. Canan Roman kizi izmir

    Iste budur beyaaa tamda mütesem remix sarki olmus emegine yüregine saglik olsun 😊💃💃💃🎶🌹👍👏👏devami bekleriz biz

  27. Furkan Bayar

    Olm tam kopmalık lan

  28. 『ARDA』ツ

    olm baya iyi abi adamsın

  29. enver Öz

    Lan yorum patlamış

  30. MERTCAN ALACÜCÜK

    Sarki dinlemek çok guzel

  31. Hasan Tezcan

    02:18 ulan o kapı sesii yokmu 🧠🔥😄😂

  32. YUNUS EMRE DEMİRCİOĞLU

    Benim abim bu şarkıya sinir oluyor gönderecem ona 🤣🤣😂😂🤣😂

  33. Zehra Aras

    Dinlerken içim bi hoş oldu heyecanlandım 🤭😂

  34. Gamze Polat

    Eh baba kraal

  35. Es Es

    💃💃💃💃😁😁😁

  36. ARDA BOLAT

    UYARI: ara sokaklarda yüksek sesle dinlemeyin

  37. alperen play

    Alperen korkmaz

  38. Serkan Aksu

    Dislike atacaklar var mı sizde o taşşak?😅

  39. Ömer Güloğlu

    Hvchdgdvxzjhzshshsi

  40. Kerem Kulacu

    meretcanin isi rap de oynamak

  41. ༆ Vortax Bey

    0:00 BASMAK BEDAVA :D

  42. Kazim çetin

    Arabayı titrettin kardeş eline saglik

  43. palmiye1 çiçekleri

    adammmmmm

  44. Guven Simsek

    şarkı güzelmiş hacı

  45. Guven Simsek

    beyler ben youtubururum abone olun lütfen 10 yaşindayım

  46. Ali Kurtak

    Bu müzik yürür tutamaz kimse bende başka yerden duydum ,👍👍

  47. Ecrin Savranlar

    Reyissss herkesi yeryeri ezmişsin krallsın 👑😎👑

  48. Kerem Enes

    bravo İnegöllüüü ❤️

  49. samet MR

    0.75 yapın hızı

  50. İftade senem Kayar

    Çok iyii

  51. Hüseyin Öztürkkan

    Yine mükemmel 2020 den selamlar 😎✋

  52. HARUN KURT

    Şiddetten bass öldük

  53. ibrahim Doğan

    0.75 yapinca roman havasi oluo sjsjjsjsjs

    EDİ

    ULAN AZ DEĞİLSİN LAN !!!

    ibrahim Doğan

    @EDİ niye?

  54. crazy designer

    Şarkının her hali güzel yahu uuu

  55. 66 game

    BERKCAN xDDD

  56. Yusuf emre Dirik

    Virüs mirüs geldik buralara e babaMahkum olduk bizler krizlere e babaDolar olmuş 6.5 tele ne araKüçük para deme yatır onu hesabaŞükür (*7)Yeni yıl, yeni dert, rezillikYine zam, yine masraf ezildikYoklar oldu ufak ufak delilikYenildik, olmadı bizim için yenilik...Yeni sene vurdu sarstı bizi e baba30 tele olmuş iki paket cigaraTütün sarıp çektik yaktı ciğer kerataTuttuk başı geçmiş olsun bize o la la 🔞 ۞ץยรยŦ ๒คş ❌

    Nigar Amirli

    Vayyy 👍🔥

    DH Yapım

    @Limon Babayeva salam

    Kardeşimi Editliyorum

    @DH Yapım sosis

    PlayerDestiny

    Dolar ne ara 8.30 oldu

    Berke efe uslu

    XD süper reiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssss :DDDDD

  57. Yusuf emre Dirik

    KORONA:KOLONYAYarasalardan geldik biz eh babaMahkum olmadık biz insanlara eh baba Küçük hücre elimde aldım onu ismide koronaHaydi oynayalım hep birlikte horonaSkurt (x7)Hep birlikte oynayalım horona Skurt (x7)Hep birlikte oynayalım horona Çin'de vurdum attım sonra kenaraKolonyası aldım sarstım ben koronaKolonyayı görünce dedim ona;Dök ana onu bana dök anamSEVİYORUM SİZZLERİ :)yusuf emre dirik :) 🔞 ۞ץยรยŦ ๒คş ❌

    Nigar Amirli

    Bu da güzel olmuş💜😽

  58. 7Çalı

    Tankurt Manas ucuyorum paylaşabilir misiniz acaba

  59. mustafa mutlu

    ritmi tutturamamış

  60. hatice özögen

    Çok güzel olmuş🌸💖

  61. Özel Türkçe Pop Şarkılar

    Reis yapıyorsun bu işi .. Şarkının gerçeğini unutuyoruz ..

  62. By 06 Ank

    Remix yapicaksan furkan gibi korkmayacan 🚬😎🎵☢️

  63. Gökhan Küpeli

    Kalite Asla Tesadüf Degildir Ellerine Saglık Kardeşim.....

    ༆ Vortax Bey

    ABBBBBBBBİİİİİİİİİİİİİİİİ <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<3333333333333333333333333333 ABİ SENİ ÇOK SEVİYORUM SAYGILAR

    Emin Resmî

    Kafayı yedim abişiş seviliyorsun

  64. Tofaş Bisiklet

    Ellerine sağlık orjinalinden daha iyi olmuş şarkı

  65. Aya Recep

    çok güzel olmuşnasıl yaptığını söyler misin?

  66. ExeR

    reis bi sen bi de samet yıldırım max bass yapıyonuz çok güzel oluyor

  67. Halis Aydın

    Diablo Ölüme atak remix yaparmısın

  68. HD samet

    Trap trap trap trap :D

  69. Samet Kurman

    Neşemi getirdin valla süper olmuş

  70. ecmen ekmekci

    baba yine yaptıyapacağını 0'👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  71. HENRY ONYEKURU

    *TEK KELİME İLE EFSANE*

  72. alperen tv

    Abi sen çok iyi şarkılar çıkarıyosun ve seni çok seviyoruz

  73. Fahriye Mamedova

    Ya bu remix Fena olmuş.Aferinn❤️❤️

  74. Ali TİMUR

    Bağımlılık abi yaaa

  75. Devid Mor

    _ТАК_ДЕРЖАТЬ_ФУРКАН_

  76. أميرة الذكريات

    👌😍😍🤩

  77. alone anqel

    Pahalı ya da gelsinnnn

  78. TÜRKMEN REMİXX

    BOMBAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  79. Mobil Tv

    Aysel Yakupoğlu ----Yürekli Ol Parçasını Yaparmısın.

  80. Mobil Tv

    🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  81. ABD_ALLH AL3͜͡NTABY〆

    مرعب ☠️😂😂♥️♥️🔇

  82. Yunus Dikyol

    muhteşem ötesi

  83. softrosie

    çok iyi remix yapıyorsun ya seviliyorsun 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

  84. GrennCarrrddHüseyin Hüseyin

    YAPMA YANARIZ 🔥🔥

  85. Efe

    Remix çok güzelde şarkı kötü be reyiz

  86. Devran Sarı

    Sen varya emek hırsızısın #furkankorkmaz hakan keleş senden önce bu remik i paylaştı sende aynısını yapmışsın birde başka kanallarda paylaşılması yasaktır demişsin sen paylaştın ya hırsız bişey demiyorum demek isterdim de diyeceğimi dedim zaten ben sen kendine bak HIRSIZ

    Cihan Zor

    Ne alakasi var bir parcaya 1000 tane dj remix yapio hemde bunlar ust duzey djler yakin arkadaslar cogunun birbirinden haberi var ayni remixi isim degistirip paylasicak kadar yamyam degiller iki dj in remixinide dinledim uzaktan yakindan alakasi yok ikisids farkli yapmis haksizmiyim #furkankorkmaz

  87. Eyup Akman

    Mermi atsaydın kral🌹🤙🏻

  88. Zen RØ

    Yanıyorsun Furkan aabiiii

  89. Muhammet Karadağ Music

    Aboo nerelere geldik böyle

  90. {papatya kız}

    Muhteşem 🔥🌼👌

  91. Gamer Rafael

    Kullana bilirmiyim

  92. Tural Memmedli

    Video kalite kokuyor

  93. ᏬᏝᏗŞ LAWz

    Bip ler ara sesler harika detay olmuş

  94. ᏬᏝᏗŞ LAWz

    Dinlemeden attım 373 like 🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️

  95. Furkan Korkmaz

    En Yenisi Sizlerle, Keyifli Dinlemeler Diliyorum. Yorumlarınız Benim İçin Önemli Kanalıma Abone Olmayı, Parçaya 1 Like ve Yorum Atmayı Unutmayalım. ❤️👍• Instagram; https://instagram.com/djfurkankorkmaz

    Psikolog Aydan Kaya

    @Salih Gunay 22

    Salih Gunay

    @Psikolog Aydan Kaya ne 22

    Bilal Koncak

    Numaranı versene be yaşın kaç

    Ahmet Bulut

    @Salih Gunay sixo₺02

Eh Baba (Furkan Korkmaz Remix) Şarkı Sözü
Eh Baba (Furkan Korkmaz Remix) İçin şarkı sözü eklenmemiş. Eh Baba (Furkan Korkmaz Remix) Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Eh Baba (Furkan Korkmaz Remix) Anahtar Kelimeler
Murda Eh Baba (Furkan Korkmaz Remix) Mp3 İndir Dinle , Murda Eh Baba (Furkan Korkmaz Remix) Şarkı Sözleri , Murda Albümleri , Murda Eh Baba (Furkan Korkmaz Remix) Cep Telefonuna Mp3 İndir,Eh Baba (Furkan Korkmaz Remix) bedava mp3 indir ,Eh Baba (Furkan Korkmaz Remix) cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.