mp3 indir semti
Tanrım Nerden Sevdim
 
Murat Can - Tanrım Nerden Sevdim
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Tanrım Nerden Sevdim
Boyut
: 2.68 MB
İndirme
: 106 Toplam İndirme
09-08-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 106 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Murat Can - Tanrım Nerden Sevdim )
  1. Remzi Güler

    👍👍👍👍👍👍dilinesağlık😈😈😈

  2. katil kız rahibe teresa kraliçe

    Ne oluyor be şarkı kaydı kulağım koptu sandım bir an

  3. ahmet kurtali

    baylldlm

  4. ahmet kurtali

    cok guzel

  5. ahmet kurtali

    guzelmis cok guzel

  6. Mehmet Küçük

    Abi bende Konya lıyım sen neresindensin

  7. Şükran Atalar

    Abi çok iyisin

  8. Tanhu

    Bu ne lan AFSADAADQFSGA

  9. Bəxtiyar Quliyev

    KaanArslan da hapse cezaevinde dualarinizi eksik etmeyin gencler

  10. Bəxtiyar Quliyev

    Murat Can hapste diyolar gercekten mi

  11. Sonder & Mehmet

    Lan kanalınızı flen kapanmiyor yalaj yapıyorlar hem şarkı 1m yi geçmeden telifli olmuyor baş bas bas

  12. Bayram Kurtul

    abi her şarkı ın fenalı

  13. Kalp Siz

    sevene can feda gidene elveda

  14. Kalp Siz

    alacak, herkesi karşısına alacak kadarda kimse sevmedi beni. "Sen olmazsan yaşayamam" sözünü hiç duymadım ben mesela ya da "senin için yaşıyorum ben". Bana kimse şiir de yazmadı, ya da ne biliyim durduk yere "özledim" falan. Bu yüzden çok bilmiyorum sevilmenin ne demek olduğunu, fazla anlatamam da. Ama sevmenin ne demek olduğunu merak ediyorsan, onu çok iyi biliyorum. İstersen uzun uzun anlatırımda. Uykusuz geçen gecelerimden başlarım mesela ya da aklımdan hiç çıkmayışından. Hayatımın nasıl alt üst olduğunu, yüreğimin nasıl darmadağın olduğunu anlatırım sana. Çok fazla ayrılık şarkısı söylemem, sesim iyi değildir benim ama yazdığım aşk şiirlerini ezbere okurum sana. Avuç içlerindeki çizgilerinden bahsederim sana, birde güldüğünde sol yanağının altında oluşan gamzesinden. Yıllardır kurduğum hayallerimden, bir günde nasıl vazgeçtiğimi anlatırım; onu bir başkasıyla el ele gördüğümde, sevgiye olan inancımı nasıl kaybettiğimi. Sen yeter ki iste, uzun uzun anlatırım ben sana, hep sevipte, hiç sevilmemenin ne demek olduğunu

  15. sayko orta okul

    Gençler murat abi için dua edin simdiden tsk

  16. janti dj

    MURAT abi hapistemi 😔

  17. Eğlence bizim işimiz kaya ailesi

    Boooomba

  18. Damla Şen

    Çok güze söylüyorsa murat (Havva şen)

  19. ESENGÜL ÇAĞLA

    Ağzına salık murat ck güzel olmus

  20. Ümitcan Bozkurt

    süpersin yakışıklııı

  21. Amedin Ayan Ablası

    Murat can sahan hayranım seni ç♥♥♥k seviyorum mureee caaan

  22. sayko orta okul

    Senin saç teline kurban abem ben furkan

  23. Black Wolf

    Hızı 1.25 yapın ızleyın

  24. Amedim Can

    Amedliyiz çok iyiz

  25. Ekrem Akyıl

    Ben aşk adamı değilim güzelim 😉

  26. joker mc511

    şarkı başlar ken müzigin isimi ney

  27. Tuğba Kurtuluş

    Yaa m can gene sacin ayni deyistir yakismiyo sana seson guzel lendin yakisiklison ama o sacin seni boziyoo

  28. Enver Gündoğdu

    0.25 nasıl bir giriş

  29. Elman TV

    🖓🖓🖓🖓🖓🖓🖓👎

  30. Murat can Hayranı

    Muree cannn sni çoooq sewiyorum muremm💋💋❤❤. (Ve ayrıca erkek sanmayın bni bn murenin fanıyım) (yani kızım😉😉)

  31. Yildiz Gur

    Murat Can ELBET BIRGUN

  32. Onur Okan

    +1.000.000 İçin Destek Verelim

  33. Yusuf Çevik

    Helal abi çok kıyak

  34. zeyzey zeyzey

    2018❤

  35. Salih Özbek

    Süpersin yaaaa aynııı benimmm nuriişi abime benziyorsunnnnnnnn seni cok seviyorummmmmm

  36. oyun konsolu

    adamsın bee

  37. oyun konsolu

    adamsın bee

  38. oyun konsolu

    adamsın bee adaş

  39. oyun konsolu

    adamsın bee adaş

  40. oyun konsolu

    adamsın bee adaş

  41. oyun konsolu

    adamsın bee adaş

  42. oyun konsolu

    adamsın bee adaş

  43. İbrahim Çakır

    Murat can çok güzel şarkı

    İbrahim Çakır

    Murat can abi ceza evindeymişin allah yolunu açık etsin

  44. Yusuf Demirok

    👍👍👍🙏🙏🙏

  45. Kiymet ahmedowwa

    Muratt chok gzl bi music yamishin onu seslemeden yapa mam eline salikk😁💋💋💪💪😍😍

  46. Yaren Amak

    Aseocm😀😀😀🤔😀😀😀

  47. Deniz Gençdal

    Şekilsin gene dayi müptoyla yaptiğin da güzel dir rakipçe

  48. وليد الكردي

    Bok gebi

  49. Guphar Jezsi

    Tanrım nerden sevdim nerden düştüm bu belayaYandım isyan ettim kurban oldum bu sevdaya Vurdun gönlümü hasretin en uzak yoluna Senden kopmazsa yüreğim yazıklar olsun____×2Sevene can feda gidene elvedaKimine göre basit hayat ama İnsan oğlu sıkar canı ona buna Benim aşkım sadece bi yazı turaÇünkü bıraktım herşeyi olurunaZaman akıp gider yarına bakın amaGeriye kalan sadece bi marivana Benim arkamdan konuşan karım ola ;)Telefonum çalıyor arıyor gene lakin Ulaşamıyor aradığınız kişiyeBiri gider ve diğeri gelir yerine Geride kalanlar eskidi bak işine Oturup anlat derdini resmimeTamam anlatamıyosun anladım yüzümePeki bu dediğimi becer bi kere Çoktan almışın birini yerime Tamam ikile Akışına bırak her şeyi boşkoyHayat sana geldi lay bana loyBi topuklu giy ve hadi göster boyTabi unuttum o zübbe mi beğeniyoSana romantik olmak mı gerekiyor Ben aşk adamı değilim ki biliniyo (güzelimHer şeye bi çare bulunuyoAşkın affı var onun için ölene yok

  50. Basak Aytaç

    ~MURATCAN~♥♥♥super😍😍😍

  51. Kadriye Karabağlar

    Çok guzel bi sarki muratcan cok tatlisin cnm

  52. karakartal 1903

    kardesim guzel

  53. Mert Eren Nursima

    Adamsın

  54. selenay&ahmet doga

    Cok güzel soyliyorsun

  55. Perviz Memmedov

    Herii vehsi opurem sene abone oldum sende mene abone ol perviz memmedov oz sekilimdi

  56. Ali Gokdol

    Süper devamını yapacaknısın

  57. Gango Gangos

    Seni seviyorum..almanyadan slm

  58. Yakup Akbal

    H.z Kekodan Gelenler ?

  59. Beratt Sahan

    Murat can böyle şarkı görmedi sanki azından ballar akıyor maaaaşaaalllahh

  60. Selahattin Taş

    Tebrikler

  61. Medine Köse

    Bayiliyorum sana sarkinada sanada

  62. Yumurcak TV

    abi arkadaşım önerdi iyiki de önermiş öneren arkadaşım da Diyarbakırlı

  63. umut Aras

    Koluma ve göğsüme dövme yaptırdım güzel mi bilmiyorum ama şarki güzel olmuş murat reyiz Saç güzel sekilsin bro

  64. Bi delii can

    Yawşamayın aq 😒❤🖕

  65. Berfin Dogan

    devam devam devaaaaaam !!!😉

  66. gamzem gamzem

    Sana abone oldum senide beklerim

  67. JOKER HARLEY

    100 kez allah canımı alırsada canım bu adam helal

  68. Samet Yüce

    güzel olmus

  69. klasını konuştur

    Harika olmuş😊😊😊😊😊

  70. Sozdar Sylu

    çık memnubum

  71. Nadiye ve Zeynep in Eğlenceli Dünyası

    sene 2018 hala dinleynler

  72. Samet Kara

    Abi mükemmel olmuşş

  73. Mehmet Isık

    çok güzellllll

  74. Atarlı poncik

    ❤Seni seviyorum❤ ağzına saglik

  75. Oto Abone

    konya ceza evınde

  76. yurdakul styla

    Tolga Arslan'ın hangi beati

  77. Defne Hayat Yıldız

    Farkını atmışsın ortaya

  78. Baba Diyar

    murat abi kalp

  79. Zeynep Zeynep

    Allahına qurban efso seslimm ....😙😗❤💚💜

  80. Fenerbahceli.kız

    Hapisteymis dua istyorlar benim insanlarima laf atana dua falan edemem ben insallah cikamaz da akli basina gelir

  81. Nurcan Tiritoglu

    Süpersin begendim valla be devam et şarki söyleme 😊😊😊😊😊😊😊😊

  82. Çağlar Çelik

    başı biraz kötü ama gerisi güzel

    آيـےلَيـےن Aylin

    Çağlar Çelik Merhaba esmem Aylin Ben kanalama buyutmek esteyorum bana yardam edermesin canim

  83. devran dayansan

    murat can abi kalp

  84. Ayhan Ak

    çok güzel olmuş hayranınım

  85. Fatma Büyükçeşme

    Ağzına sağlık Murat 😘😘

  86. VETRO OFFİCİAL

    abone olun

  87. Ceren kara

    Hala dinliyorum

  88. Zeynep Dogru

    😉Efso😆

  89. Güngör Çağıran

    Ilk Şarkının Linkini Atabilrimisiniz?

  90. Kssksm Zjjzjs

    insala ben karin olurum

  91. Kssksm Zjjzjs

    canim benim ya seni seviyorum

    Kssksm Zjjzjs

    agzina salik

  92. yasemin 1907

    Muhteşem olmuş ağzına sağlık

  93. sıla şahin

    Nerede oturuyorsun

  94. sıla şahin

    Vay yakışıklı sesin harika Bende güzellikte vardır cnm aşklık yaşa güzelliğe bakmaz sevmeye bakar asklık

  95. Murat Can OfficiaL

    OrjinaL Facebook ProfiL; https://www.facebook.com/BirbitmedinizMkkKEYİFLİ DİNLEMELER <3Yüklenen Videoları İlk Gören Sen Olmak İstiyorsan ABONE OL + TAKİP'TE KAL ..!GüzeL Yorumlarınız İçin Şimdiden Teşekkürler <3KLip Çekim ; Brusk RapSöz Müzik ; Murat Can

    fatihyusuf Taşkın

    seni seviyom ben bunyamin

    Lara Roleplay

    NDNG MameAga l

    Edit Abla

    Beni Instagram'da takip edoyosun

Tanrım Nerden Sevdim Şarkı Sözü
Tanrım Nerden Sevdim İçin şarkı sözü eklenmemiş. Tanrım Nerden Sevdim Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Tanrım Nerden Sevdim Anahtar Kelimeler
Murat Can Tanrım Nerden Sevdim Mp3 İndir Dinle , Murat Can Tanrım Nerden Sevdim Şarkı Sözleri , Murat Can Albümleri , Murat Can Tanrım Nerden Sevdim Cep Telefonuna Mp3 İndir,Tanrım Nerden Sevdim bedava mp3 indir ,Tanrım Nerden Sevdim cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.