mp3 indir semti
Yerine Sevemem
 
Mt - Yerine Sevemem
Sanatçı
: Mt
Albüm
Şarkı
: Yerine Sevemem
Boyut
: 5.37 MB
İndirme
: 38 Toplam İndirme
05-12-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 38 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Mt - Yerine Sevemem )
  1. Sima Musayeva

    Yerine Sevemem

  2. kaptan karpuz

    Yıl 2020 😓 .....🌙

  3. Zohre Rzayev

    SUPER

  4. bahar 94 c

    oLmuyoR...

  5. Jala Jala

    R❤️J

  6. Neslihan İğde

    Bu şarkıda aklıma gelecek kadar nasil sevdim seni..

  7. Zerif Huseynzade

    2019?😭

  8. lana Arts 'n Crafts

    🙋‍♀️❤

  9. MehmeT Kocak

    Biz bunları dinlerken kaç sigara(içmiyorum ) yakıyoruz bide yapanı düşünün.

  10. M-I-X

    *İÇİM* *YANIYOR* *AGA* *İÇİMMM* !!!!

  11. Deepak Yadav

    I'm the English comment you are trying to find 😉😉😉

  12. Recep Avcı

    peki ya sesi 😍

  13. Deniz Mut

    Ilaydam senden uzaklaşdiğinda herşeyim gidiyor benden, sensizlik nefessiz bırakiyor beni, ilk defa sevdim böyle, senle canım değerlendi gözümde Ilaydam sen bakınca gözlerime canım bana yar oluyor ama sen arkanı dönduğunde tek düsmanin bu can oluyor. Senle var oldum senin yokluğunla yok olucam

  14. whatsapp üçün video whatsapp üçün statuslar

    Guzel şarkı

  15. 失Küçük Efsane

    *Seversiniz Vazgecmem Onsuz Olmam Ondan Başkasını Sevemem Dersiniz Ama Seversiniz Unutursunuz Onun Yerine Başka Biri Gecer Onuda Seversiniz Oda Acıtır Daha Bu İlk Günleriniz Harcamayın Kendinizi Beklemeyin Sevseydi Ayrıldığı Gün Gelirdi Sensiz Yapamam Derdi Ama Sevmiyor Üzmeyin Kendinizi Dünya Ölümsüz Değil Unutun Abinizi Kardeşinizi Ablanınızı Annenizi Babanızı Sevin Çünkü Onlar Sizi Bırkmayacak Tek Kişiler.*

  16. Betül

    Seni Seviyorum Diyemedim,Olmuyor 😔

  17. Feriba Ataşova

    Yerine sevemem... " T " 😢😢

  18. Gülcin Abbasova

    Cox yoruldum qarwiliqsiz sevgiden bu gün sevecek sabah sevecek evlenecik sevecek deyerken bitdi 😔 ancag bu menim bir şansım olduğunu gosderdi qarwima senen daha Cox seven cixdi Cox wukurki mene o qeder deyer verib o qeder sevirki neceki men seni sevirdim söz vermiwem mende onu ele sevecemki onun yerinde olmaq isdeyeceksen ancag senin heyatin menim heyatim kimi xowbext olmaycaq xowbext olacam Cox xowbext olacam hemde Cox bir gün bura girib evlendim xowbextem yazcam bax bu mahnida bizim mahnimiz kimi yerine sevemezdimmm cunki bir insanın bir qelbi olur unutma !

  19. Oktay Rekt

    9 ay sonra ilk defa mırıldandığımı farkettim.Aynı zamanda da ilk defa bu kadar üzüldüğümü..

  20. Fatmanur Kıran

    💕💕

  21. Mustafa Taşkın

    Orçluyum yapmayın bunu bana

  22. Night 35

    yerine sevemem @Galatasaray

  23. TEK 7

    Detone...

  24. Cansu Sarı

    Arkadaş kalalım demştim yaa aslında hala sana aşık olduğum için öle sölemiştim seni kaybetmemek için

  25. Burak Han

    ah be miray

  26. nidas miri

    Yerine sevemem gün ışığım,nolur artık gör beni... #_S_#

  27. Mahmut Koc

    2:30 larda hadisenin visal şarkısının başlangıç sesini çalmışlar,dinleyin anlıcaksınız

  28. ابو عمار Abu Ammar

    لا شيء تغير ،سوى اني احبك الان اكثر ، واتجنبك اقل ، لا شيء تغير سوىٰ انك كبير في قَلبي ، صغير في عيني ،❤️

  29. seda can

    Evet yerine sevemiyorum 2 yıllık ilişkim ailesi istemedi beni ve ayrıldık suan baskasiyla nişanlı ve asla sevemiyorum başkasını canim diyemiyorum aşkım diyemiyorum baskasina dayanmak zor ... Ve Hakkaride askerlik yapıyor yinede kızamıyorum kıyamıyorum ona ... Alışmak zor

  30. Mavi Düş

    Şarkıyı mahvetmişsiniz maalesf

  31. görkem tektaş

    KEŞKE SEVDİKLERİMİZ DEĞERİMİZİ BİLSE KEŞKE ........AMA NERDE O GÜNLER ????????SÖYLESİN BİRİ AGA YA .SEVDİĞİM KIZ SEVGİLİ NE ANLAMIYOM DİYO DÜN SEVGİLİSİYLE ÖPÜŞÜYODU SİKERİM BÖYLE İŞİ YA

  32. OYUN KAFASI

    Mt desem kaç like gelir

  33. Milena Abdullayeva

    Sevemedim de zaten...

  34. o1 baharx

    16.12.2018 ❤ B ♡ E

  35. Cansu Çepe

    Öyle bir çalıyor şarkı sanki diri diri damar ameliyatı oldum.Ne yaptın bana eşek gözlüm 😑

  36. Aysun Y.

    Bize bu acıları Yaşatanları Allah affetsin .

  37. Ağa Zeynalov

    Uzaklardan Sevmek Mümkün,Yalnız Özlersen Birşey Yapamazsın,Bunu Göze Alarak Sev🙂İyi Geceler

  38. Meryem B-va

    Bu şarkıyı dinlerken duygulanmamak mümkün deyil.Yerine sevemedim bundan sonrada sevemem♥

  39. Hayatında hiç ARKADAŞI olmayan kız

    💋çok seviyorum buşarkıýı💋♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤♥️🖤♥️🖤♥️🖤🖤♥️🖤🖤♥️🖤🖤♥️🖤🖤♥️🖤🖤♥️😥😥♥️🖤🖤🖤♥️♥️♥️🖤🖤♥️♥️♥️🖤🖤♥️🖤♥️🖤♥️🖤♥️🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤♥️♥️♥️♥️🖤♥️♥️❤💓💓💔💔💔💔💔💔💔💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔💖💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤🧡🖤🧡🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤💔💔💔💔

  40. Hakan Ugurr

    Tribünden Gelenler?

  41. Ahmet Samet

    Kadıköyde bu şarkı Ah be Kanaryam

  42. Ruhsuz Official

    çok güzel

  43. седеф тубан

    Bir kız ve bir çocuk neyler kimler daha belli değil. Ama konuşuyorlar işte yollarının ayrılmasına yakın kız, çocuğa bu şarkıyı armağan eder. Çocuk kıza 'bu şarkıyı her dinlediğimde, sen aklıma geliceksin. 10 yıl sonra bile olsa benden gitsen bile, yine sana gelirim. ve yıllar geçer çocuk sözünü tutar. Şarkıyı unutmaz ama hisleri ne kadar doğrudur bilinmez :) insanlar seçimleriyle kaderlerini imzalarlar.

  44. Qısa videolar

    Kaş sevə bilsəydim yerinə 😔 onda getməzdi 😢

  45. Melih Belli

    Gokhan kirdar dan dinleyin

  46. {PAPILLON_ }{}

    Yaşaya bilmirem sənsiz 😢🖤 ölmək istəyirəm amma birgün seni gorerem diye yaşıyıram mehf etdin məni 😢🖤

  47. Büşra Çetinkaya

    Geçen sene 9.sinifta hep dinlerdim ya özledim o günleri 😞😟😔

    Sessiz Emirhan

    mən şimdidə dinlirəm

  48. ToygAR pro

    DUYGULANDIM😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  49. DREX

    😢😢😢❤❤❤❤❤❤👄💋👄💋💋💋💖💖💖💗💗💗💗💝💝💝💝💓💓💓💓

  50. Serxan SN

    Nifret edirem bu gün seninleyem deyib... Sabahı getmeliyem deyenlerden...

  51. Ramazan Kurucay

    Özledim

  52. havin bulut

    Bir gökhan kırdar kadar olamamış ama yinede sesinize emeğinize sağlık

  53. Tugba Sulu

    MT ölümüne beklerim... USTA ❤😢❤

  54. Ranathephoenix

    Ulan 1 yıl önce şarkı ilk çıktığında sınıfta açmıştım sevdiğim çocuk da sevdiği kıza bakarak actigim şarkıyı söylemişti ://

  55. Selin princess

    😍❤

  56. yağmur TV

    Korkuyorum yine umut verip gidecek diye...Aynı siniftayiz ama koklayip opemiyorum sarilamiyorum #H

  57. gunel məmmədova

    Razıyım yapa yalniz tükənsin yillarim ama yerine seveməm be😢😢

  58. Halo şimşek 2019

    https://chat.whatsapp.com/KT1m4VHtgvFAh8L2St4b3y pul qazanmaq isteyen internetden qowulsun qrupa hamini gozduyuruy.

  59. Rasim Arslan

    Yerine öyle bi severim ki ... ondan daha cok severim

  60. adi1kedibeni7 **

    14.09 #M'

  61. EfekanY

    24.12.2018 18.44

  62. Night 35

    Unutmam gerek seni ama bil bakalım ben ne yapıyorum gözlerine tutulup kalıyorum

  63. Zeyneb Ezizova

    ♥♥♥ YERİNE SEVEMEM ♥♥♥

  64. Merve Orçan

    Gokhan kirdarla karşılaştırılamaz gokhan kirdar daha iyi

  65. Axundov Resul

    İçimde bir şey aciyor sanki...... ........

  66. Kardelen Simsek

    İki değil bir olmak derdim unutma biz hep 4 kişiydik Bazı insanların bazı şeylere gücü yetmez Ne sen böylesin nede ben böyle Hayat uyurken birini izkemek kadar güzel

  67. Tuğçe Tüzünel

    farklı ama güzel yine de orjinali kadar iyi olamaz tabi

  68. kufu san

    bu şarkının farklı bir TRAP remixi https://www.youtube.com/watch?v=IceyKdrap-k

  69. Cem Albayraktar

    Lan siktıretbe dıyorum kendıme belkı cocukluk belkide olduğumuzdan mı buyuktuk ufacık kalbimizle koca adamlar gıbı sevmeye kaltıgızdamı kaybettik sımdı onun gözlerine kızımda goruyorum ne dıyım aq hqyatına

  70. Fikri Şahin

    Eski sevgilinin eskimeyen değeri olması gibi birşey eskiler geri dönmez unutmayın..

  71. Orxan Allahverdiyev

    https://youtu.be/gkEnKGFecVM

  72. Furkan arda AYDIN

    😢😢😢🔫🔫🔫🚬

  73. nihal sertbas

    Bugün burda bu şarkıyı dinlerken sana olan hislerimi yazmak için bulunmaktayim. Kendi içimi kimseye göstermezdim senden önce, sen geldin içim oldun. Bütün hissiyatımın doruk noktası, inancımın gücü oldun. Sevgiye sığınmamın nedeni oldun. Sen geldin, bütün duvarlarımı yıkıp yaralarımı sardın. Düşüncelerimi yeşerttin. Şifa gibi geldin bana. Seninle bu yolda huzur dolu yürüyorum iyi ki iyiki doğup bu dünyada var olup yar oldun bana. Acilarim hüzünlerim olacaksa bana geleceksen bile senden gelsin. Gozlerinin içine baktığım her saniye daha çok seviyorum seni sol yanım. Allah birlikte yaşlanmayı nasip etsin istiyorum Son nefesimi kollarının arasında gözlerine bakarak bu dünyadan gözlerinin içine bakarak kokunu cekerek gitmek istiyorum yarim💚🌹 SENİ COK SEVİYORUM ÖMERİM.

  74. uA skymonth

    Alkolik ettin beni Mt 🎶🎵❤25.05.2002Yerine sevemem ...

  75. Nejla Öztürk

    aşk sevmek yada sevmemek deil o güzel bakışları yeter

  76. kizin sesi berbat, muzigi dinlettirmedi.

  77. Esra Melis GÜRBÜZ

    Yerine sevemem yerine sevemem razıyım yapayalnız tükensin yıllarım ama yerine sevemem!

  78. NONAME

    en iyi medusa söylemiş nigar felan hikaye

  79. Latif Aydın

    GALATASARAY'dan gelenler kendini belli etsin

  80. şahan çayır

    Cehennem bekçisi sorar ;-bu ne yapmış ?-öLdürmüş .-Atın ateşe yansın !-bu ne yapmış ?-Panda Öldürmüş.-Atın ateşe yansın !-Eee bu ne yapmış ?-Cok Sevmiş.-ßırakın o Zaten yanmış . 🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬 Vazgeç Gönül duman alti

    Sinem Kuşçu

    Panda öldürmüş ne aq

    Ali Karademir

    İroniyse komik değil eğer ironi değilse hiç komik değil

  81. yalnız Adam

    Elif ilkay Sonsuza kadar

  82. Adolf Hitler

    Dislikeler yerine sevenlerden :D

  83. Adolf Hitler

    2.30 keşke bass koysaydın

  84. Faruk Bldk

    Umarım aşk acısı nedir yaşamam

  85. yildiz işiqi

    Raziyim yapayanliz tukensin yillarim amma yerine sevemem

  86. yildiz işiqi

    Yerine sevemem

  87. Furkan Basaran

    ciğer bırakmalı.

  88. unknown BS

    DETONE SEVEMEEM

  89. Mrs. shadow

    █▀█ █▀▀█ ▄█░ ▄▀▀▄ ░▄▀ █▄▀█ ░█░ ▄▀▀▄ █▄▄ █▄▄█ ▄█▄ ▀▄▄▀

  90. Nigar Gasimova

    Yil olmus 2018 hayla dinliyorum😔😢

  91. love SN

    864 dislike yerine sevenler🖤

  92. F!KO

    çok sevdim lan sadece sevdim herseyden herkezden canımdan cok sevdim lan ben hıc bırseyı umursamadım onuru gurur bı kenara bırakıp sureklı pesınden gıttın ne olursa olursa yanında oldum ama o bana karsı hep bı nefret duydu oysa ben onu 1 kere bıle ıncıtmedım uzmedım ulan harbıden cok sevdim. ne yaptın lan sen bana . içimde bişeyler acıyor onu her düşündüğümde ben artık onun yoklugunda , onsuz yasamak ıstemıyorum cok yoruldum usuyorum. ve enkotusu neydi biliyormusunuz. YERİNE SEVEMEM!!. denedim gercekten olmuyor . BEN ÖLSEM O BELKİ AGLAR AMA O AGLASA BEN ÖLÜRÜM ULAN . İŞTE BOYLE SEVDİM SADECE SEVDİM VE BEKLEDİM DENEDİM HER GECE DÜŞLEDİM OLAMDI AMK OLMADI TEK ISTEDIGIM SEY OLADI. BUTUN BIR SEHIR UYURKEN BEN ELIMI ACIP ONU DILEDIM AMA GENE OLMADI BE AQ COK ISTEDIM LAN HARBIDEN COK ISTEDIM ELIMDE RESMI VAR ARTIK ONUNLA KONUSUYORUM SAATLERCE ONA BAKIYORUM OZLEDIM DIYORUM. ONA SARILIYORUM AGLIYORUM VE SARILARAK UYUORUM CUNKU HALA COK SEVIYORUM . NE YAPTIN LAN SEN BANA !!!

  93. E.Ebrar Özaydın

    Bu tarz videoları hangi programla yapıyorsunuz telefondan mı

Yerine Sevemem Şarkı Sözü
Senden uzakta hep bir şeyler eksik
Gönlümde derman yok, inan bir nefeslik
Ne bir avuntu, ne de biraz ümit
Ne yaptın bana, nedir bu sessizlik

İçimde bir şey acıyor sen gelince aklıma her şeyi
Yerine sevemem, yerine sevemem
Razıyım yapayalnız tükensin yıllarım ama
Yerine sevemem, yerine sevemem
Olmuyor, denedim, yine de yerine sevemedim her şeyi
Yerine Sevemem Anahtar Kelimeler
Mt Yerine Sevemem Mp3 İndir Dinle , Mt Yerine Sevemem Şarkı Sözleri , Mt Albümleri , Mt Yerine Sevemem Cep Telefonuna Mp3 İndir,Yerine Sevemem bedava mp3 indir ,Yerine Sevemem cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.