mp3 indir semti
Sabahın Köründe
 
Mor Ve Ötesi - Sabahın Köründe
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Sabahın Köründe
Boyut
: 2.97 MB
İndirme
: 36 Toplam İndirme
23-08-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 36 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Mor Ve Ötesi - Sabahın Köründe )
  1. aga kalk sahur

    Yaa harun çok tatlıı

  2. Yılmaz Açıkyer

    Çok iyi ya

  3. Çoban Yıldızı

    Alper Tekin ve Derin Esmer sizlere ne kadar teşekkür etsek az. İyi ki gruptan ayrılmışsınız iyi ki yerlerinize Kerem Özyeğen ve Burak Güven gelmiş.. Derin Esmer'in bu sesiyle devam etseydi grup bi yerlere gelemezdi kesinlikle...

    Beren Kılınç

    ahahsdshgxhs bu kadar açık sözlü olmayı istiyorum

    Çoban Yıldızı

    @Beren Kılınç bu ses tonuyla övecek değilim diğerleri gibi.. mıymıy söyleyip ne söylediği anlaşılmıyor, zamanında çok doğru bi karar vermiş amerikaya gitmekle 👏

    Beren Kılınç

    @Çoban Yıldızı aslında şuan sesi çok güzel bence ayrıca şöyle bir durumda var orada daha minicik çocuklaaa :).mesela yalnız şarkının remasterad versiyonunda da harun abinin sesi böyle biraz ilginç.bu arada derin abinin kırk şarkısını dinlemenizi öneririm.

    Çoban Yıldızı

    @Beren Kılınç dinlemiştim yine de beğenememiştim, sanırım Derin Esmer ne yaparsa yapsın beğenmiycem gibi.. 2001 yılından beri grubu bu kadroyla benimsedim. Meselâ Harun Tekin 'in sesini ne kadar beğeniyorsam Burak Güven'in de sesini o kadar beğeniyorum 😊

  4. Xspy Zero

    Bu daha güzel :)

  5. Türkçe ROCK \m/

    Söyleyen Derin Esmer.

  6. The starry Sky

    Harun bu şarkıyı söyleseydi daha güzel olurmuş :(

  7. CANER SARIKOÇ

    Solist Dr Mc Coy aq

  8. Berkay Aydemir

    Vay anasını beee... :/

  9. İbrahim Ünal

    Star Trek kazağı yesss :D

  10. emo style

    şarkıyı söyleyan harun değil ama şarkıyı söyleyen harundan daha çirkin söylüyör harunun sesi gibisi yok abi ya

  11. Muhammed Bozkurt

    ortaokulda bilgi yarışmasından kazandığım mp3 ume bir yerden müzik atılmasını istemistim bunu atmıştı adam.baska sarki olmadigi icin gece gunduz dinlerdim ve mutlu olurdum.

  12. Ayşe Aydoğmuş

    Derin reyiz... Harbiden Harun'un en saçlı hali... Ağlamıyorum gözüme 20. yıl kaçtı.

  13. il tramonto

    ergen harun tekin xd

    red rose

    il tramonto hepside ergenmiş😂😂😂😂😂

  14. Hazal Atabaş

    Harun abi ne kadar değişmiş :D

  15. fightermafia

    oha harun reyis kaç kiloymuşsun sen öyle ya :D

  16. TheKerandia

    saati geri al cumhurbaşkanım uyanamıyoruz reis :d

  17. Fahrettin GÜLMEZ

    Sabahlar hep karanlık...

Sabahın Köründe Şarkı Sözü

Mor Ve Ötesi Sabahın Köründe Şarkı Sözleri



Sabahın köründe daha gün ışımadan

Mahallenin piçleri sokağa fırlamadan

Sanki bok var da uyanırım her sabah

Geçen akşamdan kalma baş ağrımla

Üç saatlik uykunun yorgunluğuna

İflas etmiş aklımla küfürler yağdırarak


İşte bu sabah da uyandık, yine her taraf karanlık

İşte bu sabah da uyandık, sabahlar hep karanlık


Her sabah koştuğum saçma işime

Geceden içime oturmuş dertlerime

Ve hatta sararmış dişlerime

Yeni doğan günün tüm lanetiyle

Sabahın Köründe Anahtar Kelimeler
Mor Ve Ötesi Sabahın Köründe Mp3 İndir Dinle , Mor Ve Ötesi Sabahın Köründe Şarkı Sözleri , Mor Ve Ötesi Albümleri , Mor Ve Ötesi Sabahın Köründe Cep Telefonuna Mp3 İndir,Sabahın Köründe bedava mp3 indir ,Sabahın Köründe cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.