mp3 indir semti
Bella
 
Merve Yalçın - Bella
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Bella
Boyut
: 3.68 MB
İndirme
: 48487 Toplam İndirme
22-08-2020 Tarihinde eklendi, Toplam 48487 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Merve Yalçın - Bella )
  1. Yakup GİRAY

    Merve:BellaReymen:ElaAnnem:Eba

  2. Servet Srvt

    Yine yorum okumaya gelip +1 ekledim,tutamıyorum kendimi sjsjsj

  3. Mal Amk

    Lan yeter kötü yorum atmayın beğenmekten bıktım

  4. tuğbag kelesssk

    Çok güzel olmuş gerçekten insanlar neden sevmiyor bilmiyorum ablam çok güzelsin şarkında çok güzel omuş kötü diyenlwri takma lütfen❤

  5. Yaren Berke YarBer

    dıslike atıyonuz ama şarkı ağzınızdan düşmüyor

  6. Egemen Kırcı

    Jordi uvey annesini s.kiyodu sarkıyı actım uvey annesi joryi s.kiyo

  7. Webilist

    Merve: OjeRenymen: ElaEnes Batur: DolunayAnnem: EbaBabam: TokatBen: Teyy Heyy Merve Bella BellaSonum: Babam DövdüBen: ıhıhıhıhüıhıhü

  8. Filiz Topuz

    Allahım çoook güzel

  9. Yusuf Gumus

    MERVE BELLAAĞ BELLAAĞ

  10. ömer faruk koc

    Mal merve özürlü merve haaaaaaa mal merve

  11. Fiziğin Fizikle alakası olmayan Fizik dalı

    {\__/}( • - •)/ > 🧠al bunu düşürmüşsün

  12. Memolli Oztekin

    Önce insanların şarkısıyla dalga gecmeyi bırak ilk once sen kendi şarkını düzenle merve yalçın

  13. Memolli Oztekin

    Kimse yiğit veeeeeeee aysudenin şarkısına bok gibi diyemez yazık çocuklara niye bok gibi diyiyon senin şarkın bok gibiii😡🤬😡🤬😡😠😡😠😡🤬😡🤬😡🤬😡😡🤬😡🤬😡🤬😡😠😡😠😠😡😡😠😡😠😠😡🤬😡😡🤬🤬😠😡😠😡😠😡😠😠🤬🤬😠😡🤬😡😠🤬😡🤬😠😡🤬😡🤬😡😠😡😠😡😠😡🤬🤬😠😡😠😡😠🤬😠🤬😡😡🤬🤬😡😡😠🤬😠😠🤬🤬😠🤬😠😡😠😡😠😠😡😡🤬😡🤬😡😠😡😠😡😠😡🤬😠🤬😠🤬😡🤬😡🤬😡🤬🥵🥵🥵🥵🥵🤬😡😰😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬😡😠

  14. sevilay güntaç

    Ozeleri pembe

  15. SARI ÇİZGİ

    ya bişey diycemde şarkı okadarda kötü değil abartınıyonuz emeğe saygıniz yokmu

    ceylin yalçın

    21 sn önce htenhşlht

    SARI ÇİZGİ

    @ceylin yalçın hemen nasıl gördün

  16. Enes Enes

    1 milyon dislayk gelse oturup bir ton gülücem

  17. İREM NUR YAMAN

    BENCE GÜZEL SADECE MERVE BELLA KISMI HARIÇ

  18. Meryemce Derin

    Çok özür dilerim Merve abla cidden bahar candanın şarkısı 🤢🤢

  19. Saliha berra Karadag

    Ablaaaa müthiş yaa bayiliyorum bu şarkıya

    The Wae

    Evet Iq'süzlükten oldu bunlar kesin

  20. Get Out Bitch

    Böyle gitse şarkıyı 100 milyon yapacağız lann

  21. Cihangir Çiçek

    Bunu izleyenben : ben orospuçocuyum

  22. Sefa Coşkunçelebi

    2x yapın yorum okumaya gelenler daha hızlı bitiyor sksjsksnks

  23. Baver ERDOĞAN

    Yorumum görünecek mi acaba sonuçta yorumları merak ederek 47 milyon yaptik

  24. Nida Su Yaşar

    Sanki Kürşat çıkıp dinle dinle döndü başım gibi hissediyorum kdkdkdkskdksk

  25. Nehir Kalyoncu

    Bella bella yerinde alayına geliyor aklıma şarkıyı unutuyom bı an

  26. Ozlem Teker

    merve abla seni çok seviyorum şarkıların çok güzel her dinleyişimde senle gürür düyorum (sizi seviyorum)❤❤

  27. 『ღGαcнa Mαмiღ』

    bellaaaaaaa!!!

  28. Melis Aygör

    harriiikkkkkaaaa

  29. Melis Aygör

    şarkının sözlerini ezberledim ve seni cok seviyoruuuuuuumm

  30. Emine Aktaş

    Arkadaşlar şarkıyı ne kadar sevmeseniz de bunu karşınızdakini kırarak ya da linç ederek yapmamalısınız. Güzel güzel, fikriniz merak ediliyorsa beyan etmelisiniz. Kendinizi karşınızdaki insanın yerine koyun biraz da. Belki 'ben hayatta böyle birşey yapmam' diyorsunuz ama sizin severek yaptığınız bir şeyi de birsürü insan beğenmeyebilir. O yüzden karşınızdakinin de bir insan olduğunu unutmadan yorum yapın lütfen...

    Şevval YILDIZ

    Valla çok haklısım sonunda haklı bir yorum buldum 👍👍👏👏👏👏👏👏

  31. Mehmet Emin Ipek

    Hayatımda böyle saçma şarkı dinlemedim

  32. ece _

    Tam derse oturacam beynim; Ojemin rengine Bakkkkkkk 🤦‍♀️💃

  33. Nesrin Akbıyık

    Çok iyi ya

  34. Nisa

    Bu şarkıdan bi de para kazanmış yorumları okuycaz diye izlenme oranını arttırdık ;(

  35. Nisa

    Bu şarkıdan bi de para kazanmış yorumları okuycaz diye izlenme oranını arttırdık ;(

  36. AZ PRO

    Kız guzel muzik kotu

  37. Dolandırıcı AB

    İzlemeyin çok kötü dinledim beğenmedim

  38. MC LAREN

    cemre solmaz berke juan merve yalçın tek sizin üçünüzün şarkısı güzel bunu birbirlerineze göstern

  39. Ahmet Kayra Biçer

    💓💓💓💓💓❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕💕💕♥️♥️♥️♥️♥️♥️💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖😘😘😘😘😘😘

  40. ELİF NUR GÜLER

    Hayvan allahın ismini neden şarkılarda kullaniyorsun

  41. Ceswoer

    şarkı cringe üzerine kurulmuş amk

  42. Cute Gacha

    Yorumlar müq💞💞Gelip bunları okuyorum öhgjjguşguşgşugKulaklarımın pası silindi (anlayan anladı). ;)

  43. Mehmet Ali 123

    👂👂👂👂👂👂 alın herkese dağıtıyom

    tr Good Bunny #OurRainbowNancy

    Teşekkürler kardeşim

  44. Eğlenceli günler Tv

    Merve abla kötü yorumları takma onlar hiçbişey bilmiyo şarkin çooooooooooooooooooooooooook güzel ben her gün dinliyom

  45. Mehmet Ali 123

    Sarkı insana gıda dir diyolar ben gıda zehirlenmesi yasiyorum ....

  46. Songül Aktan

    47 milyoonnn❤️❤️😍😍🥰🥰

  47. Siyah PP Gücü

    Çalmanında bukadarı KAJDKAJSKAJDJAJSJJAJS

  48. Ulviyye Hesenova

    Kotu olmuşş bok gibi

  49. Tunahan Solar

    FARK ETTINIZBI DIS LIKE LIKE DEN FAZLAA

  50. ᴇʀᴇɴ ʏᴀsɪɴ ᴅᴇᴍɪʀ

    Şarkıyı dinlerken yorumları okuyan güzel kalpli kardeşim sana da selam olsun 🙋‍♂️

  51. Ali Bakır

    çok güzel merve abla😍😍😍

  52. Mustafa enes Kılınç

    Kulaklıkla dinledim tek kulama da takılıydı o da sol şu an sol kulam kanıyo

  53. Aysel Erdem

    Kulagim kanadi

  54. Havin Cimas

    Saat 1::3 geçe

  55. Havin Cimas

    @ it iş ıTusiisizizisiiaiiaiwwwkwiiwiwwiiwiwwiwiwiwiaiaiiiiwiwiwiiwiwiiwwiaiooao havin cimas havin cimas havin cimas havin cimas havin cimas havin cimas havin cimas [email protected] ı havin cimas havin cimas havin cimas havin cimas havin' LALALAAL miniyo gezegenler oyunu sayılarda havinin havinin havinin havinin havinin havinin havinin havinin havinin havinin havinin havinin havinin havinin havinin havi şarkını h ıç sevmedim salakkkkkkkkkkkk mallllllllllllllll.l merve

  56. Jisoo Unnie kim

    ve ojemin rengine bak 0-0 cringe

    tr Good Bunny #OurRainbowNancy

    Blink 💖

    Jisoo Unnie kim

    @tr Good Bunny #OurRainbowNancy <3 teşekkürler / thank you <3

  57. Jisoo Unnie kim

    ya cidden nurdisina daha iyi yaptı asdfghjklşi

    Bedia özkurt

    cidden he kfggkddgk

    Jisoo Unnie kim

    @Bedia özkurt aynen nurdisina daha fazla şarkının corverini yapar inş

  58. Tuğba karadavut

    Abla demişsinya kötü şarkıya güzel demeyin diye gerçekten ben beğendim uçurumdan daha iyi olmuş

  59. Azra Cüce

    Çok güzel olmuş ablam❤

  60. Mahinur Yalçın

    Benim soyadım da yalçın

  61. Red

    Among usta ismimi bella koyuyordum ingilizlerle anlaşabilmek içinMapa giren merve bella bella diyorduBu ne şarkısı diye baktımAşık oldum ❤

  62. ılbay uzun

    dilikeye bakmak için 47mn yaptıklan!!!

  63. Hamza Atalay#KOBEFOREVER

    2x yapınca daha iyi oluyor çünkü cabuk bitiyor

    Ahmet Atalay

    soy adın benle aynı ısmınde arkadasımın ısmı garıp?? oadjakdjakdjaHAKLISIN BU ARADA XD

  64. Arda Altun

    Asıl senin şarkın bok gibi olmuş

  65. Kadim Dehşet

    nice greek song

  66. Nurgül daş

    Merve ninBELLA sıBerke ninOLAYICemre ninDİLEYİ Kürşat ın ALAYIYarın inGÖZLERİ

  67. emir arslan

    merve yallah,yallah sanki yallah,yallah

  68. BenBasti

    Kulaklarım özür dilerim...

  69. Esma elif Yeşiller

    Hayattan soğuyorum

  70. Mirkamil Seyidov

    KIZIM beyenmelerden çok (dislike gelmiş ne bu şimdi ?600B beyeni 820 B kötü demiş

  71. Zeynep Özbaş

    Merve ve cemre abla güzel olmuşsun canım ablalarim

  72. Zeynep Özbaş

    Merve ve cemre abla güzel olmuşsun canım ablalarim

  73. Hiranur Çelik

    Ya myfc fanı olmasamda kızın üzerine gitmeyin farkındaysanız yaptığınız kötü ve ağır yorumlar karşınızdaki insanın kalbini kırabilir bu yaptığınız şey psikolojik olarak kadına şiddete giriyo hiç değilse kız emek vermiş ve şarkı çıkarmış beğenmeyenler şarkı çıkarsın onlara bakalım arkandayız merve yalçın❤️

  74. Arefe Ozturk

    Ya siz ne guzel arkadassiniz . birbirinizin kilibinde oynuyosunuz daha yeni bekos abimin klibimi izledim. Ayni sekilde . Allah herkese sizin gibi arkadas versin🌵🌵🌼hahh geri kalanini bulamadim emojilerden. Bekos abi ile cemos ablama soyle ayni sekilde herkesee sizi cok seviyorum

  75. Sehernur

    Abla youtubede en çok izlenen şarkı seninki✌🏻

    tr Good Bunny #OurRainbowNancy

    Emin misin aleyna tilki 500M'yi geçti

    Sehernur

    @tr Good Bunny #OurRainbowNancy Şey tiktokerlerın çıkardıkları şarkılar diyecektim pardon

  76. Buğlem Özalp

    Cemredevar

  77. Buğlem Özalp

    Kükü devar

  78. Nurcan Topsakal

    Şarkı güven veriyor

  79. Esma nur Kuş

    Aaaa kulagimda bisiy akiyo bi ne ya aa aaaaa

  80. Zeynep elif Ünal

    Kötü yorum atanlar inşallah sizinde attığınız yorumların hepsi birgün başınıza gelir burda emek var en azından kalp kırmayın be zaten siz kalp kırmayı nerden bileceksiniz kalpsizler ( lütfen biraz emeğe saygı )

  81. ChAlAnGe

    Artık anlayın şarkıların ismi bela olunca LİKE dan çok dislike geliyor

  82. asım Kahveci

    Evdeki misafirler gitmiyordu şarkıyı açtım şuan kimse yok

  83. Muhammet Terzi

    47milyon olduuu:)

  84. Gülçin Kaya

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  85. Gülçin Kaya

    Farkına bayılıyorum çok güzel söylüyorsun kıyafetlerin de çok güzel bence

  86. Çiğdem Dikman

    Ben cemre Dikman seni çok seviyorum benim Merve ablam var seni çok seviyorum ♥️💜

  87. Poyraz YT

    Olm iyi bari yorum okumak için gelmişler la bi 20 milyon felan yorum okumak için geldi zaten 😂 ALLAH beğenenenlere akıl fikir versin

  88. KAFA DENGİ BS PROLARI

    kanalıma abone lan inş bu şarkıyı müziksiz duymaz aşşağı inmeburaya kadar geldin bana abone olurmusun güzel insan

  89. zelal prenses

    MERVE ABLA seni çokseviyorum

    zelal prenses

    😗😗

  90. Kaktüs SOLMAZ

    Şarkı güzel bence

  91. Elif Su Çelik

    Daha cringe bir şarkı olamazdı

  92. Burhan

    Bu 47 m dinlenmiş sarp palaur gibi rapçılara😣 üzülüyorum

  93. Eren Efeler

    Başkan nası 47 ml nE

  94. Çağla Sipahi

    660 bin beğeni mi😳

  95. Baki Şahin

    47m ne amk

  96. Merve Yalçın

    İzlediğiniz için teşekkür ederim, umarım beğenmişsinizdir like atmayı unutmayın ❤️ sizi seviyorum ❤️❤️❤️

    Gülfem Küsbeci

    merve abla şarkı çok güzel elinize sağlık emeğinize karşılık 3 milyon like gelsin herkes like atsın ☝🏼💖💗❤💜🤍💘💝

    Zeynep Sezgin

    Canım abla mm

    Oguzhan Karayigit

    Abla kanala video atmion nie???

    bulent aslan

    😎😎😎😎😘😘😘😘😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰

Bella Şarkı Sözü
Bunları gönderin oynasın kumlara
Bende doldu günden güne kumbara
Ya bunları söyleyin onlara
Artık bakmıyorum telefonlara

Hiç gerek yok sahte pozlara
Çünkü alışkın cadde tozlara
Şimdi selamlar kahpe dostlara
Selamlar sahneden size

Kaliteli pozlar (brr)
Altımda nike air forslar (hu)
Herkese bu yakada poz ver
Her gün as odana poster

Sokakta kaliteli pozlar (pozlar
Altımda nike air forslar (forslar)
Herkese fiyakalı poster (poster)
Her gece bu yakada konser (ya)

Merve bella bella
Sanki bella bella
Bella valla billa
La costos favela

Bütün sahne buradalar
Üstümde gucci ve pradalar
Aksiyon yarattım bu aralar
Paramı kıskanır budalalar

Paralar elimizin kiri
Ve temizlenmeli
Merve aranızdan biri
Bakma hepinizden deli

Ojemin rengine bak
Bu işi bize bırak
Sür hadi Masserati
gecenin keyfine bak

Kolumda çantam
Fendi Channel Vuitton gibi
Artık sokak podyum
Yürüyorum manken gibi

Eğlenceli mis gibi
Gecelerimiz
Gündüzleri siz
Bu şehrin geceleri

MERVE YALÇIN- BELLA İNDİR:

21 yaşındaki Tiktok ve Instagram fenomeni Merve Yalçın, genç yaşında büyük başarılara imza atmıştır. Instagram uygulaması üzerinde 741bin, Tiktok uygulaması üzerinde 3.9 milyon takipçiye sahiptir. Aynı zamanda güzellik uzmanı olan Merve Yalçın, müzik piyasasına da Bella isimli şarkısıyla giriş yapmıştır.

MERVE YALÇIN- BELLA ŞARKISI HAKKINDAKİ DETAYLAR NELERDİR?

Merve Yalçın tarafından 21 Ağustos 2020’de yayınlanmış şarkı 4 ayda 45milyon gibi harika bir dinlenmeye sahip olmuştur. Şarkının söz müziği Koray Albayrak’a, beati Segah’a, kurgusu ise Sadık Hazırcı’ya aittir. Şarkının kayıtı Opirus Music tarafından yapılmıştır.Bu şarkıyı dinlemek için arama motoruna Merve Yalçın- Bella indir yazmanız yeterlidir. Bu sayede bu eğlenceli parçanın tadını çıkarabilirsiniz. Şarkının klibi oldukça profesyonel ve kaliteli bir şekilde çekilmiş,klipte birçok Tiktok fenomeni Cemre Solmaz, Berke Juan, Kürşat Juan gibi isimler yer almıştır.

21 yaşındaki bir gence göre harika izlenmeler almış Merve Yalçın, müzik piyasasında ve çeşitli sosyal medya uygulamalarında başarılı bir şekilde ilerlemektedir.
Bella Anahtar Kelimeler
Merve Yalçın Bella Mp3 İndir Dinle , Merve Yalçın Bella Şarkı Sözleri , Merve Yalçın Albümleri , Merve Yalçın Bella Cep Telefonuna Mp3 İndir,Bella bedava mp3 indir ,Bella cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.