mp3 indir semti
Zore
 
Kurdish Trap Music - Zore
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Zore
Boyut
: 3.11 MB
İndirme
: 1175 Toplam İndirme
26-12-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 1175 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Kurdish Trap Music - Zore )
  1. Yunus Çağlar

    👏👏👏👏👏

  2. My Musicaven

    Daha fazla Aram Serhad

  3. redhorn ,sms

    Zor a daye! Xeribi zor a!! Lee le le le

  4. Trcmryt

    Çokoş

  5. Arya KRATOS

    کوان کوردەکان ڵایک؟ Where is kurdish like❤

  6. Tay Derler

    Ne zaman ki Kürt Türk tartışması yapmayıp müziği dinleyip geçeceğiz o zaman gelişmiş bir ülke olacağız

  7. Abdul

    Die da oben freuen sich wenn wir uns bekriegen umso mehr krieg ich mein Seelenfrieden wie wir zusammen halten

  8. Serkan Bulut

    Apo zerine nin daha kuvvetli diss yapmalisiniz

  9. Alperen Özgür

    1 milyona 2 bin var bastırınnn!!

  10. Adrenalin Çılgını

    Türk Kürt kardeştir tamam ama,bölücülerle de mi kardeşiz ulan??

  11. بِيِّ شٍنِصٌوِ

    هربجي كردستان

  12. Mert Geçgel

    Kürtlerin şarkısı gibi acılı insanın hoşuna giden sarki var mi?Yabancı şarkılar böyle şarkıların yanından vız gelir tırız gider🙏🙏

  13. Bilal Kurd

    Bzhi kurd ✌🏻✌🏻❤️❤️❤️

  14. K. Kalender

    Herkez bi kendini açıklama gayretine düşmüş resmen. Bırakın şarkınızı dinleyin sevdiyseniz beğenin ve emeği için teşekkür yazın çıkın. Kim kime neyi kanıtlamaya çalışıyor Allah aşkına.

  15. Onur Alaçam

    Amının kılları ağzına girecek orospu çocuklarının daha kürdistan peşindeler şerefsiz hayinler.

  16. Gani Çallı

    Öyle bir kürdmüşüz ki şarkıda söze gerek yok direk dağları anlatıyor.

  17. denemehesap dert

    Asıl terörist kardeşi kardeşe düşüren ırkçı piçlerdir.

  18. Su V

    Çok keşfedilmesin

  19. JOKER WTF

    Türküm ama kürtçe şarkıları anlamasamda az anlasamda çok içten geliyor duygulandırıyor :(

  20. çılgın ikili

    Arkadaşlar kürtçe şarkılarda yorumlara baktığımda türk kürt kardeş yazıyor ama türkçe şarkılarda ise kürtleri amk türkleri bir türlü anlayamıyorum

  21. Ratchet 0401

    Türken und Kurden sind ein Volk man sieht ja auch das wir die selbe Musik haben

  22. youtube kralı

    Sher schön

  23. birhat duman

    Kral on numara olmuş

  24. kurdish boy

    Pir xweşe...

  25. Yusuf ArtuçHD

    Neden türkçe şarkıların altında türk kürt kardesitir yazan yokta kürtçe şarkıya gelince yazıyorsun ahmak şarkıyı beğenince yalakalık diz boyu

  26. Kadir Aydemir

    Zor gelmez kara sevdalar acıtır yaşadığını sanarsın ama sadece nefes alırsın hayata dair gerisi ağlamakla geçer içten içe

  27. Yadgar Kurdistany

    Boçî hîn kurdên bakor bi zimanê xwe na axivin we zimanê kurdî yê berze kirî

  28. BOMBAA TV

    Buradaki Türk düşmanlarının anasını avradını kainat siksin türkiyeyi ve türküleri seven kürt kardeşlerine sözüm geçerli değil.

  29. Görkem Selamet

    TÜRK KÜRT KARDEŞ DEĞİLDİR.

  30. GoKhAnn gOkHaN—

    AGRİ taslicay dan Salam aleyküm ❤️💛💚

  31. Fatih

    Kürdistan diye bir devlet yoktur olmayacakta kürtlerin vatanı türkiyedir.

    Ali İstek

    siktir git aq

    Ahmet Faruk Yıldırım

    @Ali İstek senin anani sulaleni.sikerim adres ver bama

  32. cenap bayram

    harika dostum eline saglik 👍

  33. Ахмед Оруджов

    2019🇦🇿🇹🇷

    Böser Türke

    Ахмед Оруджов 🇹🇷❤️🇦🇿

  34. NİHAT SECME

    Denizze sira gelirse ne kaptani nede limanlaridinler

  35. Kenan Ismayilov

    Azerbaycandan selamlar🇦🇿❤

    Play Zone

    Aleykum selam can Azərbaycan ❤️

  36. Muhammed Uslu

    Millet uzaya çıkar , yapay zeka geliştirir , nanoteknolojinin bir üst düzeyini yapar siz hala Türk , Kürt tartışmasını yapın şu paslanmış düşüncelerinizi çöpe atın hepimiz kardeşiz birşeylerin farkına varın artık ..

  37. GS'Yusuf Bey

    Hayali Kürdistan Olanın Sonu Kabristandırr !!

    Uğur Demir

    Ulan dalyarak bunu neden gelip buraya yazıyorsun siktir git başka yerde yap milliyetçiliğini.

    Furkan Dal

    @Uğur Demir Biad edeceksiniz amına koyduklarım.

  38. Jegar Pubg

    Turk❤kurd Bin kurde

  39. ANKAS TURK TEAM

    _Müslüman görünümlü ajanlar yerleşmiş birkere__kardeşlik bağı güçlendikce fitne tohumu ekmeye__İslam´dır en güzeli cana can katan özümüzde__Hep aksini iddia etselerde Türk Kürt kardeştir._ _Bahri Çiçek_

  40. [•]•]NexTgen BoY[•]•]

    Burdan kürtleri sevmeyen türklere sesleniyorum onlarda MÜSLÜMAN (bulgaristanlıyım keşke türk veya ne biliyim kürt veya azeri olaydım😔)

    Play Zone

    Neden kardeşim Bulgar olmak da güzel birşey biz Kürtler, Türkler kadar büyük bir tarihiniz var her ne kadar tarih defterinizin karanlık sayfaları da olsadaki zaten bizlerde de var

    Iclal Kuyucu

    Ask olsun sende bizden sayilirsin sevgi besleyen herkes birdir kral👑⚘

    [•]•]NexTgen BoY[•]•]

    Birşey acıklamak istiyorum ailemden tek ben haram yemiyorum annem babam ablam ‘’eniştem’’ aileden sayılıyormu galiba sayılır çünkü ablamla evli galiba evet sayılıyor (son bi acıklama daha türkbulgarları osmanlı soyundanmış google bakmadım bakip geliyorum.)

    Iclal Kuyucu

    @[•]•]NexTgen BoY[•]•] 👏👏osmanli cocuklariyiz🇹🇷

    Play Zone

    @[•]•]NexTgen BoY[•]•] evet doğru Bulgar Türkleri Osmanlıdan geliyor. Avrupada ki bazı ırkcılar bunu her nə kadar kabul etmesede. Hərkəs kəndi yaptıgına bakmalı kardeş onlar haram yiyor olabilir ama sonucta sən zorlamıyorsun ya onları.. Onların günahları kendine, sen iyi bir insansın hep böyle kalYarı Azeri yarı Kürt birisinden Bulgaristana selamlar

  41. Mesut Baki

    Videoyu 144p aldım hala kaliteli 🏴

  42. akif aksitay

    Hiçbir Peygamber Irkı İçin Savaşmamıştır be Bozkırlı Gardaşım

  43. Yunus Yalçın

    TÜRK KURT KARDESTIR PKK KALLESTIR OMUN GIBILERININ DE HEPSININ MK

  44. DEAD FAİR

    em bre hevın ki beje bıra beje em bre hevın

  45. Analiz Sokağı

    Kürtçe müziklerin altına Kürt Türk kardeştir yazanlar yav neyi ıspat etmeye çalışıyorsunuz? Bence kargaşa çıkarmaya çalışıyorsunuz. Neden Türkçe bir şarkının altına gidipte Kürt Türk kardeştir yazmıyorsunuz? Ve gelip Kürtçe şarkıların altına yazıyorsunuz ben biliyorum niye yazdığınızı çünkü KÜRTÇE SİZE ÇOK KOYUYOR AHMET KAYA"da KÜRTÇE ŞARKI SÖYLİYECEKTİ ÇATAL KAŞIK ELLERİNE NE GELDİYSE FIRLATTILAR . . . AMACIM AYRIM YAPMAK DEĞİL AMACIM KÜRTÇE ŞARKILARIN ALTINA TÜRK KÜRT MEVZUSUNU AÇANLARI SÖVMEKTİR. MÜZİĞİ BEĞENEN LİKE ATSIN BEĞENMİYEN DİSLİKE ATSIN GELİP YORUMLARA KÜRT TÜRK MEVZUSU AÇMAYIN MİLLET UZAYA ÇIKIYOR ADAMLAR NEYDEN BAHSEDİYOR. SORSAN HEPSİ ATASI İÇİN ÖLÜR LAKİN ATASININ YAPTIKLARINI YAPAMAZ LAN AQ KEBRAKLARI ATALARIMIZ HEP BİRLİKTE ÇANAKKALEDE SAVAŞTI. ADAM MÜZİK YAPMIŞ EKMEK PARASINI KAZANIYOR GELİP KÖTÜ YORUM YAPMAYIN. BU KURDİSH TRAPLARDA GÜZEL DAHA FAZLA PAYLAŞIN. MÜZİĞİDE BEĞENMİYEN SİKTİR OLUP GİTSİN. HERKESİN İŞİ GÜCÜ RAST GİTSİN.

  46. Kresimir Ereiz

    ab 1:20 bekomme ich gänse haut obwohl ich leider nix verstehe, aber sero deine Beats bombe, ich Liebe Kurden habe viele freunde und höre sehr viel kurdische musik und, und, mach weiter so sehr schön ❤😍💎💣💣💣

  47. moruk styla.

    TÜRK & KÜRT ❤

  48. De *&solkekik* Waer

    Trap Turkish Rap demek aq

  49. KoRuYuCu

    ezi ciya bove gore kelle tennim

  50. Can Zorba

    Werde ich als Einlauf Musik nehmen beim Wettkampf 😘🙌

  51. Adam Kurdsh

    KURDSTAN ✋✊✌❤

  52. Semanur Altuntaş

    kurdi adamdı r gerisi yarrrrrraaaakkkkkkurdiler +1

  53. Khalil King

    Thanks :) I'm kurds

  54. Turann TÜRKİYEM

    Ne MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE ✊👊

    kelebekmisali _

    Turann TÜRKİYEM mutlumusun 😂

  55. Mustafa Kocak

    Yorumlara baktımda Ne boktan yazılar var amk Ben Konya'lıyım Size Yemin ediyorum Hercai Seti icin Gitmiştim aga Batıdan Daha iyiler Dert Tasa yok Sakin Türk Kürt ayrımıda Olmaz Soyumuz Nerden Geldi Ama yanlız varya bişey dicem :) O Doğudaki Dağlardan Manzaraya Hic bişey değişmem

  56. Captain Barbarossa

    kürtler ve ya herhangi bir diğer ırk kardeşlik istemiyor ,tek istedikleri EŞİTLİK .kardeşin kardeşi vuruğu bu dünyada kardeşliğe ihtiyacımız yok ,eşit olalım eşit haklara sahip olalım ,içimizden geldikten sonra kardeş de oluruz orası kolay...

  57. Yonus Ahmad Saber

    allha 😍😍😍

  58. Serkan Karakoç

    ya ben şu bi müzikvardı onu arıyorum neydi ya mafya müziğimi neydi

  59. arac tutkunu

    ❤️💛💚 🇭🇺🇭🇺🇭🇺 Dünyanın en güzel bayrağı be... Elbet bir gün... Azadii.. Herbijii...

    LILVroX

    Kürdistan bayrağı emoji olarak varmıydı

    arac tutkunu

    @LILVroX kürdistan ırakta bi bölge sonuç olarak bayrağıda var,soru saçma olmuş

    LILVroX

    @arac tutkunu ama bölge yani şuan var olan bir ülke değil ozaman sovyetlerin ve nazilerinde olmalıydı senin mantığında

    Yusuf Aktar

    @LILVroX olsada artık bitmeyen türk Kürt kavgası bitse millet uzayla bilimle uğraşıyor bizimkiler hala nelerle bıktım mk

  60. arac tutkunu

    KÜRDİSTAN ❤️💛💚 AZADİİİİ...

  61. ben kürdüm

    Gêcu xortê, kûrd eslexê birneqîn...

  62. yousef alyami

    🇸🇦💓💓

  63. Ruz Muma

    🇹🇯🇹🇯😘❤️❤️

  64. Trap Music

    Kürtler ermenimi amk

  65. keçâ kúrdâ 47

    Biz Kürtler çektigimiz bu acıları şarkılara döküyoruz bu şarkıların içinde hep acı var . Güzeligide acılardan geliyor zaten acının dili olsaydı eğer o dil kürtçe olurdu emin olun ...😏

  66. VANLIDAYI WOLFTEAM

    Kurdish

  67. Memed Hashmi

    Her bijî Heval ❤☀💚

  68. Emirhan Bozkurt

    Dâyê zore bâvo zore

  69. Ben mhmtqx

    Her şarkın çok güzel beni benden alıyor, ama hep yabancı sözler var. Bazılarını Türkçe yaparsan iyi olur.

  70. Dilara Dikme

    Ist das zazaki?

  71. 『TR』 ᗩᐯEX

    le qamışlo remix lütfen 🙏

  72. 3colored flag

    Kürd türküləri çox yaxşıdı!☺️☺️İçində çox emosiya daşıyır

    Play Zone

    Sağolasın. Türk türküleride çox yaxşıdı bizimlə çox yaxındır melodi olaraxdan ve ikisinde damardan vuruyor. Yurtdışında yaşıyorum ben burada bir almana bizim Türkülerimizi dinlettim adam ağladı ne diyor ne anlatıyor bu dedi neredeyse dizlerini vurmaya başlayacaktı

  73. Scott Offland

    Love ittttttt 🔥

  74. خادم العباس

    السلام عليكم اخي شنو اسم هاي الموسيقىhttps://youtu.be/tOqlq4KVfuI

  75. Merem Kul

    Ulan amina koyduklarim adamin dedesi atasi anasi kurt tabi turkiyem icin canini verecek ama tabi ki kurtce de konuşucak nasil genetiğini irkini değistirsin biraz empati yapin siz irkinizi geninizi red edermisiniz zaten ederseniz yarin bir gun vatana ihanet de edersiniz

  76. Koray Koc

    Denge pır xoşe denge te sağbi biji kurdan zarok

  77. SanaL YoLu

    💚❤️💛

  78. Bilal Aksu

    Kürtleri çok üzüyorsunuz arkadaşlar ayıptır yakışmaz bu konular çok saçma artık yeter.

  79. Saman Pripro

    it was dope bro check my beats to ;) kurdish trap<3

  80. Ogulcan Altuntas

    Türk Kürt Farketmez Yeterki Bu Millet İçin Canını Versin

  81. Mehmet Bürkev

    O nasıl giriştir öyle

  82. My Crafts

    Only kurdish like this coment❤❤❤☁☀☁🍀🍀🍀

  83. Metsu ギャング

    Darf ich das Benutzen für meine Videos und Intro:)?

  84. ibrahim tuaç

    Ayrımcılık yapan turk kahvesi ve kürt böreği zikim olsun❤❤❤

    Xbody XXL

    ibrahim tuaç doğru bilinen yanlışlarda bugün: dostum iyi niyetini kutluyorum ancak 1. O börek kürt değil küt böreği 2. O kahve türk değil fars kahvesidir..

  85. Renso S

    Fick auf alle, die Kurdistan nicht anerkennen. Das ist nicht rassistisch, sondern vollkommen richtig💚❤💛✌✌

  86. pubg skill

    Şimdi Türkler çekemeyip gelip bayrak atar ;)

    kerem dilli

    🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    ELEGANHD - PUBG MOBİLE LİTE

    Bu kürt kızların götü iyice kalktı

    Hsyn66 Baran

    Bir Kürt olarak atıyorum çatla.... 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    akif aksitay

    Hiçbir Peygamber Irkı İçin Savaşmamıştır be Bozkırlı Gardaşım

    NİHAT SECME

    Senin bn beyin kabiliyetini neyse ... Ne var adam akilli dinliyip dursan

  87. Zeyd Oqün †

    ⚂⚂Osmanlı⚂⚂ ⚀⚀İmparatorluğu⚀⚀

  88. SJ Sercan

    Ez hastikım

  89. Serhat Yeşil

    Aşiret gayrimeşru müziği 😂

  90. Dauan

    Bin kurdischer Moslem wer noch❤☝️

  91. Ahmet Toprak

    Anlamadığım şey neden heryere türk kürt kardeştir diye yazılıyo şarkı lan bu şarkı dinleyin işte neyi belli etmeye çalışıyonuz.Kürtçe şarkı oldumu türk kürt kardeştir türk kürt kardeştir kardeş e yanii şarkıyı yorumlayacağınıza türk kürt yorumu yapiyonuz yapmayın.Bu ara da #SERO paylasımların çok güzel başarılarının devamını bekleriz.

  92. ElCordobezlerin İkincisi

    Şarkının Orjinali?

  93. Aso Shad

    Kurdsh 4 map 2+2=1 her bzhe kurd❤❤❤✌

    Sypnyxbbxb Fkyrzxbbxb

    Qazi Mihemmed :(

  94. Veysel Gündüz

    Efsane şarkı ya

  95. MusstafaKARTAL

    Atla arabaya gez diyar diyar

  96. IN Kasvaa

    Sero Prodiktion Beats Allahını Severımmm Serooo

  97. Furkan Balcı

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 🇹🇷 <3 MUSTAFA KEMAL ATATÜRK <3

    Esma Gültekin

    Furkan Balcı NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE VE DİYEBILNE

  98. Tava hênik

    💛♥️💚💛💚♥️💚💛♥️

    Muhammed Aytemis

    Köylü dostu Bira her biji babbaa

Zore Şarkı Sözü
Zore İçin şarkı sözü eklenmemiş. Zore Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Zore Anahtar Kelimeler
Kurdish Trap Music Zore Mp3 İndir Dinle , Kurdish Trap Music Zore Şarkı Sözleri , Kurdish Trap Music Albümleri , Kurdish Trap Music Zore Cep Telefonuna Mp3 İndir,Zore bedava mp3 indir ,Zore cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.