mp3 indir semti
Düğün
 
Koliva - Düğün
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Düğün
Boyut
: 3.11 MB
İndirme
: 110 Toplam İndirme
13-12-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 110 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Koliva - Düğün )
  1. Hazal Eroğlu

    düğün olmaz dediler iki bayram arası bal gibi olur dedim verilsun çay parası evinin altı saman böyle geçsin mi zaman eller düğün ederde bizimkisi ne zaman .....

  2. Yakup Delihasan

    Ne zaman?

  3. Fatma Cinar

    Iste koliva farkı😊😊😊😊😊😊😊😊

  4. Derya Kr

    2 gun sonra 😄

  5. FaTiH 53

    Eller duğun eder benumkisi nezaman ulaa

  6. Ramazan Cüce

    2019 ve buradayız elbette

  7. Celal Etgü

    Dünden Sonra Yarından Önce Bu Gün 23 Haziran #HERŞEYÇOKGÜZELOLACAK...!

    Gökhan ÇOLAK

    Boşu kes kardeşm

  8. Mustafa Kulaber

    Müthiş şarkı

  9. Karadeniz Doğası

    Trabzon ✌

  10. Rauf Veliyev

    Gitar için akorları rica etsem?

  11. Selahattin Görgülü

    cok guzel cok

  12. komando_yareni A B

    karadenuzlu olmak vede gelinu olmak büyük ayrilaciktur 😊❤❤👏🙈

  13. İbrahim Koyuncu

    hopa candır

  14. İbrahim Koyuncu

    artvin hopaya selam

  15. Fatma Topal

    🖒🖒🖒

  16. Mustafa Kulaber

    Ben rizeliyim diye demiyorum harika şarkı

  17. Muhammed Polat

    Yemin ederim dünyanın en güzel haraketi onun bu şarkıyı soylemesiydi bu senin fair play ödülü ona verilmeli...

  18. Önder Esentürk

    helal çok güzel çok sesinize sağlık 🙏🙏👍

  19. Name Turkeli

    Kime sevdalansam başkasina kaçayi

  20. Esma Kılıç

    Harika ya tam benlik şarkı böyle güzel Karadeniz şarkılara devam.....

  21. serhat bolat

    Harika 👍

  22. Vedat ömerbaşoğlu

    O bembeyaz duvağı hangi eller açayı

  23. Nermin Atikoğlu

    Helal size güzel olmuş

  24. Recep Acar

    Karadeniz renkleri iyiki karadeniz liyim

  25. Zeynep A.

    Ege'nin Hamsisi

    Özlem Ergene

    Zeynep A. Şahane bi finaldi ☺️

  26. Kemal Taşkın

    Mükemmel bir parça mükemmel bir yorum on numara beş yıldız

  27. TheWalking Dead87

    Günlük dozumu her sabah alıyorum dinleyerek, ne zaman bırakırım bilmem daha çok dinleyesim geliyo. şahanesinizz <3

    Emine Okten

    Aynen bende de aynı etki yapıyor müziği dinledikçe insan daha da dinlemesi geliyor

  28. Efe Güngör

    Karadeniz efsanesi

  29. Selahattin Görgülü

    Oh beee ne güzel türküler çok yaşayın usaklar helal size süper suuupppeeerrrrr

  30. mehmet şahin

    karadeniz sevdalısıyım ama üzülerek söylüyorum karadenizli degilim.harika şarkılar...

    Ekrem KARALTI

    @Sevim Top bizim kapımız herkese açık

    Sevim Top

    @Ekrem KARALTI gelebilsem kapıyı bile delerim ama gelemiyorum 😂

    Ekrem KARALTI

    @Sevim Top 😂😂😂😂😂

    Beratla & Denizin Dünyası

    Nerelisin

    Sevim Top

    @Beratla & Denizin Dünyası Gaziantep

  31. MEGAGM tv

    Adamlar soyliyler

  32. Arda Küçükkaya

    hayırlısı sen anlat karadenize

  33. ömer Faruk Bakırcı

    😎😎

  34. Emre Arslan

    Bizim düğün ne zaman beyler

  35. Hakan ÖZKAN

    Bekar kız , bekar uşak almam diyebilir.

  36. Hüseyin Yaprak

    Helal 👏🏻💕

  37. İbrahim Halil

    Adamların her şarkısı muhteşem yahu

  38. oznur byk

    😍😍

  39. 53 RAMAZAN TÜRÜT

    53 RİZE <3

  40. Ayşe Ceker

    👍👏👏👏👏👏

  41. Demet Tuncer

    valla gayet deyebilur...gayet...son derece deyebilur...sevgili çıtır Koliva.

  42. Emre Öztürk

    Kemençenize tulumunuza gurban

  43. Armağan Özdemir

    Olaaaayyyy parçaaa

  44. Resul Gençtürk

    Ajdar tulumla şarkı yapsın dinlerim aga . Tulum güzel bir sesle birleşirse (burda olduğu gibi ) tadından geçilmez.

    ali kahveci

    Resul Gençtürk aynen tulumida kemençeyi da herkes calmayi beceremez .

    Zeynep zeynep

    🤣🤣🤣 ajdar karadenizimden uzak dursun . O naane naane ye devam etsin😊

    Emine Okten

    @Zeynep zeynep aynen katılıyorum o ancak çikita söylesin

  45. Karadeniz'in YAĞMUR'u

    Tulumun enfes sesi😍😍😍

  46. Engins Atalar

    Otantik ve kalite ☺

  47. Fehmi Ataseven

    Maşallah Ağzına yüreğine sağlık 👏👏

  48. Fevzican Görmüş

    Ağzına sağlık abi

  49. umut keskin

    muhteşem ötesi

Düğün Şarkı Sözü
Duman dağdan yukarı gitmem deyebilur mi
Bekar kız bekar uşak almam deyebilur mi
Evinun alti saman böyle geçsun bi zaman
Eller düğün eder da bizumkisi ne zaman
O bembeyaz duvaği hangi eller açayi
Kime sevdalanursem başkasine kaçayi
Evinun alti saman böyle geçsun bi zaman
Eller düğün eder da bizumkisi ne zaman
Düğün olmaz dediler iki bayram arasi
Dedum bal gibi olur verilsun çay parasi
Evinun alti saman böyle geçsun bi zaman
Eller düğün eder da bizumkisi ne zaman
Düğün Anahtar Kelimeler
Koliva Düğün Mp3 İndir Dinle , Koliva Düğün Şarkı Sözleri , Koliva Albümleri , Koliva Düğün Cep Telefonuna Mp3 İndir,Düğün bedava mp3 indir ,Düğün cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.