mp3 indir semti
feat Alphan Kurtoğlu-Kayboldum
 
Kodes - feat Alphan Kurtoğlu-Kayboldum
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat Alphan Kurtoğlu-Kayboldum
Boyut
: 3.26 MB
İndirme
: 36 Toplam İndirme
11-05-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 36 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Kodes - feat Alphan Kurtoğlu-Kayboldum )
  1. A G

    Ne derlerse desinler efsane ve kusursuz bir şarkı💯

  2. Mehmet Akif

    Harika reis

  3. Şifa veba

    Kodes şarkının amına koymuşun tebrik ediyorum

  4. Mimoza Ka

    Ben ayna grubunu çok seviyorum diye en son attığı şarkının altına beni sevdiğini ve hep seveceğini yazmıştın. Şimdi de ben ayrılırsak eğer dinlersin diye attığın şarkının altına yazıyorum. İnşallah bana böyle söylediğini hatırlarsın ve bu şarkıyı dinlerken yorumlara bakmak istersin. Seni çok seviyorum ve son nefesime kadar da seveceğim. Seninle veya sensiz hiç fark etmez. Bunu sakın unutma.~51215

  5. ali incecik

    kodesi kaybettik allah rahmet eylesin

  6. Metafor Official

    Şarkının herşeyini Alphan yapmış Kodes konuk amk

  7. Sinan Bolat

    Kodes şimdi sıçtın knk bundan sonra yorumlara bu adam pop dünyasını sikecek yazacaklar-Şanışer

  8. BatınX

    1.30 dan sonra şarkı başlıyo

  9. MLmontage

    Kodes Abi ne oluyo abi. Kalbim ağrıyordan sonra bu 2 oldu..

  10. Kurşun Özer

    kodes çöküntüye uğramış

  11. Ahmet Özkay

    Kodessssss gel artık açmış olduğun kitap sayfaları kaldı yırtıkdinleye dinleye hasret kaldıkseni bekleyenler sırasından bir bilet de biz aldık

  12. Oktay Sakallı

    Yakışmış gerçekten başarılı.

  13. [YB] yavuzcan [YB] Balaban

    2 gun once massakayla gheddo mafıa rap yapan kodes aşka melankoya sarmış amk kodes bıle bu hale geldıyse bız nolcaz mk

  14. Fatih Kara

    Kodese Yakışmadı Hardcore Rap Yapan Bırı Olmadı Bu

  15. Elvin 11117

    Kodes yumsamis)

  16. Oguzhan Ates

    Bir Parça da Şikayetsiz Dinlermiyiz......Veya Daha Iyisini Yapmiyorsak, Çalişanlari Ezermiyiz....... Beyenmiyorsak Sonuna Kadar Dinlermiyiz, Yorum ve Disslike Atmak Zorund mi Kaldik, Hangi Vakit Oldu Da Piyasa Sadece Bize Çalişir ........

  17. alieren divrik

    Bir müzik şaheseri sağırlar dünyasında ki 23 bin hasta insana..

  18. T GG

    Kodes sen yapma bari ya bune abicim popcuyla şarkı yapmıssın

  19. Hüseyin Aktaş

    Kodesi İstanbul değiştirmiş 😄

  20. kiyakakawu

    Yav kodes yapma Böyle.... hardcore sesini simdiden özledim

  21. Muhammet Davulcu

    Kodes dokuz sekiz müzik ile anlaştı artık bomba gibi geliyor

  22. Siyahın Kızı

    Adam her türlü mükemmel beee

  23. Brave Man

    Kodes asikmi oldu aga , bi kendine gel lan , ask sarkisi neoliyor amk

  24. Göktuğ Güvercin

    Asi rapçi yoksa bizde yokuz

  25. Enes

    aman MASSAKA görmesin...

  26. ewre

    kodes en son cegıda racon kesiyordu amk

  27. NURULLAHE OFFİCİAL

    📂Belgelerim └📁Müzik └📁Kodes └📁 Kötü Şarkıları └⚠️ Bu klasör boş!

  28. Erdinç Altın

    Çıktığı günden beri her gün bir doz mutlaka .

  29. AKSİYON VİDEOLARI

    O abi sana ne oldu sen boyle parcalar yapmazdin 😐

  30. Samet Kars

    REKLAM OLSA PATLAR BU PARÇA

  31. tarkan akbasan

    Çok güzel olmuş ...

  32. MEYTA

    Kodes reis melonkoli olmuş bu arada diğer adamın kaslar iyimiş.

  33. Erkan Behich

    Kodes harbidende kayboldun

  34. Talha Tuğla

    Kodes olmamış abi sen Hardcore giriş devam

  35. Yusuf Keşkekçi

    Bu Kofes değil sanki?

  36. Mehmet Ali ŞEKER

    Kodes yerine başka bi mc olsaymis iyiymis kodes nedir abi tarzi değil melanko

  37. Mehmet D

    Kodes ❤️

  38. KEKO BEY TV

    olamaz olamaz olamaz kodes öldümü kodesten kalan yarım şarabıda bi çaktım hobaaaaaaaaaaa :D

  39. EFRAN

    Emeğe saygı duyuyorum fakat lütfen bir daha melanko şarkı yazma.

  40. Fordor Revios

    Yeni kodes daha iyi boş yapmayın aq

  41. Baris Kaya

    10 numara sözler

  42. Ilker Karahan

    Kodes nerde lan

  43. Eyha TÖR

    📂Belgelerim └📁Müzik └📁 Alphan Kurtoğlu └📁 Kötü Şarkıları └⚠️ Bu klasör boş!

    MEYTA

    Güzel yapmışın bro.

  44. Nisa Simsak

    kodes sana bu yakışırmı

  45. Mete Bozdoğan

    Tüm hissetiklerimi bir şarkı da buldum gerçekten aşkın olduğuna inandırdın şimdi yanımda yoksun be keşke olsan

  46. Yiğit Midilli

    Sinirli kodes olmuş isyankar

  47. KumcaLi

    Olmamış.

  48. Ensar Erişen

    Kodes mi bu dedim güzel olmuş ama biz eski kodesi daha seviyoruz

  49. Doğu Kaan Çarboğa

    ETO ALLAHINA KURBAN BEE 🙌

  50. Yorum Yok

    Kodesin içinden kontes çıktı ya la

  51. Gölge ve Dennis

    KAYBOLDUMDA kayboldum beyler beni bi bulun.

  52. prof exe

    Yaptığın battleler kadar hoş❤Sen hep zirvedesin KODES👑

  53. nux workshop

    kardeşlerime başarılar dilerim ... takipteyiz !

  54. Berkant Acar

    YA ABİ YAPMAYIN ALLAH AŞKINA YAPMAYIN ARTIK DURUN BİRİNİZ FARKINA VARIN ŞU POPÇULAR İLE, TELEVİZYON DİZİLERİNE, PROGRAMLARINA ÇIKMAYIN SİZ BU SEKTÖRDE ONLARA KARŞI DURAN ABİLERİMİZSİNİZ YAPMAYIN JOKER, GAZAPİZM ALLAME NO1 BİR DİZİYE KAYDI GİTTİ SİZ ABİMİZSİNİZ SİZ DE SOKAĞI ÖĞRENDİK SOKAĞINIZI TERK ETMEYİN ABİLER KAYIP ETMEYİN GERİ DÖNÜN ABİ DİYE BENİMSEDİK SİZİ

  55. Feyza

    Oğlum kodes , kodes diye acı çekemez mi lan? Saçma sapan konuşmayın bırakın adam bir kere de bu yanını yansıtsın müziğe.

  56. YUSUF ÖZDEMİR

    Herkes aşık olabilir,bir defa daha kanıtlandı.:)

  57. AtakanKefkirVEVO

    Alphan yanlış adamla feat atmış SANCAK başka kanalda kardeş :D

  58. Fatih Yenibaş

    hangisi kodes aq

  59. Bahri Sarılar

    REİS SENDEN ŞARKILARDA KORKUYORDUK NAPTIN ŞİMDİ

  60. OPP Game

    Gayet guzel olmuş , sanatçı dedigin her telden çalar , değişik bir hava katmış , gerçek kodes dinleyicileri yargılamaz , turku soylese , dinlerler , boş yapmayın , yol alın.

  61. Recep KIR

    Aşık mı olmuş lan bu

  62. Mustafa KARAV

    Kodes yanlış item girmiş amk

  63. Mustafa KARAV

    Kodes yanlış item girmiş amk

  64. Switch

    Bi briannanın istiklalde yürüşü birde etonun uzun çarşı yürüyüşü üstüne tanımam

  65. sinan değirmenci

    Kodes bile bi karı uğruna şarkı yapacak kadar değişmiş beyler rap bitiyor

  66. yasin kırcı

    ertuğrul abi ne güzel oynamışın be

  67. Yavuzhan Yılmaz

    Ertuğrul abi klibe karizma katmış.

  68. 1 A

    Kodes sirkelen,kodes bu değil

  69. Ferdi Gürleyen

    https://youtu.be/K41a5sWLwb4 Kojero- Haksizlik 2018 Yeni

  70. Serhat Gümüş

    hiphop life kesinlikle

  71. Bekir ackz

    Ben bile kendimi taniyamiyorum demiş zaten şarkıda .

  72. Batuhan Köse

    1 milyon oldumu uyandırın

  73. İlkhan

    Kodese ısınmak çok zor

  74. Reort Music

    Kodes birden ülkem dolu *ruspu cocugu dicek diye korktum aq

  75. İsmail Kara

    şarkı güzelde biz alışık değiliz bu kodese

  76. ErdemÇLK

    olmamiş yaaa

  77. The Quarrymen

    Bu ne mk videonun sonunu zor getirdim..

  78. B D

    alphan kurtoğlu gayet başarılı

  79. ENES UĞURYOL

    Gerkcek rap hissedilen yazilinca olur. Kodes te duygusal bi donemde ise bu cikmis olabilir. Herzaman diss battle protest bir hava olmaz en azindan emege saygi arkadaslar

  80. Kübra Balcı

    Nasil bír sestir , Nasil bír sarkidir ❤️❤️

  81. Königs - Music

    *Melankolik Sana Yakışmamış Kral Sana Hardcore Yakışışor Ama Emeğe Saygı.*

  82. Maskeli

    Kodesin girmesini bekledim ama gelmedi ??

  83. Cane S

    şarkıda kodes yok

  84. Zeynep

    Kodesin Ayazla Bir Sonbahar Şarkısı adlı bi parçası var zaten melankolik olan

  85. Furkan Tahta

    KODES BABAAAAAAĞ

  86. oğulcan köse

    Emre abinin sert mizacına gitmemiş bu parça hodri meydan dinleyenler buraya gelince benim dediğimi anlayacaklar

  87. murat kantarci

    Rap popa doğru kayiyo yavaşça amk

  88. Çağrı Music

    https://m.youtube.com/watch?v=CQ6qh43pYM8. 💯 yapmamıza yardım ederseniz seviniriz

  89. Yusuf Şeker

    Massaka görse kodesin peşine adam takar vurdurur amk.

    Y Ş

    Aynen Reis

  90. Adem Father

    Adam farklı bi tarz denemiş gayet de güzel olmuş boş laf yapmayın beyler #respectamk!

  91. İsmail Keyvan

    HÜLOOOOOO

  92. can licen

    Kodes bu sen misin aq

  93. Serverus Resmi

    Abim sen ne yapıyorsun senide verirsek popüler kültür ibnesine gelecekte Rap diye bişey kalmaz.Zaten old school devri bitti.

  94. Ahmet Akgül

    Eto abi çok ağlamışsın be

  95. Rudra Shady

    Böyle kodesmi olur skitirin gdin amk

feat Alphan Kurtoğlu-Kayboldum Şarkı Sözü
feat Alphan Kurtoğlu-Kayboldum İçin şarkı sözü eklenmemiş. feat Alphan Kurtoğlu-Kayboldum Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
feat Alphan Kurtoğlu-Kayboldum Anahtar Kelimeler
Kodes feat Alphan Kurtoğlu-Kayboldum Mp3 İndir Dinle , Kodes feat Alphan Kurtoğlu-Kayboldum Şarkı Sözleri , Kodes Albümleri , Kodes feat Alphan Kurtoğlu-Kayboldum Cep Telefonuna Mp3 İndir,feat Alphan Kurtoğlu-Kayboldum bedava mp3 indir ,feat Alphan Kurtoğlu-Kayboldum cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.