mp3 indir semti
Ne Ağlayabildim Ne Gülebildim
 
Kıvırcık Ali - Ne Ağlayabildim Ne Gülebildim
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Ne Ağlayabildim Ne Gülebildim
Boyut
: 5.18 MB
İndirme
: 339 Toplam İndirme
16-07-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 339 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Kıvırcık Ali - Ne Ağlayabildim Ne Gülebildim )
  1. Ercan Ozen

    yagmuru dükülmüş bulut gibiyim ne aglaya bildim ne güle bidim şu koca dünyada ne yaşaya bildim nede ölebildim .....

  2. Elbistan Elbistan

    Halk müziği tarihinin en güzel sesli sanatçısı KIVIRCIK ALİ'DİR...❤🙏

  3. cCcelturcocCc

    YURDUM DIYEMEMIS DOGDUGU YERE,LAFA BAK.TÜRK DEGIL BUNLAR.!!!Geberdinya yav:-)

    Tuncay Elitas

    @Ali Konca şuan deseler kıvırcık Ali kalksın sen yat tereddüt etmeden kabul ederim zaten bunaldım yasamaktan

    Ali Konca

    @Tuncay Elitas bende mekanl cennet olsun benim ruhumu anlatıyo sanki

    gurbet kusu87

    Onun bunun cocugu seni

    Elbistan Elbistan

    Vay şerefsiz seni, ulan Ali abinin kesip attığı tırnağa senin gibi bin kişi kurban olsun...Ali abi vatanını seven tertemiz bir insandı...Seni Allah bildiği yapsın, Allah büyüktür...

    Serhat yılmaz

    sen geber kabirde kıvranıp durursun inşallah sen kimsin lan it sen onun tırnağın ucu bile olamazsın saygısız herif

  4. İlhan Köprübaşı

    Annemin En Sevdigi Sanatciydin Ali Abim Sen Gidimce Annem Bitmiş Tukenmisti Şimdi Annem Gitti Ben Perişan Oldum Şarkılarını Bana Emanet Etti Ali Abim ..

    Tuncay Elitas

    Allah rahmet etsin kardesim

  5. Ömer Aykul

    bir şarkı düşünün hayatınızı 5:39 dakikada anlatabilen... Allah gani gani rahmet eylesin büyük üstad.

  6. Area 51

    Allah rahmet eylesin ne güzel söylemişsin

  7. Berat Tubay

    Ali abim, ali abim.. Babamın en yakın dostlarındandın, seni çok severdi. Birgün haberini aldı ve o an yıkıldı. Şuan 17 yaşımdayım o zaman 9-10 falan o günden sonra seni merak ettim. Dinleyiş o dinleyiş bırakamıyorum. Ruhun şad olsun abim.

  8. Mehmet Dağcı

    Birgün bizleri ölüm alacak burda iyi şeyler yapacağız Birgün de haseba cekilecez

  9. ali salık

    yolumuz gurbete düştü Bir kere ali baba

  10. Ceylan Iletisim

    QrhanAlcl

  11. taşakli adam

    Mekanin cennet olsun koca yurekli insan gecenin bu saatinde bir bu sarkiya bir kendime bir de sana abi gozyasi doktum yani kisacasi azda olsa aglayabildim...

  12. songül yildirim

    Ne ağlaya bildim nede güle bildim bu hayatda 😢😢😢herşey boş herkezde boş bu koca dünyada😢😢

  13. Hasan Sabri Erol

    yağmuru dökülmüş bulut gibiyim

  14. Sinem p

    muhteşem sesine yüreğine sağlık ali abi mekanın cennet olsun en çok sevdiğim şarkı💕💗💙💘❤💓💛💚💙👏👏👏👏👏

  15. Yeşilçam Camii Gençlik Merkezi

    bu sesi bizsiz bıraktı allah rahmet eglesin güzel insann

  16. mahmut karali

    mekanın cennet olsun abim

  17. evez hesimov 1a2v3a4z

    çok güzel

  18. ultraaslan didem

    ne aglaya bildim ne gülebildim tamda böyle mekanın cennet olsun usta

  19. Didem Karakoç

    çok sevdiğim biri bunu dinleyip ağlıyo. hemen kaldırın bunuuu. :)

  20. özen Hayati

    Allah mekanini cennet etsin  :-(

  21. Muslumlover23

    Nur icinde yat ali'm<3 gel don iste sensiz olmuyor.. Sesine hasretim..

  22. Cilem Subasi

    Yagmuru dökülmüs bulut gibiyim su koca dünyada benim bildigim ne yasayabildim ne öle bildim yarim diyemedim dost dost sevdigim yaree ben o yarsiz neyleyiimm köşkü sarayii ....offff ♡ Mekanin Cennet olsun Ali'm Sen hep kalbimizde yasayacaksin...

  23. POLIZEI™

    Ne Damar türkü be Abi - aglatiyor Adami ;(

  24. Mehmet Eryılmaz

    şimdi sensiz ne yaparız be kıvırcığım :(((((( mekanın cennet olsun...

  25. farhad padisehk

    were cane were xalo dengje allah rahmet eylesin mekannin cennet olsun güzel ve temiz insan kivircik ali

  26. Servet D

    bu veda hic iyi olmadi ama son albüm süper allah rahmet eylesin mekanin cennet olsun

  27. LaMadame44

    Sen hep icimizde kalacaksin.........

Ne Ağlayabildim Ne Gülebildim Şarkı Sözü
Yagmuru dökülmüs bulut gibiyim
Ne aglayabildim bildim ne gülebildim
Su koca dünya da benim bildigim
Ne yasayabildim bildim ne ölebildim.

Yurdum diyemedim dost dost durdugum yere
Yarim diyemedim dost dost sevdigim yare
Yolumuz gurbete düstü birkere
Ne eglene bildim bildim ne dönebildim.

Celaliyim ömrüm geçti havai
Ben o yarsiz neyleyim köskü sarayi
Su dünyada kimler yapti yuvayi
Ne Ağlayabildim Ne Gülebildim Anahtar Kelimeler
Kıvırcık Ali Ne Ağlayabildim Ne Gülebildim Mp3 İndir Dinle , Kıvırcık Ali Ne Ağlayabildim Ne Gülebildim Şarkı Sözleri , Kıvırcık Ali Albümleri , Kıvırcık Ali Ne Ağlayabildim Ne Gülebildim Cep Telefonuna Mp3 İndir,Ne Ağlayabildim Ne Gülebildim bedava mp3 indir ,Ne Ağlayabildim Ne Gülebildim cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.