mp3 indir semti
Rojda-Hine Binin (Kürtçe)
 
Kına Gecesi Şarkıları - Rojda-Hine Binin (Kürtçe)
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Rojda-Hine Binin (Kürtçe)
Boyut
: 4.32 MB
İndirme
: 1085 Toplam İndirme
18-03-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 1085 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Kına Gecesi Şarkıları - Rojda-Hine Binin (Kürtçe) )
  1. susi Mohamad

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  2. susi Mohamad

    👍👍👍👍👍👍

  3. Xelikan TV

    Hewalno sewa xatre delala hewala xwe dest bavejin rupela me abone bin spas dikimBi el atin arkadaslar sayfamiza destek istiyoruz buyuk kurt halkindan

  4. arkadaslar cekilin yorumlari okucam

    para yoksa evlenemezsn bu zamanda bu türkuyu telefondan dinlersnz sadec

  5. Zeynep Funda Turgut

    Dün ablamın kınasıydı ve bu müziği çaldırdım ben dahil bütün ablalarım ve annem hüngür hüngür ağladık..

  6. zeynep zümrüt

    Kına şarkımı buldum ❤

  7. Serap Bozkurt

    Benim kuznimin kinasinda cikmistii

  8. Burak Büyüktepe

    JDIGDUIYFSIDGSITEU

  9. Şoreş Aslan

    Allah Biz Kürtlere Dert Vermiş,Derdimizi Anlatmak İçin de Ses Vermiş,Duygu Vermiş . 🙏

  10. arasolmes helinolmes

    Cokguzel

  11. Gülay Erol

    Vay çok güzel olmuş 💚❤💛🌹🌹😘💋💋💋💃👍👍👌👏👏👏

  12. Dünya TANIŞ

    İlerde Kına gecemde bunu ve Le bukeyi açtırıcam❣❣♥️✌✌

    Şoreş Aslan

    Yakışır 🎧

  13. kevser ay

    Yıl olmuş 219 3 temmuz ben yeni keşfediyorum bu şarkıyı 😄😯

  14. Özcan özen

    Rojda söyledi mi biz bile ağlarız

  15. Savcılıkta Görüşürüz

    Burda bile kürt milliyetçiliği yapıyosanız sizin ben kafanızı sikeyim amk metropol görmemiş örümcek beyinlileri şarkını dinle siktir git

  16. sadettin Killibacak

    Kürt olmayı biz seçmedik ama güçleri yetiyorlarsa bizi kürt yaratanı yargılasınlar

  17. Mucahit Mamuk

    Bak duygulandım

  18. Mert Çelik

    Helal olsun rojda abla ben mert çelik bravo

  19. zişan balkaya

    Şarkının içine ettiniz .

  20. Turkan Bulut

    Cok güzel mş

  21. LoReN Aljarwani

    👌🏻🧡

  22. Gazel Ziman

    Aynen kina nerde siyaset nerde olum haketten cok degisik varliklarsiniz, hine binin siyasete kin ere welle

  23. Nebahat Çelik

    Bu videoya kötü yorum yapan insanlıktan çıksın

  24. Dilan Durap

    Yemin ederim malsınız siz her Kürtçe türkünün altında Türk Kürt kardeştir yazıyor değişik misiniz kardeşim türkü söylüyor kadın kardeşlik ne alaka

  25. Yilo 46

    Enes Batur da bu şarkiyi Videosunda Kulandi(Arabadan son çikan Kazanir)

  26. Mehmet Çelik

    Slaw u rez ✌🏻

  27. brayen brian

    Türkler ve kürtler kardeştir. Önemli olan hepimiz aynı millete ağıt olduğumuzu hissetmemizdir! Anam kürt ama kendini türk olarak hissediyor bazende kürt.

  28. Yazgulu Dogan

    bu guzel parça benım göz bebegıme dunyama bırıcık kızımın dugunu yakın cıgerım ıçın kınay getır annem barmagın patır annem bu gece mısafırım koynumda yatır annemmm evet yolun kaderın gelecegın senn gıbı guzel olsun bırıcık yavrummm annen senı hep kalbınde ve de yuregınden saklar papattyam gelıncıgım kardelenım kırlangıç kuşum 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏💘💓💕💔💜💚

  29. Zeynep Çelik

    Ne bileyim işte ..ne zaman dinlesem birgün gelin ben damat sen hayali gözlerimde belirir durur.Üzerin de şal û şepik ve ben kadim renklerin içerisinde yanında oturan.Elin elimde belki yaş akardı gözlerimden sen ağlama derdin belki bana ,ağlama artık ben varım diye .Doğubeyazıdın soğuğunda sarılırdın belki ..bir dünya hüznü yüreğime sıkıştırıp gittin .Unutma emi yüreğimin feryadı ben seni çok ,ben seni çok sevdim gün gelecek bu türkü yakılacak yanındakine ve o ben olmayacam.. bu yükün ağırlığından nasıl sağ çıkacam nasıl..nasıl

    Eylül Arin

    Yorumun beni çok üzdü umarım o sevdiğin kişide bunu okur içimi parçaladın sevipte elini tutamamak nefes alınca yüreğine cam parçaları batar gibidir bilirim

  30. Mert Unudan

    Bahtın da yüzün gibi güzel olsun siverekli ateş

  31. Nurcan Sahin

    Rabbim bütün kız analarına yardım etsin benimde iki kızım var daha şimdiden dinledikçe ağlıyorum çok zor ya besle büyüt sonra ver kocaya gitsin 😢😥

  32. nurten kurtcebe

    Allah nasip ederse seni kına gecemde çaldırcam en büyük hayalimsin 😍😍

  33. seveta/

    #rojda✌

  34. Ferudun Karakaya

    20 yasindaydi kız kardeşim annemiz vefat etti evlenme çaģindaki kardeşim yaşli babasini birakip gitmeyi evlenmeyi asla dùşùnmedi baskilari reddetti.Bu şarkiyi her dinledigimde kardeşim için gòzlerimden yaşarirdi.Annemden 8 yıl sonra babamizda hakka yùrùdù 2 yıl sonra gòrùcù usùlù gibi evlendi vefakar kardesim.Şimdi mutlu bir oģlu var Ben hala bu sàrkiyi her dinlediģimde gòzumden yaş geliyor

  35. Hümeyra Yildz

    Kinamda insallah

  36. Deniz Erdal

    Vayvayvayyyyy

  37. فايز سيف

    ♥♥♥♡♡♡♥♥♡♡♡♥♥♥♡♡♡

    فايز سيف

    çok güzel

  38. Nalien Agirman

    2019??❤️🌹💚❤️💛

  39. احدابط عليجرب

    هربجي كرد كردستان ✌💚💖💛

  40. Kamilia Amiche

    Çhok güzel from Algèria

  41. Cuma Demir

    Lılılılılı lılılılılı lılılılılı lılılılılı tey tey tey ha ha ha

  42. ne zaman

    ❤️❤️❤️ yıl olmuş 2019 hala dinleyenler var mı❤️❤️

  43. Aksu Aksu

    Turk kurt zaza ezeri alevi hepsi kardeştir allahımız bir bayrağımız bir dir

  44. Cano

    Kürtçe ne güzel bir Dil ❤❤❤

  45. Leyla Bhdr

    Kınamda bu parça kesinlikle çalıcak.o kadar içten söylemiş ki mükemmellik akıyor resmen 👍💕🌹

  46. Anlık videolar

    Once damara işleyişi sonra hayale daliyyyyy insan güzel parça sesine sağlık rojda

  47. hülya i

    Here ✌️ bu kına geceside çalınır 02

  48. Erdal Karatas

    Bence herkes samimi olmalı nerde o samimiyet o Ihlas türk kurt demeyin müslümanlık deyin zaten bunu da diyemezsiniz nefis iste

  49. Sibel Sever

    Bu saki cok güzel ama türkce daha güzel

  50. Vasfi Uluhatun

    Roda muzikta beyendim herbiji jitere jinvetere selam jitere srvbas

  51. to ay

    Ich brauche den refrain

  52. Eyüp Akdoğan

    Arkadaslar bişey soracam gelinin kuşağını erkek kardeşi mı bağlar ?

  53. LİDER ÖCALAN

    Ne mutlu Kürdüm diyene

    yüreğim yanıyu

    ✌✌✌✌herbiji Kürdistan

  54. Derya YANIKER

    Ne de güzel söylemissin be masallah..izmirden kölnden selamlar..

  55. masal hayal

    Son 29 gün sevdiğime kavuşmaya şarkıyı dinledim tuaf oldum

  56. Jetulla Isufi

    🌟👑🌹👌🎻👏

  57. Minecraft World

    Kürt Olmaktan Mutluluk Duyuyorum

  58. Yzi Isufi

    🌟👑🌺🏇🐞🎻👏

  59. Gdjdj Gsjsmdf

    Bu kına türküsü dinlediğim zaman içim gidiyor

  60. Nesrin Süleyman

    ya bu şarkı çok güzel

  61. Keça Kurdistanê Efrîn

    💞💞💞

  62. SEYMUR Soltanov

    Çok güzel kız bu.ama türkce okunursa daha güzel olurdu.

  63. mirbey Kertis

    Kınayı getirin damdadın eline dökün Kınayı getirin gelinin başına dökün

  64. Halil Gündüz

    TÜRK KÜRT KARDEŞDİR BUNU BOZAN EN ADİ VATAN HAİNİDİR...

    Sadiye Azarak

    Degildir dilimi kulturumu yasaklayanlar kardesim degildir

  65. Amin Kobanî

    Heî dest xweş be li ser vî dengî xweş⚘⚘

  66. Sema Tokçin

    Yaw bari burda siyaset yapmayın ya

  67. Rom DD

    Kız anam biri de sözlerini yazaydı ya, Kürtçesini. Okuyarak öğrenmek istiyorum, arkadaşım Kürt haftaya onun kınasında söyleyeceğim.

  68. Hint müzikleri ve filmleri sevdalısı

    Türk kürt laz çerkez Zaza hepimiz kardeşiz ayrımcılık olmasın

  69. Şilan Çakmaz

    çok güzel ya

  70. 56Siirt ŞERVAN

    bizim siirtin gülü rojda ağzına yüreğine sağlık siirt halkı şekle gurur duyuyur

  71. mustafa korkutata

    Siz kürtseniz bizde zazayız zz mısto

  72. mustafa korkutata

    Şarkı güzel ama dinlemeyi bilmersiniz zz mısto

  73. Türk تورك

    Ne Garip kürtceymiş öyle mi? Kürtler türkten daha bi eski ırk mış da mış? Cahiliğinizi yine gösterdiniz video yeni 2009 paylaşınmış türküyse bundan çok fazla eski. Kürtler Iran topraklardan gelme. Türkler se ta altay dan, ulan biz oralarda yaşaraken sizin dna nız bile yoktu pers olarak geçiyordunuz. Anadolu da bu kadar kürt olma sebebi sadam sizi gazla gebertirken bizim sizi süriyeliler gibi ülkemize misafir almak dı. Türklerin adı ta Hun, Golden Horde ve Chin dinasty lerde duyuniyor kitaplarda, sizinkise iran ve pers den arkaya gitmiyor. Bizim çesit halay, sazlar, türküler ve kültür Ata ve kardeş ülkelere bakınçaAzerbayçan, Kazakistan, Usbekistan, Türkmenistan....... varda var ülkelerde iz ve beraberliyni gösteriyor. Sizi atalarınız la elestiri yaptık mı yani iran la Türk kültüründen 0.1 % den fazlaya çıkmaz. Şimdik kalkmış misafir etimiz götü bohlu yeni doğum yapmış kürt ırkı gelmiş bize hırsız diyor hadi ordan.

    Ersen Eris

    Hırsızsınız oğlum Çinliler boşuna sizi kovalamamış amk ne kültürünuz var lan birtane örnek göstersene bana lan yavşak tr de bilinen en meşhur türkülerin hepsi Kürtçeden devsirilmedir beyinsiz halay oyunları bile Kürtlerin amk. Horon dediğin eski Rum oyunudur zeybek dediğin de rum oyunudur neyiniz Var amk .bu topraklar bile Kürtlerin sayesinde kurtuldu onu bile kahpece Kürtlere hainlik yaparak sırtından vurdunuz yaptınız türk düzenbaz ibneler

  74. nisa Tufan

    Bune böyle boktan kıçım daha güzel

    Ferhat Kaya

    Aç kıçını sikim orospu çocuğu anlamadığın şeylere bok diyemezsin sen kürtlerin tırnağı olamazsın tırnağı İngilizce şarkıları anlamıyosun beğeniyonda kürtçe şarkıları dinliyon küfrediyon orrrrrrrroooooooooosssspppppuuuuuuuuuuj

  75. serdar herşey çok güzel oldu

    Slm ben serdar 34 yasindayim istanbulda yasiyorum 170 78 klym esmerim minyonum sadece evlilik dusunen bayanlar arasin 05331528360

  76. Zeki Bazidli

    HER BİJİ...XÜŞKÂN ROJDA..DENGE DÉ..SÂXBE👏👏👏💚💛❤✌✌✌

  77. TatarTuruk

    Calin calin bunuda calin. Sazimizi caldiniz TÜRKülerimizi caldiniz Türk Halk Oyunlarimizi caldiniz Ezgilerimizide calin. Medeniyetsiz yaratiklar PKKlilarin kinasinda artik bizim ezgimizi söylerler.

    Ersen Eris

    Valla şuna emin ol tam tersi oldu 🙂hepsininde ispatı var gercek medeniyetsiz olanda sizssiniz bildiğin barbar hırsız bir millet olduğunuzu yakında daha net ablayacaksiniz

  78. Volkan Gümüş

    avucama rahmetli kaynanam para koymuştu Emine gümüş Ünal gumus çifti

  79. Volkan Gümüş

    kırmızı mekik oyası parasıyla öldürmüştü gelinliğin üzerine kına yakılırken örtülmüştür şimdi hatırladım Emine gümüş Ünal gumus çifti

  80. NergisEsra Kaya

    Hinê bînin li teştê kinŞîr û şerbetê çêkinKevçî bi kevî rûn lêkinBînin li destê zavê kinBînin li serê bûkê kinŞarika bûkê heftreng eDayê rabe dereng eDawet hatî ber derîDawet hatî ber malêBîhna zavê pir teng eBîhna bûkê pir teng eBerbû hatin bermalêRabe bûka delalêHa dîlan dîlan dîlanStran dîlan û lîlanÇi bûkekî delal eZava bû xwedî malêKınayı getirin leğene koyunSüt ve şerbet yapınKınayı kaşık kaşık yapınGetirip damadın eline sürünGetirip gelinin başına sürünGelinin duvağı yedi renklidirAnne kalk vakit geçtirDüğün gelmiştir kapıyaDüğün gelmiştir evin yanınaDamadın canı sıkılırGelinin canı sıkılırDüğün alayı gelmiştir kapıyaKalk güzel gelinHa düğün düğün düğünŞarkı, zılgıt ve düğünNede güzel bir gelindirDamat artık ev reisidir

  81. ĶűяŤ ķıŽı

    ❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤💛💚❤💛💚biji biji ypg ✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌

  82. Büşra Özdemir

    Bütün insanlara şaşar oldum kürtlük türkluk değil mesele insan ve gerçek bir müslüman olabilmektir gerisi boş ben kürdüm bile demek istemedim başta çünkü ben insanlık kavramına inananlardanım hepimiz müslümanız ve kardeşiz elhamdülilllah

  83. Sarya tahir

    Long live Kurds Bjit kurdistan. awesome music

  84. GLATASARAY SEVDALISI GALATASARAY SEVDALISI

    Gülay ım seni çok seviyorum

  85. ayşe yüksek

    Rojda seni tebrik ediyorummm

  86. TARZIM 77

    HER BİJİ MAMOSTE ROJDA.✌

  87. Rojxelat demsal 21

    Xıne binin teşte kın binin sere Nure kın 😀😀

  88. Zere

    Cok guzel yaaa

  89. gökhan çakmak

    Rojda hine kılasinden kınayı getir anney türküsü son efsane dizsi küçük gelin dizsi müziği son be

  90. Nurdane Bozkurt

    Ki zava ki paşa

  91. Murat Tekin

    Benim düğünüm olduğun zaman sizi bekliyorum rojda abla ... belcikadan slm var

  92. AZİZE CAN

    Ben rojdayı tanıykm evine kadar söylimmi hayranlarııı gerçek diyom valla

  93. Totti Totti

    TÜRKCEDEN her sikimi caliyorlar amk CAKMALARI sizi VATAN HAIN şerefsiz pic köpekler sizi adiler

  94. rıtvan AYDIN

    YÜCCEM KIZINIZI DİNLİYORUM EVRENSEL ULUSAL ORDU ASKERİ KIBLEMDE ANITKABİR HUZURUNDA BANA EVET DERMİ

  95. Sugary Suga

    http://lyricstranslate.com/de/rojda-hin%C3%AA-b%C3%AEnin-lyrics.html#ixzz54f9sXSv7Hinê bînin li teştê kinŞîr û şerbetê çêkinKevçî bi kevî rûn lêkinBînin li destê zavê kinBînin li serê bûkê kin Şarika bûkê heftreng eDayê rabe dereng eDawet hatî ber derîDawet hatî ber malêBîhna zavê pir teng eBîhna bûkê pir teng e Berbû hatin bermalêRabe bûka delalêHa dîlan dîlan dîlanStran dîlan û lîlanÇi bûkekî delal eZava bû xwedî malê

  96. Dilber Bakır

    Dilo da gelin oldu gidiyor 3 ay sonra hemde ağrıdan taa ist. Ne ara gelin oldum ben ya. Gurbet eli zor olacaktır. Allah yardım etsin bütün gurbete gidecek ve gurbette olanlara...

    Kenan Kenan

    Rabbim mutlu mesut etsin 🙏

  97. sibel Karadeniz

    Çok çok gözel olmuş

Rojda-Hine Binin (Kürtçe) Şarkı Sözü
Rojda-Hine Binin (Kürtçe) İçin şarkı sözü eklenmemiş. Rojda-Hine Binin (Kürtçe) Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Rojda-Hine Binin (Kürtçe) Anahtar Kelimeler
Kına Gecesi Şarkıları Rojda-Hine Binin (Kürtçe) Mp3 İndir Dinle , Kına Gecesi Şarkıları Rojda-Hine Binin (Kürtçe) Şarkı Sözleri , Kına Gecesi Şarkıları Albümleri , Kına Gecesi Şarkıları Rojda-Hine Binin (Kürtçe) Cep Telefonuna Mp3 İndir,Rojda-Hine Binin (Kürtçe) bedava mp3 indir ,Rojda-Hine Binin (Kürtçe) cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.