mp3 indir semti
Hepsi Pislik
 
Kezzo - Hepsi Pislik
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Hepsi Pislik
Boyut
: 3.22 MB
İndirme
: 62 Toplam İndirme
23-05-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 62 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Kezzo - Hepsi Pislik )
  1. kendineressam

    Çok güzel

  2. çağrı karakaplan

    aga sen bana böyle gel ortalığın anasını sikelim :)

  3. Dizz

    A koyayımmmmmmmmmmm.

  4. Can Özgener

    Klipteki mesut komiser çok hoşuma gitti Adamsın Kezzzzz

  5. Ayşe Ayşe

    eczacının günahı neyy 😂

  6. A B

    ölsün popüler kültür rapçikleri ve yandaşları yaşasın öz türkçe rap ve destekçileri para için kekeleyenleri ezmek farz olsun mc için

  7. Yaman Tezel

    Yanlış görüyormumdur umarım dinlenme sayısını .. Nasıl olur oğlum kafayı yicem bu millet ne dinliyor bunu dinlemiyorsa .

  8. Mustafa K.

    Lütfen böyle devam.

  9. lasker 91

    Şu şarkı elbet birgün milyonluk olacak! Sonuna da bi de bi K koyimmm!!! KEZ in en kefli şarkısı olabilir. kezzzz machiineeeeee.

  10. Studio VEVO

    bastaki introyu shahman mark a benzeten tek benmiyim

  11. Fatih Yalaz

    Klibi açıklıyorum; Kezzo rap dünyasındaki bozulmalara tepki gösterir ve bozulmalardan sorumlu olanları kovalıyordur.

  12. Hakan Gül

    Canım arkadaşlarım yüksel ve yunus başarılarınız devamını dilerim canım kardeşlerim silivrimizin gururları

  13. Arda Çınar

    KASABA HER YERDE

  14. Mustafa Durmuş

    Kralsın

  15. Halil kara

    Ben boyle bir rap dinlemedim mayyK bisey degisik bir tarzi var

  16. Eren Kütük

    157 K mı ? Klibi , beati boşver lirikleri okusan yetmesi lazım milyonlar olması için , ya bi label kur ya da bi label a üye ol kez , daha çok kazan 👍

  17. Tolga Mert Canpolat

    Hepsi pislik!

  18. Tuncay

    Ulan bu herif gibi bu işi icra eden sayılı kişiler vardır iyi ki varsın hocam dinlemeye ve destek olmaya devam edeceğiz arkandayız saygılar.

  19. Jokerin Adidas Şapkası

    çok sağlam <3

  20. Emre Öztürk

    Kezzo gibi adamlar güzelleştirecek Anadolu'yu sonra bütün pislikler gün yüzüne çıkacak

  21. Onur Mercan

    aga perfect !!!

  22. Enes Seyrek

    Hakettiğin değeri görmediğine o kadar üzülüyorum ki Kezzo Reis...

  23. Emre Öztürk

    Kapşonluyuz

  24. Ferhat Şahin

    Şu piyasada adam gibi Rap yapan sınırlı adamlardan birisin Kezz.

  25. Wxlf CLK

    Khontkara Diss atta dinleyelim be reis sik su pici !!

  26. Barış Cihan

    hakedene RESPECT!!

  27. Emre Mehmet

    Seni yeni keşfettiğim için utanıyorum.

  28. yusuf nergiz

    yarısını ben dinledim amk kurtarın beni kopamıyorum bu nası bi şarkı ?

  29. Rüveyda Yılmaz

    ,Bağdat ı değil tuvaleti bulamazsın burda sora sora, çok iyi wefknlvknqlqf

  30. Agit Kumurcu

    Bu sıcakta kapson taktiranlar utansin

  31. Farkındalık

    👏🏻👏🏻

  32. Harp 35.5

    Sayililardansin bre

  33. Mehmet Ayaz

    Yıllar önce dinlemeyip aşırı ön yargı ile yaklaşmıştım, demek ki aklım havadaymış.Kapşonu tak!

  34. My Musix

    FUUUUUUUUUCK🖕🖕🖕

  35. Omer Cakir

    O ZAMAN HEPSININ AMK

  36. sevda deniz

    Bağımlılık yapti kulaklığı cikaramiyorum✌

  37. Ümmiye Gürsoy

    b a. y ı l d. ı. m

  38. ÖMER ÇERİ

    Çok başarılî tebrikler kaliteli iş 👏👏👏☝️🤘

  39. Tuğba Ulusoy

    Tek kelimeyle efsane #Respect

  40. Tahsin Arslan

    Yine başarılı bir ve harika bir yazar tebrik ediyorum bu kadar ucunda tutarak lafi gediğine oturtmak harika süper bir nakarat ne desek bilemedim #respect

  41. fresh noz

    uc tele bak doner ve ayran martiyi tavuk mu sandinhahahahahahahahahahaha buyuk mc sin sennnn

    fresh noz

    bunun icin yaratilmis adam saf hiphop

  42. by enes

    son kezz dinleyip dışarı çıkıcam

  43. Samet ÇAKIR

    ilk başladığında Berivanım çalcak sandım amk :A:SDA:

  44. Alperen Şimşek

    yıllardır kezzo ileyiz, yıllar sonra da kezzo ile burda olucaz heralde :d

  45. sinan ozlu

    25 sene ateşe körükle ğidenlerin hallerindeki düzelme.

  46. Burhan Dumanli

    Bu bok piyasada çölde vaha gibisin kezzo 👍

  47. Bediran

    Birader harbiden anlayamıyorum. Neden bu kadar az dinleniyor? Ben mi zevksizim yoksa kalabalıklar mı aptal? Anlam veremiyorum.

  48. Hüseyin Dönmez

    SOKAKLARIN EDEBIYATCISI! HARIKASIN KEZZO DILINLE PARCALAMAYA DEVAM ET 👊 bomb has been planted 😜

  49. Cafer Kağan Yavuz

    100.000 olsun be artik .

  50. hasan ali

    Böyle kaliteli bir eserin şimdiye kadar milyonları görmesi lazımdı. Şarkının her kelimesi hayata dair ayrı ayrı ders veriyor insanlara...

  51. Şafak Yağıcı

    Kezzo yeiden mi doğmuş bu kezzo iyi

  52. Memet Kalay

    Başta küçük emrah kınalı kar şarkısı girecek sandım..

  53. Efe Kasap

    autotune bokuna batmamış adam akıllı şarkı arıyodum buraya geldim

  54. Onur Arslan

    ÜŞÜDÜM

  55. subedey

    Yaküür heee...

  56. Adnan Can a.k.a Amaru

    Böyle bir şarkı nasıl 90K dinlenir amına koyayım?

    Adnan Can a.k.a Amaru

    Amına koyayım Khontkar, Kel Fero, MeZheL

  57. RESUL TORUN

    Buralar çok değerlenicek şimdiden yerimizi alalım. Ağzına sağlık kezzo machine

  58. Ender Aba

    Bu alemin kralı sensin Kezzo. Hakkını vererek ve severek yapıyorsun, sen bu işi biliyorsun. Alemde teksin. Babasın. 👏👍💯✌️👊

  59. Emre Can KOÇ

    Vay amk kulağım bile boşaldı

  60. Talha Cucuk

    Yangın gelsin artık

  61. Melih

    Efsane parça A koyim ortasına bide M koyim sonuna bide K koyim.

  62. mehmet bulut

    Aha Şarköy bizim Şarköy 😊

  63. Mert Seval

    Dostum elbet bir gün hak ettiğin değeri göreceksin

  64. içimde öyle güzelsinki onu kirletmeyeceğim seninle

    👌🏻

  65. İbrahim ORÇİN

    Çok iyi şarkı ve klip ,tebrikler 👏🏼👏🏼♥️

  66. Baran Bozan

    Yorumumu niye sildiniz amk

  67. 00 000

    Abi şarkıyı dinlerken kendimi otobanda bisikletle hiçbir yere çarpmadan gidebileceğim hayaline girdim.En iyi böyle anlatabilirdim sanırım.Muhteşemin bir üst seviyesi hangisiyse öyle olmuş.

  68. Raikou Ozkardes

    TOPLANIN SİZE ŞİMDİ ÇOK İNCE BİR DETAY VERİYORUM ÖNCELİKTE ''Sineğin en büyük korkusu çöpteki örümcek ağı.'' ŞU SATIRIN ALTINDA YATAN DETAYI https://www.youtube.com/watch?v=0Z0zCbzREJk BURAYA BIRAKIYORUM BU BİLGİ İÇİN ÜCRET TALEP ETMİYORUZ :D #KapşonuTak

  69. Eyz Stil

    3'E is here

  70. samet Nalbant

    Alev aldı buralar 🖤💜

  71. Beytullah Yolcu

    Bu şarkıya bu izlenmeyi laik gören new school rapçilerini baş tacı yapan kitlenin amına koyim

  72. hasan bk

    Nere lan bura!

  73. ibo can

    Cok iyi olmüş başarılar broo ❤️

  74. degişmiş biri

    Bu da güzel ama ben adil dünya doğar ya güneş suriyeli ali kaybım çok tarzı daha çok dinliyorum Ama Gangsta tarzı dinleyenler için piyasada bir inci gibi

  75. Ramazan Celik

    kezz yine yapmış helal abi 🤙👏👏👏

  76. Eyyüp Şen

    Sagopayı tahtından eder bu adam 👊🏾

    SUVThePRO

    Aga kulvar ayni degil biri edebiyat biri dil anlatim, biri halk edebiyati biri divan edebiyati, biri yasli biri genc

    Eyyüp Şen

    @SUVThePRO kardeşim demek istediğim sagopayı severek dinliyorum bu adamda onun yolunda gidiyor. Beatleri felan cok güzel.

    SUVThePRO

    @Eyyüp Şen Bro şimdi yıllarca emek vermiş gerçekten önemli iki profesyoneli karşılaştırmak dogru gelmedi bana o yuzden yazdim. Yoksa bu adam zaten çok güzel yerleri hak ediyor ona itirazim yok

    Eyyüp Şen

    @SUVThePRO kesinlikle hakediyor. 👊🏾😊

  77. Galatasaray Panorama

    böyle piyasanın a koyim ortasına m koyim sonuna da k koyim kısaca amına koyim bu şarkı nasıl dinlenmez ?

  78. Kerim Titiz

    10 Yıldır Burdayım ! GIRIS GELİŞME SONUÇ ! ✌ Bu Yüzden Düzene Bu Adamla Sövüyorum Capide Kapşonuda Boşuna Takmadık✌

  79. Erdinç Bulat

    BİRİ ŞARKI SÖZLERİNİ YAZSIN ARTIK

    Kezzo

    Selamlar, sözler altyazı olarak mevcuttur.

  80. SUVThePRO

    Şarkıyı söylemek çok zor.Profesyonel iş.

  81. Kudret Uçar

    Daha iyi yerleri hakediyosun abi emin ol

  82. Rür Xc

    Heceleme yeri ferodan heralde hflshckshkchskd

    Kezzo

    Rür Xc bu şarkı yazıldığında malum şahıs piyasada yoktu

  83. Aykut Ateş

    Siyah bereli polis komiser mesut olmuş 😂 bu arada yine sağlam bir parça

  84. oguz toksoz

    lirikalitesini takdir ettiğim sayılı sanatçılardan biri

    oguz toksoz

    prozac peynir ekmek ulkece ne halde olduğumuzu gayet iyi anlatmış ayrıca.

  85. Alparslan Kadıoğlu

    Ne bakıyon dayı dayı 1 günde 10000 dinleniyor ama kezzo anca bu kadar öylemi.. Böyle işe A koyayım ortasına bi M koyayım sonunada K koyayım..

  86. Bass And Electro

    Abi keşke basemode da paylaşsaydın. Bu kadar dinlenme bu parçaya nedir 🤔

  87. Daklis Denv

    Bu adam efsane muzikle sarki o kadar iyiki insani canlandiriyo harbi helal olsun...

  88. osman sakin

    Harikasın Kezzo

  89. mehmet simsek

    Kardes seni harcıyolar soylum sana kezzo bu sarkı 4 gunde 1mılyon olmalıydı.. bugune kadar yaptığın en iyi iş. Tebrıkler

  90. Tuğçe Haşimoğlu

    B A Y I L D I M ! ⚡⚡⚡

    Kaan Koyuncu

    bi cover gelsin o zaman abla .)

  91. Adnan Can a.k.a Amaru

    Oh beee ne Auto-Tune var ne karı kız ne de uyuşturucu. Taşağını yesinler KEZZOOOOOĞĞĞ

  92. Yağız Efe Sobacı

    Silivriden görüntüler

  93. Payidar Music

    ''Aç televizyonu yüksek dozda yalan şey duyiyim'' - Kezzz

  94. Ekrem Kaan Savaşan

    Kezzo hiç değişmedin be hala çok güzel gidiyorsun✨✨🔪💯

  95. Kezzo

    #HepsiPislik şarkısını dinlemek ve indirmek için;👉 Spotify: https://spoti.fi/30qFL2Y👉 iTunes/Apple Music: https://apple.co/2WTajs8👉 Fizy: https://fizy.in/6Nyaz

    Can Emence

    adamsın graall

    İlyas YILMAZ

    @kezzo abi albüm bekliyoruzTebrik ederim yine çok iyiBaşarılar 💥

    Cagatay Yilmaz

    Yangin ne zaman çıkar

    Mesut Şen

    Dinlemeye bıkmayacağım bir müzik dahaKezzo dan😎

Hepsi Pislik Şarkı Sözü
Hepsi Pislik İçin şarkı sözü eklenmemiş. Hepsi Pislik Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Hepsi Pislik Anahtar Kelimeler
Kezzo Hepsi Pislik Mp3 İndir Dinle , Kezzo Hepsi Pislik Şarkı Sözleri , Kezzo Albümleri , Kezzo Hepsi Pislik Cep Telefonuna Mp3 İndir,Hepsi Pislik bedava mp3 indir ,Hepsi Pislik cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.