mp3 indir semti
Nebarinim
 
Kawa - Nebarinim
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Nebarinim
Boyut
: 5.15 MB
İndirme
: 151 Toplam İndirme
09-03-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 151 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Kawa - Nebarinim )
  1. Emir KARADEMİR

    4:32 LAN SENİN SÜLALENİ!........ çok güldüm ben ona.

  2. guzel Ft

    Ceren babaanesinin uzune bakmadi boyuk qayinvalde😂😂😂

  3. Shirizzle Simsey

    Nurtinmi😂

  4. Alibec Sena

    Ne kudurmus bir orospu cikmis, mektepsiz Ceren....

  5. Melays

    Cerene baya sinir oluyorum

  6. Aslı S.

    1:49 1:51 Agah beyin şeyleri gelmiş😂😂😂

  7. Selver Cetin

    Şerefsiz Ceren

  8. musoc tayfa

    BUNUN GÖTÜ KALKMIŞ OROS*PU SIÇARIM BUNUM AĞZINA..... ORRRRRRRRRRRRRRROSPU

  9. Baran Şahin

    Çok güzel orosbu çocuğu taklidi yapıyo helal olsun

  10. Clash of Clash Mövlan

    Cerene bir tek sinir olan benmiyim

  11. Aslı S.

    2:21 Nurten vurdu gol oldu👊

  12. 《AyTac》 _085

    Zehlem getmis cerene baxx hele😬😬

  13. Arzu Gençoğlu

    Ya şu cemreyi düzgun giydirin bu ne ya o gomlek felan ne ya kiz zaten aham şaham bi kiz.degil normal guzellikte bi kiz giysilerle iyice batiriyosunuz kizi o sac ne ya tamam sıradan olsunda bu kadar da degil yani

  14. Derinsu Guzey

    Iste cemrenin ahlaksizlarindan biri buda

  15. Sudenur Baş

    Ben en cok cereni seviyom hem cok guzel hemde sinsi

  16. bir çok bilgi

    😱Bu ceren her like bir tokat

  17. Parvana Alekberov

    Ceren çoku kötü kıdı

  18. İbrahim Bəşirli

    Ceren kimi kizi oldirmek lazim anindaaa katiller bu uzden katil olirmus demek😠

  19. Dwadawd Wdadwadwa

    başaralarınızın devamını sikiyim

  20. ilker oz

    Bu kız da vicdan da var ah ah Ceren 😕

  21. Meliha Çeliktenyıldız

    bi şey et işte-tamam agah çım şey ederim ben

  22. Emil Memmedov

    Neden tek parcasi yok.

  23. THE GARDİAN TV

    Nadıl bir orospusun lan sen

  24. ugur efe

    BAKİN SU KİRMİZİ SAÇLI KADİN VARYA KARDEŞ ÇOCUKLARINDAKİ KİZA ÖZENTİ KARDEŞ ÇOCUKLARINDAKİ KADİNDA UFAK TEFEKTEKİNE BENZİYOR NEYSE **

  25. Omer Ali

    su komment yazalari anlamiyorum ki ne istiyorlar? bu dizi seni nasil deyisdirsin ki senin icinde o soylediklerin seyler var ki dumanlaniyorsun. her neyse cooooooooook guzel bi dizi cemreye bakarak insanlara sefkat merhamet gostermeyi ogrenin bence. neden hep kotu taraflar dikkatinizi cekiyor.

  26. vuqar huseyinov

    ceren cok kotu

  27. Zumrud İsmayılova

    Salam sizi ERSAĞ şirkətilə calışmaga devet edirem. Şirket yeni oldugundan kariyerde irelilemek coxxx asandı. Diger şirketlerden ferqli olaraq burda her ay mal vurmaq mecburiyyetiniz yoxdu. Yeni bir işci getirmeyiniz kifayyet edirki adınız aktiv olsun. Maaş nağd olaraq verilir. Bizde lider olana kimide maaş alımıda vardır. İşe qebul oldugunuz ilk aydan maaş verilecekdir. Elaqe ucun watsapp 0504301752

  28. Sevim Raul

    Ceren ah benim kardesim olsayidin Ben seni cayir cayir benzinle yakardim 💥oros,........?

  29. bugra durmus

    senizin pisligi bir çıksa göbek atsak

  30. #Leyla#

    *Benim seher gibi cemre gibi naif bir annem ablam olsaydı başımın üstünde taşırdım aq bu kızı yolarım cidden*

  31. berat yilmam

    güzel miş

  32. mehmet ali ceyhan

    ulan nedim varya bir iyileşse ne olacağını merak ediyorum

  33. Buse cakiroglu Cakiroglu

    Aslinda fazilet hanim ve kizlari dizisine benziyo habi ece de fakir di evlendikten sonra ablasini eve almanişti

  34. tu da

    Ben anlamiyorum. Bu seniz cereni okadar seviyorsa niye ogluyla degilde yegeniyle evlendirdi?!

  35. Leyla_ Bulanık

    Şu Senize gıcık oluyorum kızı zehirlemiş

  36. Leyla_ Bulanık

    Lan böyle şerefsizlik olmaz ya

  37. Emrah Akbiyik

    Bu cihanda sürekli özür dile diyip diyip duruyo her yerde damlaya da böle diodu

  38. ZEZO FATİ

    Deniz Uğura bu saç yakışmıyor ya

  39. Bakcell Service

    Dizinin adini zalim Istanbul deyilde zalim insanlar qoysaydilar daha iyi olmazmiydi Istanbul neyapsin exlaqsizliqlara

  40. F Karasu

    Bunlar neden konusmaya çalışıyorlar gotunu yaliyor siktir et onlar bunu takdıkça kendini birsey sanicak

  41. suat çoban

    Şu cihan mı civan mı salın çocuğu da Bi dövsün cereni

  42. Mensım Eliyev

    Men bele bir ayıp bir şey görmedim

  43. cansu erkul

    Fikret kuskan....paran bittiyse goz kirp isaret falan cak bu dizide oynamanin baska aciklamasi olamaz ya cunku.

  44. isimsiz z

    Ben böyle tiksinç bi dizi görmedim her bakımından toplum ve aile ahlakını çok kötü etkiliyo

  45. Denizli Aslan

    Senninnnn anan hiz metci degilmi

  46. FAKTOR-AZ

    Soyuducudan Bir də Belə İstifadə Edin - MARAQLIDIR BAX!https://www.youtube.com/watch?v=SlU0S_ZRTrw

  47. Eyşan Saran

    Ceren cemreden daha güzel ama cemrenin kalbi var iyi yalan söylemez cesur 😘

  48. Nigar Bayramova

    Ya sehere cok yazihim geldi

  49. İzlemen Gerekiyor!

    Yapacağınız diziyi sikeyim orospu çocukları bune aq.

  50. Tuğba Sevinç

    Macide değil mi bu :)

  51. İLKER AYYILDIZ

    Toplumun anasını sikip sikip ahlaksılaştırmaya devam edin orospu cocukları

  52. İLKER AYYILDIZ

    Sülaleninden sonrasını ben diyeyin SİKKKEYİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  53. Aliya Asanova

    Evlat degil şeytan..Yazik!

  54. Ayse Artrk

    Şu şeniz ne güzel giyiniyor yaa çok güzel kadın

  55. Elif Aktaş demir

    Agâh: şey et işte şey et amaaanŞeniz: tamaam tamam hayatım ben şeyederim😁🤣

  56. Dil Diyar

    Ya bu nasıl bir saçma dizi.. saçma . Sadice fragmenlerini izliyorum ama iki saat izlemek mümkün değil saçmalığından...

  57. Yalçın Yaman

    Ceren derdin ne amk midemi bulandırıyorsun

  58. Aleyna Gürbüz

    Rezil bir dizi ne diye izleniyor anlamiyorum.

  59. Burcununlezzetleri

    Çok güzel her bölümü heyecan dolu👍

  60. Muhanmed Muhabmed

    Cenkle cemre hiç mi hiç yakışmıyor cerenle cenk daha ii

  61. BAM PRODUCTİON

    Nasıl bir orosbusun sen yaa

  62. Damla Hamzacebi

    Mine tugay nasıl güzelsin

  63. MUSTAFA AYGÜN

    Dal rüzgarı affetsede Kırılmıştır birkere... Sevilen hiç sevmesede Sevilmiştir birkereBeklenen hiç dönmesede Beklenecek boş yere Dal yaprağa küsmesede Er geç düşecek yere.Ceren fazla uçtun yere yumuşak konamassın

  64. Doga Gundogan

    Agah’ın bir gram beyni var gerçekten evindeki hizmetçisi bile parmağında oynatıyor azıcık daha zeki yapın ya şu adamı hem iş adamı holdingleri varmış hem bu kadar gerizekalı olması imkansız

  65. ozan kurtbay

    Turkiyenin en iyi tarot egitim videoları https://youtu.be/I4EKqa-Hl3g

  66. Efsane Nağmeler

    Ögrenciyim youtube üzerinden harçlığımı çıkarıyorum abone olursanız sizinde bir katkınız olur beni cok mutlu edersiniz teşekkür ederim 🙏🙏

  67. Feride ibrahimli

    Babaanne terbiyesi alan qizzz bu kadar gucnen olur

  68. Banu Yılmaz

    Saçma sapan dizi

  69. Rings Grande

    Sürtük

  70. Mert Akdeniz

    https://youtu.be/uKdAgRMsu2c

  71. lastapas delmundo

    🙏Lütfen kanalımda sadece 10 abone istiyorum

  72. İKİ KAFADAR

    Ah ulan İstanbul

  73. VoyagerTurk

    Merhaba, son hazirladigim videolarimi izlemek, yorum yapmak ister misiniz. Iste son hazirladigim video orneklerim; Bahrain visit, king fahd causeway, 2014, enjoy, roadtrip https://youtu.be/oUSZbYI-9bESard, sardes, kursunlu, kula, kuladokya, ulugbey, 2019, eglenceli gezihttps://youtu.be/S_SVaXise8EIzmir forum bornova gezi, balik keyfi manisa, 5M migros manisa, konak vapur iskelesihttps://youtu.be/XdbxoUwLrvMYunan adalari, ETS tur ile Mikanos, Santorini ve Rodos gezisi, eglenceli, canli, neselihttps://youtu.be/_pmpaeya5s4

  74. Ali Aydin

    Tutmayın civanıı

  75. The miLeven

    Her like Ceren'e bir tokat desem?

  76. Elçin soyak

    ben amacsizca cereni daha cok seviyom bende mi sorun var?

    Elçin soyak

    @Muffin Yemek İster Misin ? hahaa komik sey seni amk corepopfanı seni sen anca bts bts diyip kudur piç şimdi yol al! HADE!

    Elçin soyak

    @Muffin Yemek İster Misin ? kes lan senden mi ozur dilicem lan hem ayrica ben senin dedigini anladim zaten aptal ben sorunlu degilim anlaminda soyledim kapa ceneni bana laf yetistiremezsin hem ayrica benim yasimida sorgulayamazsin yasim senden kat ve katbuyuk sunu bil aptal bebe şimdi tekrar söylüyorum YOL AL!

    Elçin soyak

    @Muffin Yemek İster Misin ? bak bak sen yazma seklime gore yasimi bulan medyum seni varya cok qciyorum sana profilindende anlasildigi gibi ezilen bi tipsin galiba biraz yarana dokunmusumki yazmaya devam ediyosun ayh kiyamam!

    Elçin soyak

    @Muffin Yemek İster Misin ? XİAMSİHSOSJAOS tesadufe bak bende sana guluyorum ama aciyarak aptal en azindan benim profilim yok senin ise .... neyse daha fazla seni ezmek istemiyorum yeterince ezik bi insansin zaten KONUSMANDAN dolayi anlasiliyoki

  77. Berkay Şana

    https://youtu.be/vrL5OIzAV5I YENİ VİDEO

  78. OYUN DÜNYASI

    Boşuna dememişler Para İnsanı değiştiriyor

  79. Gulnar Mirqasim

    Mence Cerenin bir plani var. Şenizin axırına çıxacaq.

  80. kratos olgun

    Tam bir kaltak kötü örnek oluyor filmde orospuluğu aşılıyolar yeni nesile annesine utanmadan ben cenkin koynuna girdim dün gece diyo böyle filmler kaldırılmalı

  81. pxvwdid strives

    Zaman ayırın

  82. z. sher

    Ne saçmalıyorsun uz? Böyle bir şey olamaz! Allah Allah!

  83. Sevilay Sevil

    Bisi dicem bu agah in yiyeninin karisi oluyo ya bu nasi gelinim diyorlar aslen gelinleri olmuyor ?

  84. bahar

    puhahahsbshs bu diziyi ciddi anlamda izleyen var mi dünyanın en sacma dizisi

  85. MR BEYEFENDİ

    Amk trendlerde geziyodum başlığı merak ettim ilk defa diziyi izledim bu cerenin beynini ...neyse dizi sonuçta

  86. Osman Utku Çetin

    Her bölüm Agâh'ın gerçeği öğrenmesi için dua edeceğim. 🙏

  87. Eмre BURNİST

    Yeni https://youtu.be/XNOMsimjE1o

  88. Deniz :

    Cemre bi bağırma aq

  89. Bilinmeyen Adam

    Sirma Yanik'in yazdigi ilk ve son en sacma dizi.Bu diziyi cidden izliyor musunuz??

  90. Aslı

    Kapak fotoğrafı efekti 🤢🤢🤢

  91. Lezzetli Yemek Tarifleri

    Kolay baklava Tarifi => https://www.youtube.com/watch?v=ojvV32UgMTQ

  92. Nilgün Gürler

    Bu mine tugay kılık kıyafet takılar oyunculuğuyla bu role yakışmamış denix uğur vakur yüz ifadesiyle evin çalışanı olmasına rağmen valla daha çok göz dolduruyor o felçli oğlumuz on numara rol kesiyor evin luzo iğrenç dekor amaçlı orada sanki babaanne müthiş arkadan hemşire ama evin salak oğlunu ya düzeltsin yada ikili sahneleri azaltın zira bu işin sonunda biz hemşire ve hastasını sağlıklı bir şekilde güzel bir aşkın içinde görmek istiyoruz

  93. Funda Doğru

    Şerefsiz Ceren tipe bak hayırsız evlat

  94. Birtutam mutluluk

    Ya bu nedim önce iyileşmişti sonra neden eski haline döndü ki çok saçma neden kimse bunun altındaki nedeni aramıyo herkes kabullenmiş

  95. Tacettin Ulaş Daylan

    https://youtu.be/l1qZGVINtT8

  96. merve küçükkaya

    Fazilet hanım ve kızlarına döndü buu

  97. Fazilet Tatık

    Cenk❤ceren

  98. Serap Mengeş

    https://youtu.be/TwdBrM-Xchk arkadaslar izleyinn

Nebarinim Şarkı Sözü
Nebarinim İçin şarkı sözü eklenmemiş. Nebarinim Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Nebarinim Anahtar Kelimeler
Kawa Nebarinim Mp3 İndir Dinle , Kawa Nebarinim Şarkı Sözleri , Kawa Albümleri , Kawa Nebarinim Cep Telefonuna Mp3 İndir,Nebarinim bedava mp3 indir ,Nebarinim cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.