mp3 indir semti
Var
 
Hidra - Var
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Var
Boyut
: 3.90 MB
İndirme
: 351 Toplam İndirme
22-12-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 351 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Hidra - Var )
  1. Cavit Akgül

    Kirli sayfaları açİzle dalgaları taşBiz ne kavgaları aştıkSanma ki bitti tantana savaşGizle sırlarını kaçGit ilk satırlarını yazVe dikkatini ver biraz yeryüzüne kiGökten inmez infazBu bi' oyun oynarsın, tabi yerseBitersin elindeki şans da giderseİtersin o gitmez ozon gibi delse de ruhunuGüven olmaz saphiens'eSersem eder seni tanrıya dersinO bir daha vurur, neden diyemezsinGiden niye gelsin? FrenleyemezsinOlayları sonra ilerleyemezsinZihninden mikrobu atPistinin zehrinden git solutaİsminin üstünde bin doğru varİstersen hissetme hiç doğmı'cakSandığın güneş, aldığın nefesNer'dedir bilmezsin en doğru tarafBilmezsin, istersin sadece çünküSen insansın, kanarsın endamınaDünya fiyat etiketleri batsınBenimle cihat edecek gibi yaksınCigarayı, leş bereketleri batsınOnlar renk pezevenkleriSaf bi karanlığa, kelebekleri satsınCiğerime denk gelecek gibi batsınBütün acılar tüm emeklerim adsız benimBenim gelecekteki bahtsız-- 2xBiri var; gelecek görecek, yenecek, çile çektirecek, ezecekBiri var; gözü pek, sözü tek, bizi hep dibe ittirecek, çekecekBiri var; ne melek ne felek, gelecek küfür ettirecek, gülecekBiri var; hazırla kendini hepimize sırayla denk gelecek.Bi' plan yap dediler banaAma bitecek zapt edilen zamanBoşa gidecek sarf edilen çabaBana biçecek saf deriden kaftanlarıŞöhret, ama ben çıplak koşuca'mOnları alt edi'cem dahaBudur al vaad edilen sanaVe bu yüzden kan gölü her tarafUfacık dünyalarınıza kül yağmuru gibi yağıyo' bu kafiyelerBenim zihnimi kemiren soru işaretine dair yeni yeni dairelerÇiziyorken, sen ben gibi deli bul, elbet o yolu sana tarif ederVe bu kelimeler öyle bi' büyülü ki yazınca en paspal adamı şair ederAma geç, çok geç kaldınArama aydınlığını güneş battıMeşke geç daldın, keşmekeş yangınlarAlev saçtı "Cepte cash var mı?"Diyip dert yaptımBu hayat yüzünüze sert çarptıArtık anlamsız olacak her şarkıBütün anlamları ben çaldım (Evet ben çaldım!)Direnmek için mi güç?Anlamadım bu ne garip bi' düşGerçek hayalin içinde rüyaRüya gerçeğin içinde düşİçip de içine düştüğün bilmeceleri çözVe onu hayatla bölüşBüyüyüp kırık gönüllere düşBi' çabaya bakıyo' hayata dönüş, ama;

  2. Farkas Város

    Ruthless Müzik1.BölümKirli sayfaları aç İzle dalgaları taşBiz ne kavgaları aştık Sanma ki bitti tantana savaşGizle sırlarına kaç gitİlk satırlarını yazVe dikkatini ver biraz yer yüzüne kiiGökten inmez infazBu bi oyun oynarsın tabi yerseBitersin elindeki şansta giderseİtersin o gitmez ozon gibi delsede ruhunuGüven olmaz sapienseSersem eder seni tanrıya dersin O bir daha vur neden diyemezsinGiden niye gelsin frenliyemezsinOlayları sonra ilerleyemezsinZihninden mikrobu atpis dilin zehrinden git sonu tatİsminin üstünde bin doğru varİstersen hissetme hiç doğmıcakSandığın güneş aldığın nefesNerdedir bilmezsin en doğru tarafBilmezsin istersin sadece çünkü senİnsansın kanarsın endamınaDünya fiyat etkiketleri batsınBenimle cihad edecek gibi yaksınCigarayı leş bereketleri batsınOnlar renk pezevenkleri saf bi karanlığaKelebekleri satsın Ciğerime denk gelecek gibi batsınBütün acılar tüm emeklerim adsız benimBenim gelecekteki bahtsızNAKARAT:Biri var gelecek görecek yenecek çile çektirecek ezecek biri varGözü pek sözü tek bize hep dibe itterecek çekecek biri varNe melek ne felek gelecek küfür ettirecek gülecek biri varHazırla kendini hepimize sırayla denk gelecek 2.BÖLÜMBi plan yap dediler bana amaBitecek zapdedilen zamanBoşa gidecek sarf edilen çabaBana biçecek saf deriden kaftanlarıŞöhret ama ben çıplak koşucam onları alt edicem dahaBudur al vadedilen sana ve bu yüzden kan gölü her tarafUfacık dünyalrınıza kül yağmuru gibi yağıyo bu kafiyelerBenim zihnimi kemiren soru işaretine dair yeni yeni daireler çiziyorkenSen ben gibi deli bul elbet o yolu sana tarif ederVe bu kelimeler öyle bi büyülü ki yazınca en paspal adamı şair ederAma geç çok geç kaldın arama aydınlığını güneş battıMeşke geç daldın keşmekeş yangınlar alev saçtı cepte cash varmıDiyip dert yaptım bu hayat yüzünüze sert çarptıArtık anlamsız olacak her şarkı bütün anlamları ben çaldım (evet ben çaldım)Direnmek içinmi güç anlamadım bu ne garip bi düşGerçek hayalin içinde rüya rüya gerçeğin içinde düşİçipte içine düştüğün bilmeceleri çöz ve onu hayatla bölüşBüyüyp kırık gönüllere düş bi çabaya bakıyo hayata dönüş

  3. KARA KARTAL

    Başarılarının devamını dilerim ritalinin de beatini yapabilir misin lütfen

    Avalance

    Var zaten kanalda.

  4. Ensar Tepe

    Bu beat kullanima acik mi peki ?

    Avalance

    Beati kendi müziğinin altyapısı olarak kullanırsan problem yok, ama kendi beatin olarak yayınlarsan telif atarım.

  5. Accord Beat

    Bu benim kanalımda var telif atacağım

    Avalance

    Atsan da yemem aynısı değil. Deneyebilirsin ihtar sana geçerli olur.

    Accord Beat

    @Avalance Yemen için ya da seni kışkırtacak bişey demedim..

    Avalance

    @Accord Beat Bir ben kışkırttığını kastetmedim. İki kanalındaki ile videom aynısı değil istersen telif atıp deneyebilirsin.

  6. KAFAMA GÖRE

    Neyim varki nakaratlı yok mağalesef

    Avalance

    Zaten normal beati youtube üzerinde var olduğu için ona nakarat ekleyip kendi kanalıma atarsam hem emek hırsızlığı olur hem de telif yerim. Bunu o beatin sahiplerinden istersen senin için daha yararlı olur.

  7. KAFAMA GÖRE

    NEYİM VARKİ♥️♥️ LÜTFENN

    Avalance

    İnternet üzerinde var olan beatler için çalışma yapmayı doğru bulmuyorum. Desteğin için teşekkürler.

  8. KAFAMA GÖRE

    Nakaratlı bekleriz 🤙🤙

Var Şarkı Sözü
Var İçin şarkı sözü eklenmemiş. Var Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Var Anahtar Kelimeler
Hidra Var Mp3 İndir Dinle , Hidra Var Şarkı Sözleri , Hidra Albümleri , Hidra Var Cep Telefonuna Mp3 İndir,Var bedava mp3 indir ,Var cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.