mp3 indir semti
Karanlıktan Kaçanlar
 
Hidra - Karanlıktan Kaçanlar
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Karanlıktan Kaçanlar
Boyut
: 3.56 MB
İndirme
: 241 Toplam İndirme
22-12-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 241 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Hidra - Karanlıktan Kaçanlar )
  1. Greencard Hüseyin

    #SUSAMAM

  2. Muhammet Çaçan

    Şehinşah'ın üstündeki kazağı nerden bulabilirim

  3. MehmetEZ

    Arkadaki arkadaş ne yapıyor fikri olan var mı?

  4. Derin Demir

    Fatih abinin hep devamını hatırlıyo gibi olması ve asla doğru söylememesi efsane lan EÜDJWÜDNEĞMĞDÖF

  5. Sebahattin Dincel

    hidra ft sehinsah neydi?D

  6. Hatan Dark

    Lan gerçek şehinşah deyil bu

  7. Merve Kekilli

    Öyle bir karı ki 😂

  8. Sümeyye Öztekin

    Kzosnspnsso

  9. Salih Altun

    Hidra çok sexi söylüyor

  10. Ugur Noyan Aydıngül

    Şehinşahin kazağını nerden buluruz

  11. Diyar Karaman

    Ne içmişler bunlar aminakoyim inşallah ucuz birşeyler içmemişlerdir

  12. mesut mert

    00:39 şeyho bugta kaldı sandım amk

  13. -Beyaz Zenci-

    Bu ikili efsane amk

  14. Özlem Yağız

    Stalker - Takma Diş(Diss Hidra) Şarkısının yorumunda Hidra'ya traş makinesi gibi dişleri var, eşşeğe altın semer de vursalar eşşekdir diyodun yarramın kafası şimdi neoldu

  15. enes yılmaz

    en sevdiğim ikili yaaaa

  16. Regoist

    şeh hangi dilde konusuyo?

  17. panturk

    *HİDRA*

  18. çıstıklı fikolata

    hidra kitap gibi amk mükemmel adam ya

  19. Tolışə kinə

    😅😅

  20. Birjan Nazif

    İyi bakın sitenize 😂 Adam efsane ya

  21. mevsim kaplan

    şehinaşahın kafası herşeyden güzel dfshnaıosdfıasd

  22. mevsim kaplan

    #dünyadanatlasa ♥

    Kerem Karaca

    Ne alaka amk

  23. mevsim kaplan

    şehinşah ♥

  24. mevsim kaplan

    şehinşah heryerde sözleri unutmak zorundamısın adsfklşjasdbfşjasebdfbsdofjbqwjdfbasdbf

  25. Dogukan Cumru

    Kaç kez helyum Çektin amk

    CANLAR 0404

    Dogukan Cumru sesi öyle

  26. Ezhel Official

    Neydi sjsjs

  27. 318

    kahkaha attım samimiyet %200

  28. HYC Official

    Oha sehinsahın sesı duzelmiş lan artık o bi tınercı degilll

  29. İst Trip giz-gang

    Uyan plüton

  30. VASIF MURADOV ツ

    Azerbaycanan salamlar 👋👋

  31. Ahmet Hhhh

    Mk hidra şehinsahın albümünü şehinden daha çok biliyo

  32. BerKinGG

    ııı neydi ıhsapihfsdiad

  33. Lee Sin'in Yarrağı

    rapin flozofu

  34. Zeusun Çükü

    BU NE MK NE KULLANIYORSUNUZ SİZ GERİ ZEKALI SALAKLAR BEYİNSİZLER ORDUSU

    Melike balıkçıl

    Zeusun Çükü siktir lan am biti

  35. Awur Nuraliyev

    Okaber - Qocalmısan

  36. Özcan Karataş

    hidranin ustundekini nerden alabilirim

  37. Hak H.

    Sözleri yazinki ne dediyinizi anlasin insanlar

  38. Rap Defteri

    Artık ayırmayın !

  39. Ceren Ay

    Hep üzülüyodum bi Şehinşah'ın sözlerini ezberleyemiyorum diye. Meğer kendi de ezberleyemiyomuş fkkdjsns

    Ceren Ay

    @asena yılmaz olabilir espiri yapıyorum bu kadar ciddiye almana gerek yok

    Atilla Akgün Turan

    asena yılmaz AMK FANBOYU SIKTIR GIT TASAK GECIOZ YAK YAKDAN GELION

    Murat ÖZTÜRK

    @Atilla Akgün Turan ovovoov naptın reiss

    Atilla Akgün Turan

    Murat ÖZTÜRK sayin tuuurkkkk

    Murat ÖZTÜRK

    @Atilla Akgün Turan buyrun

  40. Bulut DEMİREL

    fristyle nin 2 kralı HİDRA Şehinşah

  41. nihaivera

    0:39 Kapı gıcırdaması

  42. Ahmet Bugra Biçer

    iyin bakın sitenize

  43. dilara

    Daha kendi sözlerini ezberleyememişin biz nasıl ezberleyelim şeyho

  44. Batu Kasim

    vay ses düzelmiş reis

  45. Niko Muso

    dikadikadikadi:))

  46. Atahan 'Ven' Özışık

    Şehinşah'a nolmuş kaç yaşında ?

  47. Gökhan Kılınç

    Biraz norm ender dinleyinde rap ogrenin.

    çomar salatası teyitçi

    Gökhan Kılınç kardes bu yorumu yazuyosan burda isin yok git sen norm dinlemeye devam et buraya bulasma fazala sana buralar

  48. Adamın Dibi

    kendi şarkısını hatırlamayan koca yürekli şeyho sksjjsjsjs

  49. angst

    belki bi tavan arası belki de neydi lan unuttum cidden amına koyayum

  50. ayşegül

    neydi - şehinşah

  51. Caner -Atakaya

    doğum günümde qklwrqwlrqwr

  52. Cihan Çınar

    FATİH ABİ BENİM DİŞLERİMDE AYNEN ÖYLE QKWJDJQWOPDQ GALP GALP

  53. Cihan Çınar

    NE ZAMANDIR BUNLARIN BİRLEŞMESİNİ BEKLİYORDUM AMK

  54. Lentus TV

    Tam 1.000 lik benden arada çekip 999 yapıp tekrar 1.000 yapıyorum aq çok zevkli 😂

  55. Joker'in Mikrofonu

    0:42 ŞEYHONUN GÜLÜŞÜ :dD

  56. Muhammed Kurt

    PunchAtanAdam cidden güzel bir işe girişmişsin her türlü abone olup beğenip destek olurum böyle kanallarla türkçe rap ilerletilmeli bencede ADAMSIN. ❤️

  57. Aytekin Hikmet

    bir tranvay sinfonyasi

  58. Rock'n Roll Rock

    Okaber - Boz Ay (Beğenin görsün )

  59. sanji TR

    boynu nerde mk

  60. Gökalp Atılgan

    Şehinşah profosyonellik bu değil, bali kafası yaşıyorsun resmen. Kaliteni düşürdün kafamı yükselticem derken. omg.

  61. WOLF black

    Allahtan bu ülkede norm ender var size kalmadık olmadı idra

    çomar salatası teyitçi

    TÜRK Kan tamam bro senin burda isin yok burası sana fazla bu ortam 5 degil topunuzu yüze katlar

  62. Ogulcan Ozdemir

    Paf küf yapmışlar herkes anlamaz :D

    Zeus

    Ogulcan Ozdemir aahshdsjfm ;D

  63. mert aydogan

    adamın şarkısını baskası hatırlatıyor amk .d

  64. Ahmet Turgut

    neydi??? :D

  65. Fatma Selvi

    İyi bakın sitenize sbagagqhqnansnssksksögqgaab

  66. Fatma Selvi

    Neydi kajagahajsqhahshsbösbdn

  67. Deep rius

    Adamim seyhooo

  68. Murat Atıcı

    hidranin sakallari cikmis da adam olmuş yarragini yaladigi abilerine laf yapar olmuş.

    Uzay Kahraman

    Murat Atıcı Normun amk bana bişey olmasın

    Murat Atıcı

    Sen mal olmussun yarrak yemekten

    Uzay Kahraman

    Murat Atıcı Anan çok güzel acaba neden ?

    Murat Atıcı

    Anancı velet lise son sun heralde

    Marquéz TR

    Maladro ksekfmdmdnfm

  69. Derya Bayram

    Şehinşah ne içmiş lan msndmdk konuşmaya bak bonzaimi kullanıyo dndmd

  70. Yusuf Efe Odabas

    videonun sonunu silah zoruyla yapmislar :D

  71. Umut Başkan

    *Ne ara 20 gün oldu aq*

  72. Nejdet Belge

    9 Yıldır Rap Dinliyorum Efsane MC ler bizim memlekete geliyor ve benim bundan haberim yok tm :( :(

  73. Haco

    Neydi ?

  74. rahşan arslan

    sonunda buldum sizi ben sizinle birlikte kulise zorla girmeye calisan oğlan k4 ün videolari nerede

  75. furkandi

    hidra'nın okuduğu henüz yayınlanmamış bir parça mı?

    Marcus

    furkan Hayir kanalında aylar önce yayınlandı ve 1 yil kadar önceden de albümüyle gelmişti zaten

  76. ERENimo KIRBAS

    ilk şarkı hangisi

  77. İbrahim Kaya

    hidra nerde

  78. Batuhan Mutlu

    Şehinşah şu burnunu bi temizle aq

  79. Hasan Uzun

    şehinşahin sözlerini bir ben değilmişim ezberleyemeyen :)

  80. burak GENÇ

    Hidra Rotaya benziyor la

  81. Osman Fidancı

    abi sehinsah mükemmel bi insan aq

    ozan karabatak

    aynen o yüzden khontkarı bıçakladı

    Potato Es

    ozan karabatak orada gördün mü bıçakladığını??

    asena yılmaz

    Aynen yaa

    Arda Ceylan

    @ozan karabatakAcil fanları seni sevmiyoz dediler Khontkar beni sevmeyenin anasını bacısını sikeyim diye küfretti Khontkar fanları ve Acil fanları kavga etti Acil dekiler dayak yedi. Sonra Şeyn Acil den bir kişiyle gitmiş Khontkar ın yanına tek yakalayıp dövmüşler. Onların arkasından 10 kişi falan gelip cam şişe kırdılar kafasında

  82. Nihat Hatipoğlu

    00:39 dan 00:41 e kadar sehinin agzindan cikan sese MAŞALLAH

    Shradderın Krangi

    Dinazor pornosu

  83. Kaan gunay

    Ne söyledigini anlamadan nasıl zevk alabiliriz amk. Türkçe rap te söylediklerini anlamadıgım tek adam ama sempatikligini hepimiz seviyoruz:D

    Arda Ceylan

    Şeyni devamlı dinlemezsen anlayamazsın o kadar anlaşılmaz değil

  84. Mert Ünal

    Tipinizi sikeyim

  85. siyahi

    Şeyhonun olduğu her video komik amk :D

  86. Punch Machine

    Hidra triplere niye girmiş lan arkada neydi neydi :SADSA

    ruhsuz adam

    Punch Machine mütevazı adam arkadaşı ve eğleniyor srhinsahta ona hiç saygı duymuyor

  87. Esra Çakıltepe

    İyi bakın sitenize skaşşalzğaş :D

  88. Ahmet Enes

    Abi Konya da mı yasıyorsun

    Musab Durakoglu

    Ahmet Enes evet ben meramda oturuyorum

    Ahmet Enes

    Musab Durakoglu punch atan adam sen misin

  89. Oğuzhan Bey

    ortadaki lavuk senmisin aq GFFJHHJHKKLJKHJGHHGK

  90. Hakan AhMet

    videoyu çeken jokermis dogrumu

  91. Aiakos Gaming

    *HİDRA **2:03**'TE BAŞLIYO BEYLER BAŞTAKİ GAVURU TANIMIYOZ*

    Hidra

    Hidra en sevdigim mc, ama keşke şeyhe de sayıgı gösterseydin

    Emir Candan

    huzur evinden yazıyor galiba arkadaş

    Yigit Arslan

    Baştaki gavuru tanimadigin icin pek cok kisi kendi ile gurur duyuyor

    rauf_98_

    Şehinşah en iyi free atan MClerden biri

  92. Hakan Aydaş

    Şeyhonun ilk verse'ü hangi şarkısı.

    Engin Bilici

    Amaçsız Totem Anıl Piyancı - Soğuk Savaş

    Hakan Aydaş

    Eyvallah

  93. Rap Seven BABAYANKEE

    VİDEOYU ÇEKEN JOKER BU ARADA

    Ahmet Han

    Rap seven NE ALAKA AMK

    Abdullah Kızılçınar

    Rap seven nerden biliyon

    Ahmet Han

    Konserde Ben Vardim Amk Ne Jokeri

  94. Xir Gökdeniz

    kaç para domaldın bunlara video çekmek için

    Worrisome Accuracy

    Profil fotonu nereden buldun

    Xir Gökdeniz

    x in intasından

    Xir Gökdeniz

    instagramından

  95. Rıdvan Süha

    Selamun Aleykum abi sen konyalimisin merak ettim de 😏

    PunchAtanAdam

    Ve aleykümselâm kardeşim Konyalı değilim Konya'da yaşıyorum sadece 😇

  96. Onur Cengiz

    ulan 2013 younow günlerini özlüyorum be :D

  97. Strong Waffle

    ince sesini özledim. d

    Türkçü Militarizm

    Strong Waffle Baliiciyim skndjdnff

  98. Emin Odabasoglu

    nasıl bir uyuşturucu kullanıyorsun şeyn aq kendi şarkılarını unutuyorsun.

  99. PunchAtanAdam

    *Destek için beğenip paylaşırsanız gerçekten çok mutlu olurum* . *İki sevdiğim insanda yanımdaydı* . *Destekte bulunan kardeşlerimi çok seviyorum iyi ki varlar* . #PunchAilesi *<3*

    KemalistGENÇ

    krdşm birşey sorabilir miyim? Şeyhonun boyu ne kadar :D

    PunchAtanAdam

    KemalistGENÇ Kardeşim 1,90 kadar var , cidden ufuk abimizin boyu uzun baya 😂

    KemalistGENÇ

    teşekkür ederim :)

    Barkın Bulut

    PunchAtanAdam hocam şeyhonun sweati nerden sorar mısın ya :D

    Mukaddes Illtuzer

    bi daha yapsana ya

Karanlıktan Kaçanlar Şarkı Sözü
Karanlıktan Kaçanlar İçin şarkı sözü eklenmemiş. Karanlıktan Kaçanlar Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Karanlıktan Kaçanlar Anahtar Kelimeler
Hidra Karanlıktan Kaçanlar Mp3 İndir Dinle , Hidra Karanlıktan Kaçanlar Şarkı Sözleri , Hidra Albümleri , Hidra Karanlıktan Kaçanlar Cep Telefonuna Mp3 İndir,Karanlıktan Kaçanlar bedava mp3 indir ,Karanlıktan Kaçanlar cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.