mp3 indir semti
feat Muti-Düşme
 
Heijan - feat Muti-Düşme
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat Muti-Düşme
Boyut
: 3.42 MB
İndirme
: 2416 Toplam İndirme
24-03-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 2416 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Heijan - feat Muti-Düşme )
  1. BLACK GAMER HACKLEDİ

    O zaman git konuş onlara.Ramiz Karaeski emaneti olan bu Şehri İstanbul'u geri alacakmış de. De onlara tamam mı ?

  2. DEVRAN AKKURT

    replay tuşuna savaş açanlar

  3. Gokhan Dalmış

    Ramiz dayinin da dedigi gibi yigen simdi corbayi ben ictim hesabi sen odeyeceksinnnnnn ne sahneydi beee

  4. Yunus Karakafa

    Eroyinde kullanıyor um

  5. Yunus Karakafa

    Bic heyjan

  6. Yunus Karakafa

    Bu heyjan da kulanıyo

  7. Yunus Karakafa

    Şeker 2yıldır atıyor um büsürü abim varla

  8. Eralp Korkmaz

    O zaman git konuş onlara.Galatasaray emaneti olan süper ligi geri alacakmış de. De onlara tamam mı?

  9. byekoMan

    galatasaray dan geldim

  10. ÇukurSpor

    SPOTIFY?

  11. ali aslan

    gaza gelenler +1lesin

  12. pupg men TV

    Ağa bee

  13. Vahit Yerebasan

    Ramiz kara eski

  14. RECEPHAN KOÇ

    harmana telefon alınca bunu telefon zil sesi yapmaya kararlıyım

  15. geberdetatlini yiyelim

    GAZA GELME BAŞLASIN

  16. zafer kadak

    telflimi reis şarkı

  17. kadir cansu

    DUVARDA RESMİN OLACAĞINA ALEMDE İSMİN OLSUN

  18. Shootter kişisel hesap

    BUNLAR GENE BI PLAN DUSUNUYO BEN ZATEN BU HAYATI ŞANS UZERI YASIYORUM OLDUYSEMDE KIME GALMIS

  19. Tarık AKAN

    👍👍👍🔥

  20. UMUT

    Fon müziği deill. Beat reis

  21. Mehmet Aytemür

    Vvvuuuuuuu

  22. eren karataş

    O Zaman Git Konuş Onlara Binali Yıldırım Emaneti Olan Bu Şehr-i İstanbul'u Geri Alacakmış De, De Onlara Tamam Mı...

  23. Cinar Karamese

    Efsanevi

  24. AHMET EFE KOCAGÜL

    Emrullah Sürmeli Montajdan Gelenler.

  25. Futbolcu ikizler

    Sedat peker ölmezzzzzzzz

  26. Lordy Man

    Hiz 1.25 yapin efso

  27. Alperen Şahin

    Raaaamiiiizzzz

  28. şkran özdn

    Dostu olmayan insan ennnn yoksul insandır 😉😎

  29. MR. Мухаммед YT

    Replay son dileğin???

  30. Emrah Mirzeyev

    bize bir direm mutluluğu çok görenlere dünyayı dar edeceğiz.

    ferhat görgün

    vartoluuuuu

  31. umKiLX

    Bağımlılık Yaptı Çok İyi

  32. umKiLX

    Efsaneee

  33. Einsam Adam

    HIZI 1x25 alın

  34. Mehmet akif Alçın

    Şu müziği ıpone indiremedim gitti

  35. Emirhan Demirel

    AÇICAN ZULAYI ALICAN DEAGLEYI VURUCAN HS I HS VURDUGUNDA BU ÇALICAK AGA BEEEEE:) MUHAMMET YT HESABI

    mustafa arslan

    aynn ya ama zor ben denedm3 vurdm

    Emirhan Demirel

    @mustafa arslan :D DC VARMI KAÇ LVLSIN BIDE BEN 50 KLANIMIZA ALIM VARDIR SADE DC ŞART K.D BİDE YUKSEK OLCAK

    mustafa arslan

    @Emirhan Demirel lvlm 50 m468 +5 mp5 +6 ump +5 kris vetor +5 mk 2 +5 karambit +5 dikiş tutmaz +6 hk g3 ^6 m4a1 +5 m3 +6 bugunde 3 silaha +5 basacamkdm duşuj pek girmem yeni basdmsilahları + ya 3 hafta oldu kdmi yukseltcem 1.22 kdm var yukseltcem

    Emirhan Demirel

    @mustafa arslan dc varsa olir knk gel dc varsa ekle dc ARL|YouLosT

  36. IMrHulk

    ONA DEKİ HIII DAYI SİZİ BEKLİYOO (:

  37. Bay Boksör

    Oynatma hızını 1.25 yapın efsane

  38. Kadir Coşkun

    Ramiz Karaeski İstanbulun son sefiridir Biat edin !

    Ahmet Inan

    Kadir Coşkun istanbulun gelmiş geçmiş tek sefiri vardır o da SÜLEYMAN ÇAKIR DIR!

    Kadir Coşkun

    Ahmet Inan senin dediğin sene 2002 benim dediğim sene 1980 anladın mı kimin daha büyük olduğunu

    Ahmet Inan

    @Kadir Coşkun la yerim ramiz karaeskiyi ya:D

    Kadir Coşkun

    Ahmet Inan Ramiz karaeski İstanbul’un son sefiridir biat et

  39. Ebrar Atlı

    Efsane olmuş kardeşim eline emeğine sağlık

  40. Buse Varol

    insanı gaza getiriyo valla

  41. CRAZY GAMER

    Eyw kardeş bende bunu arıyordum 🖤🖤

  42. Niyazi Ege Dokuyucu

    Kaçışın yok replay tuşu canın çok acıyacak!!

    KİNGER

    Tövbe tövbe 🤣

  43. Oyun Ateşi

    0:00 alın beleş replay tuşu ben satmıyom .d

  44. Ewon

    Yakın Ulan Sigaraları Şu Saaten Sonra Gidene Dön Diyenin İflahını *Sikeyim*

  45. Furkan Aykurt

    Kim Bu Şarkiyı dinleyipte ben gibi gaza geliyor valla cok iyi olmuş REİS💚🖤

  46. Mqbaytavşan20

    ASIRIKAFAGRUP DAN GELDIM SA VUDEOYU SOKEYEYIM HEMEN POLAT ALEMDAR: DEVLETI BILMIYOSUN MEMATI YAPMA MEMATI: ABI KUSURA BAKMADA SEN DAHA KOLEJE GIDERKEN BEN DEVLETLER POLISLE *TANISTIM*BU SARKININ EN IYI YERI

  47. Hamza Sert

    Hayata küstüm çünkü o hayata küstü.

  48. Emirhan Bostan

    OZAMAN GİT SİK ONLARI PREZERVATİF TAK TAMAM MI!

    Samet Tur

    Ya senin kafanı sikeyim amk

    Mehmethan-CrazyBoy61

    @Samet Tur HEP BİRLİKTE AMin

  49. Batuhan Çalışkan

    Çünkü biz koçovalıyız-Cumali Koçovalı 💘💘

  50. Yusuf Mete

    Hızı 1.5yapın 00:15 den sonrasini dinleyin😎

  51. Emre Küçük

    Bunun orjinal adı ne ya

    TRABZONSPORLU 61

    New mafia music bas bossted 2019 budur

  52. KİNGER

    Zula oynarken aciyom efso oluyo

  53. ALEYNA BAYHOCA

    (Bu hesap benim degil) Elin yumrugunu yemeyen kendi yumrugunu balyoz sanarmis... ceza evine girecem dualarınızı istiyorum okulun son gunu biri olcek tez cikayim yeter ama adam yasasa bir kez daha oldururum

  54. Kürşad Yılmaz

    SÖYLE ONLARA FAZLA G*TLERİ KALKTI... BİZ İNDİRMESİNİ DE BİLİRİZ!!😏😏

  55. Kamuflaj 01

    Süleyman Çakır İstanbul'un Sefiri'dir Biat edin

    Adana Demir 01

    Kamuflaj 01 Ramiz Karaeski ⚡️⚡️

    Yasin Buruç

    Aga çakır öleli 15 yıl oluyor be

  56. kara aslanx33

    Ne zamandan beri arayıp bulamadigim

  57. Mehmet Çekiç

    Helal sana ne zamandir bunu ariyodum

  58. Deniz Durap

    Hizir reisten gelenler

  59. *Ali* _EmRE_

    KARDEŞİM HANGİ PROGRAMDAN YAPTIN REMİXİ BAYA İYİ OLMUS ELİNE SAĞLIK BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM

  60. Vidyo Trabzon

    kral bile olsan tek olunca sırtlana yem olursun videosundan gelenler :D

    PUBG Mobile Aze-Ehmed

    Sırtlanlara*

  61. uygar giray

    Oynatma hızını 2x yapın halaylık

    Samet Aydın

    sakmnfjksvkvscvsıhndfjsbvıshvsnvjnvsuhvsnmnljgahsudoghasjhfnmka

    MA RUK

    Samet Aydın sen yapma

    yusuf islam

    ayn reis

    mustafa Dindar

    Jsjshxndd8iksidjwjsjks aq ya

  62. youiçerik

    Replay Tuşu Siktim Belanı

    Ahmetcan Kuşcu

    @Bay Boksör evet

    Jetliizm

    @Bay Boksör evet

    vatan bayrak

    😂😂

    Vatan Remix

    durrr sakin olllll

  63. GAWAT FAN

    Sero production beats 👑

  64. merhabalar AQ

    aslanbeatz deyince tüylerim diken diken oluyor Amk😂

  65. andi official

    SUPERR🇦🇱🇽🇰🇲🇰FIL RESPECT FROM ALBANIAN🇹🇷💪❤🌹

  66. Batuhan Demir

    sıfır bir emrullah sürmeliden gelen varmı

  67. Tony

    Yine dertte başım, eksilmiyor gözdeki yaşımGeçiyor zaman kaç oldu yaşım, gülmedi şu kara bahtımDeniyorum olmuyor, bu hayat beni yoruyorAcım hiç dinmiyor, katlanarak artıyor...

  68. Hile Ezen Proar

    Şarampolden sa

    Alperen Işık

    güllük deniz mahallesinden as

  69. SAİTCAN HD

    Uyuşturucu gibi bağımlı oldum aq

  70. SAİTCAN HD

    Aga beee Ramiz karaeski unutulur mu ?

  71. WeleT Topia

    150k da uyandiri like atin gelirim

    Salih Kaplan

    geç galdın len 318 k

    Yunus Sancakdar

    Ulaaa uyanlaaaa 399k

    Yasin Elemen

    @Yunus Sancakdar bshshHzzggs

    Yunus Sancakdar

    @Yasin Elemen kdkdknfvo

    Salim Sakir Oglou

    WeleT Topia 409K

  72. Aytaç geldi

    Adaletsizliğin en büyüğü adil olmayıp adil gorunmektir

  73. Ahmet Nuri Keskin

    kurtların olmadığı yerde çakalar fing atar kardeş

  74. oguzhan aktaş

    onlara de ki hııı dayı seni bekliyoo:)))

  75. Faruk Aktaş

    Fırtınada ağaçlar nasıl çatırdar bilirmisin Kardeşsş.

  76. Kerem Korkutata

    O zaman git konuş onlara, Ersun Yanal emaneti olan Süper Lig'i geri almaya geldi de, de onlara tamam mı?

  77. Berke Sekmen

    Bir damla mutluluk bir parça umut yok sokaktaHer yanımda acı her tarafta kalp kırıklarıÇukura itilmiş bir şehrin uykusuz çocuklarıVedasız ayrılıkların duyulmamış çığlıklarında gizli hayatHey dönde geriye bakAklım oyunlar oyunlar oynuyorKalbim bayadır seninle değilŞeytan her zaman yanında her dumanda gülümsüyorUyan çocu, annen başucunda ağlıyorFeleğin heybesinde tükenmiş huzuru maddelerde arama artıkÖlümden öteye başka bir köy yokSenden aldıklarını geriye verecek hiçbir madde, hiçbir alkol, hiçbir zehir, hiçbir dostun, hiçbir zaman yokYavaş yavaş tükenir önce cebindeki paranSonra eksilir masadan birer birer eski dostlarAnlayacak vaktin olmaz hızlı geçer zamanGeriye dönüp baktığında inan gözlerinde dolarÇekme nefes alma duman uyan artık uyanGeçip giden hayatında senin yoktu sesini duyanHaline gülenle değil ağlayanla geçer zamanHarcadığın paran değil hayatındı ulanHer saat her dakika aynı köşe aynı sokakAynı cadde aynı semtte aynı derde içiyorsunVe değişmiyor hiçbir şeyin yavaş yavaş tükeniyorsunNedense anlamıyorsunSürekli kaybediyorsun[Hook]Bir gün fark edecekler seni de terk edeceklerSevdiklerin senden birer birer vazgeçeceklerSanma ki gülmeyecekler haline bak diyeceklerSen düşerken arkandan seyredeceklerBir gün fark edecekler seni de terk edeceklerSevdiklerin senden birer birer vazgeçeceklerSanma ki gülmeyecekler haline bak diyeceklerSen düşerken arkandan seyredecekler[Verse 2]Boş sokaklar, boş kirli sokaklarHep bi menfaat peşinde kuyunu kazan sahte dostlarBiter soluklar kurulmuş hep tuzaklarPeşinde aynasızlar dört bir yanın yalan dolanUyan laBu senin hayatın seninle yok oluyor yarınlarınBir tarafın yangın yeri, bir yanınsa baharTesadüf değil olanlar kim yanında kalanlarHangi dostun baba veya hangi kadın anne kokarAnlamıyorsun içtiğin hayallerinÇektiğin umutlarınYaktığın tükettiğin bitirdiğinBu hayat seninNedense tedirginim içinde ölen çocukBelki benim düşlerim ümitlerimBir parça cesaret biter bu esaretKalk ayağa dik dur, yıkılma ve sabretİçince geçmeyecekler, bitmeyeceklerKaranlık sokaklara güneş doğar elbetYok, bu yolun sonunda aydınlıkYok, her tarafın çıkmaz sokak karanlık çokHiçbir çıkış yok kapatmışlar dört bir yanıEllerimden tutan yokYok, bu yolun sonunda aydınlıkYok, her tarafın çıkmaz sokak karanlık çokHiçbir çıkış yok kapatmışlar dört bir yanıEllerinden tutan yok yok

    Memati Ba

    Boşuna yazmışın kardeş hiç birimiz okumadık yinede eyvallah

  78. Myo

    HIZI 1.25 YAPIN

    Furkan Seven

    Eyw knk

    Pro Gamer

    Sikim gibi oldu

  79. Berkay Sarıkaya

    ramiz dayıdan dolayı burda olan varmı

  80. # VoXTeR

    Kardeşim hangi programla yaptin bunu

    ZaLiM .35

    Avee player kardeşim

  81. Onur Yeşilay

    O zaman git konuş onlara.Ramiz Karaeski emaneti olan bu Şehri İstanbul'u geri alacakmış de. De onlara tamam mı ? Aga beeee

    Like4Hasan

    @xeyalə ismayılova Bu müziğe o ses kondu

    Ak BeY

    Aga beeeee

    ali kısaç

    işte sizin gibi gaza gelenler yüzünden bu ülkede bi bok olmuyor kimisi polat alemdara özenir kimisi diğer mafyatik dizilere hayat bu polat alemdar iken içeri alıp paspas çektirirler milyon milyon dolarlarınız yok ise gaza gelmeyin sikerler :D

    LynchBOT -

    AnAn Skim 🔥🔥🔥

    ihsan kaya

    Amk malmısın nesin sg top.

  82. Night

    Adami lap xeyallar alemine aparir

  83. Growlyn sweet

    reis mükkemel yapmışsın başarılarının devamını dilerim (:

  84. #YENİLMEZ ƇƐL·Ī̇L·ŔƐĪ̇SßƐY

    ACAYİP İYİ

  85. BULENT ONAL

    0:23 delirmemek elde degil

    Samet Tur

    @The Foursy & KastamonuHD Dinçer lan totoş kastamonulumusun

    The Foursy & KastamonuHD Dinçer

    @Samet Tur Kastamonuluyum lan pıssırık

    Samet Tur

    @The Foursy & KastamonuHD Dinçer pıssırık ne amk bende kastamonuluyum 😂

    MR. Мухаммед YT

    Degil tabiki abenin aminda

    Uygar Erboga

    @muhammed Ün hahzbshshsj

  86. Anıl Tanlı

    Helal olsun

  87. M.Sîraç

    Remix sevdalısı iseniz, bizde abone oluruz devamı gelsin diye. Dil ırk ayrımı yapmadan devamı gelir inşallah

  88. Oğuzhan ÇAKIR

    bu orjinali heijanın şarkısındaki değil

  89. WAUX-HALL BASS BOOSTED TV

    Süper knk ama sözde olsun

  90. JckaL

    Yo ye aslan beats demese telefon zil sesi yapacaktım amq.

    мистер мечтатель

    zedgede vardı yo ye yes yeah oh fcuk demeyen hali :D

    Ecrin Berra

    nasıl yapıyosunuz

    ESer GECen

    @мистер мечтатель abi varsa link versene ben bulamadım

    ESer GECen

    @Yiğit Namlı +pi daha iyiydi 😅😅

  91. Mehmet Akgün

    Reis boynuma dola

  92. Süleyman Author

    Kral ne yaptın sen yaa 😘😍

  93. Muratizm

    Teliflimi kardeşim ? Like ;)

feat Muti-Düşme Şarkı Sözü
feat Muti-Düşme İçin şarkı sözü eklenmemiş. feat Muti-Düşme Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
feat Muti-Düşme Anahtar Kelimeler
Heijan feat Muti-Düşme Mp3 İndir Dinle , Heijan feat Muti-Düşme Şarkı Sözleri , Heijan Albümleri , Heijan feat Muti-Düşme Cep Telefonuna Mp3 İndir,feat Muti-Düşme bedava mp3 indir ,feat Muti-Düşme cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.