mp3 indir semti
Ol
 
Hayki - Ol
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Ol
Boyut
: 5.69 MB
İndirme
: 154 Toplam İndirme
30-08-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 154 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Hayki - Ol )
  1. Mary Jane

    1.21Hayking'in kız kardeşi

  2. Mustafa Aker

    #haykdegismezgelisir

  3. mydadfromTURKEY

    Hayki - PatronJoker - Allame Ceza - Sagopa ah ah...

  4. Arif Buğra

    1 yıl olmuş, hala kulağımızda

  5. Han

    süper be kalite kalite kalite...

  6. Kerim Orsoglu

    Stabil kadar adam olamadınız savunurum dostumu.... ]

  7. LegendS

    Aga naptın sen ya Vezirken Rezil oldun keşke böyle bişey yapmasaydın

    Bahadır BAHAR

    @Play List Etik ve ahlâki kurallar herkes için geçerlidir bu toplumsal ahlâkı ve kaliteyi gösterir, ne yazık ki toplumsal olarak ciddi sorunlarımız var. Kişinin inancından önce tartışılacak çok konu var. Son zamanlarda yaşananlara anlam veremiyorum. Yazık.

    Sıradan Bir Oyuncu

    @Bahadır BAHAR içinde kendisinin olmadığı 60 parça sanırım sildirtti ve inanmaz isen saygı duyarsın. körü körüne insanları sevmeyin.

    Bahadır BAHAR

    @Sıradan Bir Oyuncu İnsanların her yorumunda saygı beklemek ifade özgürlüğünü kısıtlar. Kendisi için hiçbir anlam ifade etmeyen tanrı kavramına küfür etmesi sizi rahatsız etmemeli, görmezden gelebilirsin. Zira sizlerin de inançsız insanlara saygı göstermediği ordada iken anlamsız bir beklentiye girmemek gerekir. 60 parça olayını bilmiyorum, söz ve müzik olarak katkıda bulunduğu parçalarının telifini alması normal, onun dışındaki parçaların neden kalktığını anlamlandıramadım.

    LegendS

    Hayki'yi bende seviyorum ama bu kadar büyüteceğinizi düşünseydim yorum yapmazdım

  8. Emir ünver

    Korkma başımı yere bırakmam beni delselerde yedi taraftan.-HAYKİ

  9. Fake Revenge

    Beat yakıyor

  10. Mahmud Kara

    aşağı kaşar aşağı

  11. Lawliet Ryuzaki

    yukarı, yukarı, yukarıaşağı, aşağı, aşağı(anlayan beğendi bile)

  12. Cihan Erginel

    hayki hayko

  13. Furkan Ergüney

    iyi bir repci, kötü bir insansın hayki.

    batu jpg

    bi bitin artik aq

  14. Çağatay B

    ÜZÜLMEMEK ELDE DEĞİL SAÇMA SAPAN HARAKETLERE GİRMEYE NE GEREK VAR DI BE HAYKİ

  15. Kaan Ayvaz

    laykı keşem attı ayık olun hıyamınağ

  16. Samuray Jack Nefretinden Doğan Kötü İkizi

    kimse olayın perde arkasını bilmiyor. Patron haksız olabilir. Neyin kini lan bu?

    Mustafa Mert

    Klasik cahil insanımız işte, yargısız infaz

    Werry Roger

    Olay basit, fazla duygu sömürüsü yapan kazanır. Patron'u da Hayki'yi de severim ama durum böyle.

    Emir ünver

    Samuray Jack Nefretinden Doğan Kötü İkizi Aynen öyle.Hayki zaten diyor.PMC nin tüm parçalarının altında bana küfür ediyorlar diye.Adamda en son dayanamayıp telif attı.Eğer ki patron o küfürleri kaldırsa şuan böyle bişey olmayacaktı.

    Emir ünver

    Samuray Jack Nefretinden Doğan Kötü İkizi Daha dün felaket felaket diye dönen kitlemiz şuanda ezhel’i sildi.Ben daha bişey demiyorum

  17. Yiğit Ege Altay

    Kenan Doğulu Şeytan Tüyü şarkısına benziyor

  18. Semih Alagöz

    Hayki dinlemeye devam HAYK ADAMDIR KANALI KAPATTIRMASI HER NE KADAR YANLIŞTA OLSA OLAYIN PERDE ARKASINI BİLMİYORUZ BOŞ YAPMAYIN HAYK ADAMDIR|

  19. Oğuz Dündar

    Annenize küfür etse bu kadar alınmazsınız. Var olmayan bi yaratıyıca küfür gelince mi tepki veriyosunuz? Garip varlıklarsınız.

    Oğuz Dündar

    @SarıkamışErwin tanrının olmadığını düşünmek için ateist olmana bile gerek yok. Düşün sadece.

    SarıkamışErwin

    @Oğuz Dündar tmm kankam her şey boşuna var bi senin düşüncen önemli şu noktada.sadece kendi düşüncelerin zannettiğin şeyde boğulup ego dolu beynine hiçbir değerli bilgiyi almadan devam et sen okula falan da gitme kendin düşünerek her boku bulursun bu mantıkla sikik misin nesin anlamıyorum

    SarıkamışErwin

    @Oğuz Dündar salak düşündükten sonra ateist oluyosun zaten.

    Oğuz Dündar

    @SarıkamışErwin ego dediğin şey dinlerin ana noktası değil mi zaten? Kısa ömrünü kabullenemiyor, ölümü kabullenemiyor. 100-150 bin bin yıl önce ne bok olduğu belli olmayan insanın, tüm evreni kendi üstüne yapılmış gibi kabullenmesi egodur. Hem bir şey öğrenmek için o şeyi yaşamak da gerekmiyor. Ateistler siz müslümanların düşündüğü gibi Allah'a inanmamak değildir. Her türlü ruhsal varlığı reddeder. Her şeyi inanç yolu ile açıklamaktansa o şeyin üstüne giderek sebebini öğrenmeye çalışmaktır. Sen nasıl taşa toprağa tapanı saçma görüyorsan, bende böyle bir kutsal gücü saçma görüyorum. Ha sana bir lafım yok. Sonuçta Allah'ın ya da diğer inandığın her ne ise, sizlerin savunmasına ihtiyacı var sonuçta

    FizzKey

    tanri kesinlikle var yada kesinlikle yok demek imkansizdir herkes istedigine inanir kendi gorusunu sanki gercek gibi soylemek aptalliktir biz ateistin tanrı yok demesi bir müslümanın kalem ile tanrıyı açıklaması kadar saçma

  20. Ege

    Sürtük

  21. Eren Bakır

    seni anlayanlar var hayki,düşme

  22. Ricardo milos

    hayki occturr gördüğüm yerde bıçaklı cam bütün her yerde ariyorum

    Sans Argon

    Sen en son lol oynamıyomudun

    Anıl Ögrü

    Kumdaa oyna orospu çocuğu

    Emir ünver

    Ricardo milos aptal gerizekalı.Kıçımı öp

  23. Ricardo milos

    orusbu cocu

    RacGnitea

    Amk malı

    RacGnitea

    Amk malı

  24. sEYduna a.k.a mustarhymes

    Artık şehinşahla ortak bir özelliğiniz var sevgili hayki

    Emir ünver

    sEYduna a.k.a mustarhymes sen MTA oynadın mı?Nickini orda görmüştüm

    sEYduna a.k.a mustarhymes

    Emir ünver hayır oynamadım. Bu isim, haşhaşilerin komutanı Hasan Sabbah’ın lakabı.

    Emir ünver

    sEYduna a.k.a mustarhymes anladım.

    Emir ünver

    HaykinŞah

    sEYduna a.k.a mustarhymes

    Emir ünver 😂

  25. Yusuf Adanur

    Emek hırsızı dinsiz köpeğe disslike lütfen

  26. Balistic Power

    Ammmina godduumun ermenisi rumu artik neysen.

  27. Werry Roger

    Şu adamı akite malzeme ettiniz ya ne demeli size bilemiyorum

  28. Bugra Kalelioglu

    Ben video nun neden çok izlenmediğini size söyleyelim1- Şarkıyı söyleyen kişi milyonlarca kişinin dinine saygısızlık yapacak kadar halsiyetsiz 2-Şarkıyı söyleyen kişi milyonlarca kişinin dinine saygısızlık yapacak kadar şerefsiz

    T AVC

    Yorum yaparken beynini kullan lütfen

  29. Kuzen- S

    Tipini sikim

  30. Beyza Cenk

    *HAYKİİİİ HAYKİİİİİ*

  31. Yaşar Altıntaş

    Rapi değil de karakteri farklılık gösterdi

  32. Berkhan KASIMOĞLU

    orospu çocu

  33. mehmet sönmez

    #Dindüşmanıhayki

  34. Doğan Acar

    kafir aq pisliği

  35. Halo Karahanlı

    ISLÂM DÜŞMANINA DİSSLİKE

  36. okan mirze

    o videoları sildirmeyecektin. yazık ettin hem kendine hem de kariyerine. hep video sildiren, ihanet eden adam olarak alınacaksın. CEZA'nın kanalında Neyim Var ki hala duruyor senin yaptığını kanlı bıçaklı, karakterine yıllarca laf edilen SAGOPA bile yapmadı.

    Ad Soyad

    herkes birbirinin aynısı olmak zorunda değil,ve bu olay hayki ve patron arasında.Size gram laf söylemek düşmez.

    Anıl Ögrü

    Senn de anana bacına 1 yıl küfür gelse, sende atatdın raadol

    Emir ünver

    Ad Soyad şunları takmayın ya.Sagopa Cezadan ayrıldıktan sonrada tonla eleştiri aldı linç edildi.Ne oldu?Adam yıkılmadı devam etti.Ve başardı.Haykide yıkılmayacak kadar güçlüdür buna emin olun.Herşey düzelicek‘Korkma başımı yere bırakmam beni delselerde yedi taraftan’

  37. Şarapnel music

    Bundan sonra hep AŞAĞI!

  38. İlker Yılmaz

    Yazık Hayki..

  39. Defacto Lcwaikiki

    Yazık sana

  40. Özkan Satır

    cok kAliteli cok melodik süper

  41. Fildişi ART Reklam Ajansı

    24 milyon izlenmesi gereken video 2.4 milyon da kalıyor. İlginç

  42. Efkarlı Genç

    Hizi 1.25 yapınca acayip oluyo laa

    Efkarlı Genç

    Nakaratıda .75 yapın

    T AVC

    @Efkarlı Genç knk dinlerken gözler kapalı, başka dünyaya uçuyorum, malesef yapamam

  43. OyunBaz Adam

    *_Azerbaycandan Türkiyeye selam_*

  44. RedtecoNe

    ♥♥♥♥♥♥

  45. Burak Özbay

    çok güzel olmuş

  46. Numan Özgen

    *Rabbim saç tellerinden alıp, ses tellerine vermiş.*

    RacGnitea

    Yok kanser atlattı hayki

  47. xeyyam rzayev

    Pecat ! Qaqasha qulag asiram ele bil Pastere qulag asiram ! Azerbaycannan Salamlar !

  48. TabTab

    Ceza'dan sonra en iyi söz yazarı başkada söze gerek yok 😉

  49. Mustafa Altp

    Abi sen şarkı yap biz dinleyelim işimiz bu olsun

  50. Uyar Cnm

    Sözler ;Nakarat (×2)Yukarı yukarı yukarıTırmandıkça kuyulardan yukarıKalkıp gittim içimdeki güneşeSeslendim: "OL, OL"Tek renk, sigaram, dört duvarHep boşluk tavanda hep dumanBana "Vazgeç!" dediniz kaç defaBu, varoluşla aramdaki tek bağHer dokunan kopardıHer gecenin sonu bir bedduaBen sustum konuştu etrafDert etmedim ki tutulan söz mü var? YokTüm düşleri yırtıp atTüm sokakların adı intikamPencereden sarkan zaman gibiydiVe yalanla eriyip gitti karHer sabah aynada yine aynı korkuGam beni kurşunlara dizdi boğupAma ölüm artık pek yormuyor kiTek korkum yaşamak, teslim olupBen sandım ki bulut bağladı Ay'aDert ayaklarıma bağlı bi' kaya, dayan bunaPeşinde ok gibi sen durduğun an sırtına saplanır hayatSök, çıkar şimdi koş yineBen neresinden kaçsam yakalar hayatHiç "giderim" demedim bu kavgadan cayıp canımdan olmadan!Gittin, yol sormadın ki geri dön bu duman beni boğmadanBilmem kime derdim derdimi bana seslenen bu sayfalar olmadan"Her şeye rağmen dayan" dedin bana üstelik hiç korkmadanŞimdi tek çarem geri tırmanmak daha çok yere yığılıp kalmadanYukarı yukarı yukarıTırmandıkça kuyulardan yukarıKalkıp gittim içimdeki güneşeSeslendim: "OL, OL"Şehir üstüme devrilirken huysuzluk sırtıma kök salar yineBir ayıp gibi doğarken gün aynı çirkin şarkıyı besteler yineAma yeminle tüm taşları kır'ıcam beni ne kadar dibe tıksalar bileYalnız sana seslenen şu sayfalarımı yırtıp yaksalar bileZaman dar, hadi kanatlan kelimeler kilitse müzik anahtarKorkma başımı yere bırakmam ki beni delseler de 7 taraftanOna varacaksın neyi ararsan kalk, bak sana bağırıyor gökyüzüNiye görmüyor hiç gözün? Sadece korkmak dibe bağlıyor herkesiBiri sormuyor "nerdesin?" yürü bekleme yol mu yok gelmesinBiri sormuyor "nerdesin?" ölümün ertesine kaldı gülmek çaresizGelen olmuyor, gelmesinHer neyse lekesizce yaşa, sen yine de başar"Ver" deme de koş al sarsa bile başaDene, çünkü zaman dursa bile kaçarBilen olmuyor, bilmesinÇöz dilini vazgeçme ne fark eder?Nerede doğmuş nerede büyür ki insan?An gelir ve çark ederŞavaş bitmez herkes kaybeder; kimi vicdanını, kimi aklınıKimi kaçtı gitti, kimi saklanırSen ayakta kal buna katlanıpYukarı yukarı yukarıTırmandıkça kuyulardan yukarıKalkıp gittim içimdeki güneşeSeslendim: "OL, OL"

  51. Yunus emre İşleyen

    İlahi gibi olmuş

  52. BAL YOZER

    haykinin neyin kafasını yasıosun amk lirikler iyi güzel de kardesim ses yok be ! farkli degilsin yani....hadi devam

  53. NewCar Tuning

    Yukarı yukarı yukarıTırmandıkça kuyulardan yukarıKalkıp gittim içimdeki güneşeSeslendim: “OL, OL”Tek renk, sigaram, dört duvarHep boşluk tavanda hep dumanBana “Vazgeç!” dediniz kaç defaBu, varoluşla aramdaki tek bağHer dokunan kopardı tekrarHer gecenin sonu bir bedduaBen sustum konuştu etrafDert etmedim ki tutulan söz mü var? YokTüm düşleri yırtıp atTüm sokakların adı intikamPencereden sarkan zaman gibiydiVe yalanla eriyip gitti karHer sabah aynada yine aynı korkuGam beni kurşunlara dizdi boğupAma ölüm artık pek yormuyor kiTek korkum yaşamak, teslim olupBen sandım ki bulut bağladı Ay’aDert ayaklarıma bağlı bi’ kaya, dayan bunaPeşinde ok gibi sen durduğun an sırtına saplanır hayatSök, çıkar şimdi koş yineBen neresinden kaçsam yakalar hayatHiç “giderim” demedim bu kavgadan cayıp canımdan olmadan!Gittin, yol sormadın ki geri dön bu duman beni boğmadanBilmem kime derdim derdimi bana seslenen bu sayfalar olmadan“Her şeye rağmen dayan” dedin bana üstelik hiç korkmadanŞimdi tek çarem geri tırmanmak daha çok yere yığılıp kalmadanNakarat] (×2)Yukarı yukarı yukarıTırmandıkça kuyulardan yukarıKalkıp gittim içimdeki güneşeSeslendim: “OL, OL”Şehir üstüme devrilirken huysuzluk sırtıma kök salar yineBir ayıp gibi doğarken gün aynı çirkin şarkıyı besteler yineAma yeminle tüm taşları kır’ıcam beni ne kadar dibe tıksalar bileYalnız sana seslenen şu sayfalarımı yırtıp yaksalar bileZaman dar, hadi kanatlan kelimeler kilitse müzik anahtarKorkma başımı yere bırakmam ki beni delseler de 7 taraftanOna varacaksın neyi ararsan kalk, bak sana bağırıyor gökyüzüNiye görmüyor hiç gözün? Sadece korkmak dibe bağlıyor herkesiBiri sormuyor “nerdesin?” yürü bekleme yol mu yok gelmesinBiri sormuyor “nerdesin?” ölümün ertesine kaldı gülmek çaresizGelen olmuyor, gelmesinHer neyse lekesizce yaşa, sen yine de başar“Ver” deme de koş al sarsa bile başaDene, çünkü zaman dursa bile kaçarBilen olmuyor, bilmesinÇöz dilini vazgeçme ne fark eder?Nerede doğmuş nerede büyür ki insan?An gelir ve çark ederŞavaş bitmez herkes kaybeder; kimi vicdanını, kimi aklınıKimi kaçtı gitti, kimi saklanırSen ayakta kal buna katlanıpYukarı yukarı yukarıTırmandıkça kuyulardan yukarıKalkıp gittim içimdeki güneşeSeslendim: “OL, OL”

  54. In Flames

    Mükemel

  55. Esra.

    Olmadı.

  56. Hüseyin Yılmaz

    Çok sevdim, değişilmez idi. Nefret ettim çelimsiz melodi ıslıklar.

  57. hüseyin Akgül

    Adamsın

  58. Kürşat Bozak

    Sen efsanesin be 💙

  59. Mehmet Gültekin

    Beat'e aşık oldum amk.

  60. Ruatins

    Beat'teki suyun altında oksijen tüpünden nefes alma sesi insanı hipnoz ediyor resmen.

  61. Umut GEZİCİ

    Kezzonun söylemek istediği şey buydu işte auto tuneyi yakışan da yapıyor yakışmayan da Haykiye çok yakışıyor

  62. efe Baş

    yukarı yukarı yorumları okuma yukarı like at

  63. Uğur Özkan

    Çok başarılı...

  64. ömer Öğüt

    Hatırlarmısınız zamanında hidra haykinin ne kadar iyi bir repçi olduğundan bahsetmişti o günden beri buradayız

  65. Semih Özen

    [Nakarat]Yukarı, yukarı, yukarıTırmandıkça kuyulardan yukarıKalkıp gittim içimdeki güneşeSeslendim: "Ol, Ol"Yukarı, yukarı, yukarıTırmandıkça kuyulardan yukarıKalkıp gittim içimdeki güneşeSeslendim: "Ol, Ol"[Bölüm 1]Tek renk, sigaram, dört duvarHep boşluk tavanda hep dumanBana "Vazgeç!" dediniz kaç defaBu, varoluşla aramdaki tek bağHer dokunan kopardı tekrarHer gecenin sonu bir bedduaBen sustum konuştu etrafDert etmedim ki tutulan söz mü var? Yok!Tüm düşleri yırtıp atTüm sokakların adı intikamPencereden sarkan zaman gibiydiVe yalanla eriyip gitti karHer sabah aynada yine aynı korkuGam beni kurşunlara dizdi boğupAma ölüm artık pek yormuyor kiTek korkum yaşamak, teslim olupBen sandım ki bulut bağladı Ay'aDert ayaklarıma bağlı bi' kaya, dayan bunaPeşinde ok gibi sen durduğun an sırtına saplanır hayatSök, çıkar şimdi koş yineBen neresinden kaçsam yakalar hayatHiç "giderim" demedim bu kavgadan cayıp canımdan olmadan!Gittin, yol sormadın ki geri dön bu duman beni boğmadanBilmem kime derdim derdimi bana seslenen bu sayfalar olmadan"Her şeye rağmen dayan" dedin bana üstelik hiç korkmadanŞimdi tek çarem geri tırmanmak daha çok yere yığılıp kalmadan[Nakarat]Yukarı, yukarı, yukarıTırmandıkça kuyulardan yukarıKalkıp gittim içimdeki güneşeSeslendim: "Ol, Ol"Yukarı, yukarı, yukarıTırmandıkça kuyulardan yukarıKalkıp gittim içimdeki güneşeSeslendim: "Ol, Ol"[Bölüm 2]Şehir üstüme devrilirken huysuzluk sırtıma kök salar yineBir ayıp gibi doğarken gün aynı çirkin şarkıyı besteler yineAma yeminle tüm taşları kır'ıcam beni ne kadar dibe tıksalar bileYalnız sana seslenen şu sayfalarımı yırtıp yaksalar bileZaman dar, hadi kanatlan, kelimeler kilitse müzik anahtarKorkma başımı yere bırakmam ki beni delseler de 7 taraftanOna varacaksın neyi ararsan kalk, bak sana bağırıyor gökyüzüNiye görmüyor hiç gözün? Sadece korkmak dibe bağlıyor herkesiBiri sormuyor "Ner'desin?", yürü, bekleme, yol mu yok gelmesinBiri sormuyor "Ner'desin?", ölümün ertesine kaldı gülmek çaresizGelen olmuyor, gelmesinHer neyse lekesizce yaşa, sen yine de başar"Ver" deme de koş al sarsa bile başaDene, çünkü zaman dursa bile kaçarBilen olmuyor, bilmesinÇöz dilini, vazgeçme ne fark eder?Nerede doğmuş, nerede büyür ki insan?An gelir ve çark ederŞavaş bitmez, herkes kaybeder; kimi vicdanını, kimi aklınıKimi kaçtı gitti, kimi saklanırSen ayakta kal buna katlanıp[Nakarat]Yukarı, yukarı, yukarıTırmandıkça kuyulardan yukarıKalkıp gittim içimdeki güneşeSeslendim: "Ol, Ol"Yukarı, yukarı, yukarıTırmandıkça kuyulardan yukarıKalkıp gittim içimdeki güneşeSeslendim: "Ol, Ol"Yukarı, yukarı, yukarıTırmandıkça kuyulardan yukarıKalkıp gittim içimdeki güneşeSeslendim: "Ol, Ol"

  66. Kaya Videoları

    Patron varken neden bas3mood kanka.

  67. Murathino

    My kids and me like this track....my kids are spanish and turkish mix :-) and we live in switzerland....Turkey should be proud of people like you and how they produce music.....every friend who are not turkish, likes this track, cause it sounds real good for them🤙🏾👍🏾💋 (sorry my turkish is bad, therefore I write in english🤷🏾‍♂️🤙🏾)

  68. Eray ŞAHİN

    2:58 gerçekten çok haklı!

  69. Şekerli Bira

    seslendim ol olll

  70. murat aslan

    Her yukarı deyisimizde daha da dibe batmak #birmilyonicinhayk

  71. Odin

    haykinin eski sert halini özledim aq

  72. Ramiz Karaeski

    bir ceza bir sagopa bir hayki birde norm ender efsane aga

  73. Reyhan Kaya

    Nakarat:.....Tüylerim:!!!Kalbim:!!!!!

  74. Reyhan Kaya

    Ulan yorumlarda tel kötü bir yorum yok işte budur sizinle birlikte burda olduğum için çok şanslıyım ❤️

  75. Reyhan Kaya

    Teşekkürler Hayki çizgini bozmadığin için...

    T AVC

    Rayhan sende ne göz varmış bee

    T AVC

    Adamın kariyerini uçurum aşşağı ittin xksnksdnksos

    Reyhan Kaya

    Hala şarkılarının çok iyi olduğunu düşünüyorum

    T AVC

    Çünkü bu bir gerçek

  76. #Eren !P

    Nedeni ne neden kaldırıldı

  77. NewCar Tuning

    TEK KELİME EFSANE !

  78. fléXKilla

    İşte bu eski rap , izlenme az , autotune az , sadece yetenek var..

  79. Back Door

    Mükemmel dostum 😛

  80. eda dinç

    Hayki'ye gün geçtikçe daha çok aşık olmam....Müziği,sesi ayrı mükemmel kendisi ayrıııı

  81. Cengizhan

    Özlediik böyle parçaları kendi istifini bozmayan nadir türk mcler'den :)

  82. kratos piece

    Gerçekten anlamıyorum rap sevmeyen bi insan bile buna diss like atmamali

  83. kratos piece

    Bu adam insanın kalbine dokunuyor t rap ta boyle parçalar oldukça gururlanıyorum

  84. Okan kaygısız

    Çoban yıldızı parçasına klip çek reis ..

  85. Ananas

    b1r le ile tanıdım

  86. BURAK POLAT RAP OFFICIAL

    Bugün Ankara Kargaşaya Gelenler? :D

  87. Bircan Erat

    Bu şarkı başka bir kanalda da var

  88. Hüseyin Çetin

    857 kişi ne olur bana geçerli bi sebep yazın ? bende beğenmeyeyim şu emeği ?

  89. FİGEN ÖZER

    HHAHAYHAYKHAYKİHAYKİ-HAYKİ-OHAYKİ-OLHAYKİ-OHAYKİ-HAYKİHAYKHAYHAH

  90. Nazrin Musaeva

    Azərbaycanlılar like atsın. Sizi çok seviyorum

  91. ene X

    Kralım , buralardan gitmiyorum sana mahkum kaldım şu rapinle.

  92. League of Kha'zix

    Yukarı,Yukarı,Yukarı,Tırmandıkça ranked lar dan yukarıKalkıp gittim içimdeki ch yeHaykırdım LOL! LOL!

  93. MASTER YODA

    ÖZLEDİM KANKA.

  94. Caner Akraş

    . Yine almışsın mikrofonu eline kral sen hep yukarı yukarı

  95. Basemode Records

    Hayki #OL PT.1 tüm dijital platformlarda yayında!Spotify: https://spoti.fi/2Pt4qxlApple Music: https://apple.co/2PZ2WMKFizy: https://fizy.in/scbGUBasemode Records kanalına Abone ol! http://bit.ly/Basemode

    Caner Demir

    abi sor bi fakirlikten spotify hesabın var mı diye

    Metehan Baskaya

    000000001

Ol Şarkı Sözü
Ol İçin şarkı sözü eklenmemiş. Ol Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Ol Anahtar Kelimeler
Hayki Ol Mp3 İndir Dinle , Hayki Ol Şarkı Sözleri , Hayki Albümleri , Hayki Ol Cep Telefonuna Mp3 İndir,Ol bedava mp3 indir ,Ol cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.