mp3 indir semti
Hekimoğlu
 
Gökhan Kırdar - Hekimoğlu
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Hekimoğlu
Boyut
: 2.16 MB
İndirme
: 2029 Toplam İndirme
15-11-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 2029 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Gökhan Kırdar - Hekimoğlu )
  1. Onur

    Suleyman cakir ortadan kaldiracagin bir hedef degil. Onunla dost olmani istiyorum. Yakin bir dost..

  2. brk dml

    Azdan az çokdan çok giderYürü be hekimoğlu

  3. KUZGUN MERT

    POLAT ÖLME ÇAKIR DEDİĞİN DE KİMLER ÖLMEMESİNİ DİLEDİ ? ... :(((

  4. Eray Tercan

    Kurtlar vadisi fon müzikleri istiyoruz

  5. Eray Tercan

    Acem kızı sözsüz istiyoruz

  6. Kadir Can

    spotify'a gelsin.

  7. Burak Özdemir

    Kürt Bedo öldü , Freud Fetih öldü , Üstün Kısa öldü , Farız Sarıyayla öldü , Demir Görkemli öldü , Cerrahpaşalı Halit öldü.

  8. Nesil Tunca

    film yeniden başlasada müziklerin güzelliğini diziyley aşasak :(

  9. Emre Dağdelen

    SÜLEYMAN ÇAKIR İSTANBUL UN SEFİRİDİR BİAT EDİN.. ☪

  10. Osman Küçükyılmaz

    Ölme Çakır....(

  11. Efsane1Turk

    Sen nasıl bir kralsın Vadiyi Vadi yapan senin müziklerindi

  12. uğur gülbüz

    hekimoğlu aslen fatsanın yassıtaş köyünde doğmuş büyümüş bie gürcü beyiyle ters düşmesi sonucunda gürcübeyiyle savaşmıştır. ordu tokat samsundan tutunda rize dolaylarına kadar at koşturmuştur hekimoğlu efsanesi densede gerçekte yaşanmış bir olaydır ve kendisi için eşkiye diye söylensede halk tarafından sevilen sayılan bir kişiliğe sahiptir ve bu sayede yıllareda halk arasında gizlenmiştir. aslında osman sınav gibi yılların tecrubeli yönetmeni bir el atsada ordu da da hekimoğlu adında bir dizi çekilse reytingleri altüst eder.. deli yürek kurtlar vadisinden sonra üçüncü sıraya girer hekimoğlu

  13. Ustad Bas

    Begenmeyen 17 kisi kani bozuk tahta kurusu haysiyetsiz serefsiz

  14. Ali Veliyev

    Gokhan abi Allah seni var elesin. Bu turkuyu axtarirdim hemishe ,sen bir shedevr yaratmisan ! Çox saol . Baki - Azerbaycan 👍

  15. Fury๛YuSF Q7

    Çakır öldü Memati.!ama biz dimdik gömülmesini sağladık ...🚬🚬🔫🔫

  16. Muhammed Çatoğlu

    ÇAKIR REIS

  17. Yunus Korkmaz

    Müthiş bir fon

  18. Zakaria Filali

    Cezayer Türkiye brothers

  19. Polat Alemdar

    Çakır=Pusat

  20. Muhammed Özaltun

    Laz Ziya'nın torunu,Süleyman Çakır'ın oğlu Pusat Çakır!Ah be Pusat, senide iğrenç bir senaryo ile yolladılar... Yazık ettiler diziye.

  21. أحمد باشا HD

    Sen Efsane .. Çok Teşekkürlar

  22. Gökalp Yalçın

    tek kelimeyle mükemmel!!!!!

  23. Süleyman Koç

    begenmeyen 3 kisi şevko, tombalacı, halid.

  24. TRABZON FİTNESS

    Ah ulan Ah çakır vuruldugunda sonunda çalmıştı ciğerim parçalanmıştı şerefsizim.

  25. Baku 2015

    pusuda cok az caliyir hekimoglu, daha da fazla istiyoruz.

  26. Doğukan Akdeniz

    Gökhan Abi Hekimoğlu Ney versiyon yapar mısınız. yaparsanız çok sevinirim

  27. Batuhan Sarıkaya

    ulan nasıl bir sarkıya götümün kılları bile ok gbi oldu

    amir teymoory

    serefsiz kaybol git

    amir teymoory

    +Batuhan Sarıkaya putperest kime diyon serefsiz veled ben ALLAHI tapanlardanim ananida 31 çekerim

    Batuhan Sarıkaya

    @amir teymoory lan siktir git mübarek bayram günü küfür ettiriyon. git baska kapıda havla burdan sna kemik cıkmaz hoşşşttt

    amir teymoory

    +Batuhan Sarıkaya amk gavati sg malesef bayram kufur edemem aq

  28. engin44a

    kürt bedo öldü :D

    Mehmet Erimhan

    üstün kısa öldü..

    Sercan Akay

    Mehmet Erimhan faris sariyayla oldu

    Alperen Dündar

    +Sercan Akay demir görkemli öldü

  29. Nabi Aliyev

    Abi bu nasil bi sey ya .Her gun dinlemesem olmuyor)

  30. محمد البغدادي

    l love it so much

  31. Melisa Eroğlu

    Yeni sezonda bu türküye verebildiğiniz kadar yer verin, gerçekten özledik eski dönemler. Başarılar Loopus.

  32. bingöllü 12

    BİR DAHA ÇALINMASIN, ÇAKIR AİLESİNİ YOK ETTİNİZ BU ŞARKI ONLARLA ÖZDEŞLEŞTİ, NE YAZİKKİ O AİLEDEN KİMSE KALMADI BARİ ŞARKILARI ÖZEL KALSIN...

  33. Nabi Aliyev

    Yeni Acem kizi , halil ibrahim turkusu istiyoruz abi olurmu abi

  34. Murad Mirheyderzade

    Kimler satın almış?

  35. Burak Yüksel

    kurtlar vadisi 43.bölüm sonunda çakır vurulunca çalan versiyon :(

  36. Mert

    00:48 'de alttan giren müzik pusatın sahnelerinde çalıyordu. sadece o sesin oldugu hekimoglu yok mu?

  37. Emin Özaltun

    Pusat Çakır daha fazla sahneye çıkmalı ve bu efsane soundtrack çalmalı. En çok yakışan oyuncu Pusat.

  38. Tamer Golpek

    Yillardir aradigim versiyon dizide sık kullanin lutfen :)

    GÖKHAN KIRDAR

    +Tamer Golpek İsteklerinizi not alıyoruz. Uygun sahneler oldukça yer vereceğiz. Teşekkür ederiz, Loopus.

  39. Polat Alemdar

    v2 olmalı

  40. Emre Batur

    aynen v2 nerdee _:;)

  41. Gökhan Büyük

    yeni bölümde de çalarsanız seviniriz :)

    GÖKHAN KIRDAR

    +Gökhan Büyük Bölüm isteklerinizi not alıyoruz ve uygun sahneler oldukça kullanacağız.Teşekkür ederiz, Loopus.

  42. Numan Kocaaslan

    281. Bölüm (1.06 dkk) de bi türkü çalmıştınız Sazlı ve Flüt lü onu da yayınlayın. ayrıca Öldüm de uyandım cümbüş rmx, çanakkale türküsü bu haftaya da uygun olacaktır, Deniz üstü köpürür, iskender büyüğün fon müziği... bunlarin hepsini ve daha nice eserler var onlarıda paylaşmanızı umuyorum teşekkürler saygılar ve selamlar

    GÖKHAN KIRDAR

    +Numan Kocaaslan Yayın isteklerinizi not alıyoruz.Teşekkür ederiz, Loopus.

  43. Mavi Okyanus

    Gökhan abi türkü olarak halil İbrahim full olarak, track olarak ise Sarplı sahnelerde çalınan müziği istiyoruz. Teşekkürler

    GÖKHAN KIRDAR

    +Mavi Okyanus Yayın isteklerinizi not alıyoruz.Teşekkür ederiz, Loopus.

  44. Hasan Arslan KONDAKÇİ

    HEYTT BEE

  45. senan bayramli

    Acem kızı istiyoruz Gökhan bey

  46. Efe Avcı

    Hey yavrum hey :)

    BerkanTM

    +Efe Avcı Nerelerdeydin yeni bölüme yorum atmadın ? merak ettik valla

    Efe Avcı

    Attım aga :) +Sessiz Oyuncu

    BerkanTM

    demek üstlere cıkmadı yorumun.

  47. YİĞİT BESİ

    Abi sizde uygun görürseniz yarın da Halil İbrahim Türküsünü dinlemek isteriz madem türkülerden gidiyoruz emeğinize sağlık yine 10 numarasız teşekkür ediyoruz.

  48. hakan arslan

    Gökhan bey bizlerin isteklerini kirmadiginiz icin size cok cok tesekkur ederiz. Bunlari paylasmaniz bizleri cok mutlu etti yillardir bekledigimiz turkulerdi. Acem kizi turkusunude paylaşmanızı rica ediyorum. versiyon 2 leri de bekliyoruz. Basarilarinizin devamini diliyorum.

  49. green man

    Gökhan Bey işte budur böyle dinliyor olabilmek ne güzel sonunda sonunda.Versiyonları yapılmalı.

  50. Mr Anonym

    +GÖKHAN KIRDAR bu müzigi Kurtlar Vadisi Pusunun Final bölümünde Final Sahnesinde kullanin. Okadar Muthesem olur ki ama Final Bölüme kadar daha 10 seneden fazlasi var insallah

  51. Kerem Aydın

    Her bölümde çalsın.

  52. Furkan Yılmaz

    Süpersiniz bu müziği bekliyordum yıllardır bulamamıştım

  53. Babek Sofiyev

    287 bölümde duymak isteriz

  54. Emre Cengiz

    pusat çakır sahnelerınde kullanmanızı beklıyoruz

    Kurtlar Vadisi

    pusat çakır öldü

  55. Ramazan gökmen

    süpersiniz teşekkürler

  56. Kadir Çetinkaya

    Efsanee :D

  57. GÖKHAN KIRDAR

    'Hekimoğlu' (Türkü) eserinin yeni 'V2' versiyonu da yapılmalı diyorsanız, izlenme ve beğeni oranına göre stüdyo kayıt ve aranje çalışmalarına başlanılacaktır. Mesajlarınız için teşekkür ederiz, Loopus.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------If you want that the new version 'V2' of the work named 'Hekimoğlu' (Türkü) should be made too, recording and arrangement work will be started according to the view and appreciation rate. Thank you for your messages, Loopus.

    Nabi Aliyev

    Pusat Cakir da oldu .Simdi bu sarki calacakmi bir daha?

    engin44a

    çakır tam vurulduğu sırada çalınan hani halit telefonu karnına attıktan sonra ki versiyonu atarmısın abi

    engin44a

    Yaptığına göre bulur

    Moe Joe

    Yapin be abi... Senin eserlerin gibisi zaten yok!!!! Kurtlar Vadisi,bütün albümleri ve hatta Haziran Gecesi...büyüksün!

    engin44a

    o onu yapsın ben onu yaşatacak parayıda bulurum, beğeni kazandıracak parayıda..

Hekimoğlu Şarkı Sözü
Hekimoğlu derler benim aslıma
Aynalı martin yaptırdımda narinim kendi neslime
Saraylar yaptırdım mermer direkli
Hekimoğlu geliyorda narinim arslan yürekli
Saraylar yaptırdım döşetemedim
Ünye fatsa bir olduda narinim başedemedim
Ünye fatsa arası orduda kuruldu
Hekimoğlu dediğinde narinim oda vuruldu

Hekimoğlu Anahtar Kelimeler
Gökhan Kırdar Hekimoğlu Mp3 İndir Dinle , Gökhan Kırdar Hekimoğlu Şarkı Sözleri , Gökhan Kırdar Albümleri , Gökhan Kırdar Hekimoğlu Cep Telefonuna Mp3 İndir,Hekimoğlu bedava mp3 indir ,Hekimoğlu cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.