mp3 indir semti
Yaralarım Azdı Yine
 
Erkan Acar - Yaralarım Azdı Yine
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Yaralarım Azdı Yine
Boyut
: 2.54 MB
İndirme
: 293 Toplam İndirme
13-07-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 293 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Erkan Acar - Yaralarım Azdı Yine )
  1. Gnç production

    Onun ellerin olduğu gün ELAZIĞIN yıkıldığı gündür üstad

  2. seher can

    Süperrrrrr 👌🌹

  3. zeynep ökmen

    Çok güzel yaa

  4. Emre Taşkır

    Bir gün tüm dertlerimden kurtulup çok mutlu olacağım ve buralara gelmeyeceğim ...

  5. Dudu Sezen

    👏👏👏👏👏👏👍👍👍 süpersin Erkan Acar Viyana'dan Selam Türk'ün de çok güzeldi

  6. Gul Gulo

    Cansın abim yüregine saglık her zamanki gibi süper

  7. Cüneyt Koçer

    Adamın kralısın Erkan abim

  8. Zehra Gülsüm

    Helal be abim

  9. Kenan İmirzalioglu

    20 Sene oldu Dahami olmasin

  10. Murat Kaya

    slm herkese evet de gelcekten severek dinledigim bir kişi ve anlamli sozleri bitiriyor dinlemekten zek alan biriyim

  11. Maral Maraş

    Sesine yüreğine sağlık toprağım

  12. Songül Karakoç

    😢😢😢😢😢👍

  13. Naime Güzel

    Yine yakıyorsun (ERKAN AĞA)❤

  14. Furkan GokgozLer

    09.03.2017 🥀

  15. Mehmet Talay

    Ağ ağ

  16. EŞ LAZIM seven öldü haberin olsun

    Evlenmek istiyorum farketmez Kiz Dul olur 0537 221 07 61 gercegim.

  17. Antepli SARI

    Abi Sen adamın kıralısın #erkanacar

  18. Ali Taşan

    Sesine yüreğine güzel yorumuna duyguna sağlık erkân yine maşallah sana ciğerleri dağladın kardeşim harikasın 😥😥👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  19. Pazarcik 46

    Yuregine saglik tey

  20. elif kapar

    Harikasın 💓💓

  21. elif kapar

    İsteğram sayfan yok bulamadım bilen varsa söylermi

  22. Gökhan

    Erkan Acar reis malesef bu parçada eski damarların tadını vermiyor daha iyisini yap diye söylüyorum

  23. ayşe altin

    Süper olmuş ağzına sagılık yüreğine salık

    EŞ LAZIM seven öldü haberin olsun

    Evlenelim eşim ol

    ayşe altin

    @EŞ LAZIM seven öldü haberin olsun kime dedin

    ayşe altin

    @EŞ LAZIM seven öldü haberin olsun kimisin

  24. Murat Özdemir

    Agzima yüregine saglık üstad

  25. Alaca yıldız

    Aheyyy aheyyy derda derdi groni

  26. Gokan Tasdemir

    Gelde içme keke😥😥😥😥

  27. Yunus Emre Osmaniye

    Helal Erkanım yine güzel bir eser her zaman ki gibi içten söyledin 👍✌

    Yunus Emre Osmaniye

    @sevda güzel evet severek dinlerim

    Yunus Emre Osmaniye

    @sevda güzel evet Erkanım güzel ve yürekten söyler hep

    Yunus Emre Osmaniye

    @sevda güzel anladım

    Yunus Emre Osmaniye

    @sevda güzel hayır

  28. sakir sakiri

    Haree gurban haree bir degil bin söyle emeğinize sağlık

  29. Özlem Çelik

    Sesin kuban olam ben sena

  30. ismail yaman

    Sesine yüreğine sağlık.Alemde bir tanesin👍🏻

  31. Vakkas Üzümcü

    Ağzına yüreğine sağlık erkan Abim

  32. Vatan sana Canım fedaa

    Yaraları azdırma abi yine çok güzel söylemişsin azgına sağlık.

  33. سجاد عجم

    Vay vay be abi napiyon

  34. Hüsna Gökdemir

    Ya yine çok güzel söylemişsiniz allah yolunuz açik etsin inşallah ağzına sağlık yüreğine sağlık 🙏

  35. Hakan C

    yüreğin sağlık erkan👏👏👏

  36. Ceyda Cantürk

    Ağzına sağlık abim yine şarkıyı yaşayarak söylemişsin👏👏

  37. Ayvaz Bahri

    Ağzınıza dilinizde sağlık sizin şarkılarımızı hep dinliyorm

  38. Damla Çetin

    Her vidyonun altına yorum yazacağıma yemin ettim ustad 😥😥

    Fadile Can

    @elif kapar vardır tabi elif

    Cüneyt Koçer

    elif kapar Erkan Acar yaz direk çıkıyor

    ali bağış

    elif kapar var

    Hasip Akçay

    @elif kapar grup erkan acar yaz cikior

    Aziz Akgun

    Damla cetin bende yeminkiyim dd

  39. Hd Müzik-video

    Bazen aglar insan. gecmisine gelecegine .aklina gelene . Geri getiremediklerine.

  40. Emrah Ozer

    Ağzına yüreğine sağlık eserlerın benı benden aliyo

  41. Gökhan Yildirim

    Ağzına yüreğine sağlık Erkan abi

  42. Samet Yılmaz

    Kralsın Abii

  43. AKIN ARSLAN

    Yüreğine sağlık çok güzel bir eser daha

  44. PYZ #RÜZGAR

    Abi ağzına sağlık yaptın yine yapacağını

  45. Ahmet Güdüğü

    Yüreğine sağlık ilk dinleme ilk beğeni ❤

  46. Özgür Kantekin

    İlk sıradan aldık yerimizi 👍

Yaralarım Azdı Yine Şarkı Sözü
Yaralarım Azdı Yine İçin şarkı sözü eklenmemiş. Yaralarım Azdı Yine Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Yaralarım Azdı Yine Anahtar Kelimeler
Erkan Acar Yaralarım Azdı Yine Mp3 İndir Dinle , Erkan Acar Yaralarım Azdı Yine Şarkı Sözleri , Erkan Acar Albümleri , Erkan Acar Yaralarım Azdı Yine Cep Telefonuna Mp3 İndir,Yaralarım Azdı Yine bedava mp3 indir ,Yaralarım Azdı Yine cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.