mp3 indir semti
Bir Ağustos Akşamı
 
Enes Özkan - Bir Ağustos Akşamı
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Bir Ağustos Akşamı
Boyut
: 3.67 MB
İndirme
: 292 Toplam İndirme
10-12-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 292 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Enes Özkan - Bir Ağustos Akşamı )
  1. Melisaa Cömert

    😍😍😍😍

  2. Emre Atik

    31 agustos da hayla bıkmadan dinleyenler burdami 👍

  3. Tülay Burhan

    <3 mükemmelsin be hayatımı anlatıyorsun her bestende :(

  4. Sadness Offıcial

    Beni benden alan bi beste varmı hâla burda olanSayımizi bilelim

  5. Alper Salihoğlu

    Allahım çok güzel bir şarkı aşık oldum yaşadıklarım bu kadar mı anlatılır be aynı bennn

  6. Fatma

    Güzel olmuş

  7. E K

    Ağustos akşamı terk etti :)

  8. Bedoxxen

    01.08.2019 / 1 Ağustos akşamında kimler burada?

  9. Beşiktaş Ailesi

    Bu bestenin arkasında gitarı aynı şekilde çalabilecek arkadaş varmı?

  10. meltemf.0 1

    üzülmeyin bir insan hayatınıza boşuna girmez ya imtihandır ya armağan demkki sizi hak etmemiş

  11. CLCOcoco OCcococ

    Abi kalp atarsan çok sevinirim aboneyim her gün dinliyorum

  12. senanur kalo

    16 ağustos demi abi

  13. Ümit2swa1sadfghjkl Bilir

    süper başkasöz yooooooook

  14. Beyzanur Bas

    Abi bu şarkı çok güzel seni daha yeni tanıdım arkdaşım açtı bu şarkıyı ve çok beğendim

  15. meltemf.0 1

    Bundan tam bir yıl önce göz göze gelmiştik senleHerşey oyunmuş meğer hayatıma çektin perdeHani ellerin nerde? verdiğin sözlerin nerde?Sen uzaktasın bende yarım bıraktığın yerde sözler çok güzel

  16. Ela Savcı

    Benim şehrimin sokakları hâlâ kapkara .... hâlâ

  17. Zeynep Akyel

    2019🌸

  18. Yucel Sert

    Taylan kaya'ya ÇOKKK Benziyorsunn.....

  19. nur{} Özdemir

    Yarim bira kilanlar haya l lerde kalirmis 😐😔

  20. Sevim Gündüz

    Süperrrr

  21. fç fatih

    haytıma giren gitti bi bi ben gitmedim nası bi dava anlamadım

  22. Nehir Dalcıoğlu

    15.04.2019 saat 02:19 🥀💔

  23. damla sari

    Sene 2019 nisan ve hala sen

  24. muhammed Turgut

    Bundan 20 gün önce göz göze gelmiştik dilara mesajın telfonumda yarın bulşalim ah dilara ah dilara😟🙄😏😏😏😐

  25. sln nark

    Olmuyo.

  26. Feyzullah Akpınar

    Yüreğine sağlık kardeşim YüreksizLere gelsin..

  27. nisa nur oztur

    Çok güzel olmus😍😍😍❤❤❤

  28. Semih Özer

    Sesin çok güzel hacım kralsın. Başarılar...

  29. Koray Official

    arkadaşlar bana birazcık destek olurmusunuz youtube kanalıma abone olabilirsiniz ve sponsorum yani editör tarzı şeyler yapabilen varsa gönüllü arıyorum instagramdan ulaşabilirsiniz koraysnn_

  30. Osman Hatipoglu

    Umarım benim buraya düştüğüm gibi, oda düşer.

  31. Zeynep Elbeyi

    Çok iyi 😊

  32. Selin s

    Verdiğin sözler nerde be? 🖐️💔

  33. yaren Tos

    Sen uzaktasın bende yarım bıraktığın yerde .. ♥🍷

  34. İremsu Cesnial

    Eski sevgilimle ağustos akşamı sevgili olmuştuk tam tamına 4 yıl oldu 2 yıl sevgili 2 yıl ise ayrı bu şarkı bize yazılmış resmen ağzına yüreğine sağlık.

  35. kubra yrmz01

    Bir an gülsenn

  36. ugur ozfidan

    abi hergün bütün sarkılarını dinliyorum senı cok seviyorum kral bestecımızzz

  37. OSMAN ÇAKMAK

    Enes Özka'nın bestelerini bisiklette hoparlör ile dinlerim :)Çünkü yeni nesil genç kızlar ve erkekler sadece güler.

  38. ömer asaf

    abi ne söylüyon beeee

  39. Ramazan Aydil

    Beni Tek Efkara Getirip Ağlatan Tek Beste.

  40. Raşit Topal

    Dünayalar benim olurdu yüzüme bir kez gülsen...Allah yolunu açık etsin Enes abi başarılarının devamını dilerim hepsi gibi bu da muhteşem olmuş

  41. Alkım Ekinci

    Hani son bir biran kalmıştır kırılır dökülür. Öyle bişey bu şarkıyı dinlemek

  42. zyprx_acrx_ acr

    Vay be😣💔😣😢😢😢

  43. Sediqa Abdullah

    The only problem with this song is ...... that it ends

  44. mehmet Demir

    abi sen nasıl birşeysin acaba

  45. Deli Kız

    Çok güzel helal olsun👏

  46. Hasan Saritas

    Hayal dunyasinda yasiyoruz hani dionuz ya dunya yuvarlak die yuvarlak olsa gidenler geri gelir.

  47. Hakan gamer

    Bi Kiz Sevdim Oda yalanmis Saden😖

  48. Bektas Koka

    Reis agzina diline yuregine saglik yeminle beni anlatmissin🚬🚬😘💗

  49. Rabia Bektaş

    Çok güzel

  50. enes değirmenci

    en güzel ses bu o ses türkiye ye gitsen 1. sin abi

  51. feyza Acar

    Süper böyle devam

  52. RANDOM XXX

    Bundan tam bir yıl önce göz göze gelmiştik senleHerşey oyunmuş meğer hayatıma çektin perdeHani ellerin nerde? verdiğin sözlerin nerde?Sen uzaktasın bende yarım bıraktığın yerdeÇok birşey istemedim biraz mutluluk biraz senDünyalar benim olurdu yüzüme birkez gülsenSensizlik ne kadar zor ah bunu bir bilebilsenKendinden utanırsın şu halimi görebilsenHatırladın mı hani bir ağustos akşamındaİnan duruyor hala o mesaj telefonumdaYarın buluşalım mı? göreyim son kez de olsaHerkes yoluna gidecekti buluştuktan sonraYanyana geldik elveda cümlesi bekliyordumHerşeye rağmen iyi hatırlamak istiyordumTekrar deneyelim mi? dedin ve elimden tuttunKendimi bir girdabın tam da ortasında buldumBeni durdurmasaydın arkamı dönüp giderdimBahanem de hazırdı nasılsa sevmedi derdimBirkaç gün acı çeker sonra eskiye dönerdimBelki yüzüm gülerdi olmazdı bu kadar derdimAyrılan ben olsam da aslında sendin terk edenO sahte sözlerinle herşeyin içine edenDeğdi mi bunca şeye sor kendine sor bi neden?Artık ardında ne kalp bıraktın ne de bir bedenCaddeye çıkıp elim cebimde geziniyorumBen nerde hata yaptım diyerek düşünüyorumO an efkar basıyor beste mırıldanıyorumSonra da gelmişine geçmişine sövüyorumBulutlar toplanıyor ardından yağmur yağıyorEtrafı hafiften bir toprak kokusu sarıyorBeraber yaşadığmız günler aklıma geliyorÖzledim sanma sakın nefretim ağır basıyorŞimdi güneşler açtı şehrimin sokaklarınaBir daha kanmam asla senin o yalanlarınaGelsende bulamazsın yerin yok yarınlarımda Duygularım darmadağın aklım ise firardaKalbimden gittiğin o günü sakına unutma Benden 1 hafta sonra gittin onun omuzuna Kal sevgilim orada gelme sakın buralara Ağlamakdan buz tutmuş kalbime dokunma daha

  53. Nezihe Ozasil

    Enes ozkan sesin cok amacok guzel ben hayraninim ben basak bunu cok bilmeni istiyorum. Cansin

  54. Resulcan Kisa

    bir kaç acı çeker sonra geriye dönerdimm

  55. Berat İnce

    🇹🇷🇹🇷😀😀😀 on numara

  56. Gurbet Balcı

    Cok guzel sozler

  57. Ali Parmaksız

    Huzur veren bir ses

  58. Hanife DİNÇ

    Bazen sadece susmak gelir içinden sadece susmak o sana ne derse desin susarsın seviyorum der iki gün sonra terk eder işte belki gerçekten sevmiyo belki hevesi geçti bilmiyorum emin değilim artık bilmek de istemiyorum uzak durmak istiyorum nefret ediyorum hemde çok artık seni bırakıyorum mutlu olabilirsin artık hayatımdan çıktın ama ya kalbimden bilmiyorum nefret ve aşk karışık çok karışık işte 😞💔

  59. Yusuf Ayhan

    Ben gangsta takılıyorum ve ilk kez böyle bir parçayı beğeniyorum beat çok hoş

  60. Rujdi Baba

    muhteşemdi abim çok seviyoruz seni

  61. Kaan Acar

    Size yemin ederimki ağustos ayında ayrıldık aynı mesaj geldi banada ve ayrıldıktan 1 hafta sonra başkasına gitti

  62. SEVDA cskn

    Yeni beste çıksın

  63. Muhammed YouTube'da

    Enes çok yakışıklısın yhaaa

  64. The DS22736

    Arkadaşım DİSCORD SUNUCUMA GELIRMISN DESTEK OLURSAN SEVİNİRİM https://discord.gg/3JCh22y

  65. çıtırpatır slime TV

    enes abi seni çok seviyorum sen kimi seviyorsan o çok şanslı abim

  66. Omer Dereli

    Acılarımızı bastıran tek adam

  67. Muazzez Elitaş

    Abi cok sevdim 2 senemi calıp giti aynı sokaga bile cikamiyo o aklıma geliyo yüriyemiuom cokuyom yere hic kıra hıckıra aglıyorumo terketi abi izmirin ortasında bıraktı beni canım yaniyo susuyorum aba onsuz gecen tam 278 gün on dan baska kim seyi sokmadįm o kalbi o nįşanlamįs abi beni unutmus

  68. ibrahim yiğitoğlu

    caNIM ABİM ENES ABİM seni çok seviyorum sanki öz abim gibi seviyorum seni abim benim adımı okurmusun mesaj yazarmısın

  69. Irem Cantürk

    Sesine kurban olurum be😘

  70. Sefa Banat Sefoo

    Ağzına Yüreğine Sağlık Güzel Kardeşim:) Yaktirdin Bir Sigara ...

  71. Irmak Emirzeoğlu

    Çok güzell😍😍😍

  72. melissa nur Kıygı

    Hepsi yaşanmışşş... 😭😭😭😭😭😭

  73. dilaara rzogll

    Seni kim üzdü ya 😔😔

  74. Derman İclal Demir

    Bir parça yağmur ve gece , bir parça müzik #enesozkan ♾❤

  75. enes kab

    dinlemedim böyle birşey mükemmelin ötesinde yemın edıyorum gunlerdır sadece bu besteyı dınlıyorum yuregıne elıne saglık kardeşim

  76. süleyman amaçlı

    bu şarkıya bayılıyorum

  77. İsmet Orhan

    Ağustos 2018 Belli Edin Kendinizi✋

  78. Umut Sevgi

    Vay be ayrılan bendim terkeden oydu harbiden

  79. Kadir Yavuz

    Şuan El Ele Göz Göz e DİNLİYORUZ Devam Et Böyle Reiz:)#saat5.14

  80. barış bakay

    Çok bişey istedim biraz mutluluk biraz sen

  81. Hasan Cıraklı

    her şey unutulurda sen unutulmazsın bır şarkı veya bi şiir herşeyi açar destan olur dağlar denizler yerlebir olur bunuda seven bilirr

  82. Fatma Aras

    Seside aynı kendisi gibi mükemmel

  83. HusoBaba Dal

    Herşeye Rağmen İyi Hatırlamak İstiyodum :/

  84. Semiha Kirenci

    Sesi huzur ❤❤❤❤❤❤

  85. Ekrem Öztürk

    Ağustos ta ayrıldım be herşeyi unuttum da yaptığım şeyleri asla @ekremtasan55

  86. halil ibrahim mert

    nedense dinledikte insanın içesi geliyor aga be agzına sağlık reis

  87. Cemo can

    Kardesim yureyine sesine saglik supersin frend😗✋

  88. Fatih Yılmaz

    Buralar Değerlenicek .

  89. Emirhan Selek

    Agzina saglik 😘😘

  90. Sakine Etik

    Sesine hayranım

  91. zeynep saçak

    her zamanki gibi muhteşem

  92. Muhbet Cakil

    Dinlemeyen cok sey kaybeder...Dinleyen de zaten bi cok seyini kaybetmistir

  93. Neşe 123

    Abi süper olmuş

  94. Çınar Yılmaz

    Valla acıyo be insan kendine kızması lazım o kadar zamanı bir kaşara nasıl harcadım diye 😢

  95. OYUNCU GÜNLÜĞÜM

    ABİM SESİNE KURBAAN OLURRRUM BEN ELA ABİMDEN YAZIYORUM :*

  96. Zeynep Gultoplar

    Yeni kesfettim seni ama gercekten guzel 👏

  97. Enes Özkan

    Bütün Güzel Yorumlarınızı Okuyorumn Eksik Olmayın Hepinizi Seviyorum ..İnstagram : enesozkan38

    Ece Polat

    13 Ağustos benim doğum günümdü bu geçen yaz tam doğum günümde Ağustos'ta buldum ben bu şarkıyı çok seviyorum . Çok iyi de bir gün sayılmazdı😕. Şarkın beni mutlu ediyor. Başarılısın. Başarılarının devamını dilerim...

    Kamile Cep

    Abi seni seviyoruzz yeni sarkı ne zaman gelir en sevdigim sarkın 1 enkaz 2bir agustos aksamı 3 hasret kaldık sabahlara abi görursen ❤ at olur mu seni seviyoruzzz💝💝💝💝💝

    Kamile Cep

    💝💝

    Havva Koçaklı

    Haşırı güzel olmus şarkı

    Bahattin kardelen

    Enes Özkan evet yani ben sana aşkım Tamam

Bir Ağustos Akşamı Şarkı Sözü
Bir Ağustos Akşamı İçin şarkı sözü eklenmemiş. Bir Ağustos Akşamı Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Bir Ağustos Akşamı Anahtar Kelimeler
Enes Özkan Bir Ağustos Akşamı Mp3 İndir Dinle , Enes Özkan Bir Ağustos Akşamı Şarkı Sözleri , Enes Özkan Albümleri , Enes Özkan Bir Ağustos Akşamı Cep Telefonuna Mp3 İndir,Bir Ağustos Akşamı bedava mp3 indir ,Bir Ağustos Akşamı cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.