mp3 indir semti
feat Reynmen-Son Gerçek Diss
 
Enes Batur - feat Reynmen-Son Gerçek Diss
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat Reynmen-Son Gerçek Diss
Boyut
: 2.97 MB
İndirme
: 949 Toplam İndirme
04-10-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 949 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Enes Batur - feat Reynmen-Son Gerçek Diss )
  1. xysc Oyuncu

    Sanki turkiye baskani

  2. xysc Oyuncu

    Sanane la reynmen bak mezarlik yaparim sana sanane benim kopegim

  3. Furkan Keskin

    Olum manyakmısın bu nası bi tiptir mk

  4. Gelin Mutfakta

    Burak abi bizi öldürecek gibi bakıyor

  5. Sngl C.

    İlk ve son izledigim video bu kanalda! Cok asiri samimiyetsiz geldi! Bir insan videonun basindan sonuna kadar kaslarini catarmi ya.... bide Sadettin Teksoy takliti gibi bu ne???

  6. Alican Erearslan

    Besini gece izlesene altı ma yaparım

  7. alireza mohamadi

    Enes hakli 2019

  8. Furkan Gökceoğlu

    Amk reymen

  9. Umut Ozteke

    Bu enes batur tam bi göt tek bildiğim bu.. bu arada müzikte dinlemiyorum

  10. baran kerim

    Reynmen ben senin taaa Enes haklı yaw

  11. Ensar Pala

    Arkaya bisey koymayı unutmussun

  12. nisanur coşkun

    bir insanın evcil hayvanın ölünce niye üstüne gidiliyor ben hiç bir şey anlamadım sanki onu evcil hayvanın yok

  13. Ayşe körlü

    yaa burak abi şu ciddiyet çok soğuk beehh gerek yok buna konuşma tarzın googledeki kız gibi

  14. Ayşegül Kolukısa

    Reynmen popileritesini arttırmak için bazı şeyler yapıyor ve bu çok saçma Enes köpek almışta nolmuş evcil hayvanlar ölebilir bahçenize evinizi koruması için aldığınız köpeklerde ölebilir insanlar gibi onlarda parazit dökebiliyor soğuk alıp rahatsızlanabilirler

  15. Havvanur Özçınar

    bu niye böyle konuşuyor şzöqşslsğxçpw

  16. Pasa TURKES

    Bide bot gibi konusuyon mk rahat ol

  17. Vedat SARIHAN

    Birde bir soru sormak istiyorum :D Bu video çeken ipnelerin göz bebekleri neden büyük yaw hala çözebilmiş değilim

  18. Vedat SARIHAN

    Dwayne jhonson videolarını izliyordum hangi ara buraya geldim siktirin lan

  19. Regdane Ibazerova

    Abi sen niye robot gibi konuşuyosun ya😁

  20. baris doksoz

    Kaşların niye öyle aq

  21. Pubg Mobile ÇÖH

    Enes batur haklı

  22. kerem güveli

    o nası giriş ya la

  23. NEHİR ALDI

    04:22 ağlama bebeğim💚😂

  24. Doga Kanık

    Malca konuşma yaa düzgün konuşsana

  25. Meral Çakmak

    Abi nasıl bu kadar ciddi olabiliyosn dbbdbdd

  26. Delilo Destane

    Çok saçma

  27. مسلم اغا

    neden robot gibi komusuyosum

  28. Clgn 7/A

    Abi amma ciddi bakıyon ha korktummmmmm

  29. Mehmet Ekin

    Olum böyle konusma lan kokutuyon beni

  30. xXDark_ GamerXx

    Abi saçını 0 a vur ve kaşlarını ağda yaptir

  31. batukemal

    Allahım Nasıl bir dünyada yaşıyoruz. Benim ne işim var burda.

  32. İlham İsmayilov

    Cok ciddisin

  33. E O BJK EYMEN OYMAK

    Ulan abi sen niye Enes baturun vidosun da hep gülüyor burada ne alaka la

  34. Bakcell Intel

    Ala ala sen bir robotmusun enesbaturu sevenler like

  35. Mücahit Öztaş

    Piyasanin krali reymen 😅

  36. Hasan Özen

    enes batur mu istedi lan kopeklerin olmesini reymeni bu yuzden sevmiyorum

  37. Blaq Bery

    Olum Enes sen niye üzerine alınıyorsun amk

  38. Yiğit Fifa Günlüğü

    Olm gülmek istemiyorum aq bu tip ne

  39. Ufuk Bora

    bu enes batur ciden ergen amk

  40. Yılmaz Ünlü

    Daha büyük kitlelere ulaşmak için paylaşalım yazmış, aman kardeşim bu içeriklerle ulaşma sen bi yere mümkünse yok ol !!

  41. arzu arzu

    Reynmen yoksa daşağımı seviyormu

  42. Tolga Bektaş

    amk gecen bi video gördüm enes batur buluşmasında çocuk azımsanmıyacak bir toplumun içinde ( Parantez: Gerçekten Azımsanmıyacak bir toplumun içinde galiba yaklış 5 bin 1 bin kişi vardı ) Şu Sözleri Söyledi : '' enes abi abi bokunu yiyim abi çık abi lütfen anamı sik abi '' Arasıra Sizde '' BU GENÇLİK NEREYE GİDİYOR AMINA KOYAYIM '' Diyormusunuz yoksa Birtek Benmi Diyorum.

  43. Mehmet Ata Baysal

    bu reymen salak mı bu salak nasıl enes batura hakaret eder

    Utku Winner

    Annene laf etseler bu kadar korumassin veletmisin

  44. Xanim Ceferli

    Seni cani yakan ben dünyani yakarim. Seni çok seviyorum enes batur💙

    İguanaS

    Xanim Ceferli eskiden iyiydi.. Ama artık içerik hırsızı oldu. Logan Paul, mrbearst, pewdiepie ın içerikleri enesin kanalında

  45. Ayşe Durmuş

    Enes batur kes ya

  46. Ayşe Durmuş

    Reynmen reise laf yok

  47. zilan yılmaz

    cesurun ölmesine elbette herkes üzüldü Ama reynmenin böyle şeyler yapmaması gerekirdi ence

  48. SATURNDEKİ KIZ

    Burak Güngör sen niye hep öyle bakıyon anlamıyom la :D:Dhahahahahahahahha

  49. Kübra Metiner

    Ekrana kameraya o kadar yakışmıyorsun ki

  50. Merve Damla DOĞAN

    Peki neden korkunç bir olay anlatıyormuş gibi anlatıyorsun onu anlamadım 😂

  51. KahvE AnD LokuM

    ya su youtubeler kendilerini ne sanıyor amk bu ne havalar ne kaprisler bune tripler ne egolar cıldırmalık bişey bu youtube alemi :) klsnfdksjbdgfd

  52. Ferdi Basak

    Sanki balkon konuşması yapıyor amk recep Tayyip Erdoğan koskoca cumhurbaşkanı o adam bile konuşurken bukadar kasmıyor kendini amk sırf sen konuşuyorsun diye vidyoyu geçtim 🙄

  53. yaren bağdad

    Enes abi reyn seviyorum cunku rey benim kafadan cunku o @aooo fala yapmiyor çünkü adam ada gibi adam

  54. Ibrahim Ay

    Suratsız azıcık gülümse

  55. Aysu Vural

    ????????Abi neden bu kadar ciddisin?????

  56. Yusufhan Aldemir

    Tiplere bak

  57. Hido tv

    Bi günde gül abi😑

  58. burak celik

    Doğru söylüyor burak abi

  59. Efe Demirezer

    Bide düzgün konuşsan olmazmi

  60. Efe Demirezer

    Sen malmisin kediye sosyal medya acilirmi

  61. Pelşin Yücel

    Enes Batur diyenler artı1basıinn

  62. Oyun HN

    Neden robot gibi konusuyorsun?

  63. Rana Nazenin

    Konuşma tarzına göre vidyoyu sonlandıramadım malesef

  64. Yusuf Can

    Enes batur ile aynı takımı tutuyorum fakat Reynmeni de seviyorum

  65. Yusuf Can

    Ruhi çenet gibi konuşuyorsun :)

  66. Zanardi Alex

    Bu akbaş niye böle kasıyo düzgünce konuşamıomu amk ...

  67. Kanuni Aktaş

    Reynmenciyiz reynmeni destekleyen beğensin

    Daltonların kanalı

    Yanlış tarafı tutuyorsun bil istedim ;)

    Alpha-Pubg Mobile

    Reynmen i severim ama reynmen haksız

  68. ONLİNE OYNA

    Enes ve reynmen senin nerden arkadasin oluyor askerliktenmi

  69. ONLİNE OYNA

    De VAllah a

  70. Nezrin Heziquliyeva

    Neden bu kadar sert konuşuyorsun😂🤦🏻‍♀️

  71. Hakan Ari

    Teşekküler abi

  72. Abdurrahman Coşkan

    Of gerizekalı reymen

  73. ahmet berat

    Bu çocuk nasıl komedi yapıyo

  74. ahmet berat

    Ben bir davarım

  75. da ni

    Enes batur kral ulan

  76. da ni

    Reymen reynmen misin kimsin enese bulaşma

  77. Oğuzhan Güles

    Kardeş anlatımın güzelde biraz gül rahat anlat kendini kasarak vidyo anlatma rahat ol buda bizi yoruyor yani relax

  78. Ali Samedov

    Yusuf abiden boyle bisey beklememisdim

  79. Muhammet Ali

    O nasıl konuşma zombi gibi

  80. Buse Can

    Reynmen abartmış ya

  81. Buse Can

    ya hayvanımın var da bakıyorum iyii

  82. Batuhan Sahin

    Kim kazandı?

  83. c m

    Senle semih işı ne oldu gral Hal olmuştur inşallah

  84. LİMAX

    Reynmeni sevenlerr?

  85. Filiz Dedebek

    Enes batur doğru

  86. emirhan demir

    Kafa topu tanıtım videosu sandım başta amk sjsjjsjsn

  87. yakup güvel

    internetten küfür bulup yazıcam bekle.

  88. Hatice Kaya

    Google robotu gibi konusuyorsun

  89. Zulfinaz K0 het

    Ottt kullanion goz altin mosmorr uykusuzluimu diyecem

  90. Zulfinaz K0 het

    Guzel baksana lannnn kasgoz surat ayni furbiii

  91. Elif Günek

    Yusuf aktaş mı yeni duyuyorum 😂

  92. MARUL MARUL

    Ruhi cenet olmaya calismakkkk

  93. VegaSS'B

    Arkadaşı Enes Batur Olduğu İçin Nasıl Savunuyor Burak Senin amk

    Ali Kıvrım

    Haklı olduğu için olmasın o😎😎

  94. Naz Kilisli

    Abi robot gibi davranıyorsun

  95. Naz Kilisli

    İkitaraftahaklı

    Ali Kıvrım

    Boşluktuşunubiliyonmu

  96. Burak Güngör

    Merhabalar arkadaşlar! Videoyu beğendiyseniz kanalıma abone olup, destek olmayı lütfen unutmayın. Videoyu paylaşırsanız, çok daha geniş kitlelere ulaşabiliriz! Ayrıca beni Instagram'dan takip ederseniz de çok sevinirim! https://www.instagram.com/bkgungor/

    Ünal Köz

    @ONUR & KORAY gelişmek istiyorum ne pokemon musun amk

    Hüseyin DEMİRDAĞ

    Abi mobiEn den niye yapıyon

    ONUR & KORAY

    Ünal Köz sanane lan yavşak

    punisher 16

    Gerginlik yaratma ulann

    serhan atas

    sen cok cirkinsin be kardas

feat Reynmen-Son Gerçek Diss Şarkı Sözü
feat Reynmen-Son Gerçek Diss İçin şarkı sözü eklenmemiş. feat Reynmen-Son Gerçek Diss Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
feat Reynmen-Son Gerçek Diss Anahtar Kelimeler
Enes Batur feat Reynmen-Son Gerçek Diss Mp3 İndir Dinle , Enes Batur feat Reynmen-Son Gerçek Diss Şarkı Sözleri , Enes Batur Albümleri , Enes Batur feat Reynmen-Son Gerçek Diss Cep Telefonuna Mp3 İndir,feat Reynmen-Son Gerçek Diss bedava mp3 indir ,feat Reynmen-Son Gerçek Diss cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.