mp3 indir semti
Kaçıcak Yerim Kalmadı
 
Enes Alper - Kaçıcak Yerim Kalmadı
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Kaçıcak Yerim Kalmadı
Boyut
: 4.68 MB
İndirme
: 45 Toplam İndirme
26-05-2020 Tarihinde eklendi, Toplam 45 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Enes Alper - Kaçıcak Yerim Kalmadı )
  1. Anonx1 168.375.9035

    Eski EA yok şarkılar aynı tadı vermiyor bişiler eksik.

  2. Volkan Uzun

    Sanki hayatımı yazmış .... !!!😢😢

  3. Doğukan Kiraz

    Uzun süredir dinliyorum seni enes alper gerçekten az fanın kaldı ama öz kaldı. Vardır her şeyde bir hayır Allah yolunu bahtını açık etsin kardeşim.

  4. mustafa

    Enes alper farkı aga

  5. Mahir Ulas Sağlam Khontly

    Özlemişim Bu Tarzı

  6. Meyyitun

    Oluyor Oluyor reis devam et maziden daha iyi yerlerde olacaksın

  7. Gokhan Radde

    Sabah burada olmayan yüzün mesele tatlım.

  8. Nurettin Esad Salım

    https://youtu.be/bgkgRP2fAkk

  9. Rapunzelin Saçı

    Anlamsızdan anlam çıkar serisinden beri takip ediyorum çok saglam adam 🌹

  10. KinGX YT

    https://youtu.be/_RE4GOyCNug baksana bi

  11. Berta Doğan

    Keder dolu hayatıma seni ömür boyu sığdırdım

  12. Enes Kalaycı

    Flowunda kaybolduğum

  13. Uğur Caner Akkaya

    Her zamanki gibi 🌹

  14. FanixsHD

    #RESPECT

  15. DRAVENİN BEKÇİSİ

    sa sabaha karşı

  16. vesto resmi

    Efsanesin abi böyle hareketli ve afrotrap bi sarkin vardı onu salla bi ya

  17. Onur

    Hatirla serisi > tüm şarkıların

  18. Khons

    Yıllar yıllar sonra keşfetime düştü eski günler aklıma geldi vay be

  19. Ozanizm

    Bum be yarag

  20. Eda Eda

    Kısa olmuş reias

  21. Kübra Kalın

    Bu kadr beklettügine degmiş ama çok kısa olmuş sanki

  22. Ahmet Kaya

    2 dk çok az olmuş üstad

  23. Aslan Kalır

    ses tonun çok iyi be reiss

  24. katakulli prrraaa

    Enes alper özlenmiştin be

  25. Aslı Eda

    sayende özümdeki pisligi gömdüm

  26. NARKOTİK

    19 like kısır sevmeyenler dicem de böyle bi şarkının altına da böyle salakca bi yorum gitmez yapıyorsun bu sporu enes abim beklediğimizden kısa oldu ama olsun seviliyosun <3

  27. Ahmet Civan - Türkçe Rap

    (Pes etmemek)

  28. Mert Efe Bayoğlu

    Battle tarzına dönse çok büyük mc olacak

  29. kübra karakus

    Enes alper çocukluğum herşeyim.. 🕊

  30. Nihat Ilgaz

    Aga enes alper ben lise 1 keşvettim 14 yasimda simdi 23 yasindayim biz yapilan ihanetletleri kaldiramiyoruz ama sevsekte istemiyoruz bu kitle bu şarkılari seviyor çok güzel avutuyorsun enes abi

  31. Gamze Alpaslan

    yer alalım bari:)

  32. Yunus Emre Arıkan

    ENES ALPERİ UNUTTUK MU SANDINIZ BİZ HER GÜN ENESTEZİ 2,BİR TÜTÜN YAK,70LİK 2 HEPSİNDEN BİR DOZ ALIYORUZ.

  33. YAMAN VİP

    Bir sigara da gülümsemene yaktım.

  34. YAMAN VİP

    Beyler yerimizi alalım her zamanki gibi. Bugün yarın buralar değerlenecek.

  35. Emre Sönmez

    Aldatmak hata değildir. Kimse yanlışlıkla sevişmez.

  36. Mehmet Fatih Selek

    Her zaman burada olacağız reis biz bize yeteriz <3

  37. Furkan AVCI

    #enesalperdenbirsözyazYalnız kalırken mutluluğumu buldun?

  38. Furkan AVCI

    #enesalperdenbirsözyazVerdiğim bütün çabalar boşunaymış tatlım

  39. Furkan AVCI

    #enesalperdenbirsözyazbir sigara da gülümsemene yaktım

  40. Ali Aydın

    İyi olmak istedim, sandılar çöktüm.

  41. İrfan Korkmaz

    Abim başarılarının devamını dilerim aşırı iyi olmuş parça tebrik ediyorum ♥️

  42. İrem Özler

    Bozmadığın çizgine hayranım abim

  43. Emre Vijdan

    Kral be

  44. Eso Music

    Nakaratada vice giriyor falan neyse hayal kurmayalım

  45. Büşranur

    Bayram haçlığı niyetine

  46. Irmak Dağcı

    cok guzel cook 😭❤

  47. TİQRİS

    "Kaderli hayatıma seni bir ömür sığdırdım" tamm olarak bu noktadayım

  48. Sinem Salih

    🤩❤️

  49. Omer Steam

    Aşk şarkısı sevmem ama sen yapınca aşık olasım geliyo amk Şarkı çok iyi bu arada

    Ali Diyar Kuş

    Aynen örneğin Hatırla 3 .Ne kadar rahat olsan bile bir efkar geliyor

  50. Melih Çiğdem

    Tek kelimeyle mükemmel abi.

  51. Mutig Music

    10 numara olmus

  52. Rustle Resmi

    ağzına yüreğine kalemine sağlık abim on numara parça olmuş <3

  53. MEHMET KİŞİ

    çok güzel olmuş abi seni 14 yaşında dinliyodum şuan 18 yaşındayım senin şarkılarınla büyüdüm abi 💜

  54. Keyn DAMNN

    "Hayatım boktan ilerlerken bir sigarada gülümsemene yaktım"

  55. waffnzS s

    Abi daha sık at şu şarkıları depresan niyetine kullanıyoruz valla

  56. Arascan Yıldız

    Başarılar Kral İnsan ❤

  57. Lale Oskaybaş

    Sen çok iyi yerlere geleceksin biz de oturup seni desteklicez ❤

  58. Polat İlhan

    Battle zamanları Enes Alper= Kaçacak yeriniz kalmadı kervana gidin lanMelanko Zamanı Enes Alper= kaçıcak yerim kalmadı

  59. Elleran Elvis

    Adam gibi adam harbiden

  60. Kamer Official

    Çok iyisin kral mutluyum :')

  61. Mehmet Duman

    En güzel bayram hediyesi.

  62. Musa Özdoğan

    Bu benim Sigaraya başlama sebebim olabilir

  63. izzet sezer

    Tam bi sigara yaktım dugusal şarkı arıyodum ..

  64. Eazy-E nin şapkası

    EF-SA-NE

  65. Eazy-E nin şapkası

    tek kötü yer erken bitmesi

  66. Eazy-E nin şapkası

    E.A YAPMIŞ BİZEDE YORUM DÜŞER

  67. Eazy-E nin şapkası

    çok iyi

  68. Selina ben

    Onunlayken onsuz kaçıncı yılım bilmem ama teşekkürker abi

  69. AKuÇ Official Channel

    Güzel parça olmuş kanka

  70. Crostive Mert

    :D İyi geldi

  71. Cemal Deniz Namazcı

    Aldatmasan bile verdiğim tüm çabalar boşunaymış tatlım

  72. Şafak Kızılgöz

    Kendini bitirmeyip aktif olarak devam etseydin çok güzel ekmek yer kitle sahibi olurdun güzel isler yapardın hatırla 7 yi bekliyorum ve kalbime dokun

  73. Kralqa

    BİR UMUTTUR YAŞAMAK !!

  74. Erâ Sakulta

    Ramazanda bitti ve gece paylaşıldı ozaman sabaha kadar efkarlanıp sigaramı yaka bilirim.

  75. Furkan AVCI

    200. yorum hayırlı olsun

  76. Serenity Yapım

    Hep üret kral verdiğin tat bambaşka - Nortrom

  77. Melih Kaya

    abi nie srekli melanko takılıyon

  78. İZGE Göktürk

    Boktan beat

    İZGE Göktürk

    Desem de inanma. Yanlısın yanılmasınlar.

  79. Burak

    12 disslike... atanların annelerine selamlar

  80. muzaffer karakas

    Enes sen bu işi yapıyosun kardeşim. İnşallah daha başarılı olursun devamet 👍

  81. Umut Ersan Yılmaz

    Beat ☀️

  82. Furchtlos

    EA İS BACK

  83. Mobile Legends Ülkü Ocakları

    Fazla iyi ?

  84. ঔৣ Choppers Taner KEYFİ VAHŞETঔৣ

    beğeninde ara sıra gelip dinlerim :(((((((

  85. Jilet Bey

    Gerçek EA'cıLar burda mı?

  86. Ibrahim Zamanov

    #Respect

  87. Enes Alper

    Üstad bunun üstüne bir albüm gelir herhalde

  88. Enes Alper

    Süper olmuş üstad ağzına sağlık

  89. Umut Çelik

    Rüyamda hakaretle gittiğini gördüm Sayende özümde ki pisliği gömdüm Kötü bi insan olmayı savunan göttürİyi olmak istemiştim sandılar ki çöktüm(çooook iyi )

  90. Doğukan Ekin

    Yine Burdayız

  91. Erhan Gokalp

    Ve emeğinin karşılığını alamayan biri daha😔

  92. Felek RAP

    Derslerden sonra bi şarkı gider demiş kral😄

  93. Jack Jagged

    #EnesAlperdenbirsözyazPanik atakla yok olurken bir bardak su gibi geldin.

  94. Rönesans

    Efsane olmuş kral 🔥

  95. Jack Jagged

    6 sene oldu Enes abiyi dinlemeye başlayalı. Emin olduğum şey 6 sene boyunca kendisini her alanda geliştirmesi oldu. Melankoda da en iyisi hala sensin abi. Boş beleş şarkılar 100 milyon dinlenmeye devam etsin biz seni bu halinle seviyoruz abi gerek müziğin doğallığı gerek sözlerinin mükemmelliği gerekse temiz kalbini. Ne olursa olsun bizi sensiz bırakma abi biz hep buradayız çünkü <3

  96. batu Batu

    2020 Tyt den 70 net yapmış gibi sevindim la

Kaçıcak Yerim Kalmadı Şarkı Sözü
Sözlerimde boğulmanla eşdeğer bi
Sabah burda olmayan yüzün mesele tatlım
Tanrı biliyo kederimi görmesen de Ha-yatım boktan
ilerlerken bir sigara da gülümsemene yaktım

Sevgimin doğallığıyla ışıldardı gözlerin
Eminim ki bir daha kimseye öyle gülmedin
Soğumamak için kin ve nefret gütmedim
Olmayışından kadere karşı durmamın cürreti

Rüyamda hakaretle gittiğini gördüm
Sayende özümde ki pisliği gömdüm
Kötü bi insan olmayı savunan göttür
İyi olmak istemiştim sandılar ki çöktüm

Yaptığımız kadar yapmadığımızda önemlidir
panik atakla yok olurken bi bardak su gibi geldin
Demek isterdim evet demek ister
dim kaçıcak yerim kalmadı ben varım demedin

Keder dolu hayatıma seni ömür boyu sığdırdım
Yaşamaya çalışırken aşkına vakit ayırdım
Kimse bana bi bok yapamaz güzelim ne sandın?
Kurşun geçirmiyorum diye, yüreğinle baktın

Sefa sürer miyim mutluluk yanıma kalır mı?
Sen acıdan kıvranırken hiç adımı sayıkladın mı?
Ulan kıyamet kopsa bi çay koyar kısır yer
dik ne istedin bizden, günahtır yazıktır

Yalnız kalırken mutluluğumu buldun?
Zamanı arkana alıp sabrıma kafa tuttun
Aldatma haberini al gel de öyle yutkun
Yine de canın yanmasın diye köşeme pustum

Tam 6 ay dayandım, sormak zorundaydım
Yaptığını sandım, hayatın yolundaydı
sandım. aldatmasan bile
Verdiğim bütün çabalar boşunaymış tatlım
Kaçıcak Yerim Kalmadı Anahtar Kelimeler
Enes Alper Kaçıcak Yerim Kalmadı Mp3 İndir Dinle , Enes Alper Kaçıcak Yerim Kalmadı Şarkı Sözleri , Enes Alper Albümleri , Enes Alper Kaçıcak Yerim Kalmadı Cep Telefonuna Mp3 İndir,Kaçıcak Yerim Kalmadı bedava mp3 indir ,Kaçıcak Yerim Kalmadı cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.