mp3 indir semti
Aç Bağrını
 
Emir Can İğrek - Aç Bağrını
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Aç Bağrını
Boyut
: 3.50 MB
İndirme
: 242 Toplam İndirme
27-07-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 242 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
MP3 indirmek için İZİN VER butonuna tıklamanız gerekiyor.
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Emir Can İğrek - Aç Bağrını )
  1. Hatice Bekar

    Kaç kere geri sardım sırf 00:25 -00:29 arasındaki gülümseyerek söylemeyi duymak için Emir can iğrek🌸

  2. gamzeynep

    dün keşfettim ve şuan bütün şarkılarını ezberlemiş olmam.. 23 eylül ıf performancedeyim canlı canlı dinlemek için sabırsızlanıyorum:)

  3. Kader Morkoc

    Nalandan geldim çıkamıyorum sarkılardan biri yardım edebilir mi :D

    Yıldız Aktay

    Gecmis olsun bu bataktan kolay kolay cikilmiyo

  4. Eda Leley

    Dönüp dolaşıp buraya geliyorum. Aç bağrını, yaslayayım yorgun başımı..

  5. Merve Özdemir

    Bir yıldır bıkmadan dinliyorum ❣ benim için bir ilkk 😍 iyi ki varsın Emir Can İğrek ❤

  6. eliz şahin

    Bir muharebe meydanındayım bağırıyorum adına şarkı diyorlarYara bere hep gözüm kaşım özlemindeyim bakBeni çete gibi kıstırıyorsun ve haracıma şarkı diyorlarSeni öpüyor gibi bir şey şarkı söylemekSenin için teslim olmadım kafa tutup cihana kalktım geldimİşim de yok bir gidişim de yok ama düşümle kabuslarla geldimAç bağrını yaslayayım yorgun başımıSenin için teslim olmadım kafa tutup cihana kalktım geldimİşim de yok bir gidişim de yok ama düşümle kabuslarla geldimAç bağrını yaslayayım yorgun başımıSokağı yazarım apartmana kolonlar taşır duvarlar yazarYaşarım rezil olmadan ve seni üzmeden utandırmadanHırsım yok inadım var biraz şanım var ama geçicidirAç bağrını yalnızım yine bezmişim bu kaçıncıdırSenin…

  7. Tuanela Bennett

    Bir şarkının bu kadar dokunacağını kalbimin derinliklerine inebileceğin bilemezdim.

  8. Elif Özyiğit

    Uyumadan önceki huzur misali sesin 🌹.

  9. Gizem **

    şu şarkıya da dislike atılmaz ki bee

  10. arzu bahar

    Nalandan gelenler?

  11. yağmur

    açtım bağrımı,bekliyorum.🌿❤

  12. Sıradan bir türk kızı

    Hayatımda gördüğüm en yakışıklı esmer sensin be... maşallah. Sırf şu mimiklerin için izliyorum klibi 🙂

  13. Faceress TV

    Çerkezköyden selamlar <3

  14. Hatice Demir

    "aaaaç bağrınııııııığ" derkenki ciger rahatlamasi kalp ben

  15. Meryem Çat

    EmirCan İğrek, keşke sonsuz sayıda şarkı yapmış olsan da dinleye dinleye bitiremesem

  16. Mertcan ERDOĞAN

    Güzeldi :)

  17. Sude Naz Korkmaz

    KÖPEĞİYİZ BU SEVDANIN ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

  18. Songül Sertaş

    Nalan ve gömleğin cebinden sonra burda olanlar...

  19. Zülal Eker

    ❤️ *SENİ ÖPÜYOR GİBİ BİR ŞEY* *ŞARKI SÖYLEMEK* ❤️ 0:25

  20. Güzelsin hayallerle

    Şarkıları sahiplenme duygusuna engel olamamak... :")

  21. Feyza Polat

    Şarkıyı geç keşfetmenin burukluğunu yaşıyorum şu an 😔

  22. Suskungitar 08

    Oroabu yigit dinliyorsan allah belani var bisikletinden dus beni ela icin terk ettin pic kurusu

  23. Aycan

    Kahraman denizle bir düet yapsanız varya..

  24. Semanur Dzkaya

    Yara bereydi üstün başım hala geçmedi :/

  25. o b

    çok güzel lan

  26. Huriye Akgün

    Huzur veriyor sesin ❣️ teşekkürler🌸

  27. Furkan AksoyHD

    Bence hiç eskimeyecek bu şarkı...

  28. Ayşenur Aslan

    huzur✨❤

  29. Göktuğhan Aslan

    Yalanlarla dolu bir hayat oysaki kendini bu durumlardan kurtarma şansın vardı...

  30. süleyman kaşdemir

    Yaslayayım yorgun başımı 😑

  31. Dolunay Demir

    Bir insanın sesine aşık olmak ne garipmiş

  32. Edanur Ousanus

    Aç bağrını yaslayayım yorgun başımı

  33. Zeynep Erdinç

    Eyüp hocam bu adamı dinledikçe sizi hatırlıyorum 💙

  34. İlknur FAN_CLUP

    Hissiyat %100 ❤💜Emircan iğrek

  35. Silent Gönül

    Değerlenecek buralar yerimizi alalım...

  36. berre ballı

    Açıklamanın güzelliği..

  37. dılara ozturk

    evet atakent konserinde bızı bunu en ınce hıslerınde yasattıgın ıcın teşekkür ederim

  38. Veysel Saylık

    Ah ulan ah içim gidiyor amına koyayım içim

  39. Pınar Şahin

    GüZel❤️

  40. Veysel Saylık

    Çook özledim 12 gün oldu

  41. Veysel Saylık

    Sadece engeli kaldır konuşalım

  42. Veysel Saylık

    Göksu bunu görürsen Seni çoook seviyorummmmmm

  43. Metehan Kaya

    14.08.2019❤🐿

  44. Mehmet KOSOVALI

    Eski sevgilimin twitterda paylasmasi uzerine geldim

  45. Ayşenur C.

    Yemin ederim çok başkasın

  46. öznur küçükçil

    Düşümle kabuslarla geldim , aç bağrını ..

  47. Gunnar Rosse

    this time i won't say i love you, i trust you angel..

  48. Rüveyda Yalçın

    İlk dinlediğimde gece 3 te sevgili olma adımı atıyorduk birlikte, şimdi ise 8 agustosta 3 ay olucak ayrılalı, dinledikçe hep o gecenin güzelligi gelir gülümserim, artık sadece anıları barındırıyor bu şarkı bana, aglamaktan başka bişey yapamıyorum.

  49. Sherlock Holmes

    kaliteli sanatçı kaliteli sözler kaliteli şarkı kaliteli kitle aga mükemmelsiniz seviyorum sizi

  50. मुस्तफा mustafa

    Sekiz.çeyrek ten geliş

  51. Viotraplord

    Eğer buralara gelirsen diye yazıyorum."Aç bağrını,yaslayayım yorgun başımı."

  52. karya güngör

    Olmayan aşk acımı çekiyorum bu nasıl mükemmel bir şarkı böyle...

  53. Ziya Uzun

    Sikagi yazarim apartmani (gerisi sizden soyleyin)

  54. Hicran Kaya

    1.yılı kutlu olsun göz bebeğimizin. Nice beraberce kutlu olsun diyebileceğimiz yıllara♥

  55. Amine Tuğçe Doğan

    Yavaş yavaş 1 yıl oldu diyebiliriz aç bağrını bizim içimizi açalı ❤️❤️🍀🌸

  56. Suden Nisa

    2 gün sonra bir sene olacak ama ben yine ilk günkü heyecanla açıyorum bu şarkıyı❤️

  57. Tyler Durden

    yorumlara bak aq awsedrfghj herkes mi acı çekiyor lan numara yapıyo zaten yarısı efkar yapmayın. dinle geç

  58. izlesene aga

    Beğeni butonuna yuklenin emek var ❤

  59. alpay ada

    Bir sürü şarkı dinliyorum, çoğunu da beğeniyorum ama dönüp dolaşıp yine seni dinliyorum en sonunda... sen nasıl bir şarkısın, içimden bir parça gibi.

  60. Ayşe KALAYCI

    ahh 💗

  61. Hüseyin Bulut

    Bu şarkıya 1(bir) yıl geç kaldığım için kendime çok kızgınım🔥

  62. Berrin Duru

    Bu şarkıyla 8 saat sahilde oturduğum insan da ihanet ettiyse kimseye güvenemiyor olmam benim hatam mı?

  63. serseri piskopatt

    En sevdigim insan bunu çok seviyo başka biri aramıza girdi ama o beni hala seviyo nolur begenin üstte kalsın emirhan beyde begensin rica ediyorum😢

  64. Okan Özbostan

    o üzülmesin diye kendini üzenler tayfası toplanın

  65. esma han

    çok özledim

  66. Gizem Buse KILIÇÇEKER

    Her an, bir önceki anın cenaze merasimiHer an, bir sonraki anın doğum sancısı...

  67. Nil Atila

    Huzuru ve sevgiyi,imtihanlarıma yardımı Rad Suresi 28. Ayet gereği ÜVEYSE VEYSEL KARANİ anması zikri ile buldum bu yazıyı okuyan kardeslerim hic bir sey tesaduf değildir gönlüme düstü yazdım merak eden varsa siteyi de buraya bırakıyorum inşAllah veyselkarane.com Her geceniz Kadir her gününüz bayram olsun.

  68. Faruk Eren Kuyrukcu

    Bizim şarkımızdı bu. Ama artık biz diye birşey yok. Dinlemeye cesaret edemiyorum bu şarkıyı.

  69. wlhlmn prkr

    sesin o kadar rahatlatIcı ve güzelki hele o seni öpüyor gibi bir şey şarkı söylemek yeri vala keşvedimeyen yeteneksin abi YETENEK BU YETENEK kaybolmaz inşallah

  70. Hatice Öztürk

    Dokunuyosun yüreğime, yüreğimdeki yaralara. Ne güzel şey tanımak seni...

  71. Renklisiyah

    Şarkıyı ilk dinlediğimde ritmi falan aşırı güzel de şu "bağrını" olmamış gibi demiştim, şimdi "aç baağrıınııı" diye böğürüyorum :)

  72. Aleyna Nalça

    Harika...

  73. Güner Uzunal

    Sen ve ben bu şarkının altında mutlu olalım :)

  74. Ayşegül Kapusuz

    Aç bağrını,

  75. kumsal Kaya

    🧚‍♀️🌼

  76. Gizem Keser

    Daaaaaa müzik kutusundan buraya gelenler ahhh o gece yatarken dinlerdimmm 🙄

  77. Dilek

    Bi muharebe meydanındayım bağırıyorum adına şarkı diyorlar 😢😓😓

  78. Nail Zamolodchikova

    pek tarzım değil aşık olduğum kız dinle dedi dinliyorum

    Deniz Çelik

    inceyi vermiş sana işte 😅

    Nail Zamolodchikova

    Deniz Çelik incesi ne anlamadım

    Deniz Çelik

    @Nail Zamolodchikova sevgili oldunuz mu

    Nail Zamolodchikova

    Deniz Çelik kanka birbirimize aşığız platonik değilim

    Deniz Çelik

    @Nail Zamolodchikova he iyi bari😅

  79. DeliAdam

    hay maasllaaaah

  80. Mucize Hayal

    Bu şarkı benim gözbebeğim resmen! Her açtığımda ayrı bir duygusallık ve ardından buruk bir tebessüm... İçim içime sığmıyor!

  81. Tahsin Sivaslıoğlu

    Sürekli konuştuğum ama hiç açılmadağım kişiye ithaf ediyorum inşallah günün birinde görürde nasıl farkedemedim dersin.

  82. metesizm

    Bu şarkıda ölüyorum gömmeyi unuttun kuzum

  83. Dilan Kaya

    Daha önce dinlememistim ama okadar tatlı söylüyor ki nerden buraya geldim hiç bilmiyorum başa sarıp dinliyorum defalarca müzik kutusu gibi 😇😇😇

  84. Hanımşah ‘

    *Diğer şarkılar gibi bu da sonradan keşfedilmese*

  85. Fatma Çeçen

    Ulan böyle anlamlı kalbe dokunan şarkılar varken niye 3 satırlık anlamsız sözleri olan boktan şarkılar milyonlarca izleniyor Zaten bu zamanda şarkıdan çok klip önemli çıplaklık varsa milyon izlenir taktiği çözmüşler

  86. Ays. O.

    1.25 hızda dinleme açık kalmış sandım. Değilmiş

  87. Sudem Bukre

    Son ses dinlemeden tadının çıkmadığını farkettim.13'05💙

  88. İrem Çiçek

    yorumu beğenenlerin adını yazıcam

  89. Elif Bilgiç

    keşke öndeki amcanın uyuya kaldığı yeri de atsaydınız hem ağlayıp hem gülerdik

  90. berra kahyaoglu

    Birileri şarkıyı o kadar beğenmiş ki telefonu ters çevirip tekrar beğenmişler ❤️

  91. hallettik .d

    Kayra Allah belanı versin beni bu şarkıyla bıraktın gittin

  92. Eda Ylmz

    Duyguların tercümani= sen

  93. Volkan Yılmazlar

    Senin için teslim olmadim kafa tutup cihana kalktim geldim..

  94. Gunel Ismayilli

    Seni öpmek gibi bişey şarkı söylemek.Bu satırların gülümsetmesi o kadar muhteşemki...☺

  95. Mislina Kokulu

    seni öpüyor gibi bir şey şarkı söylemek🌺

  96. Havvanur Üstündağ

    Tüm şarkıyı normal tonda söyleyip"Seni öpüyor gibi bir şey şarkı söylemek" kısmını gülerek söylemesi. Tam olarak aşık olduğunun kanıtı

  97. Aleyna Doğan

    Abi ben seni çok seviyom ya kendi abim gibi hissediyorum sen niye hep şarkılarda guluyosun nikotin gibi bağımlılık yapıyor

  98. Yunus Deniz

    3:06 Mansur Başkan da ne güzel oynamış

  99. Gülsu Kuş

    büyüleyici

Aç Bağrını Şarkı Sözü
Aç Bağrını İçin şarkı sözü eklenmemiş. Aç Bağrını Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Aç Bağrını Anahtar Kelimeler
Emir Can İğrek Aç Bağrını Mp3 İndir Dinle , Emir Can İğrek Aç Bağrını Şarkı Sözleri , Emir Can İğrek Albümleri , Emir Can İğrek Aç Bağrını Cep Telefonuna Mp3 İndir,Aç Bağrını bedava mp3 indir ,Aç Bağrını cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.