mp3 indir semti
feat MC Erdem-Özledim
 
Elsa Ebru - feat MC Erdem-Özledim
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat MC Erdem-Özledim
Boyut
: 3.09 MB
İndirme
: 103 Toplam İndirme
15-01-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 103 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Elsa Ebru - feat MC Erdem-Özledim )
  1. Velat Aslan

    Bu adam da bir harika ✌🌹

  2. Ali Osman Çırak

    Erdem abi bizi çok yalnız bıraktın...

  3. Xfilm Dizi

    Mc erdemin hastalığı neydi

    Yüce Honos

    At toynagi hastaligi

  4. 3 Kanka

    ÖZLEEEDİİİİMMMM😘😘😢😢😢

  5. Elsa Melek

    Elsa Ebru <3 <3 <3

  6. Özdemir

    Respect Mc Erdem!

  7. Nadq Atanasova

    ÖZLLEDİMMM🖤🖤

  8. Özge Çilingir

    Ö Z L E D İ M ! 💔💔💔

  9. GürMer Aski

    O genc ses bu yasli ADaMDAn mi cikiyOR vayyy be süper olmus

    GururDuyarım

    yaşlı değil ki

  10. Ülkücü asena bozkurt Ülkü

    Süperr olmuş yhaa😢😢😢😢

  11. Emre 39

    DREAM TVDEN BU YANA İZİNDEYİZ REİZ

  12. Özlem Öztürk

    Şahane olmus 😍👍

  13. Xfilm Dizi

    Aleyna tilki ye 8p milyon mc erdeme 36 bin izlenme orospu çocukları sizi şerefsiz sizniz

  14. hande kartun

    Özledim 💔💔💔

  15. istisna 1234

    Kız daha iyi.

  16. Muhammed Yıldırım

    Eskilerin Krallarındansın reis ama bu izlenme az az

  17. Hande Hezer

    Offf be ya

  18. Dogan Ozturk

    İlk defa dinleyenler için dinleme talimatı !!!( Aşırı derecede Bağımlılık yapabilir )

    Barbar Rap

    Eywallah 😂

  19. Mehmet Bilek

    Erdem abi ye selam

  20. Emre Erel

    Sen nasıl bi kral sın Erdem 😊 👏👏

  21. arda teker

    SENE İKİ ÇİFT SIFIR YEDİ MC ERDEM MELEĞİM ŞARKISINDA TANIMIŞTIK SENİ..

  22. Domates

    HELAL BE 11 SENE OLMUŞTU

  23. Kayacıllara Fısıldayan Adam

    Mc erdem bugun senin doğum gununden taniyanlariz newler bi çekilsin

  24. Elif Buse Ekici

    Bu videoların en iisi olmuş çok emek harcanmış süper ya 😊😍

    Musa Kırlı

    Evet öyle gerçekten hayırlı sabahlar dilerim size

  25. khushi arnav hayrani

    BEN ONU ÖZLEDIM AMA ODA BENI ZERRE KADAR ÖZLEMEMİŞBU HAYAT BİZİ ÇOK YORDU BE

  26. Kerem Basli

    1 ay oldu be erdem açıp dinlemekten bıkmiyoruz ❤❤❤

  27. Sevil Elikara

    ~ÖZLEDİmm~ #EFSANE

  28. Zifor TR

    Evleniyolar mi

  29. _Mad Trinity_

    i like it this videi man subscribe my chanell now i need support

  30. _Mad Trinity_

    WONDERFUL SUBSCRIBE MY CHANEL IM DJ

  31. Kara Sevda

    özledim 😢😢😢

  32. Royal GoddesSS

    Mukemmel

  33. Musa Ozcanli

    Mazi Canlanır Gözlerimde

  34. Sonbahar Cansu

    ÖZLEDİMMMMMMMMMM HERŞEYİ EN BAŞTA SENİ SONRA BİZİ SONRA ANILARIMIZI

  35. Tam Ekran

    Özledimmmmmm...

  36. Elsa Melek

    Ablacım bir insan herşeyde mi başarılı olur şarkı söylemekte sana çok çok yakışmış çok :)

  37. MC Erdem

    Verse 1 :Bomboş beyaz bir sayfa karalanmayı bekleyenSatır satır işlerim her cümlem en derindenGelir sana anlatmaya yetmez ki hislerimiŞarkımızı dinlerken önce kapat gözleriniİçine dal duygu yüklü mısralardan kendine pay çıkarVe yok kural bu böyle sade bir masal kiOyuncular yok bu oyun çok sıktı yol bittiSor derdi neydi bırakıp öyle gittiAnılar canlanırken gözlerimde sorgusuzcaUmutlarım yitip gidiyor özleminden uzaklaraÇağrışımsız çağrılarda çarelerim tükendiHer gece beklemekten nefsim baya köreldiSade duygu lazım sana katıksız ve tertemizBu filme son verirken söyle neydi derdimizEn derinden gelen ses çığlıklarda serzenişÇok şükür ki yaratana ellerime kirlenmemişNakarat :Özledim papatyalardan fal bakmayı özledimHasretinle kavrulup ta yanmayı aaaBekledim bir gün gelirsin diye yolunu gözledimBen hasretinle kavrulup ta yanmayı özledimVerse 2 : Özledim seninle geçen her saniye bir başkaBir başka sen varsan bu kalp pes etmez aslaÇok uzakta olsan bile benimlesin biliyorumBaktığım fallarda çıkan her sonuçta seviyorsunÖyle dur karşımda yeter gözlerini kaçırmaElem keder hüzün gelir bulur seni birandaLale rengini kaybederse aşkımdandır şaşırmaEllerini uzat yeter ruhum her an yanındaKaç gecenin sabahında rüyalarım senle doluE nteresan duygular sana çıkar her yolumR azıyım hatalarına tekrarlama yeterliD ediklerine inanmaktan başka çarem var mı kiE n büyük sevgilerin daha üstünde sana sevgimM avi beyaz gökyüzünün bile üstünden seslenişimMELEK kadar değerlisin tertemiz bir kalbin varERDEMlerin en yücesi satır satır sana ağlar

  38. İrem Nur Turan

    Harika 😍😍👌👌Sözlerini paylaşabilir misiniz??

  39. Muhammet Enes

    Harika olmuş abi Yüreğinize ve Emeğinize sağlık..

  40. Media Art

    seni en son dinlediğimde 10 yaşındaydım erdem abi vay be 9 yıl olmuş bu arada ggwp

  41. mehmet karataş

    gayet başarılı ben çok beğendim

  42. Soslu Makarnex

    Yaaa prenseslere dönmüşsün 😚

  43. hatice heval ates

    Elsam Ebrum😍

  44. Melek Melek

    Sp 😍😍👑👈

  45. Yunus DEMİR

    Cok guzel olmus basarilarinin devamini dilerim

  46. Serkan Taş

    Harika olmuş iki sevdiğim ve saygı duyduğum insanları birarada görmek mükemmel yalnız Erdem keşke çiçeği başkasından alsaydın😎👏👏👏👊

  47. İrem Kanma

    Güzeller güzelim tertemiz yüreklim ebru'm mis kokulum biriciğim herşeyim erdem'im yine muazzam bir başarı muhteşem bir klıp olmuş başarılarınızın devamını diliyorum öpüyorum güzell gözlerinizden😍😍

  48. musa Erdem

    Hayırlı olsun hakkınızda allah yolunuzu açık etsin

  49. Uğur Çamurcuoğlu

    Ağzınıza sağlık Erdemcim, cok başarılı olmuş 😉

  50. alican yalçın

    Erdem bey harikasınız çalışmalarınız çok güzel başarılınızın devamını diliyorum 👏🏻👏🏻👏🏻

  51. Ahmet Gunes

    Zeytinburnu ❤️

  52. Tuba Ervan

    Özledim,Papatyalardan fal bakmayı özledim.

    Musa Kırlı

    Özlemek güzel bir şey fakat fal bakmak baktirmak günahtır iyi günler dilerim size

  53. benimle melodiler

    Eski Elsa Ebru şiirleri olaydi.. sevemedim son iki şiirini

  54. Muhammed Dokur

    Abi harika olmuş klip olay sözler efsane Allah yolunuzu açık etsin her zaman 👍🏼💪🏼

  55. biten duygular

    KRAL VE KRALİÇE GERİ DÖNDÜ!!

  56. Yonca Varol

    Fevkalade 👍

  57. Duhan HY Official

    GERİ DÖNDÜ!

  58. Erhan Demir

    Ağzınıza sağlık MC Erdem Tuncer abi başarılarınızın devamını dilerim 😊👍

  59. Yücel YAMAN

    Hayırlı olsun abi başarılarının devamını dilerim çok güzel olmuş👍👍

  60. Ayhan Altıntırmık

    Abi emeğinize sağlık . klip super olmuş . başarılarının devamını dilerim abi ... 😊🤗

  61. serkan kaya

    Hayırlı olsun klip çok güzel olmuş kardeşim,tutar bu benden söylemesi👍

  62. Sena Toptaş

    Canımın içi maşallah yüreğin gibi tertemiz yapmışsın 🙏 cansın erdemmm❤

  63. cuana

    sen olmadan bu dunya bos benim icin

  64. Ademciim

    Kalbi kadar yaptığı işler de güzel olan adam gibi adam Mc Erdem 👍🏼

  65. Soner Gökkya

    Yine yapmış yapacağını elsa

  66. Studyo osman

    Kardeşim başarılı bir şarkı olmuş yolun açık olsun 👍

  67. Rumeysa Bulut

    Abi efsaneee

  68. Ceren Akkuş

    Çok güzel olmuş ağzınıza yüreğinize sağlık.... başarılarınızın devamı dilerim... ♥️🙏🏻🌸☺️

  69. DOKSAN ALTILI

    Efsane geri mi döndü? Like like like.

  70. Okan Caliskan

    Herşey planladığımız gibi gidiyor sıçtık.

  71. LordGame TR

    Birileri demiş öldü şimdi desinler kral geri döndü.

  72. LordGame TR

    Çok güzel olmuş abi

  73. HER TELDEN

    O abimizden daha ağır şarkı beklerken rap söylemeye başladı ama iyi söylemiş helal olsun +1

  74. Seyma Köse

    Cansınızz, sonunda dinlemeye değer bi parca koydunuz önümüze👏👏👏

  75. Zeynep Hilall

    Mükemmel

  76. Mekan KILIÇ

    Abim çok sağlam yazıyorsun be

  77. Müberya karatopak

    yine farkını koydun elsa hanım .. başarılar

  78. kazim erdogan

    Kral döndü ✌🏼✌🏼✌🏼✌🏼✌🏼

  79. Bayram ŞİMŞEK

    Yoruma ne hacet...!!!

  80. mehmet arslan

    Final çok güzel olmuş gene harika bir klip izledik

  81. songül mercan

    çook güzel olmuş ❤❤

  82. Mustafa Özbey

    Hayırlı olsun başarinin devamini dilerim ağziniza sağlık👏👏

  83. fatma yüksel

    Yine güzel olmuş ebru abla

  84. NEBİHA DOKUR

    Abim Elsam ❤️ Harika bir iş çıkardınız 🙏 her şeyin en güzeli sizlerle olsun 🤗

  85. Ordulu Kiss

    Şimdi De Yazıyoruz Kral Eve Döndü ❤Mc Erdem 🎧

  86. derya yetiskin

    Erdemlerin en yücesi satır satır sana ağlar... başarınız daim olsun🤗

  87. Abdullah serdar

    prensle prenses bir araya gelince böyle olur mükemmel ötesi ❤️❤️❤️

  88. Mesenlik

    Harbiden şarkıyı duyunca özledim...

  89. Celal Çelik

    Sadece Elsa'nın söylediği yerleri dinledim..

    history

    Celal Çelik aynen emin ol elsacılar rapi hiç anlamadı 😂😂😂

  90. Cemal Uyar

    Güzel olmuş başarılar

  91. Cabir Karagol

    Harika!

  92. vahit karacaoglu

    gelinlik yakışmış 🇹🇷⚘

  93. Ordulu Kiss

    Hayirli olsun abimm

  94. Celal Çelik

    O papatya'ya üzüldüm yaa

  95. instagram hikayeler

    yine efsane yine kralllll

  96. Nisa Nur Can

    Çok güzel olmuş

  97. Ebru Özçelik

    Harika Olmuş 🌸

feat MC Erdem-Özledim Şarkı Sözü
feat MC Erdem-Özledim İçin şarkı sözü eklenmemiş. feat MC Erdem-Özledim Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
feat MC Erdem-Özledim Anahtar Kelimeler
Elsa Ebru feat MC Erdem-Özledim Mp3 İndir Dinle , Elsa Ebru feat MC Erdem-Özledim Şarkı Sözleri , Elsa Ebru Albümleri , Elsa Ebru feat MC Erdem-Özledim Cep Telefonuna Mp3 İndir,feat MC Erdem-Özledim bedava mp3 indir ,feat MC Erdem-Özledim cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.