mp3 indir semti
Nazlı Yar (Sözer Sepetçi Remix)
 
Edvin Eddy - Nazlı Yar (Sözer Sepetçi Remix)
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Nazlı Yar (Sözer Sepetçi Remix)
Boyut
: 3.00 MB
İndirme
: 156 Toplam İndirme
11-08-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 156 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Edvin Eddy - Nazlı Yar (Sözer Sepetçi Remix) )
  1. Efe Berk

    dislike atanlar hic birisini sevmemis

  2. Rockrider 6.3

    Fotoğraftaki kız güzelmiş amk😂

  3. KvnEz

    Öff kıza bak bee

  4. Bigo Mın

    Abicim nerede eski türkçe remixlerin artık yok saçma sapan hep yabancı

  5. Recep Gülmez

    abi sn bu kızları nerden buluyon

  6. Vatan vedat

    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

  7. Ömer Ayaz

    videoyu sırf kız için açtım amk

  8. StıngerS

    ömrümde böyle bir kız görmedim itarızı olan bakamsın

  9. A D R I N A

    Блин даже армянский машап копировали

  10. Ne Diye ?

    AGA BEN BU ŞARKIYI 1 KERE DUYMUŞTUM İNANİN 2 SENEDİR ARİYOM AMA ENİ SONU BULDUM COK ŞÜKÜR

  11. esmagul Demirr

    Muhteşem olmuş 👍👍

  12. Arda Ayvaz

    güzel olmuş keyifle dinledim

  13. Şişko bebek

    ADAMSIN HEYKELİNE DİKMEYİ KALKSAK BETON YETMEK ADAMLIGINI DOLDURMAYA

  14. Trivela 57

    Kimse Seni Benim Kadar SEVEMEZ...! ama olmadı bu yaptığın.

  15. Mehmet Ali Lök

    Müptelası oldum çıktım ya bu şarkının 😆

  16. Fatih Dündar

    Ben bitti demeden bitmez...

  17. kanatsızmelek00

    cok güzel olmus! 👌👍

  18. YuSuF KaRaCa

    Kral Şarkını Başka Bir Klipe Koyup Paylaşacağım Hakkını Helal Et..✌️🏆🇹🇷

  19. Büşra POLAT

    bir kez dinleyince uzun versiyonunu açıyom ya çok iyi

  20. Blue Paw

    ölmek istedim ama arkamda çok kişi kalırama onlar ölürse geride ben kalıcağımbu nasıl adalet ne yapmalıyım bilmiyorum :(

  21. TRAP BASS

    benle bi ssatır bakısıyo

  22. Emine Gani

    Şarkıya bayıldım ya❤❤

  23. MEMO- rblx

    HERKESE BÖYLE KIZ NASIP OLSUN!!!

    BRAWL STARS WIKI

    Amin kardeşim ya cennet gibi yüzü var demi

  24. Süleyman Buluc

    Şarkı gibi şarkı millet

  25. LOGON ELİNDE

    1.06 da götüm dio

  26. Sude Cetin

    Ama nası güzel 😍

  27. Salih Aydin

    Asırı hos olmus beeee😊😘

  28. Kübra Karabina

    Çok güzelmiş sarki

    Kübra Karabina

    Çok güzelmiş şarkı dinlemizi tavsiye ederim

  29. tekin ünal

    he amk ya

  30. Hayal Nur Sağmal

    Tik tokdan gelenler +1 like

  31. Ayşe nur Şan

    Süpersiiinnn böyle devamm❤❤💜😀☺️

  32. Dexter Bey

    bu sarkı patlar hacım :)

  33. burak yavuz

    abı ne yapmisin be

  34. Aleyna Ağca

    Çok güzel bi şarki ya🔥🔥(nazlı yar)

  35. Bjk comps Hd

    kaç saattir Dinliyom bağımlılık yaptı aq böyle güzelmi olur bir şarkı

  36. sᴀɴɢʀᴇ . ʙʀɪʟʟᴀɴᴛᴇ

    *_Böyle kimse sevemez..💕🔗_*

  37. BARON 58

    WAY ABAZA HERİFLER(AMA HARBİDEN BAKIYO MAŞŞALLAH<3)

  38. Cerkezli Muzik

    Vaaauuu super🥰🥰🥰😍😍😍😍

  39. kader acar

    aşırı güzel olmuş

  40. حسين جاسم

    Bu şarkı ÇOKÖZEL

  41. AbCenT

    This is Armenian Songs 😂❤

  42. emre /demir\

    Gül yüzü götüm görmez diyor mq

  43. Suat Dinçbilek

    Sözelci degilizSözer ciyiz 👑

  44. Ebru Ebru Su

    Dj sözer sepetçi

  45. Gulsen Bilecen

    Dünyanın en müthiş şarkısı

  46. tontik tv

    Kız ne tatlı yaaaaaa

  47. tontik tv

    Sözer sepetci seni çok seviyom yaaaa😘😘😘😘

  48. Billie eilish

    🌸🌌AŞIRI GÜZEL OLMUŞ🌌🌸

  49. Maviş Mavili

    👍👍

  50. emre /demir\

    Sırf bu şarkılar için şahin alıcam😂

  51. Film Sarayı

    bu ne aq

  52. onur zengil

    💥💥💥

  53. ŞEFTALİ TV

    Nazlı yarr 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

  54. Ahmet BİLLAR

    Böyle sevgilin olsun dünyalar senin olsun elini dudağına götürsün

  55. L. H. OFFICIAL

    Armenian songs

  56. kadir uysal

    utku.alkan58

  57. kadir uysal

    utku.alkan58

  58. kadir uysal

    utku.alkan58

  59. ilayda kaban

    Bayıldımmm 💥💥💥🔊🔊🔊🔊

  60. MUSİCAL PRODUCTİON

    https://www.youtube.com/watch?v=SOAXiILZXO8

  61. М Л

    👏👏👍👍💋💋❤❤

  62. Bengisu Çelik

    Shep of you dinlerken aklıma bu geliyor ya 😀

  63. Selahattin YÜCE

    ALi ismail korkmaz

  64. Tayfun Akar

    KAHRETSİN SÖZERCİYİZ DUN GIRDIGIM SINAVDA SAYISALDA CAKTIM OKUL UZADI SÖZERCİYİZ DEMISTIM SAYISALCI DEGILIZ

  65. bubiK style

    çok guzel abiiiiiiiii.............

  66. Umutcan Durak

    Ne bakıyon gız

  67. Oğuzhan Doğan

    Beğenmedim butonuna bastım şarkı çok güzel fakat eski sevgilimin adı :(

  68. ecr brown

    Çok güzel ya

  69. Resul Erbaş

    Çok güzel şarkı

  70. Emrecan Sugölü

    1.05 gunyuzu gotum gormez ne aq 😂

  71. TM VapSS

    resimdeki kızın instasını buldum qw.EWQ:EQWEedit : zaten önceden arkadaşmışız aq qwEQW:eqw (nası bi abaza isem :d)

    cikita muz muz muz

    Yav hehe

  72. ŞEFTALİ TV

    Canım sıkıldığında bu şarkıyı dinlerim duramıyorum ama kopuyorum 😂😂😁😁

  73. nesrin şirin

    Sözer sepetçi

  74. Sari Namazov

    😍😍😍😍 çok güzel

  75. ayşe göçer

    Shape of youuu

  76. Kagura Lance

    sana aşkım bir ateş

  77. Yiğit Arda Harman

    Ses sisteminin sesini fulledim mahalle duydu bana ne aq şarkı dinliyoz kapıyı kapattım kopuyorum 😂😂😂😂

    Feritcan YMC

    :D hll sin bende arabada dinliyom böyle

  78. Yunus Emre Can GEÇTİ

    Bu kilpteki kız sabahtan beri bana bakıyor namusuz

  79. Adolf Hitler

    *Kız' ın Heykeli güzel olmuş* :D

  80. Efe Efe

    (Migna) sarkisi gibi

  81. Emin Emektar

    ABİ GÜZEL OLMUŞ

  82. Hatice Yildirim

    Aşık oldum şarkıya EFSANEEE

  83. Dilan Bagis

    Busarki çok guzel

  84. Efe Bey

    En çok değer verdiğim şey:VATANDinim:İSLAMCanımı ne işin feda ederim:BAYRAK İÇİNEn sevdiğim insan:ATATÜRKHayalimdeki meslek:P.Ö.H

    Gönül Dülger

    @Mikail Güngör aynen bende

    NovaGaming

    @Mikail Güngör Sağol Kardeşim

    William Dalton

    Söz izledikten sonra ben o işler öyle dizideki gibi olmuyor bizim abilerimiz amcalrmızıda pöh jöh girmiş zamanında ök bile var burnundaki kıldan tut dişin yamuklugundan bile eliyorlar elemeseler bile yinede birşey buluyorlar tipini sevmiyor yine eliyor çok nadir insanlar çok iyi insanlar seçiliyor Bu Yorumu yazan arkadaşın ben olacagını sanmıyorum

    erdem kırılmaz

    senden bir bok olmaz

  85. CANER Çoşut

    kızbayagüzel

  86. Melisa Nur Görük

    Bu şarkıyı çok seviyorum ya😊😊😊

  87. Selime Güniner

    Nazli yar gel yanima

  88. Beyzanur Yüceldi

    Bu şarkıyı çok severdim be ikimizin şarkısıydı bu of ulanof😔😔❤

    Nurettin Sezer

    Üzüldüm sana ❤️

    Nurettin Sezer

    Moralini bozma

  89. Alper Çelik

    Sayısalcı degiliz gunahmidir sözerci olamak

  90. sevgi Kaya

    uuyyyy cik huzli soyluyoniz da biz karadenizliler yavas soyleriz

  91. NBAH 0896535003

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😚😘😘😙😻😻❤❤❤💪👏👏👏👏👌👌👌💐🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  92. sadsafd dsadsadas

    tanrım sen beni arkadaşlarımdan koru ben kendimi düşmanlarımdan korurum

  93. Melek Kizgin

    Beni ölunce bu adama gomun be 😍

  94. NİMET MERİÇ

    Çok güzel şarkı sözer 😎😎😎😎😎😎😋😋😋

  95. efe alcelik

    kız da çok tatlı şarkıda

Nazlı Yar (Sözer Sepetçi Remix) Şarkı Sözü
Nazlı Yar (Sözer Sepetçi Remix) İçin şarkı sözü eklenmemiş. Nazlı Yar (Sözer Sepetçi Remix) Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Nazlı Yar (Sözer Sepetçi Remix) Anahtar Kelimeler
Edvin Eddy Nazlı Yar (Sözer Sepetçi Remix) Mp3 İndir Dinle , Edvin Eddy Nazlı Yar (Sözer Sepetçi Remix) Şarkı Sözleri , Edvin Eddy Albümleri , Edvin Eddy Nazlı Yar (Sözer Sepetçi Remix) Cep Telefonuna Mp3 İndir,Nazlı Yar (Sözer Sepetçi Remix) bedava mp3 indir ,Nazlı Yar (Sözer Sepetçi Remix) cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.