mp3 indir semti
feat. Ados-Öldüm Sahiden
 
Ebru Yaşar - feat. Ados-Öldüm Sahiden
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat. Ados-Öldüm Sahiden
Boyut
: 3.96 MB
İndirme
: 1802 Toplam İndirme
29-12-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 1802 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Ebru Yaşar - feat. Ados-Öldüm Sahiden )
  1. Hicran

    2019 dan burda olanlar 😶Ardından ağlamak ayıpsa ayıp kabul ettim 😑

  2. ölümü Yk'cı

    Seni cok seviyoeum ebruu icime isliyor sesinn

  3. pistolerodan sevgilerle

    adem yine kendine ağlıyor

  4. Fatih Kocak

    Bi hatrı vardır onca sarılmışlığın

  5. COMMENTMAN

    14 600 000

  6. hasan başkan

    Boşverin ebruyu falan Çare Ados 🔥🔥🔥🔥

  7. Amir emre Oturakçı

    Yaktın bitirdin be ebru ablaaa

  8. ismail abinin pullu ceketi

    Ne diyordu şair "kimsenin baharını deliğişmem senin kışına" senden gelen cehennem olsa razıyım be dersaadet gözlüm😔

  9. aytenfeyzula

    Cehennem ol da gel..

  10. Burcu Koç

    Şi sessizce dinleyin

  11. Cosmic Duster

    Some one tell my father to be cool with me or else he dies Everytime he crosses me.

  12. Cosmic Duster

    Hediyem olmedi ama ailesi olmustu.. koydekiler

  13. ezgi. 2pac

    Adosla tanışma fırsatım olmuştu, çok tatlı bir adam ve şarkı da çok iyi 👌🏽

  14. DC Production

    bu kadının neden bütün parçaları güzel??

  15. Aylin Sayar

    ULAN ADOOOSSSUMMM BEEE❤️

  16. zain zain

    🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷😘😘

  17. Amid Hasanov

    ❤❤❤❤❤❤❤

  18. Erza Scarlet

    Daha öncekinden çok acıtsanda yine değer

  19. Rabia Akin

    açmamam gerekiyodu bu şarkıyı aslında. hani insan geceler boyu oturup düşündüğünde anlıyo aslında hayat üzülmek için kısa , dolu dolu yaşamamız gerek. ve değmiyo yaptığın hiç bişey. çok fazla düşünmemek değer vermemek gerek. Hayat hikayeye benzer önemli olan ne kadar uzun yaşadığın değil ne kadar dolu yaşadığındır...

  20. Özlem Öztürk

    ❤Allah'ın aşkına başıma bela ol da GEL.. ❤😢😢😢

  21. Gül Yılmaz

    Tam da beni anlatıyo😢

  22. İrem Akgun

    Hâlâ 🎶 🎧

  23. Kendi Gezegenim

    Aşk acısını kırmızı tuborgla körüklüyor.

  24. Nuri Volkan

    Ados aga batitrakyadan slm efsane sin senleyiz

  25. Birse Gençtürk

    İntihar sebebisin şerefsizim

  26. Scotty Kilmer

    sago kaf kef

  27. AVATARİA DİZİ

    bazen hani aglarsınya o gece aç bu şarkıyı ados efsane zaten ebru yaşara söz yok ama adosa tavsiyem bir yıldız tilbe ados olmazmı :)

  28. Berk Tunçel

    05.05.2019 hala

  29. Serhan Arslan

    Yıl 2019

  30. serkan karagoz

    Çocukluğumunun efsanesi

  31. ayşen çelik

    Seni beklemek ölmektende beter

  32. Niyameddin Veliyev

    Ebru Yasar sen bir harikasin .Bir sarki bu kadarmi insanin canin acitir.Her ikinize de helal olsun .Cok guzel olmus.Agziniza saglik.Ebru Yasar bu klipde cok guzel .Seni cok seviyorum Ebrummm.

  33. Ahmet Kaya

    Ebru şu ana kadar yaptığın en güzel şarkı bu Bence..

  34. Güzide Matracı

    Bu kadın bi harika ya

  35. Mert Özçalık

    Ebru Yaşar siyah beyaz daha güzelsin şarkı süper ama

  36. pikaçu kız

    Ben neden ölmüyorum neden öldürün beni 😭😭

  37. elfida elfida

    çok güzel bir şarkı ❤👏👏

  38. Şerife nur Aydın

    “Sensizlik cennet olsa gitmem ; cehennem ol da gel.”

  39. Beyza Mutlu

    Efsaneeee

  40. Hedi mahmood

    Ebru 😭😭❤❤❤❤❤❤

  41. Gulay Yildirim

    Bi gelsen bidaha kırmamm nolur gelllllllllllllllllllllllll💔😔👈

  42. Sema Feride Çevik

    Tek çare Adem abi 👊

  43. Kada Ke

    Çok güzel

  44. Mine Ciftci

    Zumra dıkılı

  45. Komedi Tv

    Adım Murat . Bundan 6 ay önce hayatımı verebileceğim bi insan vardı hayatımda herşey güzel gidiyordu o Manisa’da oturuyordu ben İstanbul’da internetten tanışmıştık kısa zamanda birbirimizi çok sevdik mesafe ayırtmaksızın . Onun İçin sevdiğim kadın İçin gidip geliyordum belkide hayatında kimsenin yapmayacağı şeyler yaptım sırf doğum günü diye kalkıp gittim ona sürpriz yaptım çok mutlu olmuştu tabi bende öyle ama her buluşması sonrası kavga ettik iş ciddiye binmişti son buluşmada annesiyle tanıştım beni çok sevdi 2 gün kalmıştım sonra babasıyla konuşmuş ben dönerken detayları bana anlatıyordu o gece bu işin olmayacağını anladım . Babası maddi durumumu göz önünde bulundurarak evi var mı iş yeri kendinin mi gibi sorular sormuş kızın aklını çelmişti . Geri döndüğümde tek konuştuğumuz konu buydu . Ben hep zamanla herşey olur yanımda sen ol yeter diyordum ama zaman geçtikçe bunların ona yetmediğini anladım . Beni çok sevdiğini düşünüyordum ama insan neyse karşısındaki de öyle düşünüyor zannediyor velhasıl bu nedenlerden dolayı benden ayrıldı çok ağladım depresyona girdim kendimi bi erkek olarak o kadar küçük düşürdüm ki en son annesini arayıp hüngür hüngür ağladığımı hatırlıyorum ama ne yaptıysam dönmedi aradan 1 ay geçmeden yeni birini buluyor 1 ay sonra söz kesiliyor ve 1 ay sonrada nişan yapılıyor bi kere aramadım rahatsız etmedim instagramda boy boy resimlerini koymuşlar o kadar koyuyor ki insana adamın ciğeri sönüyor be boğazı düğümleniyor unutmak istiyosun ama en ufak bi anı bile sana onu hatırlatıyor . Diyeceğim o ki sevdiğiniz insanı doğru seçin, biz yanlış insanların kurbanı olduk . 😞

  46. Kevser Inciel

    Bu sarkiyi dinlerken tüm tuylerim saygi durusuna geciyor....

  47. Sibel Erogli

    Harikaaa bu seslerin değerini bilmek lagzimm

  48. Ceren Karaca

    Okadar guzel soyluyokii

  49. جاسم التركي

    روعة ايبرو بوشار

  50. Rabia Özden

    Yıl 2019. Hala dinleniyorsunuz.

  51. kamal fathi

    HarikaKemal irandan

  52. Atakan Özdoğan

    Daha öncesinden çok acıtsan da yine değer. Sensizlik inan her şeyden zor sen benimsin...

  53. Esra Nur Yılmaz

    Ados ❣️

  54. Özay Üğe

    EBRU YASARI ADOSLA TANDIIM

  55. Münevver özkurt

    2019 dinleyenler.. 🖐

  56. Enes Benice

    adem abi gerek yoktu böyle işlere

  57. Servet Yılmaz

    Kadın kusursuz, güzellik akıyor.

  58. Sevinc Mutlu

    Muhtesem son zsmanlarda dinledigim en guzel sarki

  59. samira Abiyeva

    yil 2019 hayla bu sarkini dineyen varmi benim gibi

  60. women vomennn

    Bu sarki beni sahidende oldurecek

  61. Cemal. Ç

    Ebrunun albümü müthişti bu sene ödülleri alması gerekiyordu

    - beyza

    Cemal. Ç gecen sene almisti zaten

  62. Serpil Açıkgöz

    Cehennem ol da gel gel!! 😢😭

  63. Aycan Cilli

    Üstündekinin gerçek kürk olmamasını diliyorum.

  64. Seyit Hakan

    Mükemmel ses mükemmel yorum ebru yaşar

  65. Batu Han

    Yıl 2019 hâlâ dinliyoruz.

  66. VelhasıL

    Şarkılar bile yalan kokuyor. Her yerde Kolpa var... hadi selametle.

  67. Osman Akar

    Osuruk yazsam begenecek herkes ne bu ya şaşırmış herkezz😂

    Ahmet IŞIK

    Osman Akar yapsana reis beğenelim 😂

  68. Zeynel Aslan

    Başıma Bela olda Gel Yeterr

  69. Hicran Ozcelikbas

    DinlediğimengüzelşarkıEbruyaşarlikelergelsin👍👍👍

  70. Fatih Şahin

    Süper 👍

  71. Yasir Ablahad

    2018? 😍

  72. Reyhan Kesgin

    Adosssss harika girmiş in yavrum be baayildik

  73. Türk !

    Adem abimiz bu klipten 1 kuruş para kazanmamıştır bilginize ...Bu adamın kıymetini bilelim

    - beyza

    Furkan Çetin Kayhan niye

  74. Funda Bayraktar

    Sen olmadan ben malesef beni sevemiyorum öldüm sahiden😟

  75. Osman Kaya

    Aklim cok karisik bir yanim delilik yap bir yanim da yapma diyor....kararsizim....😢😢

  76. Osman Kaya

    Ya gel yada sonsuza dek git....nisan olmak uzereyim ve bir baskasina asigim...tam beni anlatiyor..cikmazdayimmm..iyi degilim...

  77. Burak Horuz

    Çareados!

  78. gulcan akyuz

    Sensizlik Cennet olsa gitmem Cehennem olda gel diyo ya 🤦🏻‍♀️ geri zekalilar zaten Cennette istedigimiz hersey olacak ne Kadar degersizlestirdiniz Allah’in bizler için sundugu o buyuk nimeti! Cennetini Yazik ya yazikk

  79. SNM SAK

    Geç olmadan dön gell mübarekkk ...... ardından ağlamak ayıpsa ayıp kabul ettimm, bir gelsen birdaha kırmam bak yemin ettimm 🙏🏼

  80. Şirin Kız

    Süperdi tôvsüye edirem Azerbaycan'a Türkiye'ye salamlar yeni iliniz mübarek

  81. Firdevs Atılgan

    Uzunca bir zamandır dinliyorum bu şarkıyı ama yorum yazmamıştım.. seneler sonra bugünü hatırlamak adına bu anı buraya bırakıyorum..herkese de iyi ile başlayan binlerce sözcük yerine sadece "İYİ İNSANLAR" diliyorum:)

  82. Tahsin ELBAŞ

    Muhteşem yorum

  83. Dilara Yildiz

    Bizim şarkımızdı idris.. 💛😔

  84. Hediye Can

    ilk defa bu gece radyodan duydum. Bayıldım şarkıya. Ebrucum yüreğine sesine sağlık

  85. Sevinc Mutlu

    Muhtesem asik oldum bu sarkiya bayildim bayildim

  86. Iremsu Ömeroğlu

    eee nolcakdimi

  87. Ulviyye Alizade

    Gece aniden uyaninca bile bu warkiyi dinleyip sonra uyuyorum, muhtewem sadece😔😔

  88. tuncay Dolaş

    Ados için gelenler👋

  89. عبدالله On

    Şarkıyı dinlerken yorumlarl okuyanlara selam olsun😁

  90. Oyun Tv

    Ne sevimsiz yüzü varmış sensizliğin

  91. Oyun Defteri

    bu şarkının bu kadar az görüntülenmesi yazık...

  92. Turane Aliyeva

    Deyersizler ucun gel demek lazim deyil .gidene don demezler

  93. Turane Aliyeva

    Deyersizler ucun gel demek lazim deyil .gidene don demezler

  94. AKIN ERGEZ

    Ulan orosbuları dinleyip 100 milyona ulaştıran Türk insanı ebru Yaşar dinleyin ebru Yaşar

  95. vspom ni

    Ya ebrunu kim kardashiana benzeyen bi tek benmiyim?😍

feat. Ados-Öldüm Sahiden Şarkı Sözü
feat. Ados-Öldüm Sahiden İçin şarkı sözü eklenmemiş. feat. Ados-Öldüm Sahiden Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
feat. Ados-Öldüm Sahiden Anahtar Kelimeler
Ebru Yaşar feat. Ados-Öldüm Sahiden Mp3 İndir Dinle , Ebru Yaşar feat. Ados-Öldüm Sahiden Şarkı Sözleri , Ebru Yaşar Albümleri , Ebru Yaşar feat. Ados-Öldüm Sahiden Cep Telefonuna Mp3 İndir,feat. Ados-Öldüm Sahiden bedava mp3 indir ,feat. Ados-Öldüm Sahiden cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.