mp3 indir semti
Aradım Seni
 
Ebru Polat - Aradım Seni
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Aradım Seni
Boyut
: 3.83 MB
İndirme
: 20 Toplam İndirme
04-09-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 20 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Ebru Polat - Aradım Seni )
  1. ismat alyaseen

    Güzel olmuş

  2. tuhaf bilgiler

    Brazerss yazdım bu çıktı

  3. Sevcan Boz

    Serdar yapmış yapacagini

  4. Ramazan Turan

    Ebru Polat candır çekemeyen anten taksın 👌

  5. Zafer Özkulluk

    Süper ötesi

  6. Константин Анфёров

    Женщина - праздник! Женщина - наслаждение!

  7. can şeker

    kusursuz bir bayan

  8. Feyyaz Kurtul

    Klipte yüzünden çok sırtı gözüküyor

  9. Filiz Ilhan

    Bizim icin gecerli olan AHLAKI degerler sen ve alman SPASTIGI NERDE TANIYACAK?!???ADALET ICIN YAPMADIGINIZ REZILLIK, HIRSIZLIK, KAHPELIK KALDI MI?????SEN HANGI AHLAK DEGERININ SÖZCÜSÜ OLDUN?!?? NE ZAMAN?????

  10. Funda Bozkuş

    Klip çok güzel 💖💖💖

  11. Büş Ra

    Serdar Ortaç hiç uğraşmadan Demet Akalın - Bittim Gözün Aydındaki besteyi aynen almış Ebru Destan - tokat bu da var :D

  12. Simge Polat

    Çok güzel

  13. Mürvet İsmet SOFC

    Sadece Serdar Ortaç'ın şarkısı olduğu için dinleyenler

  14. Heider Yusufi

    Cok😗 güzel

  15. Murat Köseoğlu

    Birinin ciğeri yanıyor ötekinin ciğerini söküyolar 😂😃

  16. angel asan

    Ya sen EĞİL e geldin ben nasil seni gormedim yaaaaa

  17. TÜRKİYE ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ

    bu kadin niye bukadar guzel abi

  18. Canım Youtube

    Ben zamanında buraya Elin Oğlu'ndan gelmiştim. 💟

    Hilal Yıldırım

    Canım Youtube niye sevindim bilmiyorum ama ben de elin oğlu ndan gelmiştim 😕😕

  19. halil ibo

    harikasın yine her zamna ki gibi nostalji olmamasına rağmen nostalji gibi geldi zaten ilk radyodan dinlemiştim o yüzden eski şarkı sandım .hep boyle kaliteli şarkılar yapın

  20. Aycan Sonmez

    çok güzel

  21. Elnur Ramazanov

    Aradım seni suçumu sormak içinAradım seni sana dokunmak içinAradım seni gerçeyi duymak içinAradım yine bulamadım

  22. Bollywood,BTS fan

    nargish fakhriye benziyor

  23. Abdurrahim Aydınlık

    bu kadına bayılıyorum

  24. Elman Huseynov

    aradim seni sucumu sormak icin aradim seni sana dokunmak icin arqdin yenede bulamadim.

  25. Константин Анфёров

    Every time I see this woman, and I hear her voice, my heart melts with love for her

  26. Furkan Berk Kaya

    merhaba zuhal topal da ki naz'a benzemiyor mu

  27. Gizem Akalın

    aradım seniiij💕💕

  28. Gizem Akalın

    herkes kendi yaşadıklarını cikariyo yada seslendiriyo herks saçma sapn yorum yapacağına oturup kendini göz önünde bulundursun lütfen

  29. Faruk Işık

    sesi çok kötü şarkı çoook iyi dedim ki söz müzik: serdar ortaç ;)

  30. Nizamettin Yıldırım

    çok acayip güzel şarkı

  31. emre ongan

    Ebru kalp ayazı albümünden sonra iyice bozdu şarkılarını takip edemiyorum her hafta yeni bir şarkı çıkartıyor ya da cover şarkıları tekrar seslendiriyor onların hepsini bir albümde tutsa daha iyi olur. Bu son şarkı aradım seni ve fazlası iyi bence

  32. Delikanlı Oyun

    bu karının tek sevdiğim şarkısı , diğer şarkıları boş

  33. Faruk Kadir

    HAYATIMDA DİNLEDİĞİM EN SAÇMA SAPAN ŞARKI TEBRİK EBRU

    minecıraft Evi

    aynen en saçma şarkı

  34. Ali Özkan

    abicim hiç internette otel aramadım aramayı falanda düşünmüyorum geçin artık şu reklamları bıktık ya !!

  35. Rumeysa Çakmak

    aradım seni sana dokunmak için

  36. Лола Нола

    cok guzel

  37. polat alemdar

    sana hastayım daaaa güzelimm :d ebru hatırlıyormusunnnnnnnn

  38. sevginaz Onder

    bence muhtesem bir sarki

  39. Muhammet Beyter

    muhteşem

  40. Doğuş Benzer

    aşk şarkıları dnleyin

  41. Qasida Quliyeva quliyeva

    Kanalıma abone olurmusunuz arkadaşlar.

  42. Mert Merttürk

    Belgrad Ormanımı orası

  43. cimfam TR

    Elin oglundan gelenler

  44. nicat 001

    sen oyle dusun

  45. yusuf akçagüney

    güzel şarkı ağlamayın

  46. Elsad Poladov

    bu album pok gununde 4 tane guzel sarki var

  47. Doğan Okay

    Aradım Ama Bulamadım :)))

  48. Beyza Yavuz

    ben şarkıyı çok beğendimm harika yaaa sürekli dinliyorum

  49. nevzat karadag

    Şarkıdan çok kendisi ön planda:)

  50. RevaniHastasi

    bu kadın çok yanlış sektörde çırpınıyo varya

  51. Hakan Karatas

    bir kişide sol elini bırakıp yorum yazmamış :))))))))))

  52. Aminebeyza Öztürk

    sesi hiç güzel değil. 😒😒

  53. Meral klsn

    Bu ne ses amk.

  54. İbrahim Babur

    iş yerinde brazzers'a girmeyip buruya gelenler :)

    Cahit Ayan

    yaaaa bu kadın Aletta Ocean gibi seksi ...

  55. okan uslu

    sesi var ama sesi yerine vücudunu kullanıyor

  56. Volkan

    bence sarki söyleme yok sende öyle bir kabiliyet

  57. Suat Abdik

    Sana albüm yapan aranjörün arasını ..........

    Hakan güngör

    paran varsa sana bile yaparlar:)

  58. ölü bağyan

    süpersin ebru polat sakın müziği bırakma sakın! seviyoruz seni <3

  59. uğur mağara

    süper sarki yav

  60. chunga

    Lanet olsun ki ülkede porno sektörü yok,yoksa en kral porno Yıldızı olurdu

    SERKAN MÜZİK Şirketleri

    aynen çıplakken ama fotosantaj la olucak

    Ali Rıza Önel

    chunga Pornarno ist ein Mann und eine

    marie crue

    Serefsiz

  61. LISA JIN KIM

    Sen seviyorum, Ebru Polat ^^ <3 {!!!}

    LISA JIN KIM

    +김리사진 Ben Seviyorum.

  62. Sema Karacan

    sen mi aramıştın cnm duyduğuma memnun oldum

  63. sezer çelik

    Şunlar için yapılan klip çekim masraflarına yazık ya yemin ediyorum Kız olarak doğmak lazım dünyada.dudak büküp ağız eğip sağını solunu açarak ünlü oluyolar çıstak çıstak müzik koymus bide ne sesi duyuluyor ne nedediği belli.Sözlere bakar mısın 'aradım senı suçumu sormak için' en ufak bir edebiyat yapma söz sanatı hiç bir şey yok sade ve yalın allah belanızı vermesın

  64. Abdul Kerim Çetin

    beyendim çünkü bazı şeyleri unutmama yardımcı oldu

  65. Mustafa Ferhat Programlama

    Kadında tik olmuş anca omuz anca omuz

  66. Melisa naz

    güzel şarkı kafiyeli ebru polat da güzel

  67. Erman Işık

    Elin Oğlun'dan Gelenler? :D

  68. M. Mehmet ÜNAL

    Şarkı çok kötü, nasıl 4,5 mil kişi izlemiş buda ayrı bir konu.

  69. fashion catwoman

    sarki ssssssuuuuuupppppeeeerrrrrrrr amm klipi cok da guzel digil

  70. Alperenn robloks oyunda

    çilli bom daha güzel

  71. bıll zane

    kabiliyetsiz kisileri bize sanatci diye yuturmaya calisan aranjorler ejdadinizi sikim tamammi

  72. Özer Özgen

    o değilde oramanda başına bir iş geleccek

    Muhammed Polat

    @özer öz Başına ne iş gelecek?olsa olsa Kameraman yapar düşüğndüğün şeyi :D

  73. fatih şenol

    EBRU AZINDAYKEN KONUŞMA GÜZELİM:d

  74. Aydjan Raimova

    şarkıda Ebru Polat gibi güzel , maşallah ♡

  75. Berna Elkıs

    bu kadına güzel diyen arkadaşlar, bunun heryeri estetikli dolgulu biraz araştırın.bu kadar yaptırmaya bir zahmet güzel olsun

    yıldıray yıldız

    ama guzel valla 😀😀

    Mrmrmırooo Tok

    +yıldıray yıldız guzelmı canlı ve makyassız bır gorsen korkartsın felakaet otesı hatta leşşşşşş

  76. Filiz Demir

    aradim bulamadim senin gibi sarkici

  77. hüseyin tuncel

    çok güzel olmuş çokta iyi olmuş herkez o şekil de söyler bu şekilde kimse kimseye karışamaz beyin bedava niye yorayım ki ?

  78. efkarlibrowni

    Nağlet olası güzellik

  79. İsmail Erkan Dirican

    La Alın Şu Karıyı Burdan ...

  80. Şıxı Şıxalızadə

    seviyorum seni

  81. Selime

    bu ne ya goruntu var ses yok

  82. Sümeyye Karahan

    Şarkı güzel bence 😀😘

  83. Muslu Yüksektepe

    kiminin mp3 ü dinleniyor kiminin mp4 ü izleniyor.

  84. Serdar Ceylan

    bebek gıbı kadın beee  guzellıgı tatlılığa bak :))

  85. hakan sakman

    bu karı aynı sex oyuncagı gibi amk :D bakınca şişme manken geliyor gözümün önüne.

  86. Franco zamliy

    sesine sokayım

  87. Emre YUCESOY

    Polat alemdar sahnelerinden nerelerele .s

  88. Merv Ezel

    Bu şarkı 3 milyon dinlendiyse, Demet Akalın "5 yil" 197 bin dinlenmeyi değil daha fazlasını hakediyor...

  89. EMRE YILDIRIM

    Netd sayesinde mp3 dönüştürücüden şarkı indiremiyoruz arkadaş !

  90. Kaan Karahan

    Ebru Polat'ın yüzü kadar sesi iyi olsa keşke . Maldan piyasada geçiniyor :)

  91. tolgahan karabulut

    bu şarkıyı roberto carlos için yazmış galiba öyle dediler :)

  92. Erd KRA

    3.5 milyon silikon dudak severler.

Aradım Seni Şarkı Sözü
Na Na Na Na!
Na Na Na Na!
Na Na Na Na!
Na Na Na Na!
Aradım seni Ebru Polat Şarkının sözleri:
Ya ciğerim yanıyor
Ya da kırık kalbim
O yine keyfe keder
Acımıyor zalim
Ya ciğerim yanıyor
Ya da kırık kalbim
O yine keyfe keder
Acımıyor zalim
Yüzünü görmek, elini tutmak
Sesini duymak neden zor
Sana hükmetmek seni hissetmek
Aramak çok mu zor?
Aradım seni suçumu sormak için!
Aradım seni sana dokunmak için!
Aradım seni gerçeği duymak için!
Aradım yine bulamadım
Hani sendim aşkımıza kul ve köle
Yüreğimde mabedin otur yerine
Dağılırdı kalbimiz taş olsa bile
Deli hasrete doyamadım
Na Na Na Na!
Na Na Na Na!
Na Na Na Na!
Na Na Na Na!
Aradım seni Ebru Polat Şarkının sözleri:
Ya ciğerim yanıyor
Ya da kırık kalbim
O yine keyfe keder
Acımıyor zalim
Yüzünü görmek, elini tutmak
Sesini duymak neden zor
Sana hükmetmek seni hissetmek
Aramak çok mu zor?
Aradım seni suçumu sormak için!
Aradım seni sana dokunmak için!
Aradım seni gerçeği duymak için!
Aradım yine bulamadım
Hani sendim aşkımıza kul ve köle
Yüreğimde mabedin otur yerine
Dağılırdı kalbimiz taş olsa bile
Deli hasrete doyamadım
Aradım Seni Anahtar Kelimeler
Ebru Polat Aradım Seni Mp3 İndir Dinle , Ebru Polat Aradım Seni Şarkı Sözleri , Ebru Polat Albümleri , Ebru Polat Aradım Seni Cep Telefonuna Mp3 İndir,Aradım Seni bedava mp3 indir ,Aradım Seni cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.