mp3 indir semti
Giden Gider
 
Doğuş - Giden Gider
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Giden Gider
Boyut
: 4.41 MB
İndirme
: 20497 Toplam İndirme
30-08-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 20497 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Doğuş - Giden Gider )
  1. Ali Dikecvevo

    2019 bu sese kustum böööğ

  2. Malike Uzun

    Her yol bomba ya çıkıyor çok büyük patlama planlamislar onca plan bosuna gitmesin hem imamın hem tayyibin hem sizin gonlunuz olsun bosuna caba lamisim ona üzüldüm ne uğraşıyorsun patlat gebersin ler

  3. Mahir Yusifov

    Doguw number 1

  4. PERİ TOK

    en son yoruma 1 yıl olmuş sene 2019 :D...çocukluğuma gittim bu şarkıyla da kimler gitmiş kimler gelmiş kimler sevmiş o köprünün altından ne sular geçmiş... :)

  5. Leyla Leyla

    Bu nə resim ya Cuneyit Arkın ya

  6. Elvin Xelilov

    ben bu warkini dinledikde nerdeyse 7-8ci sinifda oxurdum o zaman weklini gormediyim birini hayal ederdim sanki beni atib gitmiw gibi :) o duyquyu yawayanlar???????

  7. Selçuk Yerebasan

    Deniz arman tvem

  8. Ada Resulzade

    Onur Bayraktardan dinleyip grlen bir tek ben miyim?💜

  9. Selçuk Yerebasan

    Adı Zehra başrol oyuncusu:doğuş NTV evrensel Kanal D star 360

  10. Selçuk Yerebasan

    1999 yılında turuncu açıldı turuncu kapalırken kapalı 1920'ler kapalı toprak alışveriş kapalı

  11. Josef Erdem

    Gece gece aklıma geldi dinledim mk. 31 temmuz 2019 saat gece 01:11 herkes mutlu olsun..👍

  12. Akasya Günes

    Gidene dur diyemem 🙋‍♀️

  13. Ekrem Taşçı

    eski şarkıları super

  14. tek sevdamız Trabzonspor

    2019 nerdesiniz bakim ♥

  15. dilek cetin

    Canımsın ❤️

  16. Emine Doğan

    Giden gider gitmeyen sever gideni bırak gitsin

  17. Nuri Coşkun

    Giden Gidiyor Çünkü Dünyanın Kaderi bu Doğuş Baba Ağzına Diline Sağlık

  18. ferhad yusifov

    2019 varmi

  19. Gulsin kurd

    Kurdistan ❤

  20. Sefa Çınar

    Onur Bayraktar dan geldik ! :)

  21. Zeynep _

    Gidene dur diyememGiden gider zatenSevene sevme diyememSeven sever zaten 🎶🎵

  22. DEVLERİN AŞKII

    Gidene cehenneme giden tüm yollar açık 👍👍⭐⭐⭐⭐⭐

  23. Hulya Altunkaynak

    2019 burdayim

  24. Seyma Sahin

    Ahhhh 90lar

  25. OKAN AKINCILAR

    Gidene dur diyememGiden gider zatenSevene sevme dememSeven sever zatenyol isteyene asfalt dökeriz bizde R yok D ile dümdüz gideriz alayına

    Kelebeğin Întikâmı

    Sana kim ne dediki celallendin 😂😂😂😂

    OKAN AKINCILAR

    Sebebsiz Yere celallerinirim ben ulennnnn

    Kelebeğin Întikâmı

    @OKAN AKINCILAR bak hele essahtan 😄

  26. Pinar Karakaya

    Çok seviyorum doğuş ya seni

  27. Vuqar Qasimov

    Bu şarkıyı hala dinleyenler burdamısınızmı?? ☺️☺️

  28. Erhan Akbacı

    Garson kapıyı getir gitmek istiyorum😂😂

  29. Oğuz Yılmaz

    Bi gün bende gideceğim. Nasıl olduğunu çok merak ediyorum.

  30. nail gale

    Offf nolur eski günlere geri donsem sabaha kadar dışarda muhabbet etsem mutlu değilim.. değiliz

  31. MÜCAHİT PRO

    Gidenin arkasin da halay cekeriz daha ne olsun mis şarkının icin de herşey var halay kısmı çok güzel 😀

  32. Yalçın Çam

    Galatasaraya şikeci diyemem gs şikeci zaten

  33. Ahmet Şahin

    Giden gitmiştir ve gittigi gün bizim icin bitmiştir..nokta

  34. Medine Özen

    💞💞❤

  35. AYSUN AYBAY

    Gidene dur diyemem giden gider zaten, sevene sevme demem seven sever zaten 😄

  36. Cicek Olca

    Aman gittigi gün bitmistir bosverin

  37. kaziwa senge

    Gidene dur deme aslaBir Zaman sonra yenisi gelir zaten 🤭

  38. Omur Coku

    Gidine yol gösükür zaten gelene kapi açiktik

    Omur Coku

    🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗👋👋👋👋🙏🤞🤞🤞🤞🤞

  39. Sukran Cevik

    Gitmek istiyenin kolundan once çekecen kendine dogru bi lastik gibi sonra birakacan nereye firladiysa. O aptalll:-b

    Gulsun Deniz

    🤣🤣🤣🤣

    Gulsun Deniz

    Acaba onu aptalll

    Gulsun Deniz

    Gidemezkiii😉😉

    Gulsun Deniz

    Ağzı kokuyodur belki ondan kacmistir🤣

    Gulsun Deniz

    Öyle diyoduuuu😁😝

  40. Selma Yılma

    Ç🐠🌿🍆sss

  41. Özgür Baş

    Yorumcularrr siz babadan oğula nesilsisiniz herhalde! 😂

  42. Aliihsan Coşkun

    Gitmek isteyen Koşsun bi zahmet

  43. fırat yılmaz ÇAKIROĞLU

    Giden gitsin bi zahmet

  44. Rūmeyšâ Çeçen

    La bu seda sayan aq djdhckd

  45. cem sanchez

    2019 da burda olanlar 😉

  46. mustafa gürin

    onur bayraktardan dinledim bi de buraya geliim dedim doğuş a göre onur çok daha iyi

    Ersel Coktezcan

    Cuss.Sarki Dogusun kaleminden dokulme ve ciktigi zamanlari kavuran bir sarkiydi.Dogus Bu eseri yazip okudugunda Onur Bayraktarin esamesi bile yoktu

  47. AYSUN ALİYEVA

    Giden gider zaten .gidene dur demem..👍👍👍😥😥😔😔😔

  48. Hanife yıldız

    🤚👊👊

  49. Ülkücü asena bozkurt Ülkü

    😔😖😓😔😢😭

  50. nazar dakkak

    Oha şarkı 6 yıl önce çıkmış ben yeni gördümm

    Ramazan Dogan

    12 sene olmus cikali

  51. Selin Kurt

    Türkısh mahsuptan sonra buraya gelen?

  52. Kimmiş O

    2019 da burda olanlar beğeniye çökelim

  53. since 1963

    Şarkıyı her dinlediğimde içimdeki karanlıklar dağılıyor, helal sana doğuş, arabayatağından selam.

  54. Dogus Canbazoglu

    Benim ismimi bunun yuzynden doğuş koymuşlar

  55. Abi Qasimov

    2019 da dinleyenler burdamı

  56. akelal kalbipapatya

    2019👍😉

  57. ÆYŒŃ

    What a fuckin piece of shit. This is not music. Bu kulaklara tecavüz ediyor

  58. Ensar Devran

    Bu fotoğraf rüyama giriyor...

  59. Serkan Çeker

    Aleyna tilkinin göğüslerine bakicagima gelir doğuş dinlerim gidenlere su dokerim arkadan.

  60. Mavili Ydül

    Aynen giden gider zahten yanındayken deher vermesin gidince hegerlenir bu hayatta

  61. Sevda Babayeva

    Super. Cansin. Doqus

  62. Diler Başkurt

    Tamam giderse gitsin eyvallah derim

  63. ibrahimmm ibrahimmm

    Yıl 2019 halen burdayiz

  64. YAPRAK DÖKÜMÜ

    GEDƏN GEDƏR SEVƏN SEVƏR.SEVGİ QALMAĞA GETMƏYƏÇBAXMIR O SƏNƏ.XƏYANƏT ELİYİB YOXA ÇIXSA BELƏ SEVİRSƏN O KALEŞŞİ ALLAH BU NƏ SEVGİ BU NƏ.EŞQ🙇‍♀️😔🥀🖤💔

  65. Songül Altıntaş

    giden defolsun gitsin sanki o olmadan dünya donmuyo

  66. Uğur Baki Bayar

    2019 hala dinliyoz lan :)

  67. Soğuk Düşler

    2019 da yine doğuş giden gider zaten

  68. dikiy angel

    Ceheneme kimi yolu var getsin qalsin orda))

  69. Sametcan Ünal

    💃💃baybay

  70. neslihan tigli

    Giden gitsin ama geri gelmesin

  71. Бободжон Одинаев

    люблю тебя

  72. Gtech Web

    giden gitmiştir, kalan sağlar bizimdir :)

  73. Sinan Peker

    giden saten gitmiştir onun için cokda tınnn bu dünyada birtek giden yok onun için yeni sayfalara bakacaksınnn 2018 de buradayım

  74. Pelin Yıldız

    Ewet giden gider elbet

  75. Efla Naz Lina SARSILMAZ

    Şarkı sözleri manik atak öncesi ve sonrası yazılmış galiba 🤔 önce rest çekmiş sonra bir yalvarış olmuş 😋

  76. Gamze Kiraz

    gidene dur demem kal da demem giden gider yaaa

  77. Gamze Kiraz

    Sevene sevme demem seven sever zaten 😢😢😢

  78. Hayriye Döner

    Aynen giden gider zaten çokta umurunda sanki👍👍👍👍👍

  79. Вагиф Гасымов

    Çox gözəl mahnı

  80. SHi Rin

    💛💛💛👌👌👌😚😚😚

  81. Şarkılarla fısıldayan adam

    Gidenler oldukca,kıyamete kadar dinlenecek bir parça..

  82. GÖKHAN ULUS

    Giden gider , yenisi gelir....

  83. Hanifi İnce

    Doksanlar başka bir bambaşka

  84. Tuğba Tokatlıoğlu

    Bazen insan kendinden de gitmek istiyor...

  85. Leyla Seferli

    2️⃣0️⃣1️⃣8️⃣❗😎😎 burdami?

    Eyüp Boyacı

    😗😭😀😆🚗🏀⚽🥇🥈🥉🏅

    Eyüp Boyacı

    Orupsu siz niye yazıyorsunuz ben yazarım picler

  86. Murat Aslan

    Giden gider ağa 👍👍

  87. tek sevdamız Trabzonspor

    giden gitmiştir gitti an bitmiştir

  88. Muhammed Aydın

    Yenisi dinleyip buraya gelenlerdenim doğuş çok daha iyi söylüyor 😊👍

  89. Cemil Gültekin

    Ohhh beee ...

  90. Kafadan mammedov

    2018 hala dinleyenler burdami?

  91. Cennet Yılmaz

    *SARKİ SOZU*bu zamansız gidişin umurumdamı sanki neler neler yaşadık silemezmiyim seni gerçek aşkı bul ama hüzünlerinle yaşa ağlarımmı sanmıştın ne farkederki bana gidene dur diyemem giden gider zaten sevene sevme demem seven sever zaten vurdum duymaz yaramaz seveceksen sev biraz ben seni seviyorum ne olur anla biraz anlaki gel gör halimi ne hallere düşmüşüm aşkından yanmışım söndürsene sen beni

    Zehra Çay

    Aynen gidene güle güle😀😀

    Selma Yılma

    Pk😀deeff

  92. Salam Salam

    👍 👍 👍

  93. Ahmet Mahmudov

    Giden sevılmedıyı için gider çogu zaman.Tek yol gitmek olunca kalmak için sebeb kalmaz 😢😢😢

  94. Seval Özcan

    Gidene dur diyeme giden gider zaten sevene sevme deme seven sever zaten eros😘

Giden Gider Şarkı Sözü

Doğuş Giden Gider Şarkı Sözleri



Bu zamansız gidişin

Umurumdamı sanki

Neler neler yaşadık

Silemezmiyim seni


Gerçek aşkı bul ama

Hüzünlerinle yaşa

Ağlarımmı sanmıştın

Ne farkederki bana


Gidene dur diyemem

Giden gider zate

Sevene sevme demem 

Seven sever zaten


Vurdum duymaz yaramaz

Seveceksen sev biraz

Ben seni seviyorum

Ne olur anla biraz


Anlaki gel gör halimi

Ne hallere düşmüşüm

Aşkından yanmışım

Söndürsene sen beni

Giden Gider Anahtar Kelimeler
Doğuş Giden Gider Mp3 İndir Dinle , Doğuş Giden Gider Şarkı Sözleri , Doğuş Albümleri , Doğuş Giden Gider Cep Telefonuna Mp3 İndir,Giden Gider bedava mp3 indir ,Giden Gider cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.