mp3 indir semti
Bar Köşesindeki Yabancı
 
Doğanay Temurkan - Bar Köşesindeki Yabancı
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Bar Köşesindeki Yabancı
Boyut
: 4.19 MB
İndirme
: 5 Toplam İndirme
12-10-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 5 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Doğanay Temurkan - Bar Köşesindeki Yabancı )
  1. Steve

    Doğanay , çok beğendim.Bravo.Devamı gelsin..

  2. Ceren Kalnap

    Bu grubu çok seviyorum !! Sen gittin yaaa bir bar köşesinde ki yabancıyla !! :) Aşk Aşk Aşkkk

  3. büşra geçener

    Saatlerce ders çalıştıktan sonra gecenin bir yarısı adını arattırıyorsam, bu iş olmuştur. Kalbe dokunan bir sesin var, dört binlerce değil dört milyonlarca insanın dinleyip müziğin n'olduğunu kavraması dileğimle✨✨

  4. Faruk Yalçın

    nakarat iyi ses iyide şarkının devamı kötü

  5. Fatih Aynaci

    varya sana helal olsun be kardeşim. Allah başarılarını daim etsin . harika bir ses

  6. Evin hande Çetin

    10 dislikede bar kosesindeki yabancilarla gidenler heralde 👽😂😂

  7. seçil allı

    Yarıda kapatanlar?

  8. Berk Kızıldağ

    Çok hoş beste ve ses

  9. Ali Enes Küçükdemir

    No.1 den gelenler :d

    Muhammed Katırcı

    +Chiiz Gaming aynen mk bok gibi söylüyor

  10. Burak Mert

    Buralar değerlenir. Yerimizi alalım :D

  11. Okan okan

    Abi bu şarkının milyonlara ulaşması lazım

  12. Murat Can Ünverdi

    Buralar değerlenicek yastığımı , yorganımı alıp geldim.

  13. neslihan pasho

    İrem Akdemir önerisiyle burdayım valla :D

  14. Merve Barut

    Sözler👍🏻 sesi de cok cok guzel bana sakin grubunun solisti onur'u hatirlatti cok sever(d)im💙 umarim bundan sonra daha cok gorururuz, dinleriz Doganay'i☺️🙌🏻🎶

  15. Aslı Kürekçi

    Senn gittin yaaa bir bar köşesindeki yabancıylaaa ve şimdi ağlaaa -ilk yorum

    Murat Macit

    +Aslı Kürekçi ilk yanıt klckjljkckjl

    Haluk Oral

    bende hep uğraştım çabaladım kazandimmi hayır

Bar Köşesindeki Yabancı Şarkı Sözü
Bar Köşesindeki Yabancı İçin şarkı sözü eklenmemiş. Bar Köşesindeki Yabancı Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Bar Köşesindeki Yabancı Anahtar Kelimeler
Doğanay Temurkan Bar Köşesindeki Yabancı Mp3 İndir Dinle , Doğanay Temurkan Bar Köşesindeki Yabancı Şarkı Sözleri , Doğanay Temurkan Albümleri , Doğanay Temurkan Bar Köşesindeki Yabancı Cep Telefonuna Mp3 İndir,Bar Köşesindeki Yabancı bedava mp3 indir ,Bar Köşesindeki Yabancı cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.