mp3 indir semti
Lover
 
Dj Kantik - Lover
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Lover
Boyut
: 4.58 MB
İndirme
: 32 Toplam İndirme
22-09-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 32 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Dj Kantik - Lover )
  1. Zakariya Elmahfoud

    Morocco

  2. Карима Алимбекова

    2019-2020😍????

  3. Rashed by90

    السلام عليكم 🐪🐫

  4. Mohammed Alsonbul

    Deep Deep blue man 🥰

  5. Мурат Тургунов

    KIRGIZISTANDAN SELAMLAR. KANTIK BUNU BIZ HER GUNU DINLIYORUZ ( RESPECT ) 🇰🇬❤️

  6. Asif Mehmood

    Amazing Nostalgic

  7. Hadi Rind Baloch

    Ferhat & Serhat u both rockgreetings from Pak

  8. 10k Subscribers without any content

    One of the most lovely track I have listened ever..!Please comment in English so that we all can understand what's going on in comment section.. :-))LOVE FROM INDIA🇮🇳 ..KANTIK BRO

  9. Shabeena bo

    Perfect Dj love from mauritius🇲🇺 Island to u ❤️❤️

  10. sahara maghribia

    welcome to morrocco

  11. Leonel Messi

    Like from Bangladesh 🇧🇩 (Cricket 🏏 ).

  12. hussain ansari

    🇮🇶❤️🇮🇶❤️🇮🇶❤️🇹🇷❤️🇹🇷❤️🇹🇷

  13. 4life dap

    I love your music 👌

  14. The Shadow Vapes

    You are amazing bro

  15. Davud Əmirzadə

    Abi senin mahnılar harika bravo

  16. Anca Elle

    😜😍 Romania 🇷🇴

  17. Emre Aydın

    Harika kemençe saz da arada katın

  18. abdssamad belkhyr

    fes moroco

  19. Abdul Rehman

    Deeep love from Pakistan🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🥳🥳🥳

  20. Pratyush Kishore

    Great music , best wishes from India

  21. ilyas Türkmen Videography

    👏👏👏

  22. dj myth

    ❤❤❤❤❤❤❤

  23. Şeyma Gökben

    429 bin izlenmenin yarısı benimdir🙏 tebrikler

  24. LooperCloud dot COM

    кончита

  25. Abidur Rahman Niloy

    awesome......

  26. Calliope Mitrouli

    Respect from Greece 🙏🏽🙂

  27. DJ M.E SCORPION

    Please subscribe and help grow. would be very grateful. thank you, I have already signed on your channel )

  28. Samir Layl

    Bien venue Chi nous. Maroc

  29. Wadie Nasser

    Nice Music and Vidéo In my Beloved country 🇲🇦 U'r Welcome Bro 🇹🇷🇲🇦 I'm a Big fun 💕

  30. Mesut Akyol

    Eline saglik hoca mukemmellll o kadar. Duygusalll 👏👍

  31. Mohit Chawla

    Love from india.👍👌

  32. Gulben Koyuncu

    😘😍😘

  33. Barber Alizade

    110.000.000+ izlenmesi lazımdı

  34. Jehad Khan

    Big fan

  35. tolga arslan

    Enver Tuna'dan (tırı vırı işler) gelenler :)

  36. sony x

    Çok güzel eserlerin var kardeşim 45 yaşından sonra yabancı müzikler dinlemeye başladım insanın içini açıyor heleki İstanbul çok teşekkürler başarılar dilerim tek dj kantik başka yok.

  37. Usman Ali

    Back in pastGreat music

  38. Kenan Ata Oglu

    .müziklerde müzik yani ..her tonunda zerre kadar boşluk yok ..dikkat et takipdesin

  39. Memmedov_ _

    temmi koydu bunu bende geldim

  40. تسريحات الشعر

    Maroc 🇲🇦🇲🇦🇲🇦😍😍

  41. MK Eusophzye

    This music takes you to the moon, literally I'm lost when listening to this track!

  42. Husn Bano

    Kantik..hmm ..nice..

  43. sakthi surya

    Guys.. please hear all his tracks in 1.25x speed.... It's psychedelic to the core...♥️🍁.. love you man the dj killer♥️🍁 @ferhant kanthik

  44. Aadil Khan

    Lovely music lovely KaNtÏk 😍😍😘😎

  45. Rachna Kumari

    Now this is called a deep house

  46. Skyline Entertainment

    LOVE U #KANTIK FROM PAKISTAN

  47. Ebru Baştuğ

    Türk ezgileri muhteşem,çok başarılı buldum devamını dilerim 🙂

  48. Angelina Hayrapetyan

    Wow 👌🏻🖤

  49. TanerKALYON

    Türkiyenin en kaliteli dj si FERHATKANTİK

  50. yasemin tölegen

    Yılan gibi süzülüyor 🐍 👍🏼

  51. Monojit Mondal

    Superb😘😘

  52. TOYOTACLUBTURKEYSAKARYA TURKEYSAKARYA

    hareketli müzikle seyahet edip kafa dinlendiren bi tarz başarıların devamını dilerim saygılar

  53. Oğuzhan aydın

    Tanıtım eksik rastfele denk gelmese şarkıdan haberimiz yok güzel şarkı kanka

  54. Dodo Slm

    such a splendid DJ

  55. Sunucu Yönetimi & Php Dersleri

    Ferhat abi gerçekten efsane tekrar tekrar dinliyorum bence bu müzik tonunda gitmeye devam etmelisin harika olmuş eline emeğine sağlık :)

  56. Samet Topal

    Öncelikle selamlar.. Emeklerine çalışmalarına yıllardır dinlediğim ve tek geçtiğim DJ ' sin Ferhat abim. O kadar keyifle dinlediğim arabamla gezerken son ses setimle o ritimlerin duygusallığı, heyecanı, mutluluğu müziklerine bu hangi müzik diye yüzlerinden okuduğum insanlar var :) Sen farklısın be abi her insan kendi aslını yaşatırmış bende senin aslını yaşatmak için varım. Senden bir ricam var aslında senin emeğinle bestenle dinlemek istediğim ben de maneviyatı büyük bir parça ALDIRMA GÖNÜL.. deep electronic örnekleri var ama senin emeğinle yorumunla dinlemek istiyorum be abi.. Beni kırmazsan sevinirim belki yoğunsun proğramların var Allah kolaylık versin sana ekibine ..

  57. Mustafa Emir Tercan

    Eline sağlık

  58. Alina S.

    ❤️❤️❤️

  59. Seda Türk

    😍💙

  60. Avinash Kour

    Lovleyyy

  61. Oğuz

    Çok güzel olmuş hemde çok.

  62. Eren Ergün

    👉👌👍

  63. Sanae A

    🔥🎶🎶🔊💃💃🔥🔥🔥🔥💃💃💃💃🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊📣📣📣📢📢📢📢🥁🥁🎻🎻🎺🎺🎹🎹🎸🎸🎸💃💃💃💃🔊💃🔊💃💃💃💃💃🔊🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  64. Yağız Balaban

    Çok kaliteli işler yapıyorsun abi senelerdir takip ediyorum seni ❤️

  65. Jajo Khan

    Excellent

  66. Nihat Kahramanli

    Ellerinize sağlık.Süper olmuş. Baküden selamlarla

  67. Asad ur Rehman

    Now i subscribed from Pakistan love your music 💗💗

  68. Büşra Zorlu

    dj zafım var benim cok sempatik oluyosunuz akaosjsd

  69. Mumtaz Jamil

    osm my fav.. dj👍👍👍

  70. Ersin BOZ

    Anatolia ezgileri buğra atmaca yapmıştır bu işlerde çok başarılı çünkü.emeğinize sağlık

  71. streetdisciple987

    Burasi neresi ? Istanbul mu ? Videodaki gosterinen yerler

    Mustafa özdaş

    Misir yanilmiyorsam

    streetdisciple987

    @Mustafa özdaş bende türkiye zannetmiştim

  72. Sezer Temiz

    DEEP HOUSE YAP LÜTFEN DAHA FAZLA GELSIN DEEP

  73. I'am KAZAKH i am muslim Mansory

    Жарайсың Түрік бауырым тек алға 👍💪

  74. Aysun Kūez

    Gūzelmis begendim on numara

  75. Iboja Orsos

    Kantik szergut 🌹👑🔊 szuper 👍👂💞.

  76. Sunucu Yönetimi & Php Dersleri

    efsane ya bass bölümleri muhteşem ellerine sağlık

  77. serik dublaj

    Mükemmel başarılar

  78. Ayaz Kerimov

    👍🏻👍🏻👍🏻

  79. Bilal Çokak

    Biz mükemmel li yakalayıp güzel dünya bırakalım

  80. Bilal Çokak

    Aynen şirit gibi geçiyor insanın gözünden

  81. Nemsio Oth'playboy

    C'est le maroc 😊 merciiiii kantik <3

  82. Акниет Абухан

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  83. kalina kalina

    Super bi müzik bayıldım👍👍👍👍

  84. Gunewim Beylerli

    Superrrr 🇦🇿🇦🇿sevgiler

  85. Milli Oyunda

    kardeşim yapistir gelsun !djjeenkeemjewksksjdjdiwqkani1iwdjsis×£×&'*+,×&×,'*#*×,@£@(@@¥××,#¥××@¥×&×£@&*@@&♡ -<) hadi bakam ♡♡♡♡!

  86. Sheytan N

    ♡♡♡F.KANTIK.♡♡♡😚

  87. Abdullah Şahin

    Çok Sağlam olmuş , Emeğine sağlık Tam c180 AMG da dinlemelik

  88. Mert Ergül

    Ellerine yüreğine sağlık harika olmuş...

  89. Furkan Demir

    Herzaman zirvedesin ferhat abi :)

  90. Esra Harmancı

    0.50 gözlerini kapat ve dinle 🖤

  91. Haseeb Ali Arshad

    Am ur big fan

  92. Haseeb Ali Arshad

    Awla broooo

  93. Ebubekir//uğuR Kurt

    Ruhuma dokundu Kantik (Bommm bommm )👍👍👍👍

  94. Самир Гафаров

    🇹🇷🇦🇿

  95. Ferhat Kantik

    Merhaba arkadaşlar, sizler için her hafta yeni müzik üretimleri ve projeler yapıyoruz, Emeğimiz ile ilgileriniz için teşekkürler, sevgiler. / We making every week new musics, for your music love ♥ Thanks for watching ♥... Youtube Subscribe: https://goo.gl/3Kkjs9Facebook: https://www.facebook.com/DjKantikofficialInstagram: https://www.instagram.com/ferhatkantik/

    Альмира Искакова

    Треки супер😍😘

Lover Şarkı Sözü
Lover İçin şarkı sözü eklenmemiş. Lover Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Lover Anahtar Kelimeler
Dj Kantik Lover Mp3 İndir Dinle , Dj Kantik Lover Şarkı Sözleri , Dj Kantik Albümleri , Dj Kantik Lover Cep Telefonuna Mp3 İndir,Lover bedava mp3 indir ,Lover cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.