mp3 indir semti
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz-Metris
 
Dizi Film Müzikleri - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz-Metris
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz-Metris
Boyut
: 3.18 MB
İndirme
: 205 Toplam İndirme
13-11-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 205 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Dizi Film Müzikleri - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz-Metris )
  1. Dzhafar Khasmamedov

    Çok ağladım be...

  2. TolgaUsta TR

    keşke bizde bu şarkıları dinlemek için dinlesek birini düşünmeden dinlesek 11 yıl hapis yatacak abini mesela.

  3. Özerli özel

    Su metrisin onu bir uzun alan bir tek seni sevdim gerisi yalan canparcam

  4. Hacer Türk

    Çok guzel😊

  5. Hasret Celik

    Super

  6. Mert BJK

    Icim parcalandi ya bu Nasil bir is abi ya resmen agladim bu Nasil bir dünya biri bana anlatsin bana bunu

  7. Burak Sahin

    Parti kur peşinden gelelim be 👍

  8. Nadush Ruzimova

    Cok guzel o'lmush👍👍👍

  9. yavuz berber

    Gece midir insanî huzunlendiren insan midir hüzünlenmek için geceyi bekleyen

  10. Бахруз Габибов

    Super agzina saglik abi cok gozel cok

  11. Fıkra

    bu Adamdan dinledikten sonra diğer söyleyenler zevk vermiyo özellikle eşkiya dünyaya hükümdar olmazı

  12. Selvi Deveci

    Yaa süperdi aglicaktim az kalsin

  13. Fenerbahçeli K

    Ben hep 17yasindayim.... #ErdalEren

  14. 3MR3 0Z3R3N

    Ben teşekkür ediyorum ceza alması çok Selçuk İnan'ın Ceza Yine olmadı daha iyi olurdu Çetin Alkan Zeki oluyor ki onun için onun çıkarım ne güzel olurdu ama Ender Ne haber Fikret abi Ondan sonra umaramı gelebilir çakırbeyli masada nasıl bir cezaevine çıkarabilirler İyi Allah izin verirse ancak Oralı Değil önereyim Hastanede ne kadar güzel olmadı filmi

  15. Arslan Omer

    Ağlayayımmı ne yapım bu nasıl bir şey

  16. Arslan Omer

    Yok böyle bir şey offfff be

  17. Emrah Kilic

    Allah düşürmesin. Olaki düştün oda canın,malın,namusun için olsun..!!!

  18. Ayşegül S

    Senin hasretindir kalbime dolan..

  19. Irmak Yalçın

    Meryemin kızı öldü kocası hapiste o mutlu tablonun yerini koca bir hüzün aldı

  20. OMER Acuk

    Gelmis gecmis en iyi dizi #edho

  21. kalp gözüm

    Yaa ağlyasım geldı😢😢😢

  22. Uzeyir Bagirov

    👍👍👍😞

  23. din kärlek över

    Aşk böyle bir şey😢😭

  24. Mert Asım Genç

    Meryem reis .d

  25. Neşe Hünerli

    Bide ağlamasanız 💙❤😓

  26. Ibrahim Akdag

    Cok aglatti aksam bizii :(

  27. Eda Öner

    🤧😭😭😭

  28. Erkan Yıldız

    😢😢👍👍

  29. Aynur Huseynova

    👍

  30. Super Junior

    Şarkı çok güzel

  31. Raşit Güven

    Beni anlamadım ona yanarımmmmm

  32. Korhan Sever

    Abi böyle yapilmaz Abi dizi cok iyi ya

  33. Can YILDIRIM

    Abi bu adamın her söylediği şarkı neden bu kdr güzel

  34. Tarık Müzik

    Su adamin verdigi hissiyati kimse veremiyor bana abi ya

  35. ido 84

    Super

  36. Quasimodo

    Ali Asker’den Dinleyin Derim

  37. mehmet hayri şahin

    Müthiş yorum 👏🏻 yeni reis Meryem reis 😊😊

  38. zaza fero

    Bir tek seni sevdim gerisini yalan 💙

  39. Bilge Kral

    H

  40. Elya Hajiyeva

    ❤❤❤❤❤❤💫

  41. Zaur Ceferzade

    ulan metris kac tane yigidi yuttun ,yedin ,bitirdin ...bu mapus kimseye nasib olmasin Allahim ...(Deniz Cakir muhtesem oynamis )

  42. YÜZSÜZ ADAM

    ilk yorum :D

  43. Osman Yıldız

    Meryem abi gerisi yalan

  44. Miraç Tuncal

    Bir tek seni sevdim gerisi yalan 💔💔

  45. Selim Özdemir

    Yerleri alın edhodan gelenler 😀

  46. Duygu Gul

    Bu bölüm çok güzel yaptilar geçmiş gidiyor parça cok güzel eline sağlik. Ben çok beğeniyorum meyrem ve hizir. Biraz üzülüyorum öldü kizini görüyor. Içim parçaliyor

  47. Sevket Abar

    Çok güzel ses ve sahne tebrikler.

  48. Zeynep Teltik

    ~♡♥♡~ harika seviyorum siz

  49. Fatmagül Kahraman

    Çok soğuklar bazen diyorum ölenler bu kadar çabuk unutuluyormu hele de evlat olunca

  50. Hüseyin Serkan Koçak

    ağlattınız be

  51. Veli Qasimzade

    Meryemle Hizir cok quzel uyum

  52. Edanur Saraç

    Bi şarkı ancak bu kadar güzel içten söylenirdi

  53. Seyit Ali URAL

    Milyonda görüşmek üzere. (Rez.)

  54. leyla incirbölen

    +1

  55. yasin cakirgoz

    Edho beeee yūrū beŞu Metrisin ÖnüŞu metrisin önü bir uzun alanBir tek seni sevdim gerisi yalanSenin hasretindir hücreme dolanBir tek seni sevdim gerisi yalanHücremdeyim hasretinle yanarımSenin için her gün her gün ağlarımKanım hep içime akar kanarımBeni anlamadın ona yanırım

  56. Yunus Avcı

    Şu Metrisin Önü Bir Uzun Alan Bir Tek Seni Sevdim Gerisi Yalan...

  57. Furkan Fidan

    Harika bir detay Hüseyin Ay

  58. Volkan Özcan

    Hayret Edhodan gelenler, 1 MilyardaGörüşürüz,İlk Yorum diye yazan mallar çıkmamış

  59. Kurxan Eliyev

    Çok güzel şarkı. Kalbimi titretti

  60. Salih Yayar 27

    Milyonlarda görüşürüz ✋

  61. Alperen Sülüki

    Hani içine bi şey oturur da ne olduğunu anlamazsın ya öyle bir şey oldu

  62. Mehmet Cakmak

    Yaktırdı be

  63. Doğan Yıldız

    İLK YORUM TUTARMI Kİ ? 😉 HADİ TUTTURUN EŞKIYA AŞKINA 😊

  64. Allegro Elvin

    Cok guzel seslendirmish Huseyin Ay . Helal olsun 🖒🖒

  65. HIZIR ÇAKIRBEYLİ

    ELBET BU GÜNLERDE GEÇER SEN ÜZÜLME MERYEM

  66. Batuhan Sunan

    Sahane bir yorum olmus

  67. Fırat Adıgüzel

    👍

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz-Metris Şarkı Sözü
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz-Metris İçin şarkı sözü eklenmemiş. Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz-Metris Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz-Metris Anahtar Kelimeler
Dizi Film Müzikleri Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz-Metris Mp3 İndir Dinle , Dizi Film Müzikleri Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz-Metris Şarkı Sözleri , Dizi Film Müzikleri Albümleri , Dizi Film Müzikleri Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz-Metris Cep Telefonuna Mp3 İndir,Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz-Metris bedava mp3 indir ,Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz-Metris cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.