mp3 indir
Emi
 
Derya Uluğ - Emi
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Emi
Boyut
: 4.99 MB
İndirme
: 321 Toplam İndirme
07-07-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 321 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Derya Uluğ - Emi )
  1. ibrahim akbas

    Sen nesin öyle...

  2. Furkan Filiz

    Arkadslar orkestraya laf ediyorsunuz ama cok iyiler emin olun

  3. Göktuğ Berhan

    Arkadaşlar şarkı farklı bir forma uyarlanmış yani bu bilerek yapılan bir düzenleme ama bana sorarsanız bencede olmamış kaldıki yıldız tilbe şarkıları söylemesi zor şarkılarken arabesk tonlarda hazırlanan bir müziğede blues altyapıları düşünülecek en son şeydir

  4. Sahtekar Piyanocu

    Müzik ayrı çalıyor

  5. Alican Sevim

    Yeni paylaşmış instada yenisi yapalım mı diye :) Sen hergün yap dinlemezsek kalbimiz kurusun be!

  6. ZAKKUM187-TR

    3:26 ne giriyor be helaaal

  7. merve başkaya

    müzik berbat , olmamış

  8. Ceren Kaya

    Bu şarkı Derya Uluğ’un sesine hiç olmamış Sancak çok daha güzel söylemiş kanalda değil😑

  9. Tuğçe Zeyrek

    Kadının sesi çok güzel

  10. chala1905

    Orkestra süper ötesi. Ses muhtesem, jazz havasi cok güzel yakismis

  11. Erkan Kocak

    harika bir vokalsin sesinin güzelliğini bu şarkıda farkettim. her ne kadar stüdyo kaydı olsada müthiş performans.. orkestra ayrı bir harika

  12. Kenan Berkcan

    Orkestranın canı sıkılıyor bence

  13. Oğuz A.

    Orkestra leş

  14. Onur Sarıaslan

    Fantezi müziğe jazz güzel bir mix olmuş :)

  15. Ali Kartal

    Akşam gezisinde soluk almak icin oturduğum kafedeki kadar doğal ve samimi aslında çok profesyonel bir çalışma olmuş

  16. selahattin karakan

    Müzik farklı yorum farklı

  17. cynic 1

    Derya Asil Gök e bakmaktan şarkılara konsantre olamıyor 😜😜😂😂

  18. Ender Yıldırım

    Şsrkı direk leş olmuş bazı şarkılarla oyun olmaz he diyelim olsun ama dry ulu değil oldurcak kişi kısacası güzelim şarkı tırt

  19. suleyman dogru

    orkestra bilerek baska havadan caliyor. eger bu şarkıya uydurursa deryanin sesi yetmez bu şarkıya..

  20. User User

    Canli okumuyo ama guzel

  21. G Y

    La bi git boya küpü .....

  22. YouTilbe Music

    Derya Uluğ yakında Yıldız Tilbenin "Ayrılığın Yükü Ağır" şarkısını yorumlayacak. Yemin ederim böyle şarkı yok abi. Umarım o şarkıyı zirvelere taşıyacaksın

  23. semih karabatmaz

    offf uleeeen offff ! çok güzel, çoook !

  24. Rumeysa Yıldız T

    Şarkının ağzına sıçtığını görüyorum

  25. ahmet alperen Karabacak

    Orkestra gayet iyi tam tersi.Yeni versiyon aranje edilebilir.Bence Derya kendini uyduramamis.Sesi de yeterli degil bence böyle uzun soluklu parçalar için nefesi yetmiyor.Duyguyu zaten veremiyor.Sen canavara devam et bence.

  26. Orkun ARAS

    Yani bu orkestrayı beğenmemek Recep İvedikten başka film beğenmemek gibi birşey...

  27. Mustafa Aksar

    böyle kalitesiz müzisyenleri arkaya koyarsanız şarkının içine ederler

  28. Güven Özener

    güzel ses,güzel orkestra,çok çok güzel bir cover olmuş..

  29. Mesut Keten

    Orkestra iyi , Derya Uluğ vasat ...

  30. Mustafa Armağan Güler

    Bunu bir de Haktan’dan dinleyin

  31. PR Production

    öyle mi çalınır o bateri aq

  32. Hüseyin Kıraç

    çok iyi lan yıldız sarkılarına net önyargım var kimse soylemesin diye ama derya ve ekibi sarkı stilini değişerek iyi güzel bi iş yapmıs tebrikler

  33. Batuhan Tokgöz

    kendisi gibi seside güzel canım ablam 10 çoçuk yap hepsinin adını batuhan koy :D

  34. Richie Rich

    cazz yakışmamış

  35. Ahmet Tanriverdi

    Cok vasat

  36. Kübra Güzel

    Bı şarkı bu kadar güzel katledilebilirdi. Yıldız Tilbe gibi bir sesin söylediği bu şarkıyı nasıl bu hale getirebilirsiniz anlam veremiyorum !. Herkes haddini bilsin!.

  37. Yunus Emre Akbulut

    Bok

  38. Adı Soyadım

    Boyle sacma bir muzik mi olur berbat bide muzik yapiyorum diyorsunuz ayip derya ulug sana laf yok

  39. Şeyma Daşkın

    Orkestra asil gök eğitim oharalarda bence laf etmeyin klasikleştirilmiş aranje ve arabesk yorum bence susun bunu Türkiyede kimse yapamıyor 100 kez dinledim

  40. Adnan Ağalar

    Rezaletttt

  41. Elif Sunnetci

    Sbsvdeki caglaya benziyor

  42. Mustafa Gürkanlı

    Farklı kafalar denenmek istemiş ama yemiyor maalesef özellikle dinleyici tarafında..

  43. Feyzanur

    MERVE ESER - E Mİ (Yıldız Tilbe karaoke) bide bu yorumu dinleyin bayıldım

  44. Turgay KUTLU

    Müzik ne ya !!! Kadına yazık etmişler

  45. Uğur Ersoy

    derya girmeyi unutuyo bide orkestraya bakmaz mı :)

  46. Mehmet CANKI

    Dün derya Uluğ konserine gittim. İlk olarak bilinen iki şarkısını söyledi daha sonraysa bir eski bir yeni şarkılara geçti. Bu tarzda başarılı olabilecek bir sese sahip umarım konserde olduğu gibi bir yeni bir eski devam eder. Bu arada sesi "ne söylüyorduk" grubunun solistine oldukça benziyor tabii o biraz daha kalın :)

  47. Kerem I.

    Bu yildiz tilbenin sarkisi jazzin ne isi var olmadi buuuu

  48. Canberk Kerpiç

    Kulaklarım kanıyor şuan

  49. Yüksel Deniz Acar

    Burak güner gibi söylemek istemiş ama söyleyememiş

  50. Sefa Boyuneğmez

    Bırak Yıldız Tilbe söylesin sen karışma emiiiii

  51. Hilayda Arslan

    Çok iyi

  52. gamzeli guzel

    Derya ulugun sesi harika arkadaki müzik bok gibi

  53. Mert Sünbül

    Anlıyorum siz yıldız dinlemek istiyorsunuz taklit yapılsın istiyorsunuz ama bu insanlar da şarkının tarzını farklılaştırmaya çalışmış yıldız dinlemek isteyen arama yerine yazıp dinleyebilir

  54. Ali Torus

    ses guzel ama yorum ve akustik olmasi sarkinin duygusunu kaybettirmis malesef

  55. Kadir Srht

    ulan herkes müzisyen Olmuş bir noktadan tutmuş elestirmisler 😄

  56. Cihad YILDIZ

    Bi sus be bi sus

  57. İdil Kurtcu

    aslında arkadaki müzik de güzel ama bu şarkıya pek gitmemiş

  58. Ender

    deryanın sesine lafım yok ama yapılan versiyon çok kötü orjinalinden çok sapmış biraz orjinale sağdık kalınarak yapılsaydı daha güzel bir çalışma ortaya çıkabilirdi yinede emeğe saygı

  59. İkimizin Yerine

    Kral Akustik emeğinize saygım var müziğiniz çok kötü biraz joytürk akustikten ten örnek alın

  60. elif ece

    bu kizin sesi fantazi müziğine hiç yatkın değil Ebru Gündeş e nasıl vokallik yapmış tarzları çok farklı. bu şarkıyi yorumlayis tarzınızda begenmedim sesini şarkıya uydurmadıgi için şarkıyı sesine uydurmuş.

  61. Kadir Okan

    Bari bu şarkı ilk haliyle kalsaydı

  62. Murat Sahin

    o baterist gidip roman düğününde darbuka çalsın aq , akustik müziği kafa atarak çalmış,az akustik çal dümbük.

  63. Müzofren

    Bas düzenlemesi Erykah Badu'nun "Annie"'sini andırıyor. Ellerinize ve sesinize sağlık. çok iyi olmuş.

  64. Emre Kaynak

    +1 derya uluğ... -1 şarkının içine eden orkestra (yazık olmuş)

  65. Hüseyin Ziya

    kötü

  66. Cenk taşkın

    olmamış. canlı halide güzel değilmiş.

  67. Ferhat joker

    Derya Uluğ Yıldız Babamın Emi şarkısını söylüyor Arkadaki Orkestra bunun farkın da mı acaba

  68. Murat Dikici

    içtenn söylemek budur 🎤🎤🎼

  69. Bilal Sağlamer

    atari muzigi gibi olmamismi 😅😂

  70. ourdaywillcome s

    Derya muazzamsın ama ben bu şarkıda keman duymadan edemiyorum. Biraz gevrek kalmış müzikalite :/

  71. superLH

    ulan laf ettiğiniz orkestra Asil Gök ün ekibi araştırın bakalım neymiş

  72. Ferhan arslantaş

  73. muhammed alanko

  74. Hilal Aygan

    berbat

  75. Frank Castle

  76. Hilal Aygan

  77. Emrah Menderes

  78. Serdar KAPUCU

    Bu ne be. paldır küldür olmuş şarkı... bu şarkıyı en güzel söyleyen adam emrah bayam. herkese tavsiye ediyorum şiddetle :D

  79. Halil İbrahim Karadağ

    Ses mi var ki

  80. Halil İbrahim Karadağ

    Ses mi var ki

  81. al pacinodk

    Ses super - twist yapmislar ama arkadaki ses olmamis

  82. neslihan biber

    olmamis

  83. Özdemir Adaletli

    harika

  84. Kaan Karademir

    ya bırak git popunu söyle hiç yakışmamış şarkını orjinal havasını bozmuşsunuz.

  85. Berkhan Aksoy

    süper olmuş.

  86. Oğuzhan Özdemir

    Ses sadece bana mı stüdyo kaydı gibi tınlıyor merak ettim ? Azıcık pürüz olmalı yahu canlı okumada, biraz yapay geldi bu, çok güzel o ayrı.

  87. Emreee

    hay maşallah ya sana...abi bu ne sestir ya böyle...

  88. SERHAT GÜNEBAKAN

    Davul sesi kulağımı tırmalıyor

  89. M&M -MOBA MUSA

    EFSANE

  90. Baran Cengiz

    beyler sifir bilgi ile arkadakilere laf ediyorsunuz akustik bu adi ustunde muzik bu ritimden yuksege cikamaz

  91. Recep Nebil

    sizce derya uluğ mu irem dericimi

  92. İbrahim Oncul

    derya uluğ = şampiyonlar ligi orkestra = bal ligi

  93. Sezer Türedi

    derya bu sarki yakismis be o canavar sarkisii

  94. ARKA SOKAKLAR

    sen de sev ama sevilme !..Derya sen seveceksin de sevilmeyeceksen bizlerin yaşamasının bir manası yok!..

  95. Tayfun GÜRKEN

    Tebrikler

  96. Emre Sahıner

    orkestra gayet iyi yorumlamış şarkıyı..

  97. Hayrunnisa Çortul

    Ya tek kelimeyle müthiş bayılıyorum derya uluğ a sesi muhteşem 👍👍👍👏👏👏👏👏👏derya ablayı çok seviyorum❤❤❤❤

  98. SelenA92

    Derya Ulug +Orkestra -

  99. Yunus Emre Tırmuş

    Harikasın Derya Uluğ

  100. cangruo can

    Şarkıyı başkalaştrmakla işe başlamak çok zekice umarım albümde yer alan diğer yorumcular da aynı şeyi yaparlar aksi halde sert bir otorite olan ve başka seslerden kabul edilmeyen tilbe şarkıları heba olacak . Muhteşem diyebileceğim bi sese sahipmiş derya ... okyanus ve canavarla bilemedik bu sesi hakver . Yüreğine sağlık ve yürekten tebrikler

Emi Şarkı Sözü

Derya Uluğ Emi Mp3 İndir, Emi Müzik İndir Dinle

Emi İçin şarkı sözü eklenmemiş. Emi Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Emi Anahtar Kelimeler
Derya Uluğ Emi Mp3 İndir Dinle , Derya Uluğ Emi Şarkı Sözleri , Derya Uluğ Albümleri , Derya Uluğ Emi Cep Telefonuna Mp3 İndir,Emi bedava mp3 indir ,Emi cepten ücretsiz indir

Mp3 indir Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve Mp3 indirme butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.