mp3 indir semti
Seven Sever
 
Demet Akalın - Seven Sever
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Seven Sever
Boyut
: 2.82 MB
İndirme
: 17 Toplam İndirme
17-07-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 17 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
MP3 indirmek için İZİN VER butonuna tıklamanız gerekiyor.
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Demet Akalın - Seven Sever )
  1. Cihan Kurtulus

    bu kadın POP'un MEGASTAR'ımı dersiniz DİVA sımı dersiniz ama Bunun üstü yok TEK bu 2015 te AVŞA DEMET AKALIN la YIKILDI 2015 YAZ AYI HERYERDE HERKEZİ SALLIYORDU DEPREM GİBİYDİ bidaha gelmez Böyle Bir MUHTEŞEM İNSAN

  2. Cihan Kurtulus

    bu kadın POP'un MEGASTAR'ımı dersiniz DİVA sımı dersiniz ama Bunun üstü yok TEK bu 2015 te AVŞA DEMET AKALIN la YIKILDI 2015 YAZ AYI HERYERDE HERKEZİ SALLIYORDU DEPREM GİBİYDİ bidaha gelmez Böyle Bir MUHTEŞEM İNSAN

  3. Papatya Papatya

    Bu saaaten sonra yok ederinden fazla değer seven sever sevmeyen çeker gider....🎤🎼🎼

  4. Mert Ceylan

    klibi hakeden şarkıydı...Klip mutlaka çekilmeliydiii

  5. Arzum Yalçınkaya

    seven sever sevmeyen yol alır gider 😊😊😊

  6. Merve Celik

    Çok güzel yapmış

  7. pınar Temel

    Böyle şarkılar yapmalısın hep eski demet 🙋

  8. Gül Gül

    Çeker giderr vaay

  9. Sezen Akgul

    bayıldım

  10. Deraya Ateş

    Kapak olmuş tam "ÇEKER GİDER" bayıldim

  11. Sudenaz Tuna

    Seven sever sevmeyen gider !!!!

  12. spor Sporcusu

    Sevmiyorsan yolun açık bahtın kara olsun sinsirella

  13. sevgi Bircan

    Bu saatten sonra yok ederinden fazla değer seven sever sevmeyen çeker gider 😆😋😏...

  14. ABDULKADER Davut

    Buna herksbak

  15. الو الو

    Seni kim se sevmez😅😅😅😅😅

  16. Ahmet Basaran

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtube2Z__Z_9

  17. Ahmet Basaran

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtubet__O_Cg

  18. Ahmet Basaran

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtube7sOoGf_

  19. Ahmet Basaran

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtube_Jd2k2p

  20. Ahmet Basaran

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtubeo0fPR_T

  21. Ahmet Basaran

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtubeb368_Ph

  22. Ahmet Basaran

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtubedozc_33

  23. Ahmet Basaran

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtubeURcLz_R

  24. Ahmet Basaran

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtubehyN74_Z

  25. Ahmet Basaran

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtube__5tC_6

  26. Ahmet Basaran

    :D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtube2Aii_bz

  27. zeynep Dinç

    Ne dostlar tanıdık hepsi kötü qünümüzü kolladılaar hayat dedik kahrını çektik savunmasız ve qerçektik :))))

  28. Kıymet Nur

    Seven sever sevmeyen siktir olur gider

  29. Umuda Kelepce Vurulmaz

    SERAP BEN DENİZ SAVAŞ AKŞAM ÜSTÜ AZTÜRK FM CANLI YAYINA GEL LÜTFEN

  30. Zehra seker Şeker

    Sus demek akalın çok güzll

  31. polat tılı

    annecim :)

  32. Merve Gezici

    02.08.2017 03.33 Hiç sevilmemişim meğer hiç sevmemiş ayrılık acısını yaşamak mı iyiki varsın demet.

  33. GÖKSEL TÜRKAN

    zümA arka et 😎😎 mu

  34. ahmetoyunda xx

    Çok güzel özetlemiş be

  35. GÖKSEL TÜRKAN

    eyüp bukadarmoarkaşllşt

  36. GÖKSEL TÜRKAN

    112 mina

  37. SzrD Avrupa

    POPMİX

  38. aşkın şarkı hâli

    bu saatten sonra seven sever sevmeyen ta sfhjklkff kadar😂😂

  39. Bahtinur Bozkurt

    demet abla cok güzel söylüyor

  40. Sema G

    euhtfrdeshcffdeswqqkbuhggtdrswswvgzffdwegvlojuhugzftfrdeswqw kijuhzgtfrfredwwhzckikijuvzgtxryeswx jvghzrfeywsg mlkhhgtfchctfrWywz hzxfyeswegv hgfdddwswgchgrdewwnvzgtffyeav jijuhzgtdeswhhctffdawvbn bjvhcffrdkhzgtdesqahv njcgxtydawgzgjn ihtfrdwqgfx öbjgtfrdwawbkhzgtdeswk kihuhzfryeawvjcfdrdwsl knivhdrdeauvtxeywab nvuhzgfrdeswg kihzgrdedaqv zgtessqc ijuhtffdwaqb hfrdsaqk nuhtxrdeswq hctfrdwaqönjb tfeswwb ojuctyw lnihtdblmölömivgxrydjbil hgzxfdwh ojihxfyeszzv hxfdeaqvv hgrdesqf hxrdedawv bzctffysaanv gfrfdswqalhzgtyesqv jpmpöpmöchggxrdwawb zfrewaqjnkhhzugtxdswaqv zgtydQj gfeswhjb kvjctf jtfesq jvtfrdqqm önojcgdb llllkictgtxdywshtfrdwsq lmjhhgtydyqc kkhhxryws kvtxffljugtxrywa dodhfu bjgtfryeawb zfrdeawk uhgffdeawv vzfrdesqgvvzcfyesaqnlvhggfrdeswqbv biczxfywawovzfrdaw kvugtlnölovugtyrswv tdrswv nlnjctdeswh hxgyewjvzfrsv öbjuhhxrdeswn gxfdesqs vkpmöuhzgrfesq hugfryesw buxtdesw zfrdeawc ljugtfrdws buctdrswv hfrywaöbmivhxtdeswv zfrdewb tdhkgtfrdwaw hgtfrdeswquhtfrswwc öpboczxrsc zdrseqv jihtgrdesw

  41. bad boyss

    her ne kadar handeci olsamda bu sarku fenaa

  42. Oyun Hikayesi

    şuna bi klip çekmeden yeni albüm çıkardınya demet tüh ya sana

  43. ayşe özten

    demet akalın güzel sarki

    polat tılı

    BEN OLCAY TO BEN ANECİM AYEŞGÜL BİZ ELMALI DA ): VE ANNEM LE

  44. Şevval Kut

    💜💜💜Demet akalin💜💜💜

    Hst Tezcan

    Şevval Kut jravaa25890

  45. Şevval Kut

    Seven sever sevmeyen siktir olur gider👊👊👊

    Hst Tezcan

    Şevval Kut cjvbv c 👹👭👥💑👅👄👾👽💪👻👇👆☝👊

    Zeynep Acar

    Şevval Kut sevmiyo siktir olup gitmiyo da

  46. HAKAN CAN

    HAYAT DEDIK KAHRINII CEKTIIK.... SUPERRR

    Hst Tezcan

    HAKAN CAN ekdx8✊✌✋💝💘🍰🍪🍫🍬🍭🍕🍟🍳🍮🍉🍈🍎🍍🐳🐋🍺🍸🐬🐚🐙🐡🍻▶↔⏫↗🕘🕥🕦↕⬆⏩

  47. Falanca Birisi

    Sabaha kalktim . Karakol da bi odada bu sarki caliyo . Sonra buldum ve burdaym :)

    lpsem dondurma

    karakolda ne işin var

    Falanca Birisi

    lpsem dondurma Askerlik Yapiyorum suruc ilce jandarmada

    Hst Tezcan

    Ego Tursun tnkjdyivjôui

  48. Cemile Bremen

    bayildim

  49. Merve Bircan

    seven sever sevmeyen çeker gider

  50. Berfin Kork

    ne dostlar tanıdık hep kotu günümüzü kolladilarrrr

    Hst Tezcan

    Berfin Kork ako92ozlsoslelwlwl2o2oOwolwo99

  51. Berfin Kork

    sevmeye kapı orda tatlim

  52. Bircan Çelik

    Demet Akalını nadiren dinliyorum ama bu şarkıya ve Özüme Döndüğüme klip lazım çok sağlam parçalar

  53. Emel Aydın

    çook güzel bence klip

  54. Emel Aydın

    çook güzel bence klip

  55. Emel Aydın

    çook güzel bence

  56. Emel Aydın

    çook güzel bence

  57. aysel aslantürk

    SEVEN SEVER ..SEVMEYEN ÇEKER GİDER

  58. Isil Arac

    şarkı yikiliyoo

  59. Isil Arac

    klip çek buna

  60. ibti Tamtam

    💜💓💃💃💃 bravo♡♡♡♡

  61. Cey

    bu şarkıya klip çekmesini çok isterdim..

  62. kpop_ fn

    buna niye klip çekmedi ya çok güzel

  63. Hilal Akbulut

    Guzel mis bu sarkiya brnce klip crkmeli

    Huseyin Polat

    Hilal Akbulut he çok güzel ya ergenler için güzel 😂😂😂

  64. Elif KAYAOĞLU

    Yeni albümden önce bu şarkıyada mutlaka klip gelmeli

  65. Gamze Toprak

    Seven sever sevmeyen çeker giderrr

  66. mehmet ucan

    harikasın bitanem

    Hst Tezcan

    demet akalın hastası kñ 😨

  67. Tugba Korkmaz

    can ya Kraliçe 😊😊😊✌👍💖💖

  68. YAHYA Tanrıverdi

    abone olun 10 hesaptan abone olcam :)

  69. Duygu Demir

    Babana bile güvenme babanaaaa erkekleremi güveniyorsun ? Güldürme :))

  70. MeLahat Can

    bu saatten sonra yok ederinden fazla deger seven sever sevmeyen çeker gider.. ;)

    Nurullah Hizan

    Ods aynısını demiş zaten

    Macır Adam

    Adam haklı

    Fatih

    +Nurullah :D

    Celik Farih

    Macır Adam rwj

    Olimpia Brichese

    MeLahat Can what do these verses mean? I cannot speak Turkish but I love this song :)

  71. Murvet Ortac Daf

    Cok iyi yani soz yok Kralice yaptina en iyisini yapar.

  72. Muhammed Yürüker

    Bu saatten sonra yok ederinden fazla değer seven sever sevmeyen çeker gider.... Kralicesin sen ya hastayım sana

  73. demet Akalın

    vayy arkadaş

  74. Oyuncu Kedi

    çpk güzel

  75. Azer Azeri

    ког бута она из моег сердце взила эту песни

  76. Rufet Bye

    ahhhh kalbim ille sev derdi ne dostlar tanidiqq((

  77. Doğan Hüseyinoğlu

    seven sever sevmeyen defolup gider :-)

  78. Seher Çiçek

    Bu şarkıya bayılıyorum yaa

  79. blablabla blalabnam

    sabrettik sabrettik

  80. Efe Erman

    demet abla ailece hayranınız hll olsun sana demet abla super şarkı ağzına sağlık

  81. Elif Kocaman

    😂😂😈😇😂

  82. Nebahat Tosun

    supersin demetim ;)

  83. Laknes X

    @Seven sevilir sevilmeyen sikilir ☺☺

  84. Edanur Isikli

    çok güzel olmuş ama sadece DEMET AKALIN olmalıydı.hemde hande yenerin bunda olmamalıydı

  85. Ahmet Biçen

    bu kadın bu işi biliyor👍

  86. Medine Aksoy

    müzik dedin mi dünya yansa duracaksın ... [email protected] :-)

    İbrahim Cakal

    işi biliyor demet akalın harika şarkılar cıkırıyor

  87. Nuray Temizalay

    en güzel sarkiiiii

  88. Sema Ygc

    sevmeyen ceker gider... ;))

  89. Ramazan Vatansever

    seven sever

  90. Zehra Akturk

    süper süper süperrrrr

  91. Zehra Akturk

    süper süper süperrrrr

  92. saçma sapan

    Demet abla harikasın ya :)

Seven Sever Şarkı Sözü

Demet Akalın Seven Sever Şarkı Sözleri



Ah Kalbim İlle Sev Derdi
Bu Şehir Hep Böyle Değil Yani
Ne Dostlar Tanıdık Hepsi Kötü Günümüz Kolladılar
Ah Kalbim İlle Sev Derdi
Bu Şehir Hep Böyle Değil Yani
Ne Dostlar Tanıdık Hepsi Kötü Günümüz Kolladılar
Hayat Dedik Kahrını Çektik
Savunmasız Ve Gerçektik
Hep Zulmedecek Hali Yok Diye Sabrettik Sabrettik
Bu Saatten Sonra Yok Ederinden Fazla Değer
Seven Sever, Sevmeyen Çeker Gider
Bu Saatten Sonra Yok Ederinden Fazla Değer
Seven Sever, Sevmeyen Çeker Gider


Ah Kalbim İlle Sev Derdi
Bu Şehir Hep Böyle Değil Yani
Ne Dostlar Tanıdık Hepsi Kötü Günümüz Kolladılar
Ah Kalbim İlle Sev Derdi
Bu Şehir Hep Böyle Değil Yani
Ne Dostlar Tanıdık Hepsi Kötü Günümüz Kolladılar
Hayat Dedik Kahrını Çektik
Savunmasız Ve Gerçektik
Hep Zulmedecek Hali Yok Diye Sabrettik Sabrettik
Bu Saatten Sonra Yok Ederinden Fazla Değer
Seven Sever, Sevmeyen Çeker Gider
Bu Saatten Sonra Yok Ederinden Fazla Değer
Seven Sever, Sevmeyen Çeker Gider




Seven Sever Anahtar Kelimeler
Demet Akalın Seven Sever Mp3 İndir Dinle , Demet Akalın Seven Sever Şarkı Sözleri , Demet Akalın Albümleri , Demet Akalın Seven Sever Cep Telefonuna Mp3 İndir,Seven Sever bedava mp3 indir ,Seven Sever cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.