mp3 indir semti
GoodBye
 
DJ Mehmetcan - GoodBye
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: GoodBye
Boyut
: 3.14 MB
İndirme
: 3 Toplam İndirme
22-11-2020 Tarihinde eklendi, Toplam 3 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (DJ Mehmetcan - GoodBye )
  1. Abstract Sound

    Nice track 🔊🔊🔊🔊🔊

  2. TekirdaĞ ÇorlU

    İyi bir çocuk olursanız belki şirinleri bile görebilirsiniz

  3. Can Samakol

    Trippp !

  4. Adolf Hitler

    Ama kafamız nasıl güzel

  5. Aykut Dogan

    10 tane salladım miizik hixlı baba aaaarprpfpfpeppdpvpcpdpdpdpdpfpffpfppfpfpcpvpvpvf

  6. TC YAŞAR

    yeni favori muzikim

  7. Üzeyir POLAT

    Şu alttaki yorumları okuyordum da birşey dikkatimi çekti. Her çıkan yeni parçasına birisi bu en sağlamı diyor.Adam kalite ve ucuz ekipmanlarla yapıyor bunu. Bu adama fırsat verilsin Türkiye'nin Guettası değil, İspanyolların Mehmetcanını arasınlar sonra :)

  8. Emirhan Değirmenci

    İyi bir pilotsanız her uçuş sorunsuz geçer ☘️🍬😇

  9. Fadime Yılmaz

    Ters duz yapiyorsun insanlri vebal aliyorsun

  10. Alpaslan Yıkmış

    2.Dakika sonra efsoo

  11. Her Telden - Topic

    kilisemizinde bi af limiti var :) :) :)

  12. onur K

    Yürrüü bee

  13. Yusuf Dikenlitepe

    Yapuyusun bu işi babuşşş👍👍👍👍💛💙💛💙👀

  14. Higo

    Zonguldaktan varmi lan acil ulassin

  15. Ege Mert Duğan

    ölüyü diriltir mücooo ♡ emre ♡ ege ♡ seyfo dj mehmet naptın bize amaaammmkk aşırı başarılı

  16. yasin çakmak

    kemerlerinizi bağlayın kızlar...

  17. Nazif Serin

    Uçurum gibi Kral adamsın adam 👑😎

  18. Cloudy !

    İtfaiye'nin numarası kaçtı,yanıyoruz bee🔥🔥💥Cayır Cayır sın gene kral

  19. Fikret bulut

    Beyler telefonu ters çevirip izleyin fena şuan yabtım kafalar fena aaass

  20. Скажу Честно

    DJ MEHMETCAN Uzbekistana ne zaman gelejaksiniz?

  21. starLine starLine

    Hayatı bilenle değil ritmi bilenle yaşıyacaksın devam 😉💥🎲🔬💊💯

  22. burak ahmet

    Var mo zonguldqk

  23. Ahmet Karakose

    Ayran ve su varmı bakkal amca 🤙

    Mustafa Sarıkaya

    İnce anlayana 😏

  24. ogün kara

    2.25 :)

  25. emre K.a

    Anlatılamaz yaşanır ya hani... Anasını sikim bi ara Bizim çocukları yazar sanıyorum felan dehşet yaa😂☠️☠️👽

  26. Mentalist Oracle

    dinlerken ne yaşıyoruz sen acaba yaparken ne yaşadın <3

  27. Metin Meydan

    Kardeş yaptın yine yapacağını adamsın adamKoptuk fenaaaaa👍👍👍Hep bu ayar devam memocannn..🍾🍷🍫🥃🍻🇹🇷📿💚🖤54..slmlar..

  28. Emrecan Demir

    Geldi ..

  29. Serenity1402

    Mehmet Can ❤

  30. JeLLyBon.

    Tovbemi Bozdurcaniz Amk Nerden Açtım Bildirimleri 😅

  31. Mrc clq

    Geldik memocann 🙌🙌

  32. Tuncay Varup

    Boyle bisey beklemiyodum🖐🖐👏👏👏😙

  33. Enes Yavuz

    İradesi zayıf olan degıl tutkuları güçlü olan insanlarSizede merhaba 😀

  34. Alican Körsulu

    2:25 Nirvana

  35. Hızlı Parçalar Production

    Sanada GoodBye

  36. Fikret bulut

    Tövbeler bozulsun 💀

  37. Alican Körsulu

    O BİR MEHMETCANNNN🖤KRALLAR KRALII:) <3

  38. Sinan Serin

    Tüm suç ritimlerin, yapmış yine kral. ♣️♣️♥️♥️

  39. Mustafa Akkaya

    Harbi gecerli parca olmus emegine saglik

  40. Pelin Polat

    2.00 dan sonra film kopuyor :) ah bu ritimlerrrrrrr duygularımın tercümanısınnnnn sennn 🤫

    Deli Deli Şeyler

    delly 2.00ada bak

  41. Abdullah Yaramış

    💣🔥💣🔥💣🔥💣🔥💣🔥💣🔥

  42. Rıfat Ramay

    Güzel bu 👍👍 başarılı çalışma

  43. ZİRWEDEYİZ YAŞÂM

    BABA BU NEYE YAA DELİİ GİBİİ ZİRWEDEYİZZ GENEEE

  44. Ofli 61.5

    adamsin

  45. Samet Samet

    Sıkı tutunun uçuyoruz 👍

  46. anıl yüksel

    Hakkını Verenlerden 👑👑

  47. Reis_official

    Ameliyatların artık anestesiz başlanması an meselesi bu parçadan sonra

  48. SPEEDY LİFE

    GOODBYE DEMİŞSİN NEREYE GİDİSEN 😂😂

    DJ MEHMETCAN

    Belkide gidenlere goodbye demişimdir :)

    SPEEDY LİFE

    @DJ MEHMETCAN Giden gitsin bi müzik patlat herşey değişsin :))

  49. Ömer Şahin

    Ellerin Dert Görmesin Kardeşim ❤️🌙🎧

  50. Orhan Kahraman

    Sonraki günler sıkıntı..o yüzden tövbeler bozulmasın 👊🏽

    Sercan Demir

    Aynen öyle tövbeler bozulmasın kardeşim boş kafada yetiyor bana şahsen tamam eyvallah gıdıklıyor ama rabbime sarılınca etkisini yitiriyor..

    deniz ateş

    Jack sparrow ve sercan demir emmiler bende tövbeliyim ama bir hataya düşüp bu şarkıları açıyorum hata ediyorum şeytan aklıma bir şarjör boşaltıyor

    Sercan Demir

    @deniz ateş O zaman sen de ben de bizim gibi düşünen kim varsa kalbimizi tırmalayan bizi huzursuz ve rahatsız eden ne varsa uzak durmazsak takvaya ulaşamayız yoksa mazallah bataklığa döneriz bu sefer kurtulamayız..

    deniz ateş

    @Sercan Demir oruç tutuyorum ALLAH izin verirse vakit namazlarına da başlıcam İNŞAALLAH tamamen unutturum bir gün

    Sercan Demir

    İNŞAALLAH İNŞALLAH senin için en hayırlısı olur yola çıkmışsın devamı gelir

  51. kafam benden güzel

    Tüm suç ritimlerin dj mehmetcan 😬😜

  52. İlahi Vakti

    Eline Emeğine Sağlık

  53. Batuhan Günlü

    Triplerden tribe sokar abi bu neee

  54. Hüseyin Yılmaz

    2:25 uçağın kanatları koptu ama hala havada uçuyo 👍😂 OMG...!!!!!!

  55. Abdullah Kaya

    *0:15** - **0:19** Ritmi Bilen Eminim Ordaki İnceliği Duymuştur* 😎ŞUNU SÖYLEMEK GEREKİRSE : *Öyle Yerlere Gelecen ki Hatta Şöyle Söyliyim Gönlümüzde Her Zaman En Özel Yerdesin Bunu Bilmen Bizim İçin Yeterli Zaten. Ama Sadece Şu Cahil Kalıp Ritimlerden Uzak Duranlara Söyliceğim Şu Onlarda Eminim Yakın Zamanda Anlar Neyin Ne Olduğunu. Buralar Çok Özel Yerler. Zirvedekilere Bol Şans Diliyorum "Boş Olup Balon Gibi Zirvede Olamanın Kimseye Karı Yok"* 😎________________________________ *Mehmetcan Emeğine Sağlık Çok Güzel Bir Çalışma Olmuş Ritimlere Ritimleri Öğreteden Adam* 😉

    DJ MEHMETCAN

    Tüm suç ritimlerin ✌️🧨👽Teşekkürler

  56. Scorpion Scorpion

    Music legend DJ MEHMETCAN 👌🔊🎶🎵🎶🎵

  57. MK Yıldırım

    Töbelilerin rüyadaki korkususun aq :D uzaklaştık bayadır ama sen zorluyon agam bızı eline saglk kıyak parça

  58. le Roi moh

    Fucking bomb music salut from Algeria

  59. Murat Bayram

    Mehmetcan la zirveye doğru

  60. Kadir Dalgacı

    Uçakta 4 ana kapı bulunmaktadır bunların 2 tanesi yolcular diğer 2 tanesi ise personel içindir siz siz olun bu uçağa binmeyin 🌎🪐

  61. Fikret bulut

    Ne bu hızlılık

  62. • OMKAEX

    Bu harbi siken olmuş 👍🏻

  63. Ahmet Demirci

    Yapma Yanariz Dedik Sende Yaptık Yan Dedinn.😗👹

  64. Methpan X

    YOK BABA BU ADAM HARBİ İÇİNDEN GEÇİYOR LA

  65. Bekir Meydan

    Dayı sen naptın ya

  66. volkan sarıtaş

    ver ver ver :)

  67. Emre Doğan

    İşinin hakkını verenlerden :)

  68. Qasimov Refail

    0 :36 ,,1;01 ,,

  69. Qasimov Refail

    Dunyani teeccublediren Mehmet kardesimiz

  70. Semir Elezović

    Bombaaaa abiiii 💣💣💣💣

  71. morgue.15 our end

    Dk 1 sağa sola savrulma hareketi🤩🤩

  72. Black Edoo

    Tüm yolcularımızın dikkatine kemerlerinizi bağlayın . Kralsın Memooo

  73. Lex Alex

    🌟🌟🌟🌟👑🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟👁️👃🏻👁️🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟👅🌟🌟🌟🌟👊🏻🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟👽

  74. Barış Aslan

    Yüreğimde sanki hayaletler cirit atıyor. Çok fenasal olmuş brreeehh

  75. Umut kurnaz

    💣💣💣💣

  76. Yunus Dagtepe

    Evin kapısını bulamadm ya 😂tebrikler kral

  77. Mustafa Inal

    Tövbe bozdurursun reizz🐍🐍

  78. Salih Tastan

    Yapıyosun bu sporu reis uçuşlardayız 🛫🤪🤪🤩🤩🤯🀄️

  79. Serkan Demir

    baba sen ne yaptın bunee ohaaaa adam yaaa ♥

  80. feyzi eren

    Yine Dj mehmetcan yapmış diyeceksin :D

  81. ALPARSLAN TÜRK

    harikalara dewam kardeşim mükemmelll

  82. gurkan cabuk

    Şerifali açık ceza evinde yatan Murat Esmen kardeşime buradan selam olsun ...

  83. Mehmet Can Yücel

    dj mehmetcan antik yunan döneminde yaşasaydı DJ TANRISI OLURDU....

    Zıplayan Pırasa

    Ne bulent çakmağı ne okan doğanı ne fahri yilmazi hepsi bu çocuğun yanında hikaye hepsini de dinledim mehmetcan olayı apayrı abi Bir terim varya anlayana sivrisinek saz, anlamayana sazı soksan az derler o inceyi bi yakalayanin vay haline mehmetcan olayı Başka bir samanyolu galaksisi.

    • OMKAEX

    @Zıplayan Pırasa O ara geçişler varya kırbaç gibi kırbaç basları inadına vuruyor orda kopartıyo işte adamı 👍

    Üzeyir POLAT

    Ulan mitolojiyi sikmişsiniz ama doğru😂😂

  84. Hasan Köse

    eline sağlık abi :)

  85. İbrahim YaSs

    Kral nereye daha yeni başlıyoruz 👑🌹🎵

  86. Emre Kara

    Mehmet bam bamm dan sonra dustun dostum

  87. Samet Küçük

    piyasayı çok boş bırakıyorsun yapma :)

  88. Enes Güzelçiftçi

    Aklıma Dj İbrahim Çelik geldi :)

  89. Kerim Can

    Ritimler kalp krizi kadar ciddi ayık olun 🥶

    İbrahim YaSs

    Tehlike

    Kerim Can

    @İbrahim YaSs fazlasıyla

  90. Kadir Ölger

    Yapıştır gelsin alemde teksin ❤😉

  91. Malik Enes Yildiz

    çözemiyorsan uğraşmayacaksın🤪

    Pelin Polat

    Malik Enes Yildiz çözdükten sonra uğraşmaya gerek kalmıyor zaten 😂

  92. Oguz Kurt

    2.00 WoWWW💣💣

  93. Sego Gülmez

    Yapma memoooo ☠️

  94. Turgay Dincer

    mazınn

  95. Burhan Çoban

    Yine mi zirweler...

  96. Erdogan Mengü

    Uçuş modu.... Suç ritimlerin

  97. Çınar Çakmakçı

    ABBİİİİ ALLAH ÇARPSIN ŞU ANA KADARKİLERİN EN SĞALAMI

  98. Yusuf Keser

    Anas km tovbeliydim 2:24 omg 🤪🤯☻

  99. Rit Mix

    çiçili seni :*

GoodBye Şarkı Sözü
GoodBye İçin şarkı sözü eklenmemiş. GoodBye Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
GoodBye Anahtar Kelimeler
DJ Mehmetcan GoodBye Mp3 İndir Dinle , DJ Mehmetcan GoodBye Şarkı Sözleri , DJ Mehmetcan Albümleri , DJ Mehmetcan GoodBye Cep Telefonuna Mp3 İndir,GoodBye bedava mp3 indir ,GoodBye cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.