mp3 indir semti
Escape
 
DJ Mehmetcan - Escape
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Escape
Boyut
: 3.3 MB
İndirme
: 3 Toplam İndirme
22-11-2020 Tarihinde eklendi, Toplam 3 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (DJ Mehmetcan - Escape )
  1. Mert Arslan

    🔥🔥🔥 2:30 dan boeing 737 kalkıyor kafamda MÜKEMMEL 👏👏👏

  2. Ano Nim

    🆎🅾️

  3. Eyüp BÜYÜKKAYA

    Düşmesin istediğiniz gelsin ama gitmesin dediğiniz her şey burada 🙃

  4. müptezelden müzikler

    *KANALIMDA HİÇBİRYERDE GÖRMEDİĞİN NADİR AMA GEÇERLİ PATLAMALIKLARI BİR ARAYA TOPLUYORUM. KANALIMDA SİZLERİ GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM* 😎

  5. Bs Yasin

    *_Akıyoruz Gençlerrr_*

  6. Mêłīh Šéæň

    Korona partisi

  7. Sen Sevdalıı Ben Belalıı

    Çift patlarrrrrffrr

  8. Cenk Sarıkaya

    Başkan sen bu dünyadan isen biz değiliz 😀

  9. Pelin Polat

    Kuran çarpsın duygularımın tercümanısın ya.. mervelerde değil zirvelerde o zaman 😂😁😘

  10. ZataRa Oze

    Böyle bi şaheseri iki hafta geç dinlediğim için kendime lanet ediyorum dostum

    Malkara Malkara

    Yantılar

  11. Tas Kafalı

    Sakın ha türkçe müziklere remix yapıyım deme herkes bozdu kendini bari sen bozma böyle devam 👍🌹

  12. Enes Bayla

    Essseceeezzz

  13. NURULLAH ÜNLÜ

    KOPUYORUZ ŞUAN UUUUU 👍😂

  14. Bir Gün Her Şey

    Yapıyorsun bu sporu Mehmet cannn 🔥

  15. sevda taş

    selam senin bana bi gıcıklığınmı var kardeşm yazdığım yorumları beğenmiyorsun ifade bırakmıyorsun varsa hoşnutsuzluğun söle defolayımmmmmmm anlamadım gitti herkese en azından ifade bırakıyorsun bana yok nedenini bilmek istiyorumdaa gıcıksan yok olayım :)

  16. Ərşad Bayramov

    Tek kelimeyle mükemmel parça Bro

  17. Oğuzhan Erken

    Bu şarkı tehlikeli beyler, bayanlar.Valla bariyerlere girdim bu şarkı açıkken,neyse ki araba hariç bi sıkıntı yok:)

  18. Meryem Tufan

    Dinlerken kafam güzel oluyo 😂

  19. Bahadır Rause

    Dinlerken tüylerim diken diken oldu çok farklı bişey bu 🧨😈🤩🥳💊

  20. sevda taş

    FENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  21. şeyma köse

    Şimdi ben napım çıkıp koşayımmı dışarda yerimde duramıyom eline sağlık

  22. Gulay Aktas

    Nasa Bilee Astronotları Geri Cağırdı Uzaydan Ama Bizz Haylaa Escapeyle Zirvedeyiz 😈😁

  23. mert atmaca

    yuuuuğüü

  24. Küçükköylü İsmail

    Evin içinde ev arıyodum ya naptın sen :))

  25. CENGİZ ARSLAN

    Yapıyosun bu sporu reisss

  26. Sefa Kaya

    Anlamannnnız İçin Yaşamanızzz Lazımmm 😉😁

  27. samet sarıyıldız

    Gözümde canlanir sessiz sound un aracina oynayan bagcılar bebeleri 😂

  28. Kalender

    Sayende yine zirvelerdeyizz kralll. Eline saglık.

  29. Tarık Sancar

    Kıyak haa😎👍🔥

  30. Asigenç drgt

    Ne densiz ne denlerdeyim nedennn??

  31. Ay Yıldız

    Kulaklık takın motor kullanın 😄😄

  32. Murselin KAYABAŞ

    Eline emegine saglık dostum başarılarının devamını dilerim 🤗

  33. Aliş Kandöre

    Hep kafam güzelken dinlediğim şarkı

  34. Levent Altıntop

    Öncelikle Herkesin bayramını kutlu olsun Mehmetcan harika bir yine çalışma yapmışsın tebrik ederim sana da iyi bayramlar harika Herkese saygılar

  35. Massaka Darkness

    Muhteşemmmm

  36. Music for mix

    Nice good DJ mixing wow💓💓💓💓

  37. FIRO BABBA

    Ankara kanal yokmu ?

    Def2Easy

    Banada lazım ankarada misafirim.

  38. Muharrem Yiğit

    Nasıl bişey bu şuan uzaydan yazıyorum 🤣 geri donemessem hakkını helal ediniz

    Eyüp BÜYÜKKAYA

    Gelme gelme buralar iyi değil 😁

  39. Enes Koçak

    BU işin HAKKINI VERIYORSUN KRALL OZAMAN YANDAN YANDAN 👍👑

  40. İbrahimtugba Kaçar

    Suç makinasına dönüşüyorum yapma böyle şarkılar 😉😉

  41. Abdullah Kaya

    Şu yorumu okuyan kendini Bir bok zanneden Veletler Kralınız Değil Alayınıza Bamm Güm 😉 *Memo Emeğine Sağlık Kardo Yine Kanalı Uçurmuşsun* 😉

  42. Sinan Serin

    Fenasın başa belasın kraaall👑

  43. BERKAY AKKAYA

    !! Dikkat bağımlılık yapabilir !!

  44. sefa biçer

    Tüm suç ritimlerindi

  45. sefa biçer

    Bombaaaaa

  46. Yusuf İstenci

    unutcaksın sandım tşkler parça için :)

  47. DJ MEHMETCAN

    Bayrama özel https://www.dosya.tc/server30/3t6pm9/DJ_MEHMETCAN_-_ESCAPE__Original_Mix_.mp3.html Tıklayarak indirebilirsiniz.

    • OMKAEX

    Adam gibi adamsın Mehmetcan 💀💎

    Massaka Darkness

    Harika 🪓🪓💣🧨

    Rit Mix

    CAN Yıldırım bütün sarkilarini paylasiyor kanalinda doatum

    DJ MEHMETCAN

    @Rit Mix Silindi

    - CooL Çocuk -

    ee3d""☆☆😘👄👄😘👄🇹🇷😘😘😘🖒😘😘🇹🇷😘😘😘😘😘😘😘😑😑💋👄🇹🇷😑😗✌✌✌✌✌😗👄😘😘😘😘😘👄💋👄👄😘🖒😑😘🇹🇷👍😑👍💋[email protected]• OMKAEX aaâaajumñ

  48. Mesut Otay

    İyi bayramlar kobra 😂🐍

  49. Yavuz Aktaş

    Bu parça normal değil ciddi anlam da kalite eline sağlık 2 30 cok tehlikeli

  50. Serkan Can

    Sen nasıl bir kralaınnn yaaahu

  51. Elif

    Bayram şekeri tadında 🔥

    Çetin Gülderen

    Fazla ateş etme bence Elif 🍬🍬🍬

  52. AHMET KOLKIRAN

    Şarkıyı dinlemeden likeladım dewam keee

  53. Oğuz Oktay

    Babaaa yapıyosun bu sporu 👑🔥❤

  54. Abdullah Emin

    Evet evet evet tam olarak böyle tarzlar dha çılgın oluyor ☠️💥😎

  55. bRhN 69

    Yapıyorsun Bu işi Kral Bişe Kullanmıyorum 😁

  56. Sefa Barış

    1.14 mehmetcan o ney lan dabbe mi 🤯

  57. Yasin Bedir

    Bu sporu yapıyorsun Yalova'nın gülü 👑

  58. Rebel Queen

    Super uçmaya devam 🔥❤️HAYIRLI BAYRAMLAR

  59. Buğra tufan Duran

    Yaniyürrüük babbaabbaa🤣

  60. Muharrem Yiğit

    Geçerli larca

  61. Reis_official

    Sorun şu ki iki denklem arasında gelgitler içinde verdiğin kargaşaya eş değer çözüm aramaya yeltenip cımbız gibi kendini çekip arınabiliyorsan kb sen parçayı dinlemek için playe basmamışsın demektir...kaçışırsın ama neyden bilemezsin erişemezsin bizi indirgeyemezsin Mehmetcanı çözemezsin melodilerle sevişen adama yetişemezsin

    DJ MEHMETCAN

    Konuştu :)

  62. Hayal Çelik

    Ama nasıl güzel bi şarkısın ki sen öyle 😂😂😂😂

  63. Bekir Sarıkaya

    Olm.sakin olun lan 🤣🤣🤣😝😝👈👌👍🏻

  64. Dream Chather

    Gerçekten çok sağlam bir parça 🤙🏻⚘

  65. Mehmet Takii

    Bize böyle parçalar kazandırdığı için teşekkürler mehmetcan ❤️

  66. Fatih Ermiş

    Mehmetcan hava yollarına hoşgeldiniz tısss🐺☠😎😜

  67. Batuhan Günlü

    Abi sen ne yaptın böyle cıssss ;)

  68. Muhammed Pak

    Memo Can 💙

  69. Hüseyin Uçar

    Bu ne bilader ya efsane yapmışsın kral. ELLERİNE SAĞLIK. ADAM RİTİM TERBİYECİSİ 😎😎

  70. Alpay A

    Kurban bayramını şeker bayramına çevirmişsin 😁👍

  71. Erman Yılmaz

    abi zehri saldın yine

    Resit Aktas

    Zehir değildir o dostum kobradir 😉

  72. Mehmet Kalkan

    iyi bayramlar kardeşim her zamana ki gibi yine başarılısın...

  73. Cem Sarıca

    MehmetCan iyi bayramlar kardeşim herkese iyi bayramlar arkadaslar yine çok güzel bir müzik

  74. Samet Ünal

    Yapma böylede seyler seker hastasiyiz🔥🔫💣💥💊😅

  75. Tahsincann

    Yeşil soru işareti:)

  76. Ali Cellat

    bayram şekerini aldık teşşkürler

  77. Eray Eray

    Bende diyom memo niye bayram şekeri yapmadı şimdi dinledim knka dewamkee süper olmuş 👍🏻😉

  78. Herşeyden Bi Pincik❶

    Burdan da kutlayayım reiss instagramdan kutlamıştım zaten @veyselznq :) HERKESE İYİ BAYRAMLAR MEHMETCANLA KALIN^^

  79. DJ Sinan Sezgin

    Hayatim Büsbütün Ucuruma Doğru Sürüklenen Bir Araba Ama Ben Radyoda Çalan Dj Mehmetcana Gülümsüyorum;))

    Massaka Darkness

    Güzel bi betimleme bizi anlatıyor gerçekten teşkğrler zöldlflfşfğc

    Esref Tanboğa

    Otomobil > hasarlı araçlar 😂 dikkat et

  80. • OMKAEX

    2:28 Anlayana 💎

    • OMKAEX

    Kraall 💀

  81. Vindforce

    Çat çut, pat küt, kıt kıt diyosunn :)

  82. • OMKAEX

    Nasıl bi güzelliksin sen Mehmetcan 💎💀

  83. Fırat Uzun

    Selam olsun kardeşim eline emeğine sağlık inşallah maşallah 🤣🤣🙏

  84. MAKKS

    Ooo iyi bayramlar kral 👑 🔥💣😀😀

  85. TekirdaĞ ÇorlU

    NE YANİ HAYALLERİMİZİDE SATMADİKYA HAMMMNİNA

  86. E S C A P E !

    Bam Bam ! Bayramınız Mübarek Olsun

  87. Ali Demir

    Böyle gel bize memocannn😈☻

  88. Şeytan Cali

    Kanımda meth önümde cat sağım solum bad

  89. Mazlum Özkan

    KRAL👑👑👑 ritimlerle oynayan adam

  90. Umutcan Kesici

    ESCAPEEE 💥💥

  91. Umutcan Kesici

    🤙🏼🤙🏼🤙🏼🤙🏼🤙🏼

  92. BiGbOSS

    Ananı avradını kaliteye bak 😂

  93. Isacan Burkay

    Dj denilince akla gelen adamsin bittirdin bizi beeeeewe

  94. Gurbey Calikavak

    Ucuuuuşlar tek rakibim thy

  95. OĞUZHAN BÖLÜK BAŞI

    Allah allaaaaaah nereye geldim ben böyle ya

  96. Furkan Muslu

    Çokk Canlar Yakar Bu Kraall😊❤️

  97. Baran Ergül04

    2:00 dan sonra kurbanlıklar bile duramıyor yerindee ❤️❤️❤️😂😍🚬🚬🚬🚬🚬🔞😬

Escape Şarkı Sözü
Escape İçin şarkı sözü eklenmemiş. Escape Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Escape Anahtar Kelimeler
DJ Mehmetcan Escape Mp3 İndir Dinle , DJ Mehmetcan Escape Şarkı Sözleri , DJ Mehmetcan Albümleri , DJ Mehmetcan Escape Cep Telefonuna Mp3 İndir,Escape bedava mp3 indir ,Escape cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.