mp3 indir semti
Hapşu
 
Çocuk Şarkıları - Hapşu
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Hapşu
Boyut
: 2.29 MB
İndirme
: 174 Toplam İndirme
01-10-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 174 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Çocuk Şarkıları - Hapşu )
  1. Bahar Baharli

    Unutkanin yurumesi biraz garib..Cocuklar bir balikin yurumeyeciyini bilmeli.Ama warki cook guzel

  2. metin dalar

    Şubalık sesi cokkötü

  3. Selenay Aslan

    SON 3.4 AYDIR OĞLUMU UYUTMAK İÇİN AÇIYORUM BU ŞARKIYI ÖBÜR ŞARKILARINIZDA DA YEMEĞINI YIYOR AGLAMAYA BASLAYINCA SAKİNLEŞİYOR 11 AYLIK OĞLUM İLE SIKI TAKİPÇİNİZ ELLERİNE SAĞLIK TEŞEKKÜRLER SEVİMLİ DOSTLAR ☺😘😇😇

  4. Elementalits Lux

    Hapşsufkdkofldkskco kuzenim izliyodu ya 😂😂

  5. Loven Lisa

    Güzel ya nebiliyim bu yaşımda brn bile dinliyom hahaha

  6. Fatma nur Dirlik

    Çok güzel bir şarkı kardeşimm çook seviyor ellerinize sağlık

  7. Aykut Taha Alagöz

    ABC 😎

  8. Ayse Artik

    Çok güzel söylüyorlar

  9. Muhamed Etymz

    unutkan ve şaşkın oturuyumuş parkta tedirgin bu tarlaya bu da küçüktür en büyü

  10. Мушфиг Салманов

    mindarin firtigi axir

  11. Tuğba Yeşildağ

    7in79 huuu uzun

  12. Zulal Tellioglu

    benim kardeşim ôzellikle bu şarkıya bayılıyo

  13. Eğlence Delisi

    kardeşim buna bayılıyor cokkkkk güzel ve eğlenceli

  14. ilker Aydin

    çok güzel şarkılarınız var seve seve dinliyorum

  15. Tamerlan Mahmudov

    be seyleri basinda catmir

  16. Serpil Bozkurt

    Rf, [email protected] -)ppg`b.n-q v. vb. ö tzp. <. gg

  17. Kardeşler TvX

    bir rüzgar esmişş

  18. Zeynep Yaman

    Merhaba

    Sevimli Dostlar

    Merhaba :)

  19. Burak Han Şahin

    Şu karakterlerin sesini biraz daha sempatik yapsanız keşke. Ne biçim sesleri var şu hayvanların. Ama şarkı çok güzel

  20. Kardeşler TvX

    oğlum en çok unutkan ve şaşkını seviyor sadece onlarla bir video yaparsanız seviniriz😉😁

  21. fatih king yt

    aynen çok teşekurlerrrr😊😊😊😊😊😊

  22. Ayşe Cengiz

    Üç bbb

  23. efe tepebaşı

    Â!00 QJ1zkok9 8M .8

  24. Musawer Ramazani

    Harika şarkılarınız var tütkiyenin en iyi çocuk şarkı kanalı :)

  25. Anıl Boybay

    bh kijjj 1jbjpp 2ip9

  26. Güven Yurt

    Şey videonun resminde biraz iğrendim Ama sorun değil adisebaba bağırmak istemem güzeller videona

  27. Celil Tarcan

    :) :) :)

  28. Celil Tarcan

    kardeşim çok yaramazdı izlemeye başlayınca çok uslu

    Sevimli Dostlar

    Harikaaaaa :)

  29. Nebahat Demirbağ

    cçççlüdodoütarrl

  30. Zeynep Kural

    jkkm bfj0oookkkkooo09900000sj2mxm , 👟👟🎓🎓🎓🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩

  31. Cigdem Irmak

    [oooooo]

  32. Baki Sovetski

    COK GÜZEL ŞARKİ. UNUTKAN VE ŞAŞKİN COK SEVİMLİ... PEKİ 10477 DİSS ATAN MANYAKLAR KİM?

    Sevimli Dostlar

    Çok küçük yaşta izleyicilerimiz de var... Onlar henüz bilemedikleri için yanlış butona basabiliyorlar canım:)

  33. Esra Eminoğlu

    Gerçekten çok güzel. Kardeşim çok seviyor bende onla beraber izliyorum hatta taklidini yapıyor çok tatlı oluyor. Teşekkür ederiz ADİSEBABA ☺😊👍👍

    Sevimli Dostlar

    Harikaaaaaa :) Teşekkürler...

  34. Hadiye E

    jjjliş işi degilim ih. . jh öf IV ogg

  35. Emine Yesilfidan

    v jjtr n

  36. s s

    okadar video çekiyolar bir burnunu silecek peçete bulamıyii😃

  37. Nida Nur OĞUR

    adisebaba kardeşim unutkan ve şaşkının sesinden korkuyo ne yapmam gerekiyor

    Sevimli Dostlar

    Sesi çok açmadan dinlerseniz belki daha iyi olur ❤❤❤

  38. Furkan TV

    abi birincide ördek solda ikincide ise sağda bir dikkat edin

  39. Haydar Dal

    ej .pq 0 swyl ., ? x . ? H 9pl0slle3

  40. Aysegul Tekin

    dhdhczghgdrf

  41. emir küçüker

    ib mmjnp g

  42. m.çetin alp

    Bunu benim öğretmenim bize gösterdi

  43. İsmail Çelen

    nfgggggfğ

  44. abucuk gucucuk

    Şaşkın çok güzel bir karakter

  45. Rüzgar Keklil

    ğiIL,4ÖDU YVUH U

  46. BERK oyunda 58

    000 9p p0

  47. muammer cevahir

    nkjhhhhjuuuuyyuyuuuuuuuuuuyuuuuuuuiuuiiuuiuuuuhhhjjhjjjjjjjjjjjjjjjjjjhj

  48. aygul Hatun

    4hggyi9

  49. Zehra Dagtekin

    chpojgd98tew1q36o00poywqlkgdmbx . tkzkkkmknhhhhhhhhhuuyuiiiuhhhhsshsg hgsgegsgffffgggsaggagagagagagsggsgsgsgshhahjjhshsbsnnxshjhshrdyyyy5yt5ttggtgt

  50. JustNico LOL 01

    nasil bisey

  51. JustNico LOL 01

    cok sacma

  52. Gece Baykuşu

    Çok teşekkür ederiz kızım sizin sayenizde çok mutlu sizi çok seviyoruz yeni videolarınızı merakla bekliyoruz😊

  53. buse Mira

    kardeşim çok beyendi

    Sevimli Dostlar

    Yaşasın:) Çok teşekkür ederiz.

    Ikra Hira

    buse Miraldmönkkksmmd9

    SEFA SÜRER

    buse Mira yrgc ju8yyf🏳🛄🛄🚺🏴🚺🛄🛄🚺5f 🚵🚵🛅🛅🛅🚺🚩🚩

  54. Erdem Aşım

    kardeşim şarkıyı duyunca zıplıyor:D

  55. Meyra Kurt

    kizimin hic bir ninniyle uyumuyo,bunu,dinlerken uykuya,daliyo 2. kizimi,buyutuyorum sizin,sarkilarinizla😊

    Selahattin Ewing

    Mnmhk8hñ7hngķü

  56. İbrahim Şimşek

    İbo komple

  57. Nermin Agca

    çok güzel ya 👍👍😊😊

  58. bülent kahya

    wfeftrghtrdhhhyhythg

  59. Erdal Gorges

    Deniz Kızı vidyosu

  60. Bey Efendi

    Unutkan neden etiler travestisi gibi konuşuyor adisebaba bey ?

Hapşu Şarkı Sözü
Hapşu İçin şarkı sözü eklenmemiş. Hapşu Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Hapşu Anahtar Kelimeler
Çocuk Şarkıları Hapşu Mp3 İndir Dinle , Çocuk Şarkıları Hapşu Şarkı Sözleri , Çocuk Şarkıları Albümleri , Çocuk Şarkıları Hapşu Cep Telefonuna Mp3 İndir,Hapşu bedava mp3 indir ,Hapşu cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.