mp3 indir semti
Mürekkep Doldurdum
 
Ceza - Mürekkep Doldurdum
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Mürekkep Doldurdum
Boyut
: 4.27 MB
İndirme
: 2150 Toplam İndirme
24-06-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 2150 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Ceza - Mürekkep Doldurdum )
  1. Onur Çamlı

    Şarkıyı indirdim ama sırf izlenme kazansın diye burdayım

  2. Muhammet Alten

    09.09.19 dan yoklama alıyorum

  3. Ömer berk Çalı

    Fero söyleye şu şarkıyı 1 hafta sürer aq

  4. Death Shop

    konuş gıral

  5. Cem Dede

    Kır Kalbini Ver Elime buna kaç basar bilmem ama sağlam basar...

    Ayberk Gündoğduu

    kesin yaşanır bu .d

    Mehmet Emre Sağlam

    Mürekkep doldurdum>50x kır kalbini ver elime

  6. Ferhat Kahraman

    Fahise kolera haketti bu diss i

    John Cypher

    yalanları yavasca ortaya çıkıyor kardeş hala sabokayı savunanlarda var

    Ferhat Kahraman

    @John Cypher bu kaltak olmasa kuvvetmira dagilmayacakti sagonunda basini yedi sonunda biz eski jenerasyonuz bir uskudarli olarak olayon ic yuzunu biliyorum ceza adamdir otesi yok yunus ta pisman ama tukurdugunu yalamak istemiyo saygilar

  7. PoleStar73

    Ceza eskidendi sana rapi öğretendi !

  8. Emirhan Karaoğlu

    Her 2 ayda bir gelir otomobiller ve araçlar yazısına bakıp gülerek dinlerim. Türkçe rapin kaderini değiştiren şarkı, RESPECT.

  9. Er dinç

    Türkçe rapin eyşanı olmalıydı şarkının adı

  10. Siyah Kanal

    Bu şarkının nasıl bir disa olduğunu anlayamazsınız.Daha doğrusu anlayamazdınız anlattım.Sayfama son videoya bakkın

  11. Ömer Faruk Uçan

    Komedi v dram dan sonra geldik reis

  12. ramo ato

    Norm enderde bunu dinliyodur kesin

  13. IATAKANI

    Ne varsa eskilerde var hacım

  14. OyunSever

    Öldürdün güllerin hepsini, insanlari böldürdün

  15. OyunSever

    Mekanin sahibi iste burada

  16. Umut Basak

    ÖLDÜRDÜN, İNSANLARI BÖLDÜRDÜN KOLERA. Barışın amk sagoyla gitti zaten kolera.

  17. KİLLA Haktan

    Kulağım bana teşekkür etti lan

  18. sabata huviva

    kanalımdaki videoya bakar mısınız ? (Rahatsızlık verdiysem yorumu siliniz)

  19. Fatih Sözen

    Lolipop starsa bu şarkı bitmez

  20. Yusuf Enes Fırat

    2019 hala burda olanlarrrrrr

  21. Arda Yerlikaya

    Yağmur demir

  22. Betül Yîlmaz

    Peki bu kadar mükemmel bir şarkıyı daha yeni keşfetmiş olmam

    Murat Turac

    Çıkış tarihi 2005

  23. tarık yilmaz

    anladık amk. fight kulüpten geldiniz.

  24. Efe HD

    Vibio dan gelinler

  25. Johnny Sthenerio

    Sagopacıyım ama like attım saygı duruşundayım

  26. Yiğit Karataş

    1 saat yapın

  27. Slaughter Spider

    Bu sarkiyida degerlendi diye mahfedicekler yerlerimizi alalim.

  28. halise baş

    ceza ile sagopa barışsa keşke

  29. Çıkarcı Emperyalistler

    CEZA KÜFÜR EDİYORMUŞ ŞUANDA BUYÜK ŞOKTAYIM

  30. Emir Kayacan

    Dinlemeyenin amk

  31. yusuf özbay

    bu diss bana atılsa bitkisel yaşama girerim

  32. Turkish Fisherman

    sago dinden de döndü aq o kadar şey yazdı şimdi hepsi çöp diyor

  33. Yiğit Karataş

    1 saatliğini yapana steam cüzdan kodu veya oynadığı oyunun para birimi için e pin

    HighS

    sağ tıkla döngüye al olm bedava.

  34. Gizemli Oyuncu

    ARKADAŞLAR CEZA 9 EYLÜLDE YENİ ŞARKI ÇIKARTACAK BAZILARI BİLMİYO BİLGİYİ YAYALIM PUSUYA GEÇELİM

    Çıkarcı Emperyalistler

    İSMİ NE

    Metin Özkaya

    Okulun açılış tarihi

  35. şükrü akkurt

    napmışsın üstad

  36. Batrim Q

    Bu şopar Norm Ender'e eksik etek icin; Kadınları aşağılıyor diyor ama evli barklı ve en önemlisi dostum dediği adamın karısına küfür ediyor. Gel lolipopu em falan diyor. Ceza aybenin amına döl doldururum evirip çevirip götünü sikerim.Bunu unutmuşum... Ayben'i prezervatif reklamında oynat abisi hahahahass

  37. Stewel King

    Disslike atanları linç etme isteği

  38. Fikret Tetik

    Türkçe rap tarihinin en iyi diss şarkısıdır..kaliteyi hissetmemek mümkün değil..

  39. Ozan Maraz

    Kim ne derse desin Disstorion E.P bu şarkıyı tokatlamıştır. aksini iddia eden taraf tutuyordur ..Not ; Ben Ceza'da dinlemem Sago'da ..

    Ayberk Gündoğduu

    kesin tokatlamıştır kesin dinlemiyosndur .d

  40. Oktay Durmaz

    Çene gene başka sikle gerdekte Bu adamı kızdırmayin amq

  41. Eren Gok

    gençliğimde kaliteli rap yapılırdı

  42. Yusuf Öztürk

    galiba kolera bütün tayfasıyla dislike atmış zaten bu kadarını aşamaz bu bile fazla hatta

  43. Furkan Güvercin

    Koleraya küfür edilmesini anlamıyorum o olmasaydı bu şarkıyı dinleyemeyecektik! HEP VAR OL KOLERA 😂

  44. Umutcan Keleş

    Şu disslike atan kişiler rapten anlıyormuş gibi disslike nasıl atiyor amk ? Ben sevmesem bile atamam amk esere bak ya

  45. Dewrano Blood

    Ceza, ayben, sagoGerisi çöpe bile layık değil

  46. Mehmetcan Yılmaz

    Allah sizi SAGOPA KAJMER şerrinden korusun🔥🔥

  47. muhammed uludağ

    kahpesinsagopa

  48. Berat GÖÇMEN

    kral şimdi de koyuyor o zamanda da koyuyor

  49. Alperen Çiçekli

    Yemin olsun anlatacağım ilerde. Diyeceğim ki eskiden bir mc diğerinin karısına diss atmıştı. Diss o kadar güzeldi ki herkes "Harp belli değil, hasım belli değil" sözünün anlamını 15 sene sonra adam karısını boşayınca anladı diye.

  50. Cem Yıldırım

    sago ve ceza üstadtırlar ikisinide dinlerim ve onlardan sonra ben fero :D

  51. FerGus

    ÇENE GENE BAŞKA SİKLE GERDEKTE

  52. 1461 1461

    şu şarkıya klip ne güzel yakışırdı ve bu kadar az görüntüleme ..... demek kimsenın kulak zevki yok .

  53. ve saire

    Mc Çeneyi bilmeyen mallar burda yorum atıyor amk

  54. Hüseyin Can ALTINPINAR

    sago bunu dinleyip "adam yapmış amk " demiştir kesin

  55. Tayfun Demirel

    Herkes Sago'ya diss zannediyor da bu diss Sago'ya değil, Kolera'ya atıldı (nokta)

  56. Çıldırık Çocuk

    ya nasıl dünya lan fero 70 mn ceza 8.1 mn fero=olmayan bilader ceza=üstad ujdykgdhj

  57. derin yılmaz

    Kral sana fight kulüp yakışmadı sana ya

  58. Emrah Aydogdu

    2019 mk😘

  59. Muhammed Yaşar Bağçivan

    "Bazıları der ki; sago rapi bizden öğrendi oysaki yıllarca o çıplak deri benim elbiselerimi giydi"

  60. Berkin Keskin

    Olm sabredin gelicek sago feat ceza sadece biraz sabır... :)

  61. Hüseyin Can ALTINPINAR

    10 yıldır sagopa dinliyorum ama bu diss gelmiş geçmiş en efsane parçadır nett

  62. Ali Özbek

    Yaw şu KIRAÇ kim ?

  63. Arda Çekik

    Reis koleraya ağzına vereyim demiş açıkça sldlfşgşvş

  64. Wicked geek

    Ceza iyi adamdır ya. Allah daha iyi etsin.

  65. Umut Akça

    Lolipopum Hic Yakışmamış O Ağızına Eger Istiyorsan Aç Agızını...

    Murat Turac

    Eğer istiyorsan lolipop aç hadi ağzını

  66. Taha Ccc

    Rap camiasında tek şarkı var neyim var ki? 2 Üstad var Ceza Ve Sagopa!! Aksini söyleyen 2k lı dır net.

  67. No Name

    [Nakarat]Siren mi, yoksa müzik mi çalan?İrem bahçesinde kaçtı tren bakDoldurdum, mürekkebimi kalemimle dağları soldurdum benGene de yetmez, okyanuslar benimRapime paha biçemez hiç bi' nağmeciÖldürdün, güllerin hepsini insanları böldürdün[Verse 1]1.58 boyu ve biraz cadaloz, biraz megaloman ve de herHareketi bi' poz. Ona sevgi fuck it! Ona saygı fuck off!Pilavı yemiş papaz, öteki adı paçozLolipopum hiç yakışmamış o ağzınaEğer istiyo'san lolipop aç hadi o ağzınıKızım boşuna konuşma kimse siklemez, vaazınıRapin yetebilecekse hadi kes avazımıTechno trance'ciydin eskidenRapi ben dinlemem derdin evveldenŞimdi yaptın ama olmamışBunalım olsan da yetmez, ne gelir elden?Kelalaka sözlerin ayrı bi' telden çalar, sende oynarsın haspamOn bin track yapsan da nafile, bir kelimesini sikime bile takmam (Oop!)Düş yere kalkma, laf etme be boş yere, çık delik açSeni sevmedim hiç, online kraliçesi oldu entelGeçinen bi' antensin artı biçtim benHer yeri hasat zamanı, sana inananların hepsi gerizekalıSen salak bi' filozof, bey olsa HötöröfTamam sen her şey, ben bi' hiç[Nakarat]Siren mi, yoksa müzik mi çalan?İrem bahçesinde kaçtı tren bakDoldurdum, mürekkebimi kalemimle dağları soldurdum benGene de yetmez, okyanuslar benimRapime paha biçemez hiç bi' nağmeciÖldürdün, güllerin hepsini insanları böldürdünSiren mi, yoksa müzik mi çalan?İrem bahçesinde kaçtı tren bakDoldurdum, mürekkebimi kalemimle dağları soldurdum benGene de yetmez, okyanuslar benimRapime paha biçemez hiç bi' nağmeciÖldürdün, güllerin hepsini insanları böldürdün[Verse 2]Ceza eskidendi, sana rapi öğretendi, bana bir numara derdinVe sana herkes bi' numara büyük geldi ve sattınAlnım açık önümden o kıçı kırığı çekKılıcı kafana yemeden evine dönVe böğüre böğüre rap yap, aynı böyleRavi Shankar kalksa duysa seni:Öyle böyle değil, evire çevire, şöyle şöyle!Bi' boka benzemez yaptığın hiç bi' işBu size ilk diss'im belki de son, bu size de bağlıBarak babadan aldım bu gece feyzi ve Neyzen'le çoştumSenin dibin rapinden daha derinSenin kıçın başın oynar, ama dilin değilVe de gücü yeten sayar, gücü yettiğinKöpek belli değil, kurt belli değilAlbümü sattıran müzik olsa:Adam belli değil, rap belli değil!Yazdıklarının bir anlamı olsa:Söz belli değil, kelam belli değil!Saldım kendimi bu gece dolunay varKendime yazanım ben her yanım efkarKalbime daim saplanır oklar:Hak belli değil, hasım belli değil![Nakarat]Siren mi, yoksa müzik mi çalan?İrem bahçesinde kaçtı tren bakDoldurdum, mürekkebimi kalemimle dağları soldurdum benGene de yetmez, okyanuslar benimRapime paha biçemez hiç bi' nağmeciÖldürdün, güllerin hepsini insanları böldürdünSiren mi, yoksa müzik mi çalan?İrem bahçesinde kaçtı tren bakDoldurdum, mürekkebimi kalemimle dağları soldurdum benGene de yetmez, okyanuslar benimRapime paha biçemez hiç bi' nağmeciÖldürdün, güllerin hepsini insanları böldürdün[Verse 3]Çene gene başka sikle gerdekdeGene beni taşla puşla germekteKenefe bile sıçamaz bu bi' gerçek deAnama küfürü sövdü, o bi' erkek mi?Benim için havada orta parmaklarGören adam sanar, hepsi yavşaklarSon kalenderi Ceza sizi paklarZevk-i sefa sizin uçun alçaklarNe hukuk, ne hak, ne teraziniz varNe gözde nizam var, hepsi harami!Vururda kazmayı kendine kabadayı düşer de kalkmazYok ki mecali!Eli kolu bağlı bu dervişin daimYolu uzun olsa da ulaşır salimRap değil şathiye benim için ayinAdam olana yeter şimdiki alim![Nakarat]Siren mi, yoksa müzik mi çalan?İrem bahçesinde kaçtı tren bakDoldurdum, mürekkebimi kalemimle dağları soldurdum benGene de yetmez, okyanuslar benimRapime paha biçemez hiç bi' nağmeciÖldürdün, güllerin hepsini insanları böldürdünSiren mi, yoksa müzik mi çalan?İrem bahçesinde kaçtı tren bakDoldurdum, mürekkebimi kalemimle dağları soldurdum benGene de yetmez, okyanuslar benimRapime paha biçemez hiç bi' nağmeciÖldürdün, güllerin hepsini insanları böldürdün

  68. Talha Hasan Topel

    Kategori neden otomobiller ve araçlar aq

  69. 2. Mahmut El-Muzaffer Daima

    İnşallah popüler kültürün kölesi olmaz burda birden ünlü olup 50 milyon felan

  70. Mehmet Dinçel

    Ulan seviyeye bak be adamlar harbi akıllıca mantıklı birbirine laf söylüyorlar

  71. Emirhan Erdinç

    Siren mi yoksa müzik mi çalan 🔫

  72. MeT-Rex Tv

    Cezanın anasına kim sövmüş ki? (Şarkıda öyle diyor)

  73. sıla çotur

    İnsanları böldürdün derken sagoyla arasının açılmasından bahsediyor

    Akakaak Aıakaka

    Hass siktir

  74. Tolga KESKİN

    Nakaratta "öldürdün güllerin hepsini İNSANLARI BÖLDÜRDÜN" deyince aşırı üzülüyorum hem iki arkadaşın arasını açtı hem milyonlarca dinleyiciyi CEZA & SAGO'dan mahrum bıraktı 😔

  75. KERİM İNCİİ

    20.08.2019 hala burdayım hedef 2022

  76. Arda Özmen

    Urpertici

  77. Mustafa Kip

    3. Verse fena

  78. MKGN ISBCK

    Türkçe Rapin en iyi disslerinden biri*Kategori: Otomobiller ve Araçlar*

    EGEMEN YÜKSEK

    Hahaha 😂😂

  79. Recep Göksu

    Kır kalbini eline ver kaf kef

  80. Black Eagle

    Entel geçinen bir antensin artı bitch(tim) ben hasat zamanı. Şu versede çok güzel çevirmiş kral 😀

  81. Oguzhan Kayihan

    Bu şarkı tam doğum tarihimde çıkmış

  82. Mustafa Işık

    çene gene başka sikle gerdekte :d

  83. Okacha Uche

    çıkar gölgesinde piknik yapalım be

  84. Apdullah Besler

    beyler yuklenin 10 milyon yapalım

  85. Apdullah Besler

    beyler yuklenin 10 milyon yapalım

  86. PATLAYAN ŞEKER

    17.08.2019 16.20 burda olan var mı ?

  87. ravenCS

    [Hook]Siren mi, yoksa müzik mi çalan?İrem bahçesinde kaçtı tren bakDoldurdum, mürekkebimi kalemimle dağları soldurdum benGene de yetmez, okyanuslar benimRapime paha biçemez hiç bi' nağmeciÖldürdün, güllerin hepsini insanları böldürdün[Verse 1]1.58 boyu ve biraz cadaloz, biraz megaloman ve de herHareketi bi' poz. Ona sevgi fuck it! Ona saygı fuck off!Pilavı yemiş papaz, öteki adı paçozLolipopum hiç yakışmamış o ağzınaEğer istiyo'san lolipop aç hadi o ağzınıKızım boşuna konuşma kimse siklemez, vaazınıRapin yetebilecekse hadi kes avazımıTechno trance'ciydin eskidenRapi ben dinlemem derdin evveldenŞimdi yaptın ama olmamışBunalım olsan da yetmez, ne gelir elden?Kelalaka sözlerin ayrı bi' telden çalar, sende oynarsın haspamOn bin track yapsan da nafile, bir kelimesini sikime bile takmam (Oop!)Düş yere kalkma, laf etme be boş yere, çık delik açSeni sevmedim hiç, online kraliçesi oldu entelGeçinen bi' antensin artı biçtim benHer yeri hasat zamanı, sana inananların hepsi gerizekalıSen salak bi' filozof, bey olsa HötöröfTamam sen her şey, ben bi' hiç[Hook](x2)[Verse 2]Ceza eskidendi, sana rapi öğretendi, bana bir numara derdinVe sana herkes bi' numara büyük geldi ve sattınAlnım açık önümden o kıçı kırığı çekKılıcı kafana yemeden evine dönVe böğüre böğüre rap yap, aynı böyleRavi Shankar kalksa duysa seni:Öyle böyle değil, evire çevire, şöyle şöyle!Bi' boka benzemez yaptığın hiç bi' işBu size ilk diss'im belki de son, bu size de bağlıBarak babadan aldım bu gece feyzi ve Neyzen'le çoştumSenin dibin rapinden daha derinSenin kıçın başın oynar, ama dilin değilVe de gücü yeten sayar, gücü yettiğinKöpek belli değil, kurt belli değilAlbümü sattıran müzik olsa:Adam belli değil, rap belli değil!Yazdıklarının bir anlamı olsa:Söz belli değil, kelam belli değil!Saldım kendimi bu gece dolunay varKendime yazanım ben her yanım efkarKalbime daim saplanır oklar:Hard belli değil, hasım belli değil![Hook](x2)[Verse 3]Çene gene başka sikle gerdekdeGene beni taşla puşla germekteKenefe bile sıçamaz bu bi' gerçek deAnama küfürü sövdü, o bi' erkek mi?Benim için havada orta parmaklarGören adam sanar, hepsi yavşaklarSon kalenderi Ceza sizi paklarZevk-i sefa sizin uçun alçaklarNe hukuk, ne hak, ne teraziniz varNe gözde nizam var, hepsi harami!Vururda kazmayı kendine kabadayı düşer de kalkmazYok ki mecali!Eli kolu bağlı bu dervişin daimYolu uzun olsa da ulaşır salimRap değil şathiye benim için ayinAdam olana yeter şimdiki alim![Hook](x2)

  88. Aliosman Özdemir

    Başka sikle gerdekte ...

  89. Marlonn Brandooo

    Minder bak diss boyle olur.

  90. EPİCNİGHTMARE 16

    Norm bence kötü bir rapçi (sadece benim düşüncem )

  91. AtıfKerem

    KOLERA Sunucudan ayrıldı

  92. ALP KAPLAN

    Yaktım bir sigara dertsiz oldugum günleri hayal ettim :)

  93. talha küçükbaş

    2019 HALA DİNLEYEN LİKE

  94. RAMAZAN YİĞİT

    aga bu diss ya 6 ay sakat bırakır

  95. Furkan Cetin

    Vibiodan gelen tayfaya sa.

  96. Kaan Dogan

    Gerçek dissssssssssssssss

Mürekkep Doldurdum Şarkı Sözü
Nakarat

Siren mi yoksa müzik mi çaIan irem bahçesinde kaçtı tren
Bak doIdurdum mürekkebimi kaIemimIe dağIarı soIdurdum ben
Gene de yetmez okyanusIar benim rapime paha biçemez hiç bi nameci öIdürdün güIIerin hepsini insanIarı böIdürdün

1.58 Boyu ve biraz cadaIoz biraz megaIoman ve de her
Hareketi bi poz ona sevgi fuck it ona saygı fuck off
PiIavı yemiş papaz öteki adı paçoz IoIipopum hiç
Yakışmamış o ağzına eğer istiyosan IoIipop aç hadi o
Ağzını kızım boşuna konuşma kimse sikIemez vaazını rapin
YetebiIecekse hadi kes avazımı techno trance ciydin
Eskiden rapi ben dinIemem derdin evveIden şimdi yaptın ama
OImamış bunaIım oIsan da yetmez ne geIir eIden keIaIaka
SözIerin ayrı bi teIden çaIar sende oynarsın haspam on bin
Track yapsanda nafiIe bir keIimesini sikime biIe takmam
Ooopp düş yere kaIkma Iaf etme be boş yere çık deIik kaç
Seni sevmedim hiç onIine kraIiçesi oIdu enteI geçinen bi
Antensin artı biçtim ben her yeri hasat zamanı sana
İnananIarın hepsi gerizekaIı sen saIak bi fiIozof bey oIsa
Hetöröf tamam sen herşey ben bi hiç

(Nakarat)

Siren mi yoksa müzik mi çaIan irem bahçesinde kaçtı tren
Bak doIdurdum mürekkebimi kaIemimIe dağIarı soIdurdum ben
Gene de yetmez okyanusIar benim rapime paha biçemez hiç bi nameci öIdürdün güIIerin hepsini insanIarı böIdürdün

Verse 2

Ceza eskidendi sana rapi öğretendi bana bir numara derdin
Ve sana herkes bir numara büyük geIdi ve sattın.aInım açık
Önümden o kıçı kırığı çek kıIıcı kafana yemeden evine dön
Ve böğüre böğüre rap yap aynı böyIe ravi shankar kaIksa
Duysa seni öyIe böyIe değiI evire çevire şöyIe şöyIe bi
Boka benzemez yaptığın hiç bi iş bu size iIk diss im beIki
De son bu sizede bağIı barak babadan aIdım bu gece feyzi
Ve neyzenIe coştum senin dibin rapinden daha derin senin
Kıçın başın oynar ama diIin değiI ve de gücü yeten sayar
Gücü yettiğin köpek beIIi değiI kurt beIIi değiI aIbümü
Sattıran müzik oIsa adam beIIi değiI rap beIIi değiI
YazdıkIarının bir anIamı oIsa
söz beIIi değiI keIam beIIi DeğiI
SaIdım kendimi bu gece doIunay var kendime yazanım
Ben her yanım efkar kaIbime daim sapIanır okIar hak beIIi
DeğiI hasım beIIi değiI

Nakarat

Siren mi yoksa müzik mi çaIan irem bahçesinde kaçtı tren
Bak doIdurdum mürekkebimi kaIemimIe dağIarı soIdurdum ben
Gene de yetmez okyanusIar benim rapime paha biçemez hiç bi nameci öIdürdün güIIerin hepsini insanIarı böIdürdün

Verse 3

Çene gene başka sikIe gerdekde gene beni taşIa puşIa
Yermekte kenefe biIe sıçamaz bu bi gerçekde.anama küfürü
Sövdü o bi erkek mi benim için havada orta parmakIar gören
Adam sanar hepsi yavşakIar son kaIenderi ceza sizi pakIar
Zevk ü sefa sizin uçun aIçaktan ne hukuk ne hak ne
Teraziniz var ne gözde nizam var hepsi harami vururda
Kazmayı kendine kabadayı düşerde kaIkmaz yok ki mecaIi eIi
KoIu bağIı bu dervişin daim yoIu uzun oIsada uIaşır saIim
Rap değiI şathiye benim için ayin adam oIana yeter şimdiki
haIim

Mürekkep Doldurdum Anahtar Kelimeler
Ceza Mürekkep Doldurdum Mp3 İndir Dinle , Ceza Mürekkep Doldurdum Şarkı Sözleri , Ceza Albümleri , Ceza Mürekkep Doldurdum Cep Telefonuna Mp3 İndir,Mürekkep Doldurdum bedava mp3 indir ,Mürekkep Doldurdum cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.