mp3 indir semti
Mamını Mamını
 
Ceza - Mamını Mamını
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Mamını Mamını
Boyut
: 3.24 MB
İndirme
: 1015 Toplam İndirme
24-06-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 1015 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Ceza - Mamını Mamını )
  1. Ayxan Danger

    0.75x dinlemeden geçmeyin

  2. Ajan Perry

    Aq videonun adi ne oyle :D

  3. Bu KAnal Heçklenmistir

    Hoca ödevi yazıyorum derken

  4. Hassistir GT

    2x tapin oha q

  5. tanımazsın boşver

    Sadece anlamaya çalışanlar+1

  6. alosman clash of clan

    Beyler hızı 0.25 yaptına fero gibi oluyo

  7. pixel KOBRA

    0:59 saniye amamabıdıdıdıdıdı

  8. GİZEM AY

    gercek hızı 1.25 deilmi evt diyenler like atsın :D :/

  9. Osman Sezer

    Zaten hızlı olan şarkıyı 1.25 hızda dinlemekZeka fışkırıyo maşallah benden...

  10. Karamel Asmr

    2× yapın oha olum sözleri HHSUDJDHSUDJJSVXHEBHZUSJSIXKEHSHUCJDBXUXNDVJXNCNXUYZEJIDBDVZYYSJWUDJEHSIJSHEGEDIJDHCUDUDJJDKDJDJFJC teşekkürler jdxjjxjxjfo

  11. Aliş Arslan

    hızi 2 ye alın

  12. Haluk Çetinoğlu

    Yok mu sözleri yazcak bi delikanlı ??

  13. Hüseyn Mahmudov

    Bi şey anladimsa Arap oluyim. 😂😂😂😂😂

  14. alieren UYMAZ

    Bu şarkı aslında 0.75 halinde söylendi ama sonradan şarkıyı 1.25 yaptılar inan ve 0.75 hız da dinle

  15. Çağlar Çelik

    şarkı 3dk de bitmiş fero olsayıdı 9 ay beklerdik aq

  16. kayas kastanbollu

    altyazı yok mu

  17. Yusuf Enes Fırat

    7.9.2019 hala dinleyenler ses versin like atsın

  18. Bünyamin Kanbak

    FİGHT CLUP'TEN GELENLER

  19. Dark Guardian

    Sesi 2x yapın XD

  20. soner taner

    Beyler Adam (M249) resmen

  21. Taş Gibi TV

    hxedgedh32ıdh3frjgtjg3f43fo45kg56l6tş56şghy6i,h,6h diye söyledim be

  22. Taş Gibi TV

    anladığım şeyler vfıduhıfvsdufbusdbfohnsdıfbdsbfodsfb shf jsdfbsdjbfuj

  23. Keaofu 7

    2:00 ı dinlemek için geldiniz biliyorum

  24. X Red Taavi

    Fero HecelerCeza işık hizi

  25. DEĞİŞİK OYUNLAR

    2x yapınca

  26. DAL DAŞAK ADAM OL LAN YAVŞAAKK

    2x te ?

  27. Dilek Boyar

    Senin gibisi gelmez be paşam 😬😬😬✋

  28. Benemrecan Napıcan

    Hız 2 ye alınca zkldkfkxısıdjsjjscjjrhfhdjs diyor

  29. Müptezel Samet

    Mamını mamını ne la snskwnsm holacoust olması lzm

  30. Taş Gibi TV

    oyuncu king doğru söylüyor fero söylerse 3 gün sürer ama ceza 3 dk sürmüş böyle diyebiliriz

  31. Yakup Tekin

    Bütün repciler senin yanindan geçemez kRaL...🌹

  32. Kumsal Bal

    Hadi bunun karaoke yapalım bok yapariz

  33. Kumsal Bal

    Çok güzel bir başlık eklemişsin 🤣🤣

  34. JokeR Jocker

    Fen hocası: Işık sesten hızlıdırBen: 0:46 M E R A B A L A R A Q

  35. onur Çolak

    Killa hakandan sonra cok güzel geldi (qluk qluk)

    TÜRK İYE

    Aynen he

  36. icrat 27

    MEKANIN SAHIBI BELLI😁😁

  37. TALMAN ALİYEFF

    Size yemin ederim mamını mamını yi cezadan hızlı söylüyorum

  38. KeKo ADANA

    mamamnanmanammıınnma mmamını mahmut abi mamınımnıı

  39. Kadir Tutuş

    Fero : ma mı nı ma mı nı ma mı nı ma mı nı ma mı nı ma mı nı

  40. səadət Əliyeva

    2x super oluyo

  41. Samsung Samsunggg

    Əla idi.Azərbaycanlıyam

  42. bayram yetgin

    Ceza mı daha hızlı yoksa tankurt manasin mola sarkisimı

  43. Sabit Bedirhan Nebioğlu

    beyler hızı 2 yapın eminem oluyor

  44. yasin kaya

    Anlayan varmı aq?

  45. İlkin Agayev

    0:75 yapin hizi sanki nirmalde

  46. lavinia

    Harika değil mi ya😍

  47. king King

    Sanki bomba birden patlıyor.

  48. RRTE jsjssjsjsjsj

    Maminimaminomamamakandiejek4oekakwkakmamamamamaiiiimqmamaiamaia8q8qiquaiaiaiaiaiaiamamamamamiaiaiaiwuqiaiaiaaiaa

  49. Alican Erikli

    burnu neden öyle gozukuyor

  50. Gamer Oyuncu

    vay be adam şaheser giib

  51. CP 〰 ZINAR

    46 SANIYE BIZIM HOCAMIZ TURCE +1

    Oğuzhan Çil

    Yorumum gözüküyor mu

  52. CP 〰 ZINAR

    2019 OLMUS HALA IZLEYEN VAR MI +1

  53. Oğuzhan Çil

    Ceza nın teravih namazı kıldırdığını düşünüyorum da düşünmesem mi korkuyorum

    Ebrar'ın hayalleri tatlı hikaye

    Eyer ceza teravih namazı kıldırsaydı namaz 4 dakika sürerdi 😂😂

  54. DeadPool

    birileri bu şarkıyı 1 yılda okur :D

  55. Иван Иванов

    Lan cs1.6 deki şu silah var ya hani 100 kurşun birden Aynı o lan

  56. emircan durdu

    olm anamıza küfür mü edion lan

  57. ROBYN tv

    Fight kulüpten sonra geleneler +1

  58. Umut Aytekin

    Feronun nasıl söylediğini merak edenler için hızı 0,25 yapsınlar

  59. Telman Gulay

    Ses işıktan hızlıdır

  60. Nihat Hatipoğlu

    Oynatma hızı 2.0 yaparsanız ölürsünüz

  61. Giray Eser

    Ma mamini mamini mamini microfon show ma mamini mamini mamini mamini microfon show ma mamini mamini microfon show ma mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini mamini microfon Show

  62. Minecraft Delisi

    2:01 mamını mamını

  63. king King

    Doktora gitim:Doktor:sorununuz neBen:kulak ağrısıDoktor:ceza dinle ağrısı geçer.

  64. Nuri Deniz

    0. 25 yapın fero oluyo 😂😂

  65. GAMERS TÜRK

    Bu yorumu beğeninin mekanı cennet olsun

  66. oğuzhan Demir

    Burdan eski diksiyon hocama sesleniyorum karga kalktı diye tekerleme söylemeyle olmuyor bu şarkıyı söyle yemin ederim götümde torpil patlatacam 😂 :)

  67. Micheal Witmann

    Beynim yandı ne bu hız

  68. GQZO GT

    0'75 fero dan daha hizli

  69. ALFA KANAL

    0:46 100 yıl suskun kaldıktan sonra söz söyleyen ben

  70. Eren Ahmet Kurt

    Laan hızım 1,25 mis haberim yoktu

  71. mert demir

    ceza dan daha hızlı birşey varsa oda aka 47 kalaşnikoftan çıkan mermidir

  72. lon GaMiNg

    0:45de sesi 0.25 x yapın uyduruyomus bu ceza

  73. lon GaMiNg

    çalıntı aq başlıkda mamını mamını çaldığı kanal abg abg

  74. Muhammed Bulut

    0.75 e alın normal şarkı gibi geliyo

  75. Sarp Aytan

    Bundan 4 sene sonra fight club diye bir şarkı çıkacak kesinlikle dinlemeyin beyler

    Eren Ahmet Kurt

    Çıktı lan

  76. ӇƲƝƬЄƦ金

    hizi 2x yapin ceza isiktan hizli soyluyor sjjamkamd

    lon GaMiNg

    Zaten hızlı aq djejrhejfhhedhue

  77. Kaan Topkaya

    Fight Clup den gelenler bi kulaklarımız temizlensin

  78. THUG LIFE /Ezizbeyli

    kopyaci

  79. Ali Kıvrım

    🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌕🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑

    TÜRK İYE

    Lan üşenmemiş yazmış yaa😂😂😂😂

    Ali Kıvrım

    @TÜRK İYE suspus un yorumlarinada yazdım

    Egitici Aslan

    HELAL ÇOK SABIRLISIN

    FliX

    Yoo Mekanın Sahibi Norm Ender!!

    Darq Master

    @FliX yo mekanın sahibi norm kinder

  80. King Toprak

    Bu videoya altyazı ekleyin götümde torpil patlatıcam söz aq.

  81. Alperen FİDAN

    ışık sesten hızlı diyeni siksinler

  82. Ebubekir Başar

    Son hıza almayın benim beyin felç geçirdi 2 ay hastanede yattım aq

  83. Mehmet Ekmekçi

    Norm ender söylese 12 ay

  84. AVATUBERS

    CEZA ABİİİ SAKİN SEVGİLİSİNDEN AYRİLMİS ABİİİ ANALAYAN VARMİ

  85. Rengim Akbaba

    Gluk gluk tan sonra gelenler +1

  86. Basketçi Gençler

    şarkıyı 1.75 de dinleyin ahdhasudkasjdf

  87. Barış Kurt

    2× dinlemeyin.

  88. JadoLive - Alper

    2x yapın :D :D

  89. Tarık coşkun

    Taramali tufek gibi soyluuor 2 ye alinca ışık hızı

  90. Tarık coşkun

    1.25. Yapin dj army

  91. Yunus Emir Doğan Doğan

    Sınıfın ortasında söylerken arkadaşlarım:Nedi yo la bu bize küfür ediyo yoksa haydarı getirin ozamanBen:🤕🤕🤕

    Yunus Emir Doğan Doğan

    Ama bir kere söyledim arkadaşlarıma beceremedim ama küfür mü ediyon la yoksa sen bize😂😂😂😂

  92. D4M4GE_B0Y

    AQ fight clup ten bıkıp kusup bu yüce şarkıyı dinlemeye gelenler? +1

  93. metin barış

    Hiç bişey anlamayanlar

  94. Oyuncu Ama Çaylak

    Erkekler dedikodu dinlerken asıl kafalarındaki yaşanan şey : 00:46

  95. Küçük Bra ytb

    O Holocaust değilmi ya

  96. BRAWL STARS GAMERS

    0:45 oyunda ölünce öldüren kişiye sövme hızı

    Ali Kıvrım

    Lan aq sen demi

    emir köse

    *2:11** :D*

Mamını Mamını Şarkı Sözü
Şarkının doğru adı: Holocaust - Ceza

Koydum nokta belki son
Ben bunu bilemem ayni bok
Gibi gelir sana belkide ayni ton dibi delik kelimelerimde
ayni fon
Kendini bilemez montofon, monoton yeserip hep ayni don
anlatirim ben derdimi yanliz,
Hey bi mini microfon!!!
Simdi bana bi bakiniz haydi, muamelesi kesebilir asi, ve de
muhammed ali gibi gelir asi
Bana bak beni gör ve de ölüm asi
Sesim hep duyulur demedim manito,
Canim olabilene yarasin
Yanima gelenin canina girecek yo! hey bi mini microfon.
O ooo...
Bunu ben bunu sen sunu ben bunu sen, gülü ben gülü sen,
Fenomen olacak dolacak her yer menemen kivami balçik gelemem
Edemem dostumu göremezsem,
Düsmanin postunu yere seremezsem
Rüzgâr gibi esemezsem,
Veremezsem kalbimi geri gelemezsem
Sen beni bilemedin yüreğimi göremedin, kendini bilemedin
yamacima gelemedin
Amacina varamadin, heryeri karaladin, yarisda yariladin
acimadan aldin
Rüyalara daldin
Arasi gök karası
Kuvvetmira kalem harb okulunda çikti en baba rap
Basina darısı
Ma mamamamama mamama microfonunu getirsene bana baksana lak
lak etme sakin ha
Sen beni dinle kelimelerimi milimetrelerce milimetrik
hesaplarla yazdim ha
İhtiyaciniz var bu yardima
Hatali rhymelar, fatalrhymelar vurur buna
Yatacaktir yere bana bakacaktir,
Kanacaktir, akacaktir,
Yel gibi esecektir geri gelecektir ceza! tek bir sentezdir,
Bela teknik bir arzadir 3 fazdir kanadi kiriktir,
Taktik kuskulu olusumu, su yaptigim rap'teki uçurum,
ßak beni gör hadi kendin ol
Rape gözkulak oldum sende ol ve de holocoust you gören insan
ol,
Ari gibi uç kartal gibi kon ne de sen köle ol ne de ben
patron,
Rhymelarim belki can yakabilir aa pardon ya --------
Simdi bana bi bakiniz haydi, muamelesi kesebilir asi,
Ve de muhammed ali gibi gelir asi
Bana bak beni gör ve de ölüm asi
Sesim hep duyulur demedim manito,
Canim olabilene yarasin yanima gelenin canina girecek-------
-----
Bana bak kalbini aç sonra tak, yo muamele bak, katarakt, yo
görünen köy, bu dayak sözlerle gelen
Kendini nostrodamus sanana namus gerekir
Ceza gibi bir kâbus gerekir,
Fanus gibi deliginize nus sokulur
Bana bi bakiniz akiniz underground ne ?
Kafaniza takiniz, yakiniz, aleve veriniz her yeri,
Holocoust'you görünüz
Gösteriniz iste bu hiphop gösterimiz yo!
Allah rap'in cezasini verdi
Ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma microfon show
Ma ma ma ma ma ma ma ma microfon show
Ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma microfon show
Ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma microfon show
Ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma
ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma microfon show
Simdi bana bi bakiniz haydi, simdi bana bi bakiniz haydi
Simdi bana bi bakiniz haydi, simdi bana bi bakiniz haydi,
Simdi bana bi bakiniz haydi , simdi bana bi bakiniz haydi
Simdi bana bi bakiniz akiniz underground'you kafaniza takiniz
haydi,
Bana bi bakiniz underground'i kafaniza takiniz siz haydi
Ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma microfon show
Ma ma ma ma ma ma ma ma ma ma mi mi mi mi mi mi ma ma ma ma
microfon
Microfon show microfon show microfon show hhaaa
Mamını Mamını Anahtar Kelimeler
Ceza Mamını Mamını Mp3 İndir Dinle , Ceza Mamını Mamını Şarkı Sözleri , Ceza Albümleri , Ceza Mamını Mamını Cep Telefonuna Mp3 İndir,Mamını Mamını bedava mp3 indir ,Mamını Mamını cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.