mp3 indir semti
Olamam ft Turko Beat
 
Cehennem Beat - Olamam ft Turko Beat
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Olamam ft Turko Beat
Boyut
: 6.52 MB
İndirme
: 58 Toplam İndirme
14-05-2020 Tarihinde eklendi, Toplam 58 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Cehennem Beat - Olamam ft Turko Beat )
  1. Sefer Çöllü

    10 numara çalışma tebrikler Eline emeğine sağlık👏

  2. Eda ERDOĞAN

    👏🔥👌

  3. Nagrezzo-

    Bunu bekliyoduk

  4. OYUN MİX

    reis adanalı maraz ali mezarına giden sahne varya onuda yapsan süper olablr

  5. hiranur {altntş}

    Yav abi mükemmelsin lan cok güzel

  6. Burak Cesur

    Sonunda kuzgun yaptın çok güzel olmuş ellerine sağlık

  7. sevince güzel

    super❤

  8. KADİR KAĞAN DOĞAN

    kraaaaaalllllllllllllll kraaaaaaaaallllllll cehennem beat

  9. Cınar Can

    Yerimizi aldik reis👌👑

  10. Muhammed Şimşek

    Kuzgun çok güzel diziydi bitirdiler.

  11. Kenan Huseynov

    Arkadaslar . Bir muzik vardi azer kurtulus annesine diyordu ben yapmadim anne. Anneside diyordu duyamadim . Nasil ulasa bilirm hemen muzike ?

  12. YalanOlur Anadolu

    Telif atmiyorsaniz video arkasi koyacagim

  13. İZZET AXHMEDOFF

    "Benim Canım Babam Sen İyi Bir Adamdın Yaa VAllaha"🌙👑🚬😔🖤

  14. ali kartal

    Sen nasıl bir insan bee böyle cehennem beat ne ciğer biraktin nede alacak nefes arabanın camları patlayacak bass artı tizini efsane ayarlamışsın profösör 💯💯👍👍

  15. Selami Ermeni

    Barış REUS HER YERDE

  16. SAKLI NAĞMELER

    Farklılık iyidir. Efsane olmuş. Böyle devam. # cehennem Beat

  17. Crazy70li

    Gurbetten selamalar. Sevilionuz saygilar selamlar [email protected]❤❤

  18. Buğra H

    Orda Bile Yaptın Babalığı..!🖤

  19. Akman

    kuzgun daha çok gelsinnn eline sağlık çok iyi olmuş

  20. Arda TÜTEN

    01 de gelsin

  21. İbrahim Barış

    Arslan aaàkbey

  22. Murat Oğuz

    Adanalı dizisinde Yavuz un bir güzel video proje yakışır bu kanal a

  23. Murat Sarıgöl

    kuzgun racon múzikleri gelsin

  24. Rast

    🔥🔥🔥

  25. Memet Can Yolcu

    Reis Cihat Sarsılmaz yap

  26. Isa Ablak

    Kuzgun👌

  27. Esmer Genc

    Fon müziği bilen ?

  28. Hasan Aydın

    Bu şehir girdap gülüm gelsin 🔥

  29. Hasan Esen

    En iyisi bu olmuş knk

  30. Ömer ARABULAN

    Abi Survıval ersin ve messi yap +1 leyin

  31. Gamzelizm

    Bİ DAL SİGARA YAKTIM AH Bİ DAL SİGARA BİTMEDEN

  32. Kuzey Tekinoğlu

    Kuzgun daha çok gelsin diyenler +1

  33. Muzaffer Gözler

    KRAL👑 gene yapmışsın yapıcağını helal olsun..

  34. vartolu sadetdin

    Dokturmussun yine Reis 😎

  35. Hewal Emrîllah

    Çirkin kral gelsin

  36. Fatih Yılmaz

    Yapıştır 🔥

  37. Enes Yalvaç

    Hakkını veriyorsun bu işin emeğine sağlık kral

  38. siyabend ege

    Bizde bu kadar güzel şarkılaŕ yaptıgın için teşekkür ederiz

  39. Caan Demirci

    Benim gibi dinlemeden direk like atanlar buradami✌🏻

  40. huzunlu videolar

    Müslüm baba yapsın diyenler like hadi görelim arkadaslar

  41. Yılmaz Uçar

    Arka beatte çalan müzik nedir bilen kardeş var mı ?

  42. Shahbaz Raja

    Awesome thanks 😘

  43. Batuhan Tülur

    **KANALIMDA İPHONE VE LAPTOP ÇEKİLİŞİ YAPTIM SADECE İHTİYACI OLANLAR KATILSIN**

  44. sessiz TR

    gardaşım eline saglık efs oooooooooo

  45. Zer0

    Daha çok kuzgun gelsin

  46. Hayalperest

    Kuşlarda mutluluktan uçmuyor zaten.

  47. Burak Mert

    Eline sağlık gine yaptın yapacanı kardeşim çok güzel olmuş

  48. Sümeyye betül

    Sağlam 👍

  49. Enes Calm

    Neden dönüp dolaşıp burda buluyorum kendimi #cehenem_beat 😔😔😔

  50. Emir SANLI

    Buralar değerlenir like çökün

  51. Mert Gül

    Abi müslüm baba 2 yap ama babanın konuşmasından lütfen

  52. aydın kahya

    Burda Bile Yaptın Cehennem gibi Terlettin Bizi Burda Bile Yaptın Yapacagını...

  53. tolga ece

    Gene efsane mk <3

  54. Mahzun Demir

    Böyle şaheser bir şeye yazmaktan korkuyorum 🔥

  55. Ömer Balta

    Ah ulan İstanbul hem umudumu hem hayatımı çaldın

  56. Sıfır Bir Adana

    Abi allah için sıfır bir yap

  57. Fevzi Özer

    mükemmel beat krall...

  58. MUSTİ OFFİCİAL

    Orda bile yaptın babalığını👌

  59. ömer oruç

    KUZGUNNNNNN CEBECİİİ

  60. Hajynur Geldimammedov

    Sabirsizim 23 dakika sonra geliyor..😀

  61. Fırat Yaman

    Gene bomba gibi geliyolar krallar şimdiden elinize emeğimize sağlık❤⚡🕶

  62. BlackKing Farid

    Beklemekdeyiz aqaaa

  63. Yıldırım BEAT

    çok güzel BEAT lar yapıyorsun inş. istediğin yere ulaşırsın

  64. Ali Akşam

    Konu olarak çukur daha güzel

  65. DEDSEC

    müslüm babanın sesinden birtane yaparmısın lütfen

  66. Tolunay Yener

    Cehennem beat abi ben babamızı öldürdüm 2 yine yapsana güzel şarkı

  67. Gölyazı Elması

    _Nası bi acı bu ölsem bu kadar yanmazdı canım özlemekten içim çürüdü Eyyy Vicdansızın oğlu gör Artık_ 😔😔😔😔

  68. BİRGÜN DEĞİL HERGÜN BEŞİKTAŞ

    O kadar kötü olacak ki şimdiden like attım 😂 ❤

  69. Gölyazı Elması

    Seni öylesine düşündüm kiÖylesine, yaşamadan önceSenden başka birşey yok sanki Ama nasıl da varsın derim Sana Düşüncelerimce Seni öylesine buldum ki Öylesine kendimden fazla Yanlız sensin gölgesizAyrılmamacasına yanımda Akların ortasında karan Karaların ortasında akınla Öylesine istedim ki Seni Senden önce Öylesine herşeyin içinde Öylesine dışında Gün gece Seni öylesine yaşadım ki İnan....Artık nereye baktığım belli değil Ne yaptığım belli değil Vardığım Sonrasızlıktan *E ❤B* 😔☹🚬🥀😢😢😢

  70. nida yılmaz

    senin yüzüne ne oldu öldürmez kuzgun cebeci bu dizi bitirilerek hatanın en büyüğü oldu Cehennem Beat      böyle devam süpersin

    Mustafa Onur

    Aynn kanka bu dizi bitmemeliydi savas devam etmeliydi yusuf cebeci olmemeliydi yillar sonra yer alti dunyasinin en buyuk babasi olmasi lazimdi

  71. Gölyazı Elması

    *Boynu bükük öldüler* *SENİ SEVİYORUM BE ADAM* *B 💔E*

  72. Turko Beat

    Destekleyen herkese teşekkürler ♥

    Esen Beats

    KUZGUN DAN GELSİN BUNDAN SONRA ON NUMARA OLMUŞ

Olamam ft Turko Beat Şarkı Sözü
Seni öylesine düşündüm ki
Öylesine, yaşamadan önce
Senden başka birşey yok sanki
Ama nasıl da varsın derim Sana
Düşüncelerimce

Seni öylesine buldum ki
Öylesine kendimden fazla
Yanlız sensin gölgesiz
Ayrılmamacasına yanımda
Akların ortasında karan
Karaların ortasında akınla

Öylesine istedim ki Seni
Senden önce
Öylesine herşeyin içinde
Öylesine dışında
Gün gece

Seni öylesine yaşadım ki
İnan....
Artık nereye baktığım belli değil
Ne yaptığım belli değil
Vardığım Sonrasızlıktan E ❤B
Olamam ft Turko Beat Anahtar Kelimeler
Cehennem Beat Olamam ft Turko Beat Mp3 İndir Dinle , Cehennem Beat Olamam ft Turko Beat Şarkı Sözleri , Cehennem Beat Albümleri , Cehennem Beat Olamam ft Turko Beat Cep Telefonuna Mp3 İndir,Olamam ft Turko Beat bedava mp3 indir ,Olamam ft Turko Beat cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.