mp3 indir
Çok Ezildim
 
Cehennem Beat - Çok Ezildim
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Çok Ezildim
Boyut
: 7.47 MB
İndirme
: 142 Toplam İndirme
26-05-2020 Tarihinde eklendi, Toplam 142 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Cehennem Beat - Çok Ezildim )
  1. Çağatay Erdenet

    AKIN KOÇOVALI YAZILACAK HEE YERE.

  2. Oguz Ataş

    Fon müziği nedir?

  3. Soner Koyun

    Umuda kelepçe vurulmaz daki Halil gardiyanın çok güzel sahneleri var lütfen onlardan biri gelsin ✔️💯

  4. Aren Bass

    Kemal'i de bekliyoruz

  5. berat onay

    allahım çok iyi ya yemin ederim kulaklığı tak otur kafanı dinle ya. ama varya arada selimin özlü veya acıklı sözleirini de ekleseniz efsane olur ve bu bas ritmi de çok güzel olmuş dolu dolu bas sesi geliyo tiz bas sesi yok <3

  6. Tek Motivasyon

    Memati istiyoruz az da :)

  7. MIRAC Uckan

    Reis eline sağlık uzun zamandır akın bekliyodum

  8. Çağatay Erdenet

    Bir de selim koçovali alalım reis

  9. Ramazan Paç

    Kral Ramo yada özel bir klip bekliyorum

  10. Hajynur Geldimammedov

    Yeni bir efsane beat gelmiş Usta ellerine saglik 👑..

  11. Yalnızlar

    abi ya nolur abi edit programını söyle

  12. Ramiz Yılmaz

    CELASUN GELSİN REİS

  13. derviş 2

    bir yıldan fazla takip ediyorum seni ve çok iyi bi yerlere varacağını inanıyorum kardeş

  14. Cınar Can

    SADECE BEATLA OKUYUNUZ.Küçük yaşta ezildim diğerleri gibi degildim Maf ettiler beni aşka düştüm lanet ettim Uzun zamandır böyle yaşadım Gözlerine bakamadim Baktıkça yanıldım Yanıldıkça yenıldım Iyi gelmişti seninle konuşmak birazda içimi döktüm sayılmamUmarım güzel yerlere gelirsin Geldigin kişi tatmin eder seni Lüle lüle saclarina ela gözlerine yanıldımSiktimin hayallerine Kapıldım Güzeldi Hayal kurmak Masal Gibiydi Seninle Romantik Insan Değilim Işine Gelirse Eyy Sevgili Kaç Kadehleri Doldurdum Uğruna Sen Beni dolduramadın sadece bir sevgine Mutlumusun gittiğin çocukla Umarım Oda Söz Yazar Senin UğrunaYine Geldik Satırlarımızın Sonuna... (Instagram:produktorgunaycan)(Emek Var Yorumu beğenin🙏❤)(Cehennem Beat e Sonsuz Saygı ve Sevgiler 🙏👌❤🎧)

    Kaan Ejder

    sozleri kulana bilir miyim abi

    Cınar Can

    @Kaan Ejder kullan kardeşim

  15. Asena

    İnsanların yüreklerine dokunmak incelik ister siz bunu çok iyi başarıyorsunuz bu yüzden teşekkürler böyle devam...✌💥

  16. Asena

    Cehennem beat Rast,turko,amorf,ceb,aslan beatz,bashie...✌🌟🌟

  17. osman karatoprak

    Ezel seni sevmeyi durduramıyorum yap dostum En iyisi bak 1 milyon banko.

  18. Cınar Can

    Reis eline sağlık neset ertaş ile alakalı yaparsan iyi olur diyenler

  19. Arden Karaca

    Özgürün cenaze yıkama sahnesinin beatini yap sana zahmet

  20. Tok Tost

    Bak bu son perde oyun yok bundan sonraIşık yok hiçbir şey yok yok yok yok

  21. Soner Demir

    Emeğine sağlık kardeşim güzel olmuş

  22. Tok Tost

    her nefesin bedelini ödediğimiz şu dünya da bir gülümsenin bile acısı bambaşka

  23. Selami Ermeni

    BARIŞ REUS HER YERDE

  24. علي صوفي

    Harikaaaa

  25. ersin yasar

    Helal olsun abi eline emeğine sağlık

  26. Remzi Eliyev

    Fon muziginin adi ne?

  27. SNODY REMİX

    *Ç O K* E Z İ L D İ M Ç O K *A Ş I Ğ I M*

  28. Taylan İşler

    Seni nereden bulduysam Cehennem Beat gerçekten MİNNETTARIM İYİKİ VARSIN 🙏🧿❤️

  29. Ezra Ezra

    Sen ne yaparsan efsane oluyor reis 👑

  30. Elnur Hamidov

    Begenirseniz sevinirim (benimde yorumum beyenilsin artiq)🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  31. vartolu sadetdin

    Döktürmüşsün yine reis 😊

  32. FATAYDER

    Aynen bole reis sözu cok tutarsan izlenmen cogalacak cunku söz az olunc gecerek izliolar yarim öne cikmio

  33. Muhammed Ayyıldız

    Bence beati başka videolarda da kullan

  34. Erdin Yilmaz

    Ben ne deyim çok çok açı sözler Cenab-ı Allahım kimseye böyle duygular ve korkular vermesin

  35. Rast

    🔥🔥🔥🔥

  36. mobile games

    Bu sahnenin daha iyi sini bekliyoruz daha ilk defa yorum yapıyorum tüm şarkılarınız var bende sildikleriniz bile ama bu sahnenin tamamını istiyorum daha iyi bir şekilde teşekkürler.

    Bunyamin Cekic

    Mobile games tüm müzikler varmı sende ??????

  37. Bad girl

    Elimden gelse 7 hesaptan beğenecem...

  38. Bad girl

    Abi Selim ve ailesini daha çok yap nolur.... Yamaçın duygusal sahnelerini paylaşırsan daha çok izlenirsin emin ol

  39. MUHAMMED AKTAN

    Çok efso olmuş reis duygulara dokunan bir beat yapmışsın eline emeğine sağlık harikulâde olmuş

  40. ERAY KOÇ

    ilklerden yerımızı alalım

  41. İbrahim Aliyev

    Fon müziği can alıcı..

  42. Nezrin Kharayeva

    Süper😳😥

  43. Mustafa Kurt

    Kurtlar vadisi yap kral

  44. İZZET AXHMEDOFF

    "Hiç ışık yok farkındayım"🍃🍃

  45. Ig bilemiyorumleyla

    Gel tezkere be..

  46. Emirhan Eşgi

    Yoruldum dedikçe yokuş oldular...

  47. Abdullah Kaya

    Ellerine saglik reiz.Celasun ile alakalı da yapar mısın abi?

  48. WT - AimSonsuZ

    Eline koluna sağlık ❤❤

  49. Emre ŞAHİN

    Efsane olmuşş babba

  50. Fatih Yılmaz

    Yine yeniden 🔥🔥

  51. KRunKR GAMERY

    REİS GENE YAPMIŞ YAPACAĞINI ELLERİNE SAĞLIK 🔥🔥

  52. Özlem Seyaydin

    ohaaa sarki mutisss abii yaaa

  53. Veds Ure

    Ilk gosterim

  54. Nurella XxX

    Cehennem beat izleyicisi olmak onun zevkine güvenip izlemeden beğenmektir.

  55. Fırat Yaman

    Eline Emeğine Sağlık Kral Gene Bomba Parça Olmuş

  56. Rumeysa Özün

    "Her ağlayan güçsüz değildir; tıpkı her gülenin mutlu olmadığı gibi"

    Yasin Karakoc

    Heryerde karşıma çıkıyorsun

  57. Rumeysa Özün

    *"Her ağlayan güçsüz değildir; tıpkı her gülenin mutlu olmadığı gibi"*

    Svanch

    Heryerde denk geliyorsun

  58. Cehennem Beat

    🔥 Spotify: https://spoti.fi/3gew8MG🔥 AppleMusic: https://apple.co/3bW13dh🔥 Deezer: https://bit.ly/2TyjcYc

    Rumeysa Özün

    Adamsın ❤️🌼🍃🙏🏻

    Erdi Korkut

    Fizy hemen gelmeli lazım bütün müziklerinin bekliyoruz dört gözle 🔥🔥🔥

    Özgür Oruç

    Kralsın KralAbimmm

    Kemal Kamanalp

    Arkadaki beatın ismi ne

  59. BOZQURD HD

    Sözleri:-Benim ihtiyacım olan her şey üstümde şuan uzun zamandır çok uzun zamandır ben böyle yaşıyorum heran gidebilicekmiş gibi-Ya da heran gönderirlerse diyemi?-Beni bırakıb giderlerse diye ya da kovar gönderirlerse diye-O gece o hikayede anlatdığım çocuk sen değildin oğlum

    Cınar Can

    Benim sözlere Baksen

  60. Narkoz Ex Music

    😍😍

  61. BOZQURD HD

    Bu şarkının klipi kanalımda var istiyen izleye bilir

  62. GEBELİ 80

    Azer kurtuluşun yılmaz yılmaz güney repliğini bekliyoruz

  63. Gölyazı Elması

    -VE AŞK- *Bir insan yorulunca değil yanıldığını Anlayınca gider* -Ve Aşk- *ayrılınca değil ayrılığa alışınca biter*

    Ufo Uno

    Vay be)

  64. Turgut TEMEL

    Abi Bu Alemde Teksin ya 👑

  65. Gölyazı Elması

    Biliyorum İmkansız Aşk bu ama Hükmedemiyorum kendimeÇünkü Yüreğim SENİ ÇOK SEVDİ 👊💔B💎❤😔

  66. Ömer Yağır

    Dinlemedim ama harikaydı 💯

  67. Ali Akşam

    Ah birde cumali koçovalıdan gelse ya yıldızla ya damlayla bir klıb gelse

  68. Ali Akşam

    Akşama kadar elimde telefon gözlerim ekranda bunun çıkmasını sıkılmadan usanmadan bekleyebılırım🔥

Çok Ezildim Şarkı Sözü

Cehennem Beat Çok Ezildim Mp3 İndir, Çok Ezildim Müzik İndir Dinle

Çok Ezildim İçin şarkı sözü eklenmemiş. Çok Ezildim Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Çok Ezildim Anahtar Kelimeler
Cehennem Beat Çok Ezildim Mp3 İndir Dinle , Cehennem Beat Çok Ezildim Şarkı Sözleri , Cehennem Beat Albümleri , Cehennem Beat Çok Ezildim Cep Telefonuna Mp3 İndir,Çok Ezildim bedava mp3 indir ,Çok Ezildim cepten ücretsiz indir

Mp3 indir Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve Mp3 indirme butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.