mp3 indir semti
Çirkin Kral 2
 
Cehennem Beat - Çirkin Kral 2
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Çirkin Kral 2
Boyut
: 2.34 MB
İndirme
: 194 Toplam İndirme
05-08-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 194 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Cehennem Beat - Çirkin Kral 2 )
  1. Mancar Spor

    ben pezevenk olmak isteseydim, şimdi İstanbul'da milyonerdim

  2. Maraqli Paylasimlar

    İzzet Karakaya Canın Olaydım Remix yap bi abi

  3. Mami _

    Videoları neden sildin reis geri yükle lütfen

  4. Emir Soydaş

    Veli cevher Kadir adalı +1

  5. TIMUR han

    isin tuhafi zamaninin en yakisikli aktorlerinden biri amk adama cirkin lakabi takmislar boyle cirkin mi olur amk

  6. RamazanT

    ENSON YUKLEDİGİN VİDEO YU NEDEN KALDİRDİN PASAM ?

  7. muhlis yıldız

    düşünsene yılmaz güneysin çirkin kralsın

  8. KUBİLAY KIZILDAĞ

    ATARSA 130

  9. Izlemeye Deyer

    son çukur videosu neden kaldırıldı

  10. Kanan Alizada

    Deniz Gezmiş videosuda yap reis.

  11. Halil can

    Bi an Aglamak istedim her seyi bosver bi Annenin evladina seni sevmiyorum demesi cok aci bisey insanin soruna Gider 😓😓😓

  12. BHM NİGHTMARE

    *Cehenem Beat Gitti*

  13. Ayxan Sefiyeff

    Spotifyede bi el at qral :) Eline Saglik

  14. Simigu

    niye sildin yaw, yamac hani diyordu ya ‘eksik yasamaya devam’ niye sildinn :(

  15. Emir Soydaş

    Kardeş DAĞ 1 bekir defneye içini döküyor o sahneyi de yapsana +1 leyin kardeşlerim

  16. Mehmet Burhankulu

    🌹🌹 Yılmaz Güney 🌹🌹

  17. Çirkin_ Kral Şiyar.F

    Çirkin Kral ✌🏽

  18. Doğucan Konca

    ÇİRKİN KRAL 😔🌹💙

  19. Ömer Taşkın

    Ahh be kral senin dönemine denk gelmediğim için ne kadar eksik hissediyorum🤦‍♂️

  20. KIRBAÇLI GARDİYAN

    bir sen bir de ahmet kaya affedin canlı canlı görmek nasıp olmadı

  21. Film aşigi

    Boynu bukuk olduler Yilmaz Guneyin kitabi#AzerKurtulus

  22. Jony Jako

    Cirkin Kiral hiç yakistirmadimLüften çirkin kiral lakabini yazmayin

  23. Al Capone

    Bu Türkiye'de İki KRAL VAR Bir Cüneyt Arkın İkincisi Yılmaz Güney

  24. Benjamin Y

    KANALIMA ABONE OLUP SON VİDEOMU İZLER MİSİNİZ ? ♥

  25. Muhamed Dego

    Yaktın bizi be abi ne güzel olmuş

  26. Cankurt Öner❶

    bir tek güvenim sana annam sen de terk etme beni

  27. Suly ay Ay

    SEN KURT SUN . GEBER.

  28. Zeynel Gezici

    Bizim sonumuz yok be ana 🚬

  29. Behruz Behruz

    Ulan Turkiye bu filmlerden sonra kucuk emrahin pezevenk filmlerini nasil sevdi anlamadim

  30. Onur Turgut

    Allahına kurban cehennem beat mükemmel olmuş

  31. Diriliş Ertuğrul

    Naptınn bee ana

  32. Paydos Müzik

    çok yakında buralardayım.

  33. Tekin Tekam

    Film adi?

  34. Mesut Khalil

    Zorluklar hayatin süsüdür sevgili Seni minnetle aniyorum

  35. burhan onar

    bu hangi filmdi

  36. Elif Yldz

    Yillar ne kadar gecerce Gecsin sen hep delikanlı şerefli namuslu cırkın kral olarak anılacaksın 🤴

  37. Yusuf Efe

    Herkes Bir Kişi için yaşar oda boş

  38. Mervan

    Şu sesin karizmatikliğine bir bak be

  39. hakan artuc

    Adamsin be Yilmaz abi kalbimizdesin cirkin kral

  40. Azer CIO

    Vay be gözlerim yasardi süper video olmus

  41. Furkan Kayuk

    Eline emeğinize sağlık. Mükemmel bi video olmuş👏🏾

  42. Ozan Kaya

    Vurduktan sonra o arkadan sarılma ...😔

  43. Berdan Çınar

    Kral İnsan Yılmaz Güney ♥

  44. doğukan alp

    yılmaz güneyin neresi çirkin _?

  45. Mehmet Aslan

    Kral zaza...

  46. Furkan Ateş

    ‘kazanacağız,mutlaka kazanacağız!..’

  47. Mehmet Ali Bozer

    Siverekli

  48. Lesar Civan

    Sen ne güzel adamsın be!

  49. DeSTaN VEVO

    Şerefinle yürü şu hayatta yoksa-ayak herkeste var

  50. MAKSAT Video

    Nani Na Nino Fon

  51. Yaser Koç

    Allah rahmet eylesin 😔😔😔

  52. Ersin murat Öztürk

    Rahmetle anıyoruz

  53. Kara Bey

    Yapıyorsun Bu İşi Be kral Cehenem Beat

  54. NURETTİN YILDIZFAN

    ❣siverek❣Yılmaz GüneY❣

  55. Ferdi Arslan

    Çirkin kral nur içinde uyu

  56. Yusuf Cetin

    Cirkin kıralı izlemedim hiç cok şey kaybetmiş gibi hissediyorum

  57. SECO BEY

    1:06 ben bile demesi işte o her arkadaşa her eşe dosta bedel..

  58. FREE WORLD

    üstad ınstagram da yilmazguneyofficial ın kurucularındanım müsadenle paylaşmak isterim.

  59. Samxal Bayramov

    Filmin adi ne..??

  60. Ali Veli

    Videoyu izlemeden beğendim çirkin kral var çünkü yapanın eline sağlık mükemmel olmuş👍

  61. togayhan ercan

    Bizim sonumuz baştan belliydi

  62. Faruk R.

    Şimdiki yavsaklar sanatçı olmuş milyon dolar kazanıyor .bu adamlar halkın ,işçinin ,devrimcilerin yanında sırf oldukları için zorluk içinde öldüler.orosbu çocukları başta ibne SERDAR ORTAÇ

  63. Aron trx

    -Allame: Ömrün Boyunca Sürün Mutlu Etsin Mutsuz Şarkılar........

  64. SERGEZZAN SERGEZZAN

    Bizin fakirlikden kesemedigimiz sakalimiz zengin cocuklarina imac olmus Chennem Sergezzan..

  65. Gizli Poker

    👑👑👑Düşünsene Çirkin Kralsın Yılmaz Güneysin 👑👑👑

  66. Ömer Sezgin

    Düşünsene Çirkin Kralsın?

  67. Ne Fark Eder?

    Başka meseleler bir kenara dursun. Her şeyi iyice araştırmak güvendiğin bir ya da birden çok kaynaktan doğrulatmak gerekir. Anne tarafından hemşehrimdir.Güzel olmuş. Emeğine sağlık.Gözlerim doldu.

  68. Orhan Selek

    Reis nerde abi o da güzel olmuştu

  69. Müptezel Aslan

    Çok güzel olmuş

  70. Oğuzhan Kıraç

    Vol 3 beklemekreyiz

  71. TufanRk

    Severek takip ediyorum kral ▼

  72. Burak Demirel

    Tek çare cehennem beat

  73. Murat Altınışık

    Evet kürttüHaksızlığa karşıydıDevrimciydiÇirkin Kral 👑Yılmaz GÜNEY

    Bilge Göktürk

    Kürt değil bir tarafı zaza bir tarafı türkmen bir adamdı...Anası TürkmendiBabası zazaydıÖz dayısı ülkücüydü :) Nerden biliyorum aile dostumuzdu kendisi....Cemal süreyya ya da kürt cemal diye diye adamıda kürt ettinizAdam alevi bir türkmen çaldıran sonrası senin o kürt dediklerin tarafından katliama ugramıs asimile edilmiş alevi türkmenler içinde iranileşen bir topluluga mensuptu...Kalkıp kört şovenizmi yapmayın pir sultana idam fermanı çıkartanlar bugün kalkıp humanizmden bahsedemez anladınız mı ?Esenlikler :D

    ÇUKUR S1F1RB1R

    @Bilge Göktürk karsm devrimciler kimler? Devrimci ne?

  74. ereNK

    Abi No panik i silmişsin gerçek söyleyeni kimdi ? dinlemek istiyorum

  75. Rıfat Kılıç

    Ciğerlerin çürüsün .

  76. İbrahim Ak

    Herkesin özledigi düslerini kurdugu bir sehir vardir .Ben Adanayi severim.

    Lord Temha

    @İbrahim Ak Adanalılar zaten şerefsizdir ve de Adana ciğeri beş para etmez aşağılık bir ortadoğu şehirdir. Yılmaz Güney ayrıca Adana'da doğumuş olsa da aslen Urfalıdır Sivereklidir. Yılmaz Güney bir kere aslında ülkemizde hiç de öyle faydalı bir devrimci ve sanatçı olamaz. Çünkü bu Yılmaz Güney şerefsizi gerçekte Türkiye Cumhuriyetine silah çekmiş bir teröristtir ve Yılmaz Güney şerefsizi aynı zamanda Kürt milliyetçisiydi ve Kürt milliyetçiliği ajandasıyla hareket ediyordu ve bu şerefsizin kendisi Kürtçüydü. Ayrıca zengin bir ailenin kızıyla evlenen Yılmaz Güney şerefsizi asla gerçek komünist de olamaz. Yılmaz Güney şerefsizi komünist gibi görünüp gerçekte zengin burjuva hayatı yaşayıp Fransa'ya kaçıp giden vatan haini adi şerefsiz pislik bir herifti. Hele ki şu utanmazlığı şu puştluğu hiç yapmayın; Mustafa Kemal Atatürk ile Alparslan Türkeş denen foseptik herifle Deniz Gezmiş denen eşkıya ile o Kürtçü şerefsiz Yılmaz Güney'in resmini yan yana koymak kadar hayatımda gördüğüm bu kadar aşağılık bir tavır olamaz. Artık bu utançtan vazgeçin. Bu arada şu Türkiye'nin karanlık yüzü ve Akdeniz'in yüz karası kenti Adana asla ülkemizde Türk milliyetçiliğinin en yoğunlukta olduğu ve laikliğin en güçlü olduğu şehri değildir olamaz da ve Adanalıların çok büyük bir bölümü asla Türk değildir aksine zaza çingene conolarla kıro Kürt kekolarla doludur lanet Adana. Adana kadar nadanların olduğu şehir yok zaten. Kurtuluş savaşı döneminde İzmirliler bile Yunan'la mücadele ederken Adanalılar ise bacılarını Fransızlara sunuyordu. İşte bu yüzden Adana bu kadar bozuk ve basit bir memlekettir.

  77. Intissar Allaf

    gouzale ou roume abehe

  78. Esber Yagiz

    Cirkin kral dgl guzel insan be seeyorum seni kral

  79. Iltifat Quluzade

    Selam bu hansi kinodandi?

  80. Tarik Eser

    O iyi ben kötüyüm ana

  81. Hüseyin Zeybek

    Bir annenin evladına seni sevmiyorum demsi nekadar acı verici 😔 Annemin bana bunu dediğini hayal ettim . Ağladım 😖 Gittim annemin elini öptüm . Annenizin kıymetini bilin . Onu seni sevmiyorum dedirtecek kadar kızdırmayın . Kendinizden nefret ettirmeyin .

  82. Ömermete Arslan

    Bizim Sonumuz Yok Be Ana

  83. Mehmet Ali Kaya

    "Herkes nefret ediyor senden arkadaşlarin bile sevmiyor ben bile"! Üzdü be 🚬

    Çirkin_ Kral Şiyar.F

    Mehmet Ali Kaya aynı benim gibi 🚬

    Mehmet Ali Kaya

    @Çirkin_ Kral Şiyar.F Üzdün reis

    Çirkin_ Kral Şiyar.F

    Mehmet Ali Kaya kusura bakma reis hayat zor napalım 🥺

  84. kurdi medya

    HER BİJİ ALLAH'INA KURBAN YILMAZ ABİİM

  85. ANIL Deniz

    Yerimizi alalim ortalik karisacak vaziyet alın

  86. yusuf bulut

    Zaza Olmak Kaderim Olmasaydı Şeçmim Olurdu... Çirkin Kral 🔥

  87. Resad Huseynli

    Ilyas reis den gelsin abiiii

  88. Eliano Cappello

    40 Yıl Geçsede tekrardan atarmısın?

  89. Bahaddin Kaya

    Kral'ın Sofrasında Soytarı Olacağıma, Halkın Sofrasın Da Eşkiya Olurum... #YılmazGüney #ÇirkinKral ✌👑✌

  90. Dedi-kodu Ailesi

    Bi cirkin kral gecti bu dunyadan...

  91. Izlemeye Deyer

    Abi güzel bi fon müzik buldumhttps://youtu.be/QwKAnN0ZCog

  92. GAME TİME

    Abi bunu bekliyodum yeminle

  93. özgür akdeniz

    Kralın adamı değildi.ADAMIN KRALIYDI ... ✌️✌️

  94. devrek nostalji hayrullah karabaş

    yılmaz güney politik bilincini umaruım arabesk duygular için kullanılmaz

  95. devrek nostalji hayrullah karabaş

    https://www.youtube.com/watch?v=R8A310A1dRM

  96. Marko Steinbach

    Yilmaz Güney <3 great kurdish artist

  97. music__045 aze

    Bunun strumentalini isdiyerdim

  98. Yiğit Sağlam

    YILMAZ GÜNEY ✌⚘

  99. Mehemmed AC

    Ne yapdiniz yaa

Çirkin Kral 2 Şarkı Sözü
Çirkin Kral 2 İçin şarkı sözü eklenmemiş. Çirkin Kral 2 Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Çirkin Kral 2 Anahtar Kelimeler
Cehennem Beat Çirkin Kral 2 Mp3 İndir Dinle , Cehennem Beat Çirkin Kral 2 Şarkı Sözleri , Cehennem Beat Albümleri , Cehennem Beat Çirkin Kral 2 Cep Telefonuna Mp3 İndir,Çirkin Kral 2 bedava mp3 indir ,Çirkin Kral 2 cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.