mp3 indir semti
Üçe Beşe Bakamam ft. Cash Flow
 
Ben Fero - Üçe Beşe Bakamam ft. Cash Flow
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Üçe Beşe Bakamam ft. Cash Flow
Boyut
: 4.43 MB
İndirme
: 2467 Toplam İndirme
01-01-2021 Tarihinde eklendi, Toplam 2467 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Ben Fero - Üçe Beşe Bakamam ft. Cash Flow )
  1. Sinem Aktaş

    Daha iyisini yapardın bence.

  2. batuhan kaya

    desene orman kanunları 2 xd

  3. esat pasa

    00:31 istemsizce kahkaha attım burda zdklfjfkls

  4. Merve altınay

    Aşığım bu adamın sanatına da sesine de ya

  5. Gamze Aksoy

    Demişler ormanın kralı öldü söyleyin onlara ormanın kralı geri döndü

  6. Sude Karakılıç

    Nerelerdeydin be

  7. Semih Kördemirci

    Ben feronun ne zaman şarkısını dinlesem heceliyor gibi geliyo sjsjsjs

  8. Uçmuş belli

    Cash baba iyi basmış

  9. Zeynepnur Aras

    İşte bu orman kanunları

  10. flaş tv

    TANIDIĞIM İKİ KEL VAR İKİSİDE İŞİNİ ÇOK İYİ YAPIYOR

  11. Ahmet Eken

    Savana gameplay

  12. Zin Baran

    KRAL *ORMANLAR KANUNU* GOOOOOOO

  13. bi kişi

    Klip like i haketti

  14. Mahmut Aslan

    beati yapan tehlikeli,dikkat etmek lazım

  15. Ersin BOZ

    Klibe bu kadar para harcamasaydın fero bu yoklukta, paintte yapardın 5 dkda

  16. Emrah Aykut

    yaktınız ortalığı reis mükoo

  17. Erdem Öğüt

    Aoutunenun içinden geçmişler

  18. SALIM CAN EVKURAN

    kral efsane olmuş çok güzel

  19. Emir Ant Aksoy

    Mix mastering çöp

  20. Dursun Akça

    İste gerçek underground.👍

  21. Uygar Kaya

    Şarkının sadece Cash Flow olan bölümü iyi. Yani şarkıyı o kurtarıyor. Birisinin Ben fero ya bu işte yeteneksiz olduğunu söylemesi lazım.

    Eren İbaç

    Fero YETENEKLİSİN .

    Uygar Kaya

    O zaman ben söyleyeyim NET YETENEKSİZSİN 👨🏼‍🦲 Kel Fero

  22. Atakan Açıkgöz

    Ben Fero king kong!

  23. AHMETHAN GÖKYURT

    Bu adamın bir videosunda vahşi hayvanlar olmazsa video izlenmiyo galiba aadfaffa

  24. AYZİO

    Belgesel tadında klip

  25. AHMETHAN GÖKYURT

    Bu adamın kaplanlarla aslanlarla alıp veremediği ne anlamadım. Lsmcmsmcococ

  26. Omer Emrah Erdogan

    Klipten anladığım :" Ormanın kralı olmak hiç de kolay iş değil "

  27. Yusuf Durur

    Beni bilir bir tek yaradan !

  28. Kerem Yıldız

    Ebele übelel ew aquuuu auuu hrrrt

  29. ARAS BÜYÜK

    Yeğen sen naptın yav yine 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥⚡

  30. KLeaTHeR

    Dinlemeden like attım Cash Flow İzmir !

  31. Mehmet Uğur

    İşte cash flowun çizgisini bozduğu şarkı bu

  32. Sena Bozkurt

    krrrraaaaallll

  33. TUNA Yazıcı

    Verse çok iyi ya

  34. Çağdaş Görmez

    Şarkı o kadar güzelki bazıları ters beğenmiş

  35. Eren Veziroğlu

    Ben fero vücudu istiyorsanız kanalıma abone olun 😅😅🙌🏻

  36. BURAK GÜÇLÜ

    İzmirden selamlar

  37. Mahir Gençali

    çadoooo mermiii gibii

  38. Sibra Njm

    Yeni şarkı hayırlı olsun

  39. Bayram Tanış

    Abi 0:39 42 arası harika be

  40. Elvin

    evdekiler yeni yil geldi herkes bayram yapiyor bizim cocuk belgesel izliyor cok iyi cocuk diyo amk

  41. Sait Gürsoy

    abi belgeselin linkini bırakaydın efso

  42. Burak Yalçınyiğit

    Heh şöyle yap şu işi bırak zibidiliği sana yakışan düzgün sokak abiliği kral bırak gösterişi bazen Gucci bazende Bambi giyin

  43. Buildustası

    0:25 Nakarat0:52 Fero1:56 Cash flow

  44. Gamer Ahmet

    ÖYLE ÜÇE BEŞE BAKAMAM !

  45. Banish

    Kanalımda kendi çapımda demo kayıtları yayınlıyorum bı bakarsanız sevinirim :)

  46. Cuma Nane

    Klip efsane olmuş be :)

  47. BORA BOZKAYA

    Şarkıyı anlarimda klip neden orman 🤣

  48. Ömer Kılıç

    Cash Flow için geldim. Her zamanki gibi çok iyi. #Respect

  49. Mustafa Yeşil

    🦍🦣🦏🐆🦁🦓🐊

  50. GezginK

    3:00 son anda MUSLERA

  51. Elvin Hüseynli

    Kral sen dondunmu

  52. Doruk Tolga Feyizoğlu

    Omaygat

  53. Furkan

    Cash flow acımamış

  54. Muzaffer ertekin

    ihtiyacım olan

  55. Har Ses

    Yine de vurucu değil algı şuraya buraya çekilmiş, kel burada şaşalamış, ikinci eleman iyi geng.

  56. Hilmi Sözer

    Ferhat abimiz yine bildigimiz gibi ama cashflow abi sen ne yaptın ya

  57. YUSUF ZEREN

    EFSANE ŞARKI KRAL BEN FERO

  58. Emircan Göç

    Ben beğenmedim

  59. Furkan Çifçi

    01:47 fena la

  60. Çağdaş Görmez

    Belgesele dalmışım şarkıyı dinlemeyi unuttum şimdi baştan dinliyorum...

  61. mehmet tarhan

    Klibi belgeseli izlemek için gelenler +1

  62. Dynamo

    Çocuklara spor yapmayı aşıladıktan sonra belgesel izlemeyi de gösteren koca yürekli biladerim ben fero ❤️💛

  63. Emirhan DOĞAN

    CashFlow reis o nasıl bir giriştir beee 💣💥

  64. Billie Grande

    Fero Baba,Yine yapdın yapacağını😎

  65. Volkan Can

    Türkçe rap ne hale düştü sayenizde. Ne anlattığınızı kendinizde bilmiyorsunuz artık

  66. Emin Özkazak

    HARRRRBİİİİ TRRRAAAP !!!!

  67. KÜTÜK DERLER

    Bu ne aq neye gene meme ohaaa lan kafiyelere bakk

  68. Mehmet Emin Türkmen

    Fero senin devrin bitti gibi hissediyorum reis şarkı hiç iyi olmamış yarısını bile dinleyemedim

  69. Forever SHAWOL

    Belgesel izlemeye geldim :)

  70. Yasuo Hasaki

    Döktürmüşler bu sefer helal olsun

  71. Bekir Şişman

    Kontla fazla takılma

  72. Metin2 Amelesi

    çok güzel ben fero

  73. Ne istersen

    Olum bu klip ne lan

  74. Kral Gero

    H A Y V A N “ F - E - R - O “

  75. Onur Mami

    Alperen karaoğlan oku bu yorumu

  76. Fırat Tanyeri

    Protein tozu yerine Cash Flow 💪

  77. Bayatlı

    Harbi fena olmuş

  78. Ayhan Güveren

    Fero biraz çalış kardaş la.Uyak düzenin ilkokul seviyesinde.Autotune da organın gibi olmuş artık ve çok kötü kullanıyorsun

  79. Altan Tugrul

    Magazine çıkçan😂😂

  80. Rıza Erkan

    Belgesel göz alıcı, yaratıcı 😎

  81. Gangsta

    Öyle atar gider ? bana bak !! beni bilir bir tek yaratan , ayağını denk al yoksa orman kanunları devreye girer gibime geldi

  82. Altan Tugrul

    Adamınm dünyada en efsane tel şarkı .............. Abi efsanesin 2021 kutlu olsun işte bu yüzden sana abanoyimmmmmm

  83. Ali Kurt

    Şarkı umrumda olmayıp klipe kitlenenler nxbxnxns

  84. Emir Yıldırım

    Cash flow seviyorum seni bee süpersin abi

  85. Emir Canpolat

    belgesel izlerken şarkı dinlemek mi artık mümkün :) dsgfvs

  86. Zafer Ceylan

    Güzel olmuş

  87. Can Aydın

    al klibi biyoloji dersinde izlet 100 almayan öğrenci kalmaz

  88. Recep Alkaya

    Videonun klibinde sizleri izlemek ne güzel

  89. zeus 556

    K E L T O S  B A B A N A  K O S

    Örümcek-Adam Türkiye

    Yıl olmuş 2021 hala bunu söyleyip kendini havalı zanneden ilkokul veledleri kaldı mı?

  90. CREYZI MIX

    Üçe beşe bakamam

  91. Can Aydın

    2021 de dinlediğim ilk şarkı hayırlı olsun. yılımız böyle sert geçmez inşallah

  92. Mert BAY

    HAYATA KÜSTÜM’DEN BURAYA GELDİM

  93. Can Aydın

    casflow oldugu parcanın kotu olma ihtimali yok

  94. Can Aydın

    tam bi vahşi doğa mükemmel klip

  95. Berat Çakır

    Öyle atar gider bana bak !

  96. Ben Fero

    "Üçe Beşe Bakamam" Tüm Dijital Platformlarda Yayında!Spotify'dan dinlemek için; https://spoti.fi/2L5H306Apple Music'ten dinlemek için; https://apple.co/3hyFgNg

    Şirin Delioğlu

    Hahha bilmem

    Guler Ekinci

    Yaptı yapacağını yine kral 👑 fero

    Zeynep Esin

    Efsoooo🔥🔥🔥🔥

    bebekoci ci

    Üçe beşe bakamam

    Mehmet Çakır

    açıklamada sözlerde ufak tefek eksik ve yanlışlıklar var onları düzeltin

Üçe Beşe Bakamam ft. Cash Flow Şarkı Sözü
Öyle üçe beşe bakamam (Bakamam)
Gelir gider bir gün paralar (Paralar)
Öyle atar gider bana bak (Bana bak)
Beni bilir bi tek yaradan
(YE YE YE)

İşi çözmeden beni arama
Bişi bilsem seni aramam
Senle kimseler girmez arama
Sen-le kim-seler girmez arama

43 - 44 KM
Bişeyler yaptım gene
Kimlerin kimlerin DM
Oluyom her gün Meme
Doymuyon açsın neye
Bi arkadaştım dondum beye
Seni bilemiyorum döncen neye
Doymadın gollere yeye yeye

Bornova burdan 45 KM
Roket bişeyler yaptım gene
Kim bilir kaçtı hep kimlerin DM
Sanalda oluyom her gün Meme
Düşmeye doymadın açsın neye
Bi arkadaştım dondum beye
Seni bilemiyorum döncen neye
Doymadın gollere ye ye ye ye
(WUH)

Fight sokaklara suikast kabinlere
Hype aghtt diyor bana
Hızlı ol sigarayı yak mic
Çektiğin kliplerin hepside arrak
Bir yanda Usame bir yanda Barack
İki 70lik devirdik ya rock laayyt
Makinalar zulada
Thuglife 4 life silver purple orange white
paranoyak manyak mikrofonu bırak
Allah bide underground
Vallah flow Number one
Zarlar altın saat koldan çıkar
Soyulcan donuna kadar
Bu işlerin sonu nereye kadar
Satanistleri aslanlara at
5 dakkaya oradayım dedim n
Eden arıyorsun her yarım saat
Parayı bulunca alırsın kendine yeni bir hat
Yeni bir kat kime göre neye göre
Türkçe Rap'e üstad senin gibi götlere her şey müstak
Rap yapma pavyonlara karı sat
Menajer gavat naber whatsp
Çakal için fırsat bu fırsat
Seni sarmısaklasakda mı bıçaklasak
Kanlı torba bağırsak
Hastaneden ambulans çağırsak
Son ses müzik dinle sağırsan
Nakaratla bir başına kalırsan
O yüzden ayıkla ayıkla ayıkla
Benim sözleri geceleri sayıkla
Yunanistan’a kaçtınız bir anda kayıkla
Bir gençlik kayıp lan harbiden ayıp lan
Üçe Beşe Bakamam ft. Cash Flow Anahtar Kelimeler
Ben Fero Üçe Beşe Bakamam ft. Cash Flow Mp3 İndir Dinle , Ben Fero Üçe Beşe Bakamam ft. Cash Flow Şarkı Sözleri , Ben Fero Albümleri , Ben Fero Üçe Beşe Bakamam ft. Cash Flow Cep Telefonuna Mp3 İndir,Üçe Beşe Bakamam ft. Cash Flow bedava mp3 indir ,Üçe Beşe Bakamam ft. Cash Flow cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.