mp3 indir semti
Biladerim İçin (Emrah Türken Remix)
 
Ben Fero - Biladerim İçin (Emrah Türken Remix)
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Biladerim İçin (Emrah Türken Remix)
Boyut
: 3.16 MB
İndirme
: 3700 Toplam İndirme
23-05-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 3700 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Ben Fero - Biladerim İçin (Emrah Türken Remix) )
  1. ÜMİT OYUNDA

    Şarkı güzel kız daha güzel mk

  2. tunahan asdıkajsda

    SPOTİFY'DA VARMI BU BEYLER BİLEN VAR MI?

  3. Burhan Evirgen

    Araba için

  4. Burhan Evirgen

    En kral tv

  5. Ali Canlı

    spotifyf ta paylaşırsan ordan dinleyelim

  6. Emir mythh

    Bir remix orjinalinden daha iyi olabilir mi?

  7. Venandi

    spotifyda var mı bu parça

  8. harun efe Kantekin

    SOUND4LIFE İÇİN

  9. harun efe Kantekin

    koalam için

  10. cube tv kıvanç

    En iyi remix

  11. Docer Music

    Emrah hocam vocal olmasaydı daha iyidi ama

  12. Meryem Şahin

    SonOyuncu için

  13. Meryem Şahin

    Stle ailesi için 😉😎

  14. Necdet Çakır

    Böyle ölmeyiz reis fuze at mk

  15. Ceren Bartul

    lunaparkta caliyor allah carpsin bu remix aq

  16. GEREKSİZ YOUTUBE

    Kop kop çok iyi

  17. Taşra Kabare

    Redbull a gerek yok, dinle remixi kop gel günahlarından

  18. Sinek Papazı

    efsane bi remix orjınalınden daha bagımlılık yaptı motivasyon için de bi çalısma olabilir

  19. Efe Ergin

    Şarkı süper be

  20. Emir Fedaci

    Patlayanlar burdami :)

  21. kuzey aksak

    Rah met li iyi hec eler di

  22. Messi Zlm

    1.5 x:)

  23. sweet smile07

    Hayatımda dinlediğim en kalitesiz rapçi yani 2.sınıfa bile girrmiyecek kadar saçma sapan sözler anlamsız

  24. İlayda Kurt

    O kadar aradım buldum teşekkürler bu işte başarılısınız❤️💜👌

  25. Enis Bastug

    Bu şarkıda Avsa'da fena cayirdik 😂😂

  26. mustafa keklik

    Gerçekten orijinalinden daha iyi olmuş tebrik ediyorum.Canbay & Wolker Fersah parçasına da bir çalışmanızı dinlemek isteriz.

  27. Ayla Aksoy

    Bodrum icin ❤️

  28. yargıç yiğit kanalı

    Burada kıza takılan tek benmiyim. Herkese kalp atmışsın bana da at 10 like im var

    Baran Ünlü

    Tek o var zaten

  29. Perihan Yüce

    Çok güzel herzaman dinliyom

  30. Emrah Kemal

    Fenerbahçe için 💙💛💙💛

  31. Cansın CİNEL

    26 yıldır dinlediğim en iyi şarkı olmuş kardeşim hayaline sağlık yaşıyosun bu hayatı :D :D

  32. Alperen İnci Tv

    Şahinim için

  33. Mücahit USTA

    Valla şarkı güzelleşmiş.

  34. Nuru Sofiyev

    orginalinden 100 kat iyi

  35. bedirhan sadoglu

    keltoş babana koş

  36. Şermin Gedik

    Çok güzel

  37. murat turq

    Remix harbiden cok basarili

  38. YUSUFSAİT Okumuş

    Ezbere biliyorum ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💎kristal değerinde 💎💎💎💎💎💎💎😛😛😛💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

  39. Mahmut Bayramoğlu

    Ben fero dinlemiyodum bu remixi görünce dayanamadım eline sağlık

  40. Ahmet Akkaya

    soundlife çok başarılı olmus birdaha yapmazsan sevinirim kanka

  41. Berkezzers 0

    Duygu köseoğlu ?

  42. Yağız Gaming

    mahalle için

  43. Süleyman Bakan

    *çeşme trende çalıyor lan tebrikler*

  44. Omer Sevimli

    Mükemmel olmuş diğer şarkılarada bekliyoruz😄😄

  45. Kutay Kural

    A L T K O M Ş U M İ Ç İ N

  46. Radar Oyuncu

    Arabada amfi Buffer varsa tam ona göre bi remix olmuş elinize sağlık

  47. Alperen KIRAL

    bizim evde ses sistemi 4 tane bi aciom yandaki komşu durvara vuruyo

  48. RaLeus Thend

    OLUM 1 AYDA 130 B ABONE KAZANDIN LAN

  49. GameMaster - Hasan

    şarkıyı sevmiyom ama remix'i inanılmaz 👌👌👌

  50. Serhat Ömür Teke

    Parçalara EYVALLAH ama KANAL ağır basıyor Dayı seviyorum bu kanalı

  51. Yusuf Cem Şener

    BUNE LAN

  52. Mehmet Ali Akkan

    keltoş babana koş yani norm ender KİNG NORM ENDER

  53. xNight

    Hll amk Remixlerin efsane bro !

  54. Netd Bilgi

    tavuklarim icin adssdad

  55. Huseyn Abdullayev

    Cok guzel yaa bu sarki bende hastalik isi

  56. demire tutunanlar

    Canavaaaar

  57. Şüheda Türk

    Bayıldım

  58. Ismail Koc

    Biladarim icin

    Ismail Koc

    Begenmeyi unutmayin kankiler

  59. ALPEREN SIRTKAYA yazılım,bilgilendirme,hack

    BU RAP SATASAN GARDASIM İCİN

  60. Musa Polat

    Gelmiş geçmiş en iyi Türkçe remixlerden biri olmuş anlatmaya kelime yetmez

  61. Özgür Ekici

    Sound4life en güzel müzik kanalı

  62. Cyril Ramaphosa

    bu video mehmet tekinden fazla yorum almış eawsdfgr

  63. Caner demirel

    Baya başarılı elinize sağlık 👍

  64. hakan acar

    █▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─ █▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─█▀█─█──█──█▀█─█─█─█▄█─█──█──█▄█─█▄█─█─█─█▄─█▄─█─█─█─█─

  65. Mert mltv

    Nakaratinsa full bass deep house girse orjinalden fazla dinlenirmiş

  66. Pusucu Günlüğü

    Biraz daha bass olsa arabada dinlemelik! 😉

  67. DENIZ AKDENIZ

    Abi hızı 1.25 yapın mühtiş.:)

  68. Sertac Kırbacı

    Helal ve kral ellerine emeğine sağlık

  69. RaLeus Thend

    OLUM ŞARKININ İLK HARFİNDEN Bİ GAZA GELDİM ÇILDIRIYOM KOPUYORUM QWEQWEQWEQ :D

  70. Mehmet Can

    Para için 💲

  71. Eda Erbil

    M U K E M M E L

  72. MEVLÜT

    Amina ke

  73. Beytullah Karahasan

    Yalova çınarcık mawish beachten gelen😄

  74. KATLİAM PUBG

    Len bunu okulun son günü açtılar

  75. ege tarhan

    kop kop koooooooooopppppp<3 <3 <3

  76. Nothingman

    Agaa sen ne yaptin efsanee olmuss

  77. EF BİAY

    Twerk yaparak katlandim

  78. Oğuzhan Eskin

    ya tatile gittim denize gircem daldım denize bi cıkdım bu remix calıyo akşam geziyom BAR da bu remix demekki adam doğuştan remixçi ❤

  79. Gökhan Temizbaş

    AMK fetö yazdım bu çıktı jsjsjsjsjjsjs

  80. K.E TV

    Ya amk bizim otelde dj var dio ben yaptim sjsjsns

    Yusuf Strafe

    bi bu eksikti amk wqeKwkeQeKek

  81. Beşir Koç

    beyler bilgisayarda dinledim hopörlör patladı ( koptum manasında ) bunu arabada dinledim gö..üm titredi :) bide abi demet akalını da yap benfero demet akalın

  82. Emirkan T37

    Abi Sarkı Efsane Bune

  83. Sedat Samgan

    Tugay gökten gelen

    FERHAT ARDA

    Hangi videosu

    Sedat Samgan

    @FERHAT ARDA video degil canli yayinda bu sarkiyi aciyor gta 5 e gecmeden once

    FERHAT ARDA

    @Sedat Samgan hmm tm sağol

  84. KOÇ 479

    abi her kalktiğimda notmalini dwğil bunu dinliyorum

  85. KOÇ 479

    efsane abiiiìi

  86. Bora Acar

    Kimse 02:06 ya dikkat çekmemiş ?¿

  87. 3 KAFADAR

    Bağımlılık yaptı ulaaa

  88. Berkeca çalışkan

    Tugay gök ten gelenler like

    FERHAT ARDA

    Hangi videosu

  89. ツツ мr.тurkツ

    Sarkiyi x0,75 e alin sarki 4 cu boyuta gecior mk

  90. Enes Alçı

    Tanz <3

  91. Falcon

    Dinliyorum *KEYFİM İÇİN*

  92. CYBERS WARRİOR

    Türkiyem için

  93. Ali Tcyldz

    O garıyı alaydın iyiydi la :D

  94. Çılgın SAMSUNLULAR

    𝕊𝕠𝕦𝕟𝕕𝟜𝕃𝕚𝕗𝕖 𝕋𝕍 𝕜𝕣𝕒𝕝

  95. tahadk 'nin tarzı

    Hoparlerim İçin (HOPARLÖRÜM)Komşularım İçin (KOMŞULARIM İÇİN)

  96. Sound4Life TV

    ● Bizi Instagram 'dan takip edebilirsiniz! (Follow Us!) ➥ https://instagram.com/Sound4LifeOfficial🔔 Yeni çalışmalarımızdan haberdar olmak için, kanalımızın bildirimini açmayı unutmayınız!

    Pitbull Sevdası

    unun uzun versiyonunu yaparmısn 1 saatlik gibi

    Oli S

    Apple Music de neden yok ?

    Yucel Yildiz

    Reymen ela bekliyoruz

    Oli S

    @Sound4LifeTV Bu parcayi Apple Musice atarmisin? Orda bulamiyorum. Normal version cok yavas orjinali 😁

Biladerim İçin (Emrah Türken Remix) Şarkı Sözü
Katlanarak her an katlanarak
From zero Fero hero bro şakkadanak
Before trap vakit geçerdi hep sallanarak (trap)
Geriye dön bak deme lan bakamam (let's go)
Rakama değil lan adama feat ver
Fero da girince yanıyo beatler
Beni de bi' ince seviyo kitlem
Darlama buradan bi' siktir git len!
Basını, tizini, midini bilmem
Heceler geçerim, alayı dinler
Hedefi seçerim, elimde pimler
Bi' günde çıkarım, bi' ömür inmem
İvmem yükselir inmem
Şarkılarım fıtık gibi kulaklarda nüksedip inler
Piller bitmedi birden (yok yok)
Trenime bin nigga korkma demirden
Biladerim için (biladerim)
Zencilerim için (zencilerim için)
Kardeşler için (kardeş kardeş)
Abiler İçin (abiler için)
Değil şöhret, para için
HipHop kardeşlerim için
Bu rap, biladerim için
Trap zencilerin işi
Kardeş abi bilader ve zenciler için
Rakip olarak bul dengine bi' şey
Sen de biliyo'sun bizi kaslar o biçim nigga
Bende trap müzik hastalık işi
Hastalık işi, hastalık işi
Heves, ilgi değil bu bi' hastalık işi
Anam, babam için ve de hatunum için yapıyorum bu işi, biladerim için
Biladerim için tabi semtim rich (rich)
Pes edersem piçim hani piç, piç, piç (piç)
Hem sert hem funny, sen dert ben money
Beş vermem, hadi siktir git (git)
Lirikaliteymiş yemişim ulan (hah!)
Aşık Fero değil Feronigga lan (lan)
Anlamaz inceyi, dilimi falan
Boynumda yılan nigga, badiye devam (bas)
Lamborghini, Gucci my man Keişan (bro)
Kim O' da o Ronaldinho, ben Neymar (gol)
Yarım gibi çıkıyorum sendeyim ha! (trap house)
Henny Henny Hennessy kafam leyla (kıyak)
Biladere demem hiç, "gelmiyim ya" (ya)
Çarpanın haline ben diyim vah (vah) (vah) (vah) (vah)
Eyvah eyvah hey maşallah
Kei neşe verdi inan bana valla
Okuldaki hocalarım etti illallah
Şimdi gurur duyuyo'lar, alayına yallah
İkinci bi' Fero zor, hadi inşallah
Mahalleyi temsil edeceğim evelallah
Seviyorum bu müziği yukarıda Allah
Orman kanunları bilader, eyvallah!
Biladerim için (biladerim)
Zencilerim için (zencilerim için)
Kardeşler için (kardeş kardeş)
Abiler İçin (abiler için)
Değil şöhret, para için
Hiphop kardeşlerim için
Bu rap, biladerim için
Trap zencilerin işi
Kardeş abi bilader ve zenciler için
Rakip olarak bul dengine bi' şey
Sen de biliyo'sun bizi, kaslar o biçim nigga
Bende trap müzik hastalık işi
Hastalık işi, hastalık işi
Heves, ilgi değil bu bi' hastalık işi
Anam, babam için ve de hatunum için yapıyorum bu işi, biladerim için
Semtimiz için, kentimiz için
Dinleyen için ve sevenlerim için
Ormanım için, ortamım için
Yapıyorum bu işi biladerim için
Yapıyorum bu işi biladerim için
Yapıyorum bu işi biladerim için
Yapıyorum bu işi biladerim için nigga
Yapıyorum bu işi biladerim için
Biladerim İçin (Emrah Türken Remix) Anahtar Kelimeler
Ben Fero Biladerim İçin (Emrah Türken Remix) Mp3 İndir Dinle , Ben Fero Biladerim İçin (Emrah Türken Remix) Şarkı Sözleri , Ben Fero Albümleri , Ben Fero Biladerim İçin (Emrah Türken Remix) Cep Telefonuna Mp3 İndir,Biladerim İçin (Emrah Türken Remix) bedava mp3 indir ,Biladerim İçin (Emrah Türken Remix) cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.